Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектеп біздің ортақ үйіміз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: _______________
«____»____________________
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: «Қайназар ауылындағы №1 орта Қайназар бастауыш мектебімен»
кмм
Күні:15.10.2018
№: 7
Мұғалімі:Нурпейсова Б
Сыныбы: 2 «А», 2 «Ә»
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Мектеп – біздің ортақ үйіміз
Құндылығы: Дұрыс әрекет
Қасиеттері: тілалғыш болу, батылдық, мұғалімдерді сыйлау
Мақсаты: оқушылардың мектепті ортақ үйі ретіндегі көзқарастарын қалыптастыра отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды тілалғыш болуға үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды мұғалімдерді сыйлауға тәрбиелеу. |
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.https://kopilkaurokov.ru 3.https://www.zharar.com/kz |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 5 Т – ережесі: 1. Тәртіп. 2. Талап. 3. Тыныштық. 4. Тазалық. 5. Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік. Жағымды күйге
келу. «Нұрға
бөлену». |
|
2. Үйге тапсырманы тексеру 1. №6 – сабақ. «Ұстаздар бізге нені үйретеді» тақырыбына шағын шығарма жазу. 2. Келесі сабақ. №7, Жазира Жайлаубекқызының «Менің мектебім» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Атайдың өз мектебін
мақтаныш етуінің себебі неде? |
|
3. Сабақтың дәйексөзі. (Ұл балаларға 1 рет, қыз балаларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Мектеп – кеме, білім –
теңіз, Қасым Аманжолов– қазақтың аса ірі ақындарының бірі. Сұрақ: 1. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер? |
|
4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы). Табанды бала Ерте заманда Әлім деген бала өмір сүріпті. Оның әкесі қайтыс болып, жалғыз анасымен қалады. Олар кедей отбасынан еді. Күн артынан күн өте береді. Баланың мектепке барып, оқитын уақыты келеді. Бірақ оны мектепке апаруға еш мүмкіндік болмайды. Алайда Әлім «Мен оқуым керек» деп арланады. Кішкентай Әлімнің көршілері өте бай адамдар еді. Әлім көршісіне келіп: «Сіз үйіңізге қызметші іздеп жүр екенсіз, мені алыңызшы! Еңбегіме көп ақы сұрамаймын, тек қана анда-санда сіздің ұлдарыңыз қалай оқып жатқанын көрсем, жеткілікті», – дейді. Бай тегін жұмысшы тапқанына қуанып, келісе кетеді. Бала байдың үйінде таң атқаннан кеш батқанға дейін бел жазбай жұмыс істейді. Бірақ Әлім мұғалімге көрінбей, оның айтқандарын тығылып тұрып тыңдап алатын еді. Сөйтіп, Әлім оқу мен жазуды үйреніп алады. Бір жылдан кейін өз бетінше сөздерді ажырата алатын болды. Бірақ қайда, немен жазарын білмей, басы қатады. Әлім өзінің анасымен теңіз жағасындағы кішкентай үйде тұратын еді. Теңіз толқыны құм бетін шайып, тегістеп кететін. Әлім қолына таяқ алып, теңіз жағасына келіп, құм бетіне әріптерді жаза бастады. Теңіз толқыны шайып, жазғандарын өшіріп кетеді. Әлім ерінбей қайта жазудан жалықпайды. Енді оған оқитын кітап керек болды. Бір күні байға келіп: «Сіз маған өз кітаптарыңызды оқуға рұқсат етсеңіз, мен тағы да бір жыл ақысыз жұмыс істеуге келісер едім», – дейді. Бай мұндай тегін жұмысшыдан айырылғысы келмей, келісе кетеді. Әлімге ертеден қара кешке дейін жұмыс істеп, түнде оқуға тура келді. Одан бері көп жылдар өтті. Әлім өз мақсатына жетіп, үлкен ғалым болыпты. Адамдар кішкентай Әлімнің табандылығын әлі күнге дейін еске алып отырады екен. Сұрақтар: 1. Бала өз мақсатына қалай жетті? 2. Баланың ғалым болуына қандай қасиеттері көмектесті? 3. Қазақ халқының қандай ғұлама ғалымдарын білесіңдер? |
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Біздің мектеп» тақырыбында сурет салу. |
|
6. Топпен ән айту. Мектебім, аяулы мектебім 1. Мектебім, аяулы мектебім, Өзінсің өмірдің көктемі. Нәр алып, қолымды созамын, Арманға көктегі. Мектебім келеміз тағыда, Күн сайын өзіңді сағына. Сыңғырлап соғылды қоңырау, Бар бала бағына, Қайырмасы: Мектебім, аяулы мектебім, Бағында гүлдей боп көктедім. Өзіңсің білімнің бұлағы, Нәр алып келемін 2. Келеміз қуанып біз дәйім, Мектебім, сен жайлы жыр дайын. Айқара есігін ашады, Қарсы алып күн сайын. Мектебім, өзінді сүйемін, Білімді санама түйемін. Аяулы ұстаздар алдында, Басымды иемін! |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. «Менің мектебім» тақырыбында шағын әңгіме жазу. 2. Келесі сабақ. №8, Михаил Водопьяновтың «Біріміз бәріміз үшін, бәріміз біріміз үшін» мәтінін оқып келу. |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет)немесе1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|