Материалдар / Мектеп директоры оқу ісі жөні орынбасары жылдық жоспары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектеп директоры оқу ісі жөні орынбасары жылдық жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп директорының орынбасарларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2021
801
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Сарыбұлақ» жалпы орта мектебі директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының жылдық жұмыс жоспары.

Басшылыққа алынатын құжаттар:

  • ҚР Білім заңы;

  • Білім стандарты;

  • Әдістемелік нұсқау хат ........................... оқу жылы;

Жоспар тараулары

Тарау мазмұны

Жоспарлау түрлері

Өткен оқу жылының жұмыс қо-рытындыларын талдау. Жаңа оқу жылына мақсат-мін-деттерді белгілеу.

  1. Мектеп алдына оқу жылында қойылған міндеттердің орындалуы.

  2. Мектеп ұжымының, жеке мұғалімдердің, әдістемелік бірлестіктердің, шығар-машылық топтардың жұмысын бағалау, мектептің пәндер бойынша жүргізген жұмысын талдау, маңызды жетістіктерін анықтау.

  3. Педагогикалық және психологиялық ғылым жетістіктерін мұғалімдер практикасында пайдалану проблемалары бойынша жұмыстың қорытындылары.

  4. Әдістемелік бірлестіктер жұмысы. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігіні жоғарылату, оларға әдістемелік көмек көрсету жолдары.

  5. Озат педагогикалық тәжірибені зерттеу және тарату жұмысының қорытындылары.

  6. Оқыту сапасын талдау. Сапалық және сандық көрсеткіштерді салыстыру. Мектептегі педұжымның жұмысының нәтижелері мен жағдайын, сыныптар, пәндер, жеке мұғалімдер бойынша нәтижелерді бағалау.

  7. Педкадрлардың аттестациясы бойынша материалдарды зерттеу.

  8. Аттестация нәтижелері.

  9. Мұғалімдердің курстық даярлығының қорытындылары.

  10. Жаңа оқу жылына міндеттер.

  11. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру.

Мәтін, мониторинг

Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру

  1. Оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырылуына қойылатын санитарлық-гигиеналық талап-тарды зерттеу және сақтау бойынша жұмыс.

  2. Мұғалімдер мен оқушылар жұмысының жоғары тиімділігін қамтамасыз ету бойынша жағдайларды жасау. ОЖСБ ҰБТ жұмыстарына даярлық, бақылау жасау жыл бойы.

  3. Оқушылардың сабақтағы, сабақтан тыс және мектептен тыс қызметінің біртұтастығын қамтамасыз етілуіне оптималды жағдайлар жасау.

  4. Оқу платформаларын (оқу бөлмелерін) тиімді пайдалану.




Сабақ кестелері. Таблицалар.

Мәтін.

Мектепіші-лік бақы-лауды ұйымдастыру

  1. Мектеп жұмысын, әдістемелік бірлестіктер жұмысын талдау негізінде бақылау мақсаттары мен әдістерін белгілеу.

  2. Мектеп жұмысының барлық бөлімдерін бақылаумен қамту.

  3. Бақылау мерзімдері мен жауаптыларды белгілеу.

  4. Бақылауды ұйымдастыру сапасы.

  5. Бақылауды жүзеге асыру.

  6. Бақылау барысында анықталған нормадан ауытқулардың дәрежесін анықтау.

  7. Онлайн сабақтардың сапасы, Нормативтік және басқа да құжаттармен жұмыс.

  8. Контингентті сақтау бойынша жұмыс.

  9. Бақылау тиімділігі.

Жоспралар.

Кесте.

Мониторинг.

Педкадрлар-дың біліктілігін арттыру

  1. Ұйымдастыру:

а) әдістемелік бірлестіктер жұмысын;

ә) мұғалімдердің онлайн оқуын ұйымдастыру.

  1. Семинарлар жұмысын ұйымдастыру.

  2. Ашық сабақтарды ұйымдастыру.

  3. Мұғалімдердің біліктілігін көтерудің перспективті жоспарын құру.

  4. Аттестацияаға дайындық бойынша консультациялардың өткізілуін ұйымдастыру.

  5. Мұғалімдердің курстан өтуін ұйымдастыру.

  6. Пед оқулар мен ғылыми-практикалық конференцияларды дайындау.

Жоспарлар. Мәтіндер.

Кестелер.

ZOOM

Әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

  1. Әдісетемелік бірлестік жетекшілерін таңдау.

  2. ӘБ жоспарларын және оқу-әдістемелік құжаттарын зерттеу.

  3. Мектептің әдістемелік жұмысының жағдайын зерттеу.

  4. Әдістемелік жұмыс тәжірибесін зерттеу.

  5. Жас ӘБ жетекшілеріне көмек ұйымдастыру.

  6. Әдістемелік тақырып, педагогикалық проблема бойынша жұмыс жүргізу.


  1. Жас мамандар тағылымдамасын және тәлімгерлікті ұйымдастыру.

  2. Тәжірибесі аз мамандарға көмек ұйымдастыру.








Жоспарлар. Мәтін.

















Оқыту жағ-дайын, білім, білік, дағдылар (ББД) сапа-сын, сабақ-тағы тәрбие жұмысының жағдайын зерттеу.

  1. Мұғалімнің қашықтықтан оқыту барысында кездескен кәсіби қиындықтары мен қажеттіліктерін диагностикалау.

  2. ББД сапасын зерттеу, негізгі тақырыптарды үйренудегі қателерді диагностикалау, ғылым негіздерін меңгеруде кездесетін біркелкі қателермен жұмыс жасау.

  3. Онлайн Сабақтағы мұғалім қызметін мониторингілеу.

  4. Пәндер бойынша сыныптан тыс тәрбие жұмысының түрлі формаларының жағдайын зерттеу.

  5. Оқушылардың тірбиесі, даму және алға жылжу жағдайын зерттеу.

  6. Қашықтықтан оқыту барысынды Пәндердің оқытылу жағдайының тиімділігін зерттеу және бағалау.

  7. Әдістемелік кеңес ұсыныстарының орындалуын зерттеу.

Мәтін.

Мониторинг.

Жоспарлар.

Озат педа-гогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату.

  1. Қандай тәжірибе және қай педагогикалық проблема бойынша жинақталып, тарқатылайын деп жатыр (кімнің, қайда, нәтижелері қалай рәсімделеді).

  2. Онлайн оқыту барысында оқушылардың білім сапасын зерттеу, жинақтау және тарату әдістемелерін жетілдіру.

  3. ОПТ анықтау, зерттеу, жинақтау және тарату бойынша мұғалімдерге көмек көрсету.

  4. ОПТ анықтау, зерттеу, жинақтау және тарату бойынша мәлімет банкін құру.

Мәтін. Графиктер.

Картотека.






МДОІЖО:..........................И.Сейтов.










Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының апталық жұмыс циклограммасы

...................... оқу жылына.


Апта күні

Мазмұны

Дүйсенбі

Педагогикалық кадрлармен жұмыс: пед кеңестер, кіші пед кеңестер, директор жанындағы кеңестер, педагогикалық оқулар, ғылыми-практикалық конференциялар. Сабақтарға қатысу.


Сейсенбі

Әдістемелік күн: әдістемелік кеңес, әдістемелік бірлестіктер, кафедралар отырыстары, мектепішілік тұрақты семинарлар. ӘБ жетекшілерімен, кітапханамен, нормативтік құжаттармен жұмыс. Сабақтарға қатысу.


Сәрсенбі

Оқушылармен жұмыс: кездесулер, дөңгелек үстелдер, марафон, олимпиада, сайыстар, конференцияларды дайындау. Оқушылармен жеке жұмыс. Дәптер, күнделіктерді тексеру. Сабақтарға қатысу.


Бейсенбі

Жас мамандармен, сынып жетекшілерімен жұмыс. Журнал және жеке іс-қағаздармен жұмыс. Өмір қауіпсіздігі негіздері бойынша талаптардың орындалуын бақылау. Аудандағы мәжіліс күні. Сабақтарға қатысу.


Жұма

Ата-аналармен жұмыс: кездесулер, комитет отырыстары, консультацияларды ұйымдастыру.


Сенбі

Рефлексия күні: апталық жұмысты қорытындылау, келесі аптаға жұмысты жоспарлау






МДОІЖО:..........................И.Сейтов.










«Бекітемін»

Мектеп директоры:

...............................

Қ.Зиябек.


Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының жартыжылдық жұмысының циклограммасы


Жұмыс мазмұны

ескерту

ТАМЫЗ

1.

Мектепті жаңа оқу жылына дайындау.


2.

Тамыз педкеңесіне дайындық.


3.

Мектептің оқу жоспарын құру және бекіту.


4.

Жылдық жұмыс жоспарын құру.


5.

Мұғалімдер тарификациясына дайындық.


6.

Сабақ кестесін құруға дайындық.


7.

Оқушылар тізімін нақтылау (жазда келген кеткендермен бірге).


8.

1 сыныптар, 10 сыныптар тізімін жасау.


9.

Онлайн интернет және Кабинеттер жағдайын тексеру.


10.

Жаңа оқу жылына айындық бойынша ӘБ жетекшілерімен әңгімелесу.


11.

Жаңа оқу жылына дайындығын анықтау мақсатында мұғалімдермен әңгімелесу.


12.

9 сынып, 11 сынып жетекшілерімен бітірушілердің оқу орындарына түсуі, жұмысқа орналасуы туралы ақпаратты жинақтау мақсатында әңгімелесу.


13.

Статистикалық есепті таспыру үшін құжаттамаларды дайындау мәселесі бойынша сынып жетекшілерімен әңгімелесу.


14.

Оқулықтармен, оқу құралдарымен, әдісемелік құралдармен, оқытудың басқа да құралдарымен қамтамасыз ету мәселесі бойынша кітапхана меңгерушісімен әңгімелесу.


15.

Бірінші оқу күнін өткізуге дайындық.


16.

Бұйрықтар жобасын дайындау:

  • 1 сыныптарға қабылдау туралы;

  • 10 сыныптарға қабылдау туралы;

  • оқушыларды тамақтандыру туралы;

  • үйде оқытылатын оқушылар туралы;


ҚЫРКҮЙЕК

1.

Сабақтар, факультативтер, үйірмелер, элективті курстар, спорт секцияларының кестелерін құру және бекіту.


2.

Кезекшілік графиктеріне бақылау жасау:

  • әкімшіліктің;

  • мұғалімдердің;

  • оқушылардың.







3.

Мұғалімдер тарификациясы.


4.

Пәндер бойынша бақылау, лабораторлық және практикалық жұмыстарды өткізу графигін жасау.


5.

Мектепішілік бақылау және оқу-тәрбие процесін басқарудың жоспарын жасау.


6.

Сынып журналын рәсімдеу бойынша сынып жетекшілеріне нұсқаулық өткізу.


7.

Оқушылардың жеке іс-қағаздарын өткізу.


8.

Сынып журналдарын тексеру.


9.

Пәндер бойынша мұғалімдердің күнтізбелік жоспарларын тексеру және бекіту.


10.

Жеке оқу пәндері бойынша кіру бақылау өткізу. Бақылау нәтижелері, оқыту деңгейлері туралы есептерді жинақтау.


11.

Педкадрлардың қайта даярлау курсынан өту графигін құру.


12.

Педкадрларды аттестациялау бойынша құжаттарды тексеру және түзеу.


13.

Жас мамандармен әңгімелесу.


14.

Біліктілік санатын көтеруге өтініш берген мұғалімдерді аттестациядан өту графигін жасау, құжаттаманы дайындау.


15.

5 сынып мұғалімдерінің бастауыш сынып мұғалімдерімен (4 сыныпты жіберген) мәжілісі (сабақтастық).


16.

Статистикалық есепті (ОШ-1) және тарификацияны дайындау және тапсыру.


17.

Үйде оқытылатын оқушылармен жұмысты ұйымдастыру.


ҚАЗАН

1.

Педкеңеске дайындық.


2.

Үлгермеуші оқушылармен жұмысты ұйымдастыру.


3.

Мектепішілік басқару және оқу-тәрбие процесін бақылау графигін түзеу.


4.

Журналдарды тексеру.


5.

Оқушылар дәптерлерін тексеру.


6.

5 және 10 сынып оқушыларының жаңа әлеуметтік жағдайларға үйренуі” тақырыбындағы психологиялық-пед

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!