Материалдар / "Мектеп мәдениетіне өзгерістер еңгізу" атты коучинг
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Мектеп мәдениетіне өзгерістер еңгізу" атты коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мәдениеті тақырыбына кеңінен тоқталып, презентация арқылы түсінік беру, қатысушылардың топтық жұмысында мектеп мәдениетіне ережелер еңгізуіне бағыттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2021
309
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары «Мектеп мәдениетіне өзгеріс еңгізу»

Күні : 18.09.2021

Көкшетау қаласы, «№22 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ мұғалімі Турсунова Айман Қайроллақызы, І деңгей

Коучинг тақырыбы

Мектеп мәдениетіне өзгеріс еңгізу

Мақсаты

Мектеп мәдениетінің маңызы, мазмұны мен алатын орны туралы түсінік қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

  • Коучинг қатысушылары мектеп мәдениетінің маңызын және мазмұнын түсінеді;

Түйінді идеялар

  • Мектеп мәдениеті

  • Топпен жұмыс


Формасы

Топпен жұмыс , кумулятивтік әңгіме

Ресурсы

видеопроектор, постерлер, маркерлер, стикерлер



Кезеңдер

Коуч іс -әрекеті

Мұғалімдердің іс - әрекеті


  1. Психологиялық ахуал туғызу.

«Менің лақап атым»

(тренингі)

(5мин)

коуч қатысушылармен сәлемдесіп, коучингтің тақырыбы мен мақсатымен таныстырады. «Менің лақап атым»тренинигін жүргізеді.Әр қатысушыға үрленген шарлар таратылады. Әр қатысушы мұғалім өзінің «лақап» атын жазады да сынып бөлмесіне лақтырып жібереді. Коуч кез-келген қолына тиген шарды алып, жазылғанды оқиды, қатысушылар бұл қай қатысушы екенін табады, одан кейін лақап атын жазған қатысушы мына сұрақтарға жауап береді, сөйтіп ол қатысушы жөнінде кеңірек білетін боламыз.

  • Атыңызды кім қойды, себебі ?

  • Өзіңізге атыңыз ұнайды ма ?

  • Лақап атыңыздың не себепті қойылғаны жөнінде айта кетсеңіз ?

  • Бүгінгі коучинг қандай деңгейде өтеді ?

Әр сұраққа қатысушылар жауап береді

  1. Топқа бөлу

«Мозайка» құрастыру

(5мин)

коуч қатысушыларға адам аттары жазылған қиындылар ұсынады. Сол қиындыларды құрастыру бойынша 4 топқа бөлінеді.

Жиналған адам аттары бойынша қатысушылар топқа бөлінеді

  1. Кумулятивті әңгіме

«Мектеп мәдениеті дегеніміз не?»

«Мектеп мәдениетіне қандай өзгерістер еңгізу керек?»

Әр топ өз жауаптарын стикерге жазып, тақтаға жапсырады.

  1. Слайд «Мектеп мәдениеті» 1-9 слайдтар

(10 мин)

Коуч қатысушыларға «Мектеп мәдениеті» презентациясын көрсетіп, түсіндіреді.

Қатысушылар топта өз әсерлерімен бөлісіп, диалог жүргізеді.

  1. 9 ромб тәсілі

Коуч 9 ромб тәсілін түсіндіреді

( презентация арқылы)

тыңдайды

  1. Жаттығу

( 10 мин)

Коуч «Мектеп мәдениетінің өлшемі»-нің 30 тұжырымын 9 ромб тәсіліне салуға бағыт береді.

Қатысушылар 30 тұжырымды 9 ромб тәсіліне салады.

  1. Бейнеролик «Әр елдің мәдениетінен үзінділер көрсетіледі»

(6 мин)

Бейнероликті көрсетеді

Бейнероликті көріп өз ойларымен бөліседі.

5.Топпен жұмыс

« Мектеп мәдениеті»

(15 мин)

Коуч әр топқа тапсырмаларды таратады.

1. Сөйлеу мәдениеті (І топқа)

2. Рухани – құқықтық мәдиениет (ІІ топқа)

3.Салауатты өмір салты мәдениеті (ІІІ топқа)

4. Сабақ жүргізу мәдениеті (ІV топқа)

Әр топ өз жұмыстарын постерге түсіріп, тұжырымдарын айтып өтеді.

6.Топпен постерді қорғау (10 мин)

Әр топ өз постерін қорғау сәті

Әр топтан бір спикер топтың постердегі жұмысын қорғайды

8. Бағалау

(3 мин)

Әр топтың жұмысын формативті бағалау Джигсо тәсілі арқылы жүргізіледі.

Топ мүшелері әр топтың жұмыстарына өз бағаларын береді

7. Сергіту сәті бейне клипі.

(2 мин)

- Жаңбыр сіркіреп жауды: қатысушылар парталарына саусақтарымен бір-екі реттен қағады;

- Жаңбыр жауа бастады: 5-6 рет қағады;

- Жаңбыр құя салды: екі қолдарының барлық саусақтарымен қаға бастайды;

- Бұршақ жауды: қағуды үдете бастайды т.с.с.

Қатысушылардың бәрі іс – әрекеттерді қайталайды.

9. «Мектеп бойынша «Мектеп мәдениеті» ережесін құру (6 мин)

«Мектеп мәдениетіне өзгерістер еңгізу» ережесі туралы ұсыныс айтады

«Мектеп мәдениетіне өзгерістер еңгізу» ережесіне нұсқаларын ұсынып, ортақ бір ереже қабылдайды.

9.Рефлексия

«Кері байланыс»

(2 мин)


Коуч «Кері байланыс» парақтарын таратады

Қатысушылар «Кері байланыс» парақтарын толтырады




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!