Кезеңдер
|
Коуч іс
-әрекеті
|
Мұғалімдердің іс -
әрекеті
|
-
Психологиялық ахуал
туғызу.
«Менің лақап
атым»
(тренингі)
(5мин)
|
коуч қатысушылармен сәлемдесіп,
коучингтің тақырыбы мен мақсатымен таныстырады. «Менің лақап
атым»тренинигін жүргізеді.Әр қатысушыға үрленген шарлар таратылады.
Әр қатысушы мұғалім өзінің «лақап» атын жазады да сынып бөлмесіне
лақтырып жібереді. Коуч кез-келген қолына тиген шарды алып,
жазылғанды оқиды, қатысушылар бұл қай қатысушы екенін табады, одан
кейін лақап атын жазған қатысушы мына сұрақтарға жауап береді,
сөйтіп ол қатысушы жөнінде кеңірек білетін
боламыз.
-
Атыңызды кім қойды, себебі
?
-
Өзіңізге атыңыз ұнайды ма
?
-
Лақап атыңыздың не себепті
қойылғаны жөнінде айта кетсеңіз ?
-
Бүгінгі коучинг қандай
деңгейде өтеді ?
|
Әр сұраққа
қатысушылар жауап береді
|
-
Топқа
бөлу
«Мозайка»
құрастыру
(5мин)
|
коуч қатысушыларға адам аттары
жазылған қиындылар ұсынады. Сол қиындыларды құрастыру бойынша 4
топқа бөлінеді.
|
Жиналған адам аттары
бойынша қатысушылар топқа бөлінеді
|
-
Кумулятивті
әңгіме
|
«Мектеп мәдениеті дегеніміз
не?»
«Мектеп мәдениетіне қандай
өзгерістер еңгізу керек?»
|
Әр топ өз жауаптарын
стикерге жазып, тақтаға жапсырады.
|
-
Слайд «Мектеп мәдениеті»
1-9 слайдтар
(10
мин)
|
Коуч қатысушыларға
«Мектеп мәдениеті» презентациясын көрсетіп,
түсіндіреді.
|
Қатысушылар топта өз әсерлерімен бөлісіп,
диалог жүргізеді.
|
-
9 ромб
тәсілі
|
Коуч
9 ромб тәсілін
түсіндіреді
( презентация
арқылы)
|
тыңдайды
|
-
Жаттығу
(
10 мин)
|
Коуч «Мектеп
мәдениетінің өлшемі»-нің 30 тұжырымын 9 ромб тәсіліне салуға бағыт
береді.
|
Қатысушылар 30
тұжырымды 9 ромб тәсіліне салады.
|
-
Бейнеролик «Әр елдің
мәдениетінен үзінділер көрсетіледі»
(6
мин)
|
Бейнероликті
көрсетеді
|
Бейнероликті көріп
өз ойларымен бөліседі.
|
5.Топпен
жұмыс
« Мектеп
мәдениеті»
(15
мин)
|
Коуч әр топқа тапсырмаларды
таратады.
1. Сөйлеу мәдениеті (І
топқа)
2. Рухани – құқықтық мәдиениет
(ІІ топқа)
3.Салауатты өмір салты
мәдениеті (ІІІ топқа)
4. Сабақ жүргізу мәдениеті (ІV
топқа)
|
Әр топ өз жұмыстарын
постерге түсіріп, тұжырымдарын айтып
өтеді.
|
6.Топпен постерді
қорғау (10 мин)
|
Әр топ өз постерін
қорғау сәті
|
Әр топтан бір спикер
топтың постердегі жұмысын қорғайды
|
8.
Бағалау
(3
мин)
|
Әр топтың жұмысын
формативті бағалау Джигсо
тәсілі арқылы
жүргізіледі.
|
Топ мүшелері әр
топтың жұмыстарына өз бағаларын береді
|
7. Сергіту сәті бейне
клипі.
(2
мин)
|
- Жаңбыр сіркіреп жауды:
қатысушылар парталарына саусақтарымен бір-екі реттен
қағады;
- Жаңбыр жауа
бастады: 5-6 рет
қағады;
- Жаңбыр құя салды: екі
қолдарының барлық саусақтарымен қаға
бастайды;
- Бұршақ жауды:
қағуды үдете бастайды т.с.с.
|
Қатысушылардың бәрі
іс – әрекеттерді қайталайды.
|
9. «Мектеп бойынша «Мектеп
мәдениеті» ережесін құру (6 мин)
|
«Мектеп
мәдениетіне өзгерістер еңгізу» ережесі
туралы ұсыныс
айтады
|
«Мектеп
мәдениетіне өзгерістер еңгізу» ережесіне
нұсқаларын ұсынып, ортақ бір
ереже қабылдайды.
|
9.Рефлексия
«Кері
байланыс»
(2
мин)
|
Коуч «Кері
байланыс» парақтарын
таратады
|
Қатысушылар «Кері байланыс»
парақтарын толтырады
|