Материалдар / Мектеп Тренерлеріне "Тәжірибедегі рефлексия"

Мектеп Тренерлеріне "Тәжірибедегі рефлексия"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі біздің алдымызда тұрған келелі міндет – оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, саналы, салауатты, жан – жақты дамыған, рухани бай, заман талабын орындай білетін тұлғаны тәрбиелеп дамыту. Мұғалімнің мәртебесіне лайық болу мақсатында, өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдап дамыту барысында «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының педагогикалық шеберлік орталығында ұстаздар біліктілігін арттыру курсының «Тәжірибедегі рефлексия» педагог кадрларының екі жетілік курсында білімімді жетілдірдім.Сіздермен бөліссем деп ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1602
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы негізінде мектеп мұғалімдерімен жүргізілген жұмыстар туралы рефлексивті есеп Бүгінгі біздің алдымызда тұрған келелі міндет – оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, саналы, салауатты, жан – жақты дамыған, рухани бай, заман талабын орындай білетін тұлғаны тәрбиелеп дамыту. Мұғалімнің мәртебесіне лайық болу мақсатында, өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдап дамыту барысында «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының педагогикалық шеберлік орталығында ұстаздар біліктілігін арттыру курсының «Тәжірибедегі рефлексия» педагог кадрларының екі жетілік курсында білімімді жетілдірдім. «Тәжірибедегі рефлексия курсының мақсаты: педагог кадрларға оқушылардың шығармашылық зерттеу, сын тұрғысынан ойлау, логикалық ойды дамыту, проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесетін педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгерту. Міндеттері: Мұғалімдердің бойында төмендегідей дағдылардың қалыптасуын қамтамасыз ету:
  • Оқыту үдерісін жоспарлау;
  • Оқушыларды оқу үдерісіне тарту;
  • АКТ құралдарын тиімді қолдану;
  • Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту;
  • Оқушыларды тиімді түрде жүйелі бағалау;
  • Өзінің оқыту үдерісі туралы рефлексия
Осы курсты жүргізу барысында төмендегідей оқу-әдістемелік кешені басшылыққа алынды.1. «Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы2. Мұғалімге арналған нұсқаулық3. Мектеп Тренеріне арналған нұсқаулық4. Үлестірмелі материалдар. Курсқа қатысқан мұғалімдер туралы мәлімет
Қатысушының аты-жөні Туған жылы, күні Білімі Сабақ беретін пәні Еңбек өтілі
1Ахмеджанова Айгүл14.05.1986Арнаулы ортабастауыш2 жыл
2Атымтаева Гүлфайрус 07.11.1993Жоғары тарих2 жыл
3Аманжолов Асылжан

Жоғары физика1 жыл
4Бүркітбаев Ерлан 03.03.1991Аяқталмаған жоғарыденешынықтыру4 жыл
5Булекбаева Фариза 22.07.1991жоғарыДаярлық тобы4 жыл
6Жылқышина Мерей03.05.1992Арнаулы ортаБастауыш сынып4 жыл
7Кубекова Сымбат01.01.1994жоғарыматематика1 жыл
8Қалиева Айгерім19.02.1994Арнаулы ортабастауыш

9Сағынғалиева Гүлден 16.10.1993Жоғары Қазақ тілі, әдебиеті2 жыл
10Өтеулина Перизат02.08.1993жоғарыАғылшын тілі3 жыл
Бағдарлама материалдарымен танысу барысында мұғалімдер кәсіби даму бағдарламасына негіз болған әдіс-тәсілдерді қарастырып, әріптестерімен ынтымақтаса отырып, оларды талқылады. Тәжірибе жүзінде іске асыру және жоспарлау сатысында мұғалімдерге өз сабақ жоспарларына бағдарлама барысында танысқан тақырыптарда кіріктіріліп, оларды тәжірибе жүзінде іске асырып көруге, әріптестері мен мектеп тренерінен сындарлы кері байланыс алуға мүмкіндік берілді. Мұғалімдерді курсқа қатыстыру барысында «Оқудағы жаңа әдіс- тәсілдер» тақырыбында өткен коучингте алынған кері байланыста біраз мұғалімдердің «Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлауды үйретсеңіздер», «7 модульді ықпалдастырып сабақ жоспарларын құруды үйренгім келеді» сияқты жазбаларды басшылыққа ала отырып «Орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарды 7 модульге ықпалдастыру» тақырыбында коучинг жоспарладық. Көтеріңкі көңіл-күй орнату үшін «комплимент» тренингісімен бастадық. Келген мұғалімдерді шеңбер бойымен тұрғызып бір-біріне комплимент айтты. Қолдарына «дейін-кейін» кестесін таратып бере отырып, сұраққа берілетін жауапты «дейін» бағанына толтыруды өтіндім. Әр топ қатысушысы топтарында жеке орындап, одан топта талқылап «дейін» бағанына жазғандарын оқып берді.Орта мерзімді жоспар үлгілерін топтарға үлестіріп бірден бір жоспарды құруға тапсырма бердім. Әрине бұл бастапқы жоспарда жоспарланбаған сол себепті, коучинг үстінде жоспардан тыс әрекеттер орын алды. Құрған орта мерзімді қорғап берді. Қорғау барысында жалпы түсінгендерін байқадым. Дегенменде 7 модульді ықпалдастыруды, қолданатын талқылау құралдары туралы мағлұматтар аз болғандықтан, біраз қиындықтар туындады. Себебі әріптестерімнің «ДЖИГСО, Аквариумдағы балық, Ыстық орындық» деген не? деген сұрақтарына жауап беру үшін келесі сөзді өз кезегіме алып сабақта қолданатын стратегияларды, талқылау тәсілдер жинағымен таныстырдым. Тәсілдерді қай кезде қолданғаны тиімдірек жайлы мағлұматтар бердім. Әріптестеріміз алаңдап қалмас үшін Блум таксономиясын білім игеруге бағытталған 6 қадамды түсіндірмесімен, қысқа мерзімді жоспар үлгісін алдарына бердім. Жаңашылдыққа жаны құмар әріптестерімнің бастамасымен әр топ бірден қысқа мерзімді жоспарды құруға әрекеттенді. Коучинг сессияның әріптестерім үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау үшін, тақырып бойынша не білгені туралы «кейін» бағанасын толтырды. Коучинг барысында көптеген жаңалықтар естіген және де кешке өткізілген соң әріптестерімнің шаршағанын басып өздеріне деген сенімдері нығая түсу үшін музыкамен тілек тыңдаттым «СІЗДІҢ өмірлік істеріңізге күш - қуат және сәттілік тілеймін». Сабақтың қаншалықты сәтті өткенін білу үшін «Аралдар» парақшаларын үлестіріп бердім Тренерлік курс сабағының соңында мұғалімдер сөздерінен үзінді: «Маған сабақтың мақсаты түсінікті болды. Жалпы курс сабақ маған ұнады. Жаңа үлгі бойынша жоспар жазуды үйрендік. Курс сабағы мені оқу тәжірибеме өзгеріс енгізуге жігерлендірді. Рахмет!»Математика пәні мұғалімі: Топтық жұмыс арқылы жақсы нәтижелерге қол жеткізуге болатынын үйрендік. Өткізіліп жатқан курс сабағынан алған әсерім мол. Өз жұмысымда оқыту мен оқу тәжірибемде өзгеріс енгізуге жігерлендірді. Сабағының мақсатын түсіндім, өз қажеттілігіме сәйкес келетінін мойындаймын. Алдағы уақытта өз жұмысымда ескеріп отырамын, сабақ жоспарларын осы үлгіде жазамын.  Саралай келе әр сабақта бір немесе бірнеше модульді бірден қолдануға болатынын анықтадым. Әр мұғалім өз сабағының – көшбасшысы. Ал көшті дұрыс бағыттай білу ол шеберлігіне байланысты. Жалпы менің оқытудағы міндетім курс тыңдаушыларының оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауға тәрбиелеу, үйрету, шығармашылық қабілетін дамыту, сөздік қорларын молайту. Сондықтан сабақта оқушылардан жиі тақырып бойынша жеке, жұптық, топтық жұмыс яғни пирамидалық тәсіл түрлерін алып отырамын. Өйткені, ол оқушының ойлауын, елестету мен есте сақтау белсенділігін, дағдысын білім саласының дамуын қамтамасыз етеді. Мұғалім бала бойындағы туа біткен түрлі қасиеттерді дәл байқап, оның сапалық ерекшеліктеріне баға беріп, ары қарай өз бетінше дамыта түсуіне жағдай туғызуы керек, көмектесуі қажет.. Осылайша оқытудың жаңа мазмұнын жасауға бетбұрысты әрбір мұғалім өзінен бастағаны жөн. Мұғалім шәкіртке білім, білік, дағды беріп қана қоймай, ақыл-ойы мен қабілетінің дамуына көңіл бөліп, «оқи алуға үйрету керек». Заманауи оқытудың негізі 7 модулі бойынша барлық  пәндерге қолдану ыңғайлы. Әрине сабақ мақсаты коучингтегідей жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету емес, жаңа білімді, ақпаратты баланың өзіне игерту. Сондықтан жаңа білімді өз бетімен алуға дағдыландыру үшін 7 модульдің элементтерін толық қолдануға тырысқандары жөн. Тыңдаушыларымды сыни тұрғыда ойлануға, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауға, АКТ мүмкіндіктерін қолдануға, дарынды балалардың қабілеттерін ашуға, топпен жұмыс жасауға, диалогке түсу кезінде жауапкершілік сезімін қалыптастыруға дағдыландырдым. Мұғалім үнемі ізденіс үстінде болу керек. Жаңашыл ұстаз ғана заман ағымына ілесе алады. Оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдерді сабақтарда тиімді пайдаланып топтық жұмыс жасап , диолог, АКТ, СТО орынды қолданып бағалаудың түрлерін пайдалана отырып әріптестеріммен кәсіби тұрғыда пікір алмасып отырдым. Келешекте де әріптестерімнің кәсіби дамуына қолдау көрсете отырып, оларды оқыту үдерісін жалғастыра бермекшімін. Мектепте оқытудағы өзекті проблемаларды бірлесе талдайтын мұғалімдер қауымдастығын құрып, пән бойынша сапалы оқыту, сыныппен жұмыс жасау, оқушылардың оқуын бақылау, бағалау және өз жұмыстарына рефлексиялы ой- толғау жүргізуді үйрету мәселелерін қолға аламын. Осы курста оқыған әдіс-тәсілдерімді сабақта қолдана отырып, мынадай тұжырымға келдім.1) Оқушылар топтық жұмыстар жасай отырып, бірі білмегенді екіншісінен үйреніп, жақын арадағы даму аймағы жүрді2) Оқу тапсырмаларды орындау үшін механикалық есте сақтау мен қайталауды емес құрдастардың белсенді қатысып, ақпараттарды өңдеуі және қорытуын талап етеді.3) Оқу оқушылардың әнгімелесу кезіндегі әлеуметтік ортасы жағдайында жетіледі. (Мұғалімге арналған нұсқаулық)3)Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы келісілген нәтижеге қол жеткізу үшін күш жігерін жұмсайтын және Мерсер сипаттағандай білімді бірлесіп алу немесе пікір алмасу барысында тең құқылы серіктестер болып табылады. Пікір алмасу оқушылармен диалог құру арқылы іске асады, дегенмен оны оқушылар бірлескен зерттеу барысында да анықтай алады.(Мұғалімдерге арналған нұсқаулық) 103бет тұжырым расталды.4) Оқыту дара тұлғаға бағытталу қажеттігіне қол жеткіздімТоптық жұмысты барлық пәндерді оқытуда қолдануға болады.Оқушылардың өз ойларын еркін айтуға, бірлесіп ынтымақтастықта жұмыс жасуға мүмкіндік береді. Топтық жұмыс арқылы оқушыларды диалогқа түсіру үшін мұғалім ашық және жабық сұрақтар ретін оқушылардың жас ерекшеліктерін, қабылдау деңгейін ескеру қажет. Егеменді елдің нұрлы болашағын әлемдік білім деңгейіне жетелер жеті модуль идеясының негізі оқытудың сындарлы теориясымен оқушыға нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалім өз сабақтарында өзіндік көзқарасы бар оқушының сыни ойлауы мен білім – біліктілігіне  ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыруына жол ашады. Өйткені, бұл міндеттер біріншіден, оқушының  жеке тұлға және әлеуметтік нысан ретіндегі келешегі болса, екіншіден, оқытудың оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынастың нәтижесі ретіндегі  көрінісі қарастырылған. Себебі, қазіргі заман талабына сай мұғалімнің құзыреттілігін  жетілдіруде ерекше роль атқаратын жеті модульді кіріктіріп, оқушының сыни ойлауына жол ашатын сабақ өткізу – жаңа тұрпатты мұғалімнің міндеті.

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!