Материалдар / Мектепалды даярлық сыныбындағы "Жаратылыстану" пәні бойынша "Құмның қасиеттері" тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектепалды даярлық сыныбындағы "Жаратылыстану" пәні бойынша "Құмның қасиеттері" тақырыбына қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық сыныптарының мұғалімдеріне Жаратылыстану пәні бойынша "Құмның қасиеттері" тақырыбына қмж. Балалардың жасына сай қолданылатын әдістер мен сөздік қор нормаға сай, өте тиімді сабақ деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2020
482
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тобы/сыныбы: Мектепалды даярлық

Білім беру саласы/ҰОҚ: Таным Жаратылыстану

Тақырыбы: Құмның қасиеттері


ҰОҚ мақсаты:

Құмның қасиеттерін анықтайды.

Күтілетін нәтиже:

Таныс материалдармен дербес эксперимент жасай алады.

Құмның қасиеттерін анықтай алады.

Дағды:

Нәтижелі эксперимент жасай алады.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ- жауап, жада,сын тұрғысынан ойлау,4К моделі,саралап оқыту страегиясы

Ресурстар,

дамытушы орта:

Құм,су

Жоспарлау

ҰОҚ кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Баланың әрекеті

Ұзақтығы (мин)

Сабақтың басталуы

Миға шабуыл әдісі

Ашық сұрақ (бала үні):

Үй салғанда қандай табиғат бөлшегін қосады?




Балалар ойланып,сұрақтарға жауап беріп,сабақтың тақырыбын анықтайды.


5 мин


Сабақтың негізгі бөлігі






Геометриялық фигуралар (үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек) арқылы үш топқа бөлу.


АКТ (слайдтан құмның суреті) мұғалім құмды көрсетіп, қасиеттері туралы түсінік береді.



Тапсырма: топтық жұмыс (4К моделі), топтарға бөлу стратегиясы арқылы саралау



1-топ үшбұрыш

2-топ төртбұрыш

3-топ дөңгелек

Балаларға эксперимент жасауға құм мен су және топырақ беріледі.

Балалар барлығын араластырып,топпен жұмыс жасайды.

Диолог стратегиясы арқылы саралау

Ашық сұрақ.

  • Барлығын араластыру барысында не байқадыңдар?

  • Қандай өзгерістер болды?

Әр топ өз жауаптарын айтады.

Мысалы:

Үшбұрыш тобы- құмды көбірек суға араластырдық. Нәтижесінде құм суға батып кетіп,судың түсі өзгерді.

Төртбұрыш тобы – құм мен суды араластыру барысында құмнан өзгеде ұсақ түйіршіктер байқадық.

Дөңгелек тобы- суға араласқаннан кейін құмның нығыз болатынын анықтадық.


Үш топ бір біріне «Ашық микрафон әдісі» арқылы кері байланыс береді.


Еркін ойын: «Ғажайып қамал».

Балалар еркін ойнау арқылы өзара бір –бірімен ақылдаса отырып, қамал тұрғыза бастайды. «ЖАДА» әдісі





Балалар таңдаған фигураларын алу арқылы топқа бөлінеді.













Балалар жасайды,ойланады,

ізденеді,

эксперимент нәтижесімен бөліседі.

20 мин

Сабақтың қорытынды бөлімі

«Сұрақ-жауап әдісі»

  • Құмның қандай қасиеттерін анықтадыңдар?

  • Тәжірибе барысында не байқадыңдар?


Кері байланыс

«Жетістік баспалдағы»


  1. Істей алмадым.

  2. Тырыстым .

  3. Мен істедім.




5 мин



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!