Мотивация-
лық-қозғаушы
лық
|
Педагог
балалардың назарын өзіне аударады.
-
Қолымызды иектің астына қойып сөздер айтайық, қолымыз төмен қарай
неше рет түссе, сонша буынға бөлінгені.
Мысалы:
а-та, а-па, ә-теш, тек-ше-лер, ше-міш-ке.
|
Балалар назарын педагогке
аударады. Қолдарын иектерінің астына қойып. сөздер айтады да, неше
буыннан тұратынын анықтайды.
|
Ұйымдастыру-
шылық-
қозғаушылық
|
Балалар,
сендер қолдарынды иектің астына қойып сөздер айтып, буын санын
анықтадыңдар.
Енді
тақтадагы суретке қарандар, ненің суретін көріп
отырсыңдар?
-
Бірінші
қандай дыбыс құлағы-мызга естіліп тур?
-
Дұрыс
айтасыңдар,
бүгінгі өтетін жаңа дыбысымыз — «н».
Балаларга нанның суреті
бойынша әңгіме құрауға тапсырма беріледі. Нанның
пайдасы айтылып, «обал», «сауап»
сөздеріне түсінік беріледі.
Тыйым
сөздер:
Нанды бір қолмен
үзбе!
Нан уағын
тастама!
Жұмбак:
Өзі үлкен жануар,
Үстінде бір гауы бар.
Бірінші тұрған қандай
дыбыс?
Кірш-кірш
етеді,
Ішіне кіріп
кетеді.
- «Н» дыбысы қай жерде
тұр?
- «Н» дыбысының дұрыс айтылу
артикуляциясы мынадай: ерін сәл ашылып, жіңішкерген тіл ұшы жоғары
көтеріледі де, үстіңгі тістің үстіне тиеді, тілдің алдыңгы екі шеті
үстіңгі тістерге қатты жабысады. Тілдің төмен түсуінен «н»
дыбысы жасалады. «Н» - дауыссыз
дыбыс.
«Н» дыбысын ауада жазып
көрейік. Педагог «н» дыбысының баспа, жаз-ба әріптерін балаларга
көрсетеді.
Сергіту
сәті:
Нан уағын
шашпаңдар,
Жерде
жатса баспаңдар.
Теріп
алып, қастерлеп,
Торғайларға
тастаңдар.
Педагог кеспе әріптермен
тақтаға буындар жазады: НА, НҰ, НО,
НЫ.
А-на, нан
сөздерін
салыстыра оқыту. аркылы буынға бөлгізіп, «нан» сөзінің бір буын
екенін түсіндіреді.
Полингвалды
компонент: нан – хлеб- bread, буын –
слог-syllable, ана-мать- mother.
Дәптермен
жумыс:
Дәптердегі № 7 тапсырма
бойынша орындалады.
Жеке жумыс
жургізеді.
|
-
Нанның.
-
Нан.
- «Н»
дыбысы.
Балалар
суретке карап әңгіме құрайды.
Тыйым сөздердің мағынасын
түсініп, кайталайды.
-
Нар.
«Н».
- Ине.
- Сөздің
ортасында.
«Н» дыбысын ауада
жазады.
Балалар өлең мазмұнына
байланысты қимыл-қозғалыс жасайды.
Балалар педагогтің көмегімен
буындарды оқиды.
Ана сөзін шапалактау аркылы
буын-ға бөледі. Сызба бойынша буынга бөледі: а-на,
нан.
Қайталайды.
Дәптерде берілген
тапсырмаларды орын-дайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
- Сонымен,
балалар, үйде, мейлі көпшілік арасында болсын, нан
қоқымын көргенде басуға бол-майды екен. Осыны
өздеріңнін іні
- қарындастарына да үйретулерің
керек.
|
Балалар өткен дыбыс туралы
түсінгендерін айтады.
|