Материалдар / «Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»

«Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балалардың ертегіге қабылетін арыттыру, ертегі тыңдай білуге үйрету, Балалды ертегі тыңдай отырып бауырмалдылыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2021
288
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«ТАҢШОЛПАН» БӨБЕКЖАЙЫ
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ





2021-2022 оқу жылына арналған тәрбиеші

Кебек Лагылдың

жеке өзін-өзі білімдерін жетілдіру жоспары





Тақырыбы:

«Мектепке дейінгі балаларды

ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»





2021-2022оқу жылы

«Ертегі арқылы баланың тілін дамыту» тақырыбының мақсаты мен міндеттері

Мақсаты


Міндеттері

Мерзімі

Әр түрлі ертегілерді түсіндіре отырып, баланың мінез-құлқын, ерік-жігерін, сөйлеуқабілетін, сөздікқорынқалыптастыру,ертегілерді бірнеше түрде көрсету арқылы балалардың ой өрістерін, таным үрдістерін, беліктіліктерін арттыру.


Балалардың белсенділігін, қызығушылығын арттырып, олардың жан- жақты дамуына, білімдерін тереңдетуіне ықпал ету.

Ертегіарқылы баланың қиялдай білу,

есте сақтау қабілеттерін және тілін дамыту. Балалардың ой-өрiсiн кеңейту, шығармашылыққа жетелеу.

Оқу үрдісін ұйымдастыруда баланы төзімділікке, шыдамдылыққа, тапқырлыққа, еңбекқорлыққа шақырып, мақтаншақ пен сараңдықтың жаман қасиет екенін түсіндіре отырып адалтұлға етіп тәрбиелеу.

Ертегі арқылы балаларды сөйлету,өз ойларын анық айтуға дағдыландыру, есте сақтау қабілетін дамыту. Балалардыөздігіненжұмысістеуге, жақсылыққа, қайырымдылыққа, ізгілікке, әдептіліккетәрбиелеу.


2021-2022 оқу жылдары

















2021-2022 оқу жылдарына арналған тәрбиеші

Кебек Лагылдың

жеке өзін-өзібілімін жетілдіру жұмысының жеке дара жоспары



1.

«Мектепке дейінгі балаларды

ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»

тақырыбы бойынша жұмыс жасалған мерзім

2021-2023 оқу жыл

2.

«Мектепке дейінгі балаларды

ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»

тақырыбы бойынша жұмыстың аяқталу мерзімі

2021-2022 оқу жыл

3.

Қойылған мақсат пен міндет

Мақсаты:

Әр түрлі ертегілерді түсіндіре отырып, баланың мінез-құлқын, ерік-жігерін, сөйлеу қабілетін, сөздік қорын қалыптастыру, ертегілерді бірнеше түрде көрсету арқылы балалардың ой өрістерін, таным үрдістерін, беліктіліктерін арттыру.


Міндеттері:

Балалардың белсенділігін, қызығушылығын арттырып, олардың жан- жақты дамуына, білімдерін тереңдетуіне ықпал ету.

Ертегі арқылы баланың қиялдай білу,

есте сақтау қабілеттерін және тілін дамыту. Балалардың ой-өрiсiн кеңейту, шығармашылыққа жетелеу.

Оқу үрдісін ұйымдастыруда баланы төзімділікке, шыдамдылыққа, тапқырлыққа, еңбекқорлыққа шақырып, мақтаншақ пен сараңдықтың жаман қасиет екенін түсіндіре отырып адалтұлға етіп тәрбиелеу.

Ертегі арқылы балаларды сөйлету,өз ойларын анық айтуға дағдыландыру, есте сақтау қабілетін дамыту. Балалардыөздігіненжұмысістеуге, жақсылыққа, қайырымдылыққа, ізгілікке, әдептіліккетәрбиелеу.






4.





Практикалық жұмыс





Тәрбиеленушілермен

  • Баланың шығармашылығын дамытатын ҰОІӘ;

  • Жеке тәрбиеленушілермен жұмыс;

  • Мерекелік іс-шараларда, қалалық, облыстық байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болуы;

Ата-аналармен

-«Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»тақырыбында сауалнамалар жүргізу;

Педагогтармен

Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»тақырыбында сауалнамалар жүргізу;








5 Жұмыс жоспары 2021-2022жж

Ай аты

Тақырыбы

Басқа жұмыстармен сабақтастығы

Мақсаты

Қыркүйек

Ертегі дегеніміз не?

Әңгімелесу.

Ертегі туралы дыбыс файлдар. Жұмбақтар.

Қ/ойын: «Кейіпкердің жүрісін сал»

Сурет салу «Меніңсүйіктіертегім».

Ертегілер арқылы бала дүниетанымын қалыптастыру. Ертегінің түрлерімен таныстыру.

«Бауырсақ» ертегісі

Үстел-үсті театры

Дид/ойын «Ертегіні аяқта»

Ертегі мазмұнын өзбеттерімен жүйелі,мәнерліетіп, мазмұнын өзгертпей әңгімелеуге үйрету, ертегінің неден басталып, неден аяқталатыны жайлы білімдерін бекіту.

Қазан

«Шалқан» ертегісі

Конусты театр


қ/ойын:«Қармақ», «Тым-тырақай»

Қимыл-қозғалыс арқылы балалардың денсаулығына дене түзілісінің дұрыс жетілуіне назар аудару, қимыл-әрекет ойынға деген белсенділіктерін арттыру.

«Мақтақыз бен мысық қалай достасты»

Сахналау

Қ/ойын: «Көлеңке». Мысықтың суретін салу.Жұмбақтар жасыру.

Д/ойын:«Жануарларды орналастыр»

Ертегікейіпкерлерініңкөңіл-күйінесәйкес бет құбылысы, қимыл-қозғалысыменжеткізебілуарқылысөйлеумәнерінқалыптастыру, ойдасақтауқабілетінжетілдіру.

Қараша


Бауырсаққа көмек


Д/ойын: «Рет-ретімен орналастыр»

Сурет бойынша әңгіме.

Баланың тілін, ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Сөз арқылы ойын дұрыс байланыстырып айта білуге үйрету.

«Екі әтеш»

Ертегісі бойынша

Топтық сахналау

Сурет салу.

Д\о: «Құтының ауызын жап» «Гүлдердітүймеле» «Ұнтақішінен үрмелі бұршақ пен күрішті айры білу»

Ертегі арқылы қоршаған ортамен байланысы туралы түсініктерін нығайту. Жанұя туралы білім беру, Ұсақ қол мотрикасын дамыту.

Желтоқсан


«Түлкі мен қоян »

Ертегісі.

Мультимедия қарау

Сурет салу.

Аңдаріздері.

Ертегі арқылы қоршаған орта туралы білу.Мұз бен ағашты зерттеу тәжірибесі арқылы айырмашылығы мен ұқсастығын айыра білу.

«Ертегілер елінде» бұрышы

Бақылау Кітапшалар,

дисклер,буклеттер, аудио-видео жазбалар.

Ертегі бұрышындағы жабдықтарға күтім жасау жолдарымен таныстыру.

Қаңтар

«Ертегіқонақта» (Жоба)

Еңбек: бетперделер, аттрибуттар жинақтау.

Ертегі қойылымы: «Үйшік» Слайдқарау

Өздеріне таныс ертегілердің мазмұнын қысқаша баяндай білуге үйрету.

Қолғап ертегісі

«Мекенін тап»


Балаларға ертегіні оқып беріп мазмұнын түсіндіру. Қоғамдық ортада өздерін мәдениетті ұстауға тәрбиелеу.

Ақпан

«Аққаланы іздейік»

АКТ

Бақылау

Тәжірибе: Қар қандай?


Әржыл мезгіліне тәнтабиғат құбылыстарының ерекшеліктері мен таныстыруды жалғастыру.

«Қысқы орманға саяхат»

Саяхатсабақ

Бала бойына салауатты өмір салтын қалыптастыру.

Наурыз

Сызба бойынша ертегі құрастыру

Сызба тізбегінің сызбаларымен жұмыс.

Ойын: «Жануарлардың, азық тізбегін құр»

Сызба арқылы жануарлардың, адамның өзара байланысын көрсету;азық тізбегін құр абілуге үйрету.

Ертегікейіпкерлері

ніңтақпақтарын

жаттау.

Трексхемасыменжұмыс.Практикалық жұмыстар.Д\ойын: «Қай ертегіден алынған?»Сурет салу.

Балаларды ертегі түрлерімен таныстыруды бекіту .



Сәуір

Ертегі кейіпкерлері туралы жұмбақтар.

Сурет бойынша әңгіме.

Видео қарау

Шығармашылық тапсырмалар арқылы логикалык ойлауға баулу.

«Ертегі кейіпкерлері қонақта» Ойын-сауық

Тәжірибе жасау

Дауыс ырғағы, қимыл – қозғалыс дағдысын үйрену.

Сахна қойылымына атсалысуына, сөйлеу мәнерін көркемдік әдіс – тәсілдерін қолдануды дамыту.

Мамыр

«Саңырау-құлақсаясында»

(Серуенсабақ)

Д/о: «Түсіне қарай топтастыр» Құмтерапиясы «Күн мен жаңбыр»

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ