Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«ТАҢШОЛПАН» БӨБЕКЖАЙЫ
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ
КӘСІПОРНЫ
2021-2022 оқу жылына арналған тәрбиеші
Кебек Лагылдың
жеке өзін-өзі білімдерін жетілдіру жоспары
Тақырыбы:
ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»
2021-2022оқу жылы
«Ертегі арқылы баланың тілін дамыту» тақырыбының мақсаты мен міндеттері |
||
Мақсаты
|
Міндеттері |
Мерзімі |
Әр түрлі ертегілерді түсіндіре отырып, баланың мінез-құлқын, ерік-жігерін, сөйлеуқабілетін, сөздікқорынқалыптастыру,ертегілерді бірнеше түрде көрсету арқылы балалардың ой өрістерін, таным үрдістерін, беліктіліктерін арттыру.
|
Балалардың белсенділігін, қызығушылығын арттырып, олардың жан- жақты дамуына, білімдерін тереңдетуіне ықпал ету. Ертегіарқылы баланың қиялдай білу, есте сақтау қабілеттерін және тілін дамыту. Балалардың ой-өрiсiн кеңейту, шығармашылыққа жетелеу. Оқу үрдісін ұйымдастыруда баланы төзімділікке, шыдамдылыққа, тапқырлыққа, еңбекқорлыққа шақырып, мақтаншақ пен сараңдықтың жаман қасиет екенін түсіндіре отырып адалтұлға етіп тәрбиелеу. Ертегі
арқылы балаларды сөйлету,өз ойларын анық айтуға дағдыландыру, есте
сақтау қабілетін дамыту. Балалардыөздігіненжұмысістеуге,
жақсылыққа, қайырымдылыққа, ізгілікке,
әдептіліккетәрбиелеу. |
2021-2022 оқу жылдары |
2021-2022 оқу жылдарына арналған тәрбиеші
Кебек Лагылдың
жеке өзін-өзібілімін жетілдіру жұмысының жеке дара жоспары
1. |
«Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту» тақырыбы бойынша жұмыс жасалған мерзім |
2021-2023 оқу жыл |
2. |
«Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту» тақырыбы бойынша жұмыстың аяқталу мерзімі |
2021-2022 оқу жыл |
3. |
Қойылған мақсат пен міндет |
Мақсаты: Әр түрлі ертегілерді түсіндіре отырып, баланың мінез-құлқын, ерік-жігерін, сөйлеу қабілетін, сөздік қорын қалыптастыру, ертегілерді бірнеше түрде көрсету арқылы балалардың ой өрістерін, таным үрдістерін, беліктіліктерін арттыру.
Міндеттері: Балалардың белсенділігін, қызығушылығын арттырып, олардың жан- жақты дамуына, білімдерін тереңдетуіне ықпал ету. Ертегі арқылы баланың қиялдай білу, есте сақтау қабілеттерін және тілін дамыту. Балалардың ой-өрiсiн кеңейту, шығармашылыққа жетелеу. Оқу үрдісін ұйымдастыруда баланы төзімділікке, шыдамдылыққа, тапқырлыққа, еңбекқорлыққа шақырып, мақтаншақ пен сараңдықтың жаман қасиет екенін түсіндіре отырып адалтұлға етіп тәрбиелеу.
Ертегі арқылы балаларды сөйлету,өз ойларын
анық айтуға дағдыландыру, есте сақтау қабілетін дамыту.
Балалардыөздігіненжұмысістеуге, жақсылыққа, қайырымдылыққа,
ізгілікке,
әдептіліккетәрбиелеу.
|
4. |
Практикалық жұмыс |
Тәрбиеленушілермен
Ата-аналармен -«Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»тақырыбында сауалнамалар жүргізу; Педагогтармен -«Мектепке дейінгі балаларды ертегі терапиясы арқылы жан-жақты дамыту»тақырыбында сауалнамалар жүргізу;
|
5 Жұмыс жоспары 2021-2022жж |
|||
Ай аты |
Тақырыбы |
Басқа жұмыстармен сабақтастығы |
Мақсаты |
Қыркүйек |
Ертегі дегеніміз не? |
Әңгімелесу.Ертегі туралы дыбыс файлдар. Жұмбақтар.Қ/ойын: «Кейіпкердің жүрісін сал»Сурет салу «Меніңсүйіктіертегім». |
Ертегілер арқылы бала дүниетанымын қалыптастыру. Ертегінің түрлерімен таныстыру. |
«Бауырсақ» ертегісі |
Үстел-үсті театрыДид/ойын «Ертегіні аяқта» |
Ертегі мазмұнын өзбеттерімен жүйелі,мәнерліетіп, мазмұнын өзгертпей әңгімелеуге үйрету, ертегінің неден басталып, неден аяқталатыны жайлы білімдерін бекіту. |
|
Қазан |
«Шалқан» ертегісі |
Конусты театрқ/ойын:«Қармақ», «Тым-тырақай» |
Қимыл-қозғалыс арқылы балалардың денсаулығына дене түзілісінің дұрыс жетілуіне назар аудару, қимыл-әрекет ойынға деген белсенділіктерін арттыру. |
«Мақтақыз бен мысық қалай достасты» |
СахналауҚ/ойын: «Көлеңке». Мысықтың суретін салу.Жұмбақтар жасыру.Д/ойын:«Жануарларды орналастыр» |
Ертегікейіпкерлерініңкөңіл-күйінесәйкес бет құбылысы, қимыл-қозғалысыменжеткізебілуарқылысөйлеумәнерінқалыптастыру, ойдасақтауқабілетінжетілдіру. |
|
Қараша |
Бауырсаққа көмек |
Д/ойын: «Рет-ретімен орналастыр»Сурет бойынша әңгіме. |
Баланың тілін, ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Сөз арқылы ойын дұрыс байланыстырып айта білуге үйрету. |
«Екі әтеш»Ертегісі бойынша |
Топтық сахналауСурет салу.Д\о: «Құтының ауызын жап» «Гүлдердітүймеле» «Ұнтақішінен үрмелі бұршақ пен күрішті айры білу» |
Ертегі арқылы қоршаған ортамен байланысы туралы түсініктерін нығайту. Жанұя туралы білім беру, Ұсақ қол мотрикасын дамыту. |
|
Желтоқсан |
«Түлкі мен қоян »Ертегісі. |
Мультимедия қарауСурет салу.Аңдаріздері. |
Ертегі арқылы қоршаған орта туралы білу.Мұз бен ағашты зерттеу тәжірибесі арқылы айырмашылығы мен ұқсастығын айыра білу. |
«Ертегілер елінде» бұрышы |
Бақылау Кітапшалар,дисклер,буклеттер, аудио-видео жазбалар. |
Ертегі бұрышындағы жабдықтарға күтім жасау жолдарымен таныстыру. |
|
Қаңтар |
«Ертегіқонақта» (Жоба) |
Еңбек: бетперделер, аттрибуттар жинақтау.Ертегі қойылымы: «Үйшік» Слайдқарау |
Өздеріне таныс ертегілердің мазмұнын қысқаша баяндай білуге үйрету. |
Қолғап ертегісі |
«Мекенін тап» |
Балаларға ертегіні оқып беріп мазмұнын түсіндіру. Қоғамдық ортада өздерін мәдениетті ұстауға тәрбиелеу. |
|
Ақпан |
«Аққаланы іздейік» |
АКТБақылауТәжірибе: Қар қандай? |
Әржыл мезгіліне тәнтабиғат құбылыстарының ерекшеліктері мен таныстыруды жалғастыру. |
«Қысқы орманға саяхат» |
Саяхатсабақ |
Бала бойына салауатты өмір салтын қалыптастыру. |
|
Наурыз |
Сызба бойынша ертегі құрастыру |
Сызба тізбегінің сызбаларымен жұмыс.Ойын: «Жануарлардың, азық тізбегін құр» |
Сызба арқылы жануарлардың, адамның өзара байланысын көрсету;азық тізбегін құр абілуге үйрету. |
Ертегікейіпкерлерініңтақпақтарынжаттау. |
Трексхемасыменжұмыс.Практикалық жұмыстар.Д\ойын: «Қай ертегіден алынған?»Сурет салу. |
Балаларды ертегі түрлерімен таныстыруды бекіту . |
|
Сәуір |
Ертегі кейіпкерлері туралы жұмбақтар. |
Сурет бойынша әңгіме.Видео қарау |
Шығармашылық тапсырмалар арқылы логикалык ойлауға баулу. |
«Ертегі кейіпкерлері қонақта» Ойын-сауық |
Тәжірибе жасауДауыс ырғағы, қимыл – қозғалыс дағдысын үйрену. |
Сахна қойылымына атсалысуына, сөйлеу мәнерін көркемдік әдіс – тәсілдерін қолдануды дамыту. |
|
Мамыр |
«Саңырау-құлақсаясында» |
(Серуенсабақ)Д/о: «Түсіне қарай топтастыр» Құмтерапиясы «Күн мен жаңбыр» |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |