Материалдар / Мектепке дейінгі психология тест жауаптарымен квал тест

Мектепке дейінгі психология тест жауаптарымен квал тест

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогика және психология тест сұрақтары жауабымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Шілде 2024
245
2 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепке дейінгі педагогика және психология
Жастық дамуға және орта ықпалына байланысты ойлау процесінде ӛзгерістердің болуы және сандық, сапалық
ерекшеліктердің жиынтығы: ақыл-ой дамуы
Мәдени-гигиеналық дағдылар түрлері:Жуыну, тәртіптілік, мінез-құлық
Мектепке дейінгі мекемедегі сюжеттік ойындарды ұйымдастыру принциптерін қарастырған:Н.Я.Михайленко,
Н.А.Кортокова
Мектепке дейінгі баланың ерік әрекетін тәрбиелеуде сақталатын ережелер:үлкендер балаға шыншыл болып, ісәрекетінің дұрыс орындалуын қадағалау
Дидактиканың басты қағидалары:тәрбиелеушілік, дамытушылық
Балалар үшін еңбек тапсырмаларын орындаудағы қолжетімді жас :5-6 жас
Заттар арқылы үлкен адамдардың шынайы істерін қайталап кӛрсету мектепке дейінгі кішкентай балалар
ойынының:негізгі мазмұны болып табылады
Мектепке дейінгі баланың балабақшаға ауыр бейімделуі дегеніміз:Балалар 2айдан 6 ай немесе одан да ұзақ уақыт
арасында балабақшаға бейімделе алмайды, 8-9% балалар ерекше назарды қажет етеді. Балалардың тәбеті
тӛмендеп, ұйқысы нашарлайды. Ата-анасымен жылап айрылысады
Ӛз зерттеуінде отбасылық тәрбиенің күші мен беріктігін анықтайтын факторларды жүйелеген:Ю.П.Азаров
З.Фрейд бойынша тұлғаның даму бағыты:биологиялық, әлеуметтік, биоәлеуметтік
«Дидактика» терминін қолданысқа алғаш енгізген:В.Ратке
«Тәрбиешінің шеберлігі талантты керек ететін ерекше бір ӛнер емес, бірақ ол музыкантты, дәрігерді шеберлікке қалай
үйретуі керек болса, солай үйретуді керек ететін мамандық» деген ойдың авторы:А.С.Макаренко
Мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеудің бірінші кезеңі:туғаннан басталады
Балалардың әсемдік пен сұлулыққа деген қатынасын тәрбиелеу:эстетикалық тәрбие
Балабақшада кең қолданыста ойналатын ойын түрлері:дидактикалық, үстел үсті, қимылды, сӛздік
Ойында балабақша ӛмірінің бейнеленуі біртіндеп кеміп, оның орнын шығармашылық ойындардың алмасуы болатын
топ түрі;ересек топE) екінші кіші топ
Кішкене балаларға тән оқыту формасы:педагогикалық ойындар
«Баланы жақсы тану және түсіну үшін оны ойын кезінде бақылау керек»
деген пікірді айтқан:Ж.Руссо
Бала психологиясының негізін қалаған:В.Прейер
Шындықтағы заттар мен құбылыстарды жалпылау арқылы оның елеулі қасиеттерін басқа қасиеттерінен ойша бӛліп
алу:абстракция
Мектеп жасына дейінгі балалардың кеңістікті қабылдауы:Заттар мен құбылыстардың кӛлемін, түрін, аумағын,
алыс-жақындығын,бағыт-бағдарын қабылдау
Ӛткен тәжірибені есте сақтау процесі:қайта жаңғырту
Сыртқы дүниедегі заттар мен құбылыстардың жеке қасиеттерінің бейнесі
болып табылатын түйсіктер:Кӛру, есту, иіс, дәм, тері
Мектеп жасына дейінгі балалардың кейбіреулерінде байқалатын кӛру есінің ерекше түрі:Эйдетикалық
Мектепке дейінгі жастағы балаларға тән қиял:ықтиярлы қиял
Ми қабығының күрделі анализдік және синтездік қызметінің нәтижесі:қабылдау
Мектепке дейінгі балалық шақта баланың сезімі:едәуір дәрежеде тереңдейді және нығая түседі
Адамның мінез бітістерін жоғары жүйке қызметінің тума типтерімен ӛмір сүру барысында қалыптасатын уақытша
жүйке байланыстарының ӛзіндік құндылығы деп түсіндірген:И.П.Павлов
Темперамент туралы теорияның негізін салған:Гиппократ
Баланың мінез-құлқында жиі байқалатын мотив түрі:ойын мотиві
Баланың дені сау болуын қамтамасыз етуде берілетін тәрбие түрі:дене тәрбиесі
Тәрбиешінің кәсіби құзырлығының сипаты: педагогикалық ойлай білуі, кәсіби біліктілігінің сапалы кӛрінісі
Мектепке дейінгі педагогиканың ғылым ретіндегі функциялары:суреттеушілік, түсіндірушілік, жобалаушықұраушы, прогностикалық,
дүниетанымдық
М Монтессоридің материалдары дамудың:сенсорлық қабілеттеріне бағытталған
Оқыту мен білім беру теориясын зерттейтін педагогика саласы:дидактика
Балалар дамуының жас кезеңдерін алғаш рет негіздеген;Ж.Ж.Руссо
«Тәрбие-қоғамға жеткілікті қалыптасып дамыған жеке адамды бере алатын
негізгі күш» деп айтқан:И.П.Подласный
Баланың балабақшаға қысқа мерзімді бейімделуі:1-2 апта

Мектепке дейінгі ұйымда балалар еңбегін ұйымдастыру нысандары:Тапсырма беру, кезекшілік, ұжымдық еңбек
Отбасымен жүргізілетін жұмыстың шарттары:Жұмысты мақсатты, жоспарлы, жүйелі түрде жүргізу
«Педагог» сӛзінің алғаш пайда болуы:Ежелгі Грецияда
«Ой еңбегі адам үшін ең қиыны» деп айтқан:К.Д.Ушинский
Педагогтің оқу материалын балаларға түсінікті түрде жеткізуге мүмкіндік беретін аса маңызды сӛздік әдіс:педагогтің
шеберлігі
М.Монтессори сенсорлық тәрбие жүйесіне бала дамуының ерекшелігі Ретінде:бұлшық еттің дамуы мен кӛру, есту,
сезгіштікті жатқызады
Имитациялық, қозғалыс ойындары деп ойынды екіге бӛліп қарастырған:Ф.Лесгафт
Ойын функциялары:тәрбиелеуші, дамытушы, оқытушы, ұйымдастырушы, түзету
коррекциялық, реабилитациялық, ӛзіндік дамытушылық
Жұмсақ ойыншықтарды пайдаланғаннан кейін күннің соңында ойыншықтан 25см қашықтықта бактерицидті
шамдармен дезинфекциялайды:30 мин
Кіші жас тобында құрылыс ойындарының ұйымдастырылу ерекшеліктері:ойыншықтарды қатарластырады,
орналастырады
Қиялдың ең жоғарғы түрі:арман-қиял
Мектепке дейінгі орта жаста қалыптаса бастайтын ойлаудың түрі:Кӛрнекі-бейнелі ойлау
«Гендер» ұғымын ғылыми негізде қарастырған:И.С.Кон
Тұлға дамуының негізгі факторлары :тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық, жеке іс-әрекет
Адамдағы ерекше бір пайдалы қасиет. Бұл бойынша кӛпшілік кӛрмеген нәрсені, сапаны, ерекшеліктерді бақылап,
оларды ажыратып отырады:бақылампаздық
Ес түрлері:қимыл-қозғалыс есі, эмоциялық ес, сӛздік-мағыналық ес, қысқа мерзімді ес, оперативтік ес, ерікті
және еріксіз ес
Апперцепция түрлері:тұрақты және уақытша
Баланың қоршаған ортаны қарастыруға бағытталған ең басты анализаторлары мен оның ерекшелігі:түйсік пен
қабылдау
Мектеп жасына дейінгі бала сезімдерінің ерекшеліктері:Қызу шаттық жылаумен алмасады
Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлқына ең кӛп ықпал ететін мотив:Балалардың үлкендер дүниесіне
қызығуы, үлкендерше іс-әрекет жасауға тырысуы
Еріктің анықтамасы:Ойланып істелетін, алға мақсат қоюды қажет ететін, түрлі кедергілерді
жеңе білуден кӛрінетін қимыл-қозғалыстар
Баланың ерік әрекеті:саналы талап-тілектерінің нәтижесінде шешімге келіп оны орындаумен
сабақтасып дамиды
Балалардың денсаулығын сақтау:Жетілдіру
Салауатты ӛмір салты:Дұрыс тамақтану
Сәбилер тобындағы ертеңгілік жаттығулар:Ойын түрінде
Физикалық дамыту жұмысының формалары:спорттық ойындар
Балалардың физиологиялық дамуын қамтамасыз ететін факторлар:қимыл – қозғалыс түрлерін игеру
«Денсаулық» білім беру саласы бойынша балалардың дене бітімін дамыту және тәрбие жұмыстарының
формалары:негізгі қимыл түрлерін жетілдіру; қимыл дағдыларын қалыптастыру; қимыл ойындарының
түрлерін ұйымдастыру және ӛткізу; спорттық жаттығуларды орындау; спорттық ойындардың элементтерімен
танысу
Дене шынықтыру сабақтарының түрлері:ойынды, желілі, аралас, интегралды, оқыту-жаттықтыру, қалыпты
Жалпы дамыту жаттығу түрлері:қолды кеудеге қою жан жақа созу
Ерте жастағы топқа (1 жастан 2 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны бойынша
қойылатын мақсат:денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың
толыққанды денесін және психикасын дамытатын,ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын
жағдайлармен қамтамасыз ету.
Негізгі қимылдар:еңбектеу
Тіл дамытудың негізгі мақсаты:сауат ашу
Тіл дамытуда сӛйлеу тәсіліне қатыссыз тәсіл:Кӛрсету
Кӛрнекілік әдістеріне жатады:Құрастыру
Ересектер тобында (5-6 жастағы балалар) «Коммуникация» білім беру саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес сауат
ашу негіздері бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі жүктемесінің бір апталық сағат кӛлемі:2 сағат
Сӛздік қорын дамыту:Жетілдіру
Саусақ ойындарына арналған тақпақтарды жатқа айтады:2-3 жас

Ақыл-ой тәрбиесінің ең басты құралы:Ойын, заттар, табиғат, қоғамдық құбылыстар
Дамытуға бағытталған М.Монтессори әдісі....Сенсорлық қабілетін
Ұжымдық сюжеттік құрастыру:Үйрету
Мектепке дейінгі балалардың Отан туралы жалпы түсінігі:батырлар ұшқыштар
Себеп-салдарлық , мӛлшер туралы қарапайым ұғымдар:3 жастан 5жасқа дейін
Коммуникативті-танымдық қызметін дамыту, коршаған ортадағы заттар мен құбылыстарға қызығушылығын арттыру
:Қоршаған ортамен танысудың мақсаты
«Шығармашылық» білім беру саласының базалық мазмұны келесі
ұйымдастырылған оқу қызметтерінде жүзеге асырылады:сурет салу, мүсіндеу, аппликация, музыка
Бейнелеу іс-әрекетін үйретуде сӛйлеу әдісін алмастырмайтын тәсіл:Бейнелеу тәсілін кӛрсету
Құрылыс материалдарымен ойындар:Ересек тобында
Экологиялық-дамытушы ортада ӛсімдіктер мен жануарлардың болуы, егер ол..Балалардың ӛмірі мен денсаулығына
қауіпті болмаса
Дидактикалық ойын:Ойынның түрі
6-7 жастағы балалардың жұмыс атқара алатын уақыт мӛлшері:10-15 минут
Әлеуметтік орта:қалыптастыру
Жүгіріп келіп 100 см ұзындыққа секіру;ересек топта
Салауаты ӛмір салтына жағдай туғызу :денсаулығын нығайту
Спорттық ойын элементтері:Футбол, баскетбол, хоккей
«Денсаулық» білім беру саласы бойынша балалардың дене бітімін дамыту және тәрбие жұмыстарының бір түрі:қимыл
ойындарының түрлерін ұйымдастыру және ӛтізу
Балабақшада ересек топтарында дене шынықтыру мерекесі:Жылына 2 рет
Ортаңғы тобында денсаулық күні:Екі айда 1 рет
Мектепалды даярлық сыныбына (6 жастан 7 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны
бойынша қойылатын мақсат:белсенді қимыл әрекет дағдылары мен денелік ӛзін-ӛзі жетілдіру қажеттілігін
қалыптастыру және дамыту, балаларды салауатты ӛмір салты негіздеріне баулу.
Дене шынықтыру міндеттері:денсаулығын нығайту
«Денсаулық» білім беру саласы бойынша ІІ кіші (3 жастан 4 жасқа дейін) топта дербес қимыл белсенділігі дағдыларын
меңгеру деңгейі:бірлескен ойындарда қарапайым ережелерді сақтай алады
E) балалар тобымен қимыл ойындарын ұйымдастыру дағдыларын біледі
Негізгі қимылдар:журу
3 жасқа қарай баланың сӛздік қоры:1100-1200
Артикуляциялық аппаратқа жатады:Тіл, кӛмекей
Тіл мен сӛйлеу тілінің негізі компоненттері:байланыстырып сӛйлеуді қалыптастыру
1 жастан бастап 3 жасқа дейінгі балалардың тілінің граматикалық құрылымының қалыптасуы:Түсінікті болу үшін
ойын дұрыс айтуға тырысады
«Коммуникация» білім беру саласы бойынша ортаңғы тобына берілген сӛйлеуді дамыту ұйымдастырылған оқу
қызметінің үлгілік оқу жүктемесінің сағат кӛлемі:1
Тіл дамыту ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ересек тобында:20-25 минут
Сенсорлық мәдениет дегеніміз:Баланың түйсігі мен қабылдауының даму дәрежесі
Екінші кіші топта (3-4 жастағы балалар) «Таным» білім беру саласының үлгілік оқу жоспары бойынша
ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы :15-20 мин.
Мектепке дейінгі ұйымдағы ересектер тобында (5-6 жастағы балалар)
«Таным» білім беру саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес қарапайым
математикалық ұғымдарды қалыптастыру бойынша ұйымдастырылған оқу
қызметі жүктемесінің бір апталық сағат кӛлемі:1 сағат
Мектепке дейінгілерге экологиялық білім мен тәрбие беру жүйесінде модельдік қолдану:Бағыт беру
Арнайы жасалған жағдайларда ұйымдастырылған бақылаудың ерекше түрі:эксперимент
Тәуліктің қарама қарсы бӛліктері:Таңертең
Мектепке дейінгі ұйымдарда қай жас тобы балаларымен табиғи материалдарды қолданып желім мен сазбалшықты
пайдаланады :Ересек топ
Ортаңғы топта (4-5 жастағы балалар) «Шығармашылық» білім беру саласының үлгілік оқу жоспары бойынша
ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:15-20 мин.
Иновациялық, педагогикалық технологиялар:Іздену, деңгейлеп оқыту
Табиғаттану мазмұндас үстел үсті-басылым ойындарын жүргізу :Ересек топтарда
Отбасы тәрбиесінің міндеттері:халықаралық қатынас

Базистік оқу жоспары:Оқу орындарының (мектепке дейінгі білім беру ұйымдары) белгілі бір
түріне арналған стандарт бӛлігі ретінде бекілген негізгі мемлекеттік нормативтік құжат
Мектепке дейінгі жастағы әрекеттердің негізгі түрі:ойын.
Ересектер тобында (5 жастан 6 жасқа дейін) І-жартыжылдықта «Әлеумет» білім беру саласының үлгілік оқу жоспары
бойынша қоршаған ортамен танысу бӛлімінде ересектердің еңбегі туралы түсінік:ата-анасының еңбегі жайлы
әңгімелегенде, адамдардың еңбектеріндегі ӛзара байланыстарды байқауға үйрету
Темперамент түрлерін анықтауда Павлов негізге алған фактор - жүйке процестері
Павловтың жүйке поцестері теориясына қосымша жүйке лобильдігі мен динамикалылығы қасиеттерін ашқан ғалымдар:
- Теплов, Необылицын
Сангвинник - Сыртқы ӛзгерістерге тез жауап береді,қиыншылықтарды оңай женеді,ширақ,ренжігенің
білдіртпейді
Меланхолик - Ренжігіш,ӛте кӛп ойланады,сыртқы орта әсеріне баяу жауап береді
Балалар психология ашкан - Прейер
...оқыту әдістері - бақылау
Ойлау мен Ерік туралы - А.Бине
Қабілеттің дамуы - нышан
Педагогика кай жерде ашылды - Ертедегі Греция
Зейінді алғаш зерттеген - Дж.Кеттель
Балалардың дені сау болуын қамтамасыз етуде дене тәрбиесі түрі - дене тәрбиесі
АППЕРЦЕПЦИЯ - тұрақты және уақытша
Бала психологиясы негізін қалады - Пребель
Бейімделудің ауыр түрі - 2 айдан 6 айға дейін
Сыртқы дүниедегі заттар мен құбылыстардың жеке қасиетерінің бейнесі болып табылатын түйсіктер кӛру;есту;иіс.;дәм сезу ,тері
Балада алғашқы дамитын зейін түрі - еріксіз зейін
Мидың салмағын ӛлшейтін құрал - электроэнцефмогрям
Тілдің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру- дидактикалық ойындар
Тәрбие процесінің компоненттеріне - мақсат,міндеттер,мазмұны,құралы,форма,әдіс-тәсілдері
1 кіші тобында үзіліссіз орындалатын музыканың ұзақтығы жыл басында - 50 секунд
Шығармашылық білім саласының базалық мазмұны - сурет салу,мүсіндеу,музыка
1 кіші топта бірінші жартыжылдығында балаға ән тыңдату ұзақтығы - 2 -4 минут
Тіл дамыту бӛліміндегі жұмыс мазмұны - байланысты сӛйлеу
6-7 жастағы балалардың тілін дамыту әдістері - еліктеу;сӛйлеу,қайталап айту,әңгімелеп беру
3-4 жастағы бала ӛз ойын жеткізе алады - жай сӛйлеммен
Сенсорлық тәрбие дегеніміз - түйсік пен қабылдаудың дұрыс бағытта дамуы
Ерік ұғымын тӛменгі сипатқа ие деген - Чхарташвили
Тәрбие-қоғамға жеткілікті қалыптасып дамыған жеке адамды бере - И.П.Подласный
Зейінді алғаш зерттеген - Дж.Кеттель
Сенсорлық зталон - Запорожец
Білім беру мазмұны дегеніміз - БІД -нің кӛлемі мен бағыты
Оқу жоспарының түрлерін ата - Мектептік-жұмыстық,мемлекеттік,аймақтық
Балалардың дені сау болуын қамтамасыз етуде дене тәрбиесі түрі - дене тәрбиесі
Кіші топта сумен шынықтыру - Ұсақ тастары бар ванна темп + 30 градус әр 3 күн сайын 2 гр тӛмен
МЕКТЕПАЛДЫ даярлық топ шынықтыру шаралары - Таңғы жаттығу таза ауада 10-12 м Дербес дағдыларын бекіту
Ортаңғы топ Шынықтыру іс-шараларын - күн сайын таза ауада болу. жаттығу,массаж
Денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып баланың қимылдық белсенділігін дамыту қызығушық қалыптастыру
- Ортаңғы топ Денсаулық саласы мақсаты
Денсаулық технологиясын пайдалана отырып,қозғалыс біліктер мен жағыдылары қалыптастыру - Ересек топта
денсаулық сала мақсаты
Темперамент түрлерін анықтауда Павлов негізге алған фактор - жүйке процестері
Холерик - Ӛте белсенді,мінезі тез ӛзгереді,іске қатты беріліп кіріседі,бірақ ұстамсыз,ӛзі-ӛзін ұстай ал қал/ы.
Бала бақшадағы қысқа мерзімді бейімделу - 1-2 апта
Мектепке дейінгі ересек топта Денсаулық саласы бойынша балалар - негізгі қимыл түрлерін біледі
Іс-әрекетті ұйымдастыру және тәртіп тәжірибесін қалыптастыру әдістері:үйрету, жаттығу,тәрбиелеуші
ситуациялар,ойын

Мектеп жасына дейінгі балалардың дүниетанымын кеңейтіп, қарым қатынас жасау белсенділігін дамытатын негізгі іс
әрекет:ойын
Тәрбие жұмысын ұйымдастыру, реттеу, жетекшілік және осы жұмысты іске асырумен айналысатын педагог: тәрбиеші
Ойлауды анықтамасы: сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының байланыс қатынастарының миымызда
жалпылай және жанама түрде сӛз арқылы берілуі
Мектеп жасына дейінгі балаға тән зейін түрі:ырықсыз
Сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының және қасиеттерінің сезім мүшелеріне тікелей әсер етуінен пайда болған
мидағы бейнелер:түйсік
Мектеп жасына дейінгі балаларда басымдылық кӛрсетеін ес түрі:
Жекеден жалпығы қарай жасалатын ой қорытындысы: индукция
Дедукция бұл: ойлау формасының тәсілі
Алғаш рет ойлау процесіне тәжірибе жүргізген психолог: А.Бине
Ес процесстері: есте қалдыру, есте сақтау, қайта жаңғырту, тану, ұмыту
Мектеп жасына дейінгі бала сезімдерінің ерекшеліктері - Бала сезімінің сыртқы бейнесі неғұрлым қызу, тікелей әлі
еріксіз сипатта
Мектеп жасына дейінгі балалар еркінің күшіне қарай сапалары:тоқтамға келгіш,кедергілерді жеңу,ӛзін ӛзі меңгеру
батылдық,шыдадылық
Адамның ӛз мінез құлқын саналы түрде меңгере алу қабілеті:ерік
Мектепке дейінгі педагогиканың жаратылыстану ғылыми негіздерін қарастырған: И.М.Сеченов, И.П.Павлов
«сенсорлық эталон» түсінігін енгізген:А.Запоржец
Дене тәрбиесінің басты құралдары: гигиеналық факторлар, табиғаттың күші,денені шынықтыу жаттығулары
Баланың ӛзіне қарап еңкейген адамға кӛз тоқтауы, оған жымиып күлімсіреуі қолдары мен аяқтарын қозғап, дыбыстар
жай шығаруы: танысу комплексі
Ойынның негізгі ерекшеліктері: адамдардың қимылын, іс әрекетін, ұарым қатынасын бейнелеу
Ойын рӛлін ауыстыру және ойын барысында серіктесінің жаңа рӛлін белгілеу: ересек (4 жастан бастап)
Іс-әрекет пен тәртіпке қарқын беру әдістері:марапаттау, ескерту жасау, іс әрекетке шектеу жасау
Зейін бұл - Сана шоғыры
Құбылыстардың кездейсоқ байланысын танытушы психологиялық процестер - түйсік,қабылдау
Қабылдауға дивергенция процесінің мәні - Бӛліп қабылдау
Мінез қалыптасуындағы басты шарт - Ӛмірлік мақсат нақтылығы
Жеке адам дамуы мен оның ұнамды қасиеттерінің қалыптасуына негіз - қоғам қолдауы
Ойды сезімдік негіз бен сӛзді ӛрнектен бӛлектеп таза руда реттеуші философиялық бағыт - Сенсуализм
Ерік күшінің негізі - жан толғанысы
Жоғары деңгейдегі дамыған топқа қандай топтар жатады - жағымды әлеуметтік топтар
Нерв процесінің қозғалғыштығы деп - қозу мен тежелудің ӛзара сайма- сайлылығы
Кіші топтарда орын алмайтын, ал улкен топтағы адамдардың қылықтарын басқаратын- салт-дәстүр ,дін, тіл
Іс-әрекет тәжірибе қорытындысы - теориялық ой
Ежелден ойлау проблемасы шұғылданған ғылым -Философия
Ерік қолдану желісінде әрекетке келтіруші себепті түсіну кезеңі - ұмтылыс
Дара адамның ӛзін басқару адамдармен теңестіре қалыптасып бару процесі - Идентификация
Ес процесінің мәні - Ӛткен тәжірибе процесін жаңғырту
Табиғи даярлық бұл - Темперамент
Жалқыдан жалпыға,әрі кері танымдық қажетті атқарушы психологиялық процесс - ойлау
Персенолизация дегеніміз - ӛз ерекшелігін тану
Ерік күшіне ие адам кӛрсеткіші - іс нәтижесі
Эмоция бұл - уақытша кейіп
Жеке адам терминіне байланысты ең алдымен түсінетініміз - қоғамдық мән
Ойлау дегеніміз - Шындық қорытындысы
Әрбір топ пен ұлысқа қатысты мінез бітістерін зерттейтін психология бағыты - этникалық психология
Генетикалық психологиялық зерттеу аймағы - Балалар психологиясы
Дарвин түсінігіндегі сезім бұл - сырт оқиғаға жауап
Басталмаған әртүрлі әрекеттің арасынан қажеттісін таңдап алу кезінде болатын ерік құбылысы - сеп түрткілер күресі
Ойлау процесінің соңғы нәтижесі - принциптер айқындалады
Ойлаудың дүниетанымдық қызметіне арқау - қабылдау
Ойлаудың дүниетанымдық қызметіне арқау - қабылдау
Холерикке тән мінез бітісі - жүректілік
А.Маслоу негізделген психологиялық бағыт - гуманистік
Ойлаумен байланысты болмаған таза ес процесін жасаған - Эббингауз
Тӛменгі деңгейдегі дамыған топқа қандай топтар жатады - ассоциация,корпорация,диффузды

Адамның ойлау қасиетіне қатысы жоғы - Кездейсоқ құбылыстарды теру
Жеке адамға қатысты "мен"ұғымының мәні - ӛз қадірін сезе білу
Жеке адам сапаларын негізінен тәуелді - қатынастар ӛрісіне
Қажеттілік толығымен түсініксіз жағдайда адамды іске итермелеуші ықпал мәні - құмарлық
Темперамент сӛзінің шығу тегі - "красис" деген грек сӛзі
Әлсіз топ қозуы мен тежелу процестерінің баяушылығымен,олардың әлсіз қозғалысы мен тең инерті - холерик
Ерік бұл - ырықты әрекет
Түйсік бұл - элементтер бейнесі
Адам тәжірибесін табысты игеруге мүмкіндік беретін психологиялық қасиет - Қабілет
Ойлаудың негізі,әрі нәтижесі - Әрекет
Жеке адамның дербестігін қамтамасыз етуші негізгі фактор - қоғамның жоғары даму дәрежесі
Шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған танымдық психологиялық әрекет - Ойлау
Ес бұл - қайта жаңғырту
Ауыспалы кейіпті ұстамсыз адам - Холерик
Ниеттелмеген қабылдаудың себебі - Сыртқы орта ықпалы
"Кӛз қорқақ ,қол батыр" мәтелінің мәні - Бұрын еленбеген сеп түрткіге қуат беру
Бала ӛте сезімтал болғандықтан түрлі әсерге беріледі,ызақор,ашушаң тез қозғалыстарынан байқалады - холерик
Жабык сұрақтың балама атауы - тӛмен дәрежелі
Жеке адамның санасын қалыптастыру әдісі- этикалық сұхбат
Дискрептер - нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірмесі
Бұрын қабылдаудың негізінде жаңа образды жасауды қамтамасыз ететін психикалық процес - елес
Кім алғашқы кең кӛлемді Метатану зерттеуінде ерте жастағы балаларға есте сақтауға тапсырма берді - Флейвелл
Екеуі де экстроверттік сипатқа ие- сангвиник,холерик
Деслексия ұғымының мәні - еңбекке жарамсыздык
Ең алғаш Педагогика оқулығын жазған - М.Жұмабаев
қоғамда мәдени құндылықты меңгеру масштабына қарай адамға білім беру-Отандық,европалық,азиялық,жаһандық
Жеке жеті модуль дегеніміз не - біліктілікті арттыру бағдарламасының негізгі мазмұны
Білім алуды үйретудің қозғаушы күші болып табылады - Метатану
Интерпретация дегеніміз не - ерекше дағдылар,кӛзқарастар,қызығушылығық туғызу
Қабілеттің жоғары және қайталанбас дамуы - данышпандық
Жеке балаға сондай-ақ ұжымға тәрбиелік әсер ету білім,шеберлік дағды жиынтығы - педагогикалық технология
Кӛпшілік,ым-шарасы мен қозғалысы мәнерлігін шаршаң адам - сангвиник
Ухтаминский ашқан жаңалық - доминанта теориясы
Динамикалық жүріс-тұрыстың бағытына мінездеме береді - темперамент
Есіту ассоциативтік теориясын құрған - Аристотель
Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары - азаматты тәрбиелеу
Қысқа уақытқа созылып да,бұрқ етіп қатты кӛрінетін эмоция - аффект
Кішкентай балалармен жұмыс барысында сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың ең оңтайлы тәсілі - балалардың жеке басының
тәжірибесіндегі дәлелдер мән беруге ынталандыру
Дидактика ұғымын ғылымға енгізген - Ратке
дидактика басқаша қалай аталады - Оқыту теориясы
Қабілеттер дамуының анатомиялық физиологиялық нәсілдік белгісі - нышан
Ең алғаш эксприменталдық психология лабороторялық ашқан - Унт
Қиял бұл - болар нәтижені бейнелеу
Қалыпты жағдайда соңғы ӛнім нәтижесіне ықпал етуші психикалық фактор - қабілет
Бір жастағы балалардың сӛздік қоры - 10-20сӛз
Жаңа туған баланың ай сайынғы қосатын салмақ мӛлшері - 600-700 гр
Екі жастағы баланың актив сӛз қоры - 200-300 сӛз
3 жастағы сәбидің сӛздік қоры - 1200-1500сӛз
Ақыл ой тәжірибесінің негізгі құралдары - Ойын,еңбек,оқу
Ӛзіне ӛзі қызмет кӛрсету - ІІ сәбилер тобынан басталады
Дене жаттығуларын іріктеуге қойылатын негізгі талап - Оқу іс-әрекетінен ӛткен оқу іс-әрекетпен
байланысты,мақсаттылығы,бағытталуы,жүйелілігі
Негізгі қимыл қозғалыс түріне жатпайды - Ойын
Оқыту кезеңіндегі түсіндіру кезеңі- 3- 5 минут
3 жастың соңында баланың сӛздік қоры - 1500 -ға дейін
Балабакшадығы оқыту компонентіне қатысы жоғы - Үй тапсырмасы
Баланың түйсігі мен қабылдауының даму дәрежесі - Сенсорлық мәдениет
Мұғалімнің сӛйлеу мәнері, жүріс тұрыс әдебі,, ұстамдылығы - Педагогикалық техника
Қазақстанда мектепке дейінгі тәрбие мәселесіне қозғау салып,оның негізін қалаған - Н.Құлжанова
"Дидактикалық "терминінің қазақша баламасы -"Үйретемін"
Ересек топ жүгіру - 1-1,5 минут ішінде 40 -50 метрге

Кіші топ Еңбектеу - 50× 50 см биіктіктен 10 см мінбеге ӛрмелеу
Еңбектеу Ортаңғы топ - 4-5 м арақашықтықта 40 см биіктіктен орындық астымен
Кіші топ 2 жаста секіру - 10-20 см арқаннан секіру 10 - 5 см биіктіктен
Кіші топта лақтыру - екі қолмен 1-1,25 м нысанаға
Ересек топ секіру - 2-3 рет жүрумен кезектестіре 10 рет 4-5 сызык арқылы ұзыдыкка 20-25 см биіктікке
Ересек топ еңбектеу - 8 метрге дейін қашықтықта заттар арасымен 50 см жоғары кӛтерілген арқан астынан
Ортаңғы топ секіру - 2-3 м 5-10 см биіктіктен шеңберге
Кіші топта жүгіру - 20;м дейін 30-40 секунд
Ортаңғы топ жүгіру - 10-20:м баяу 50-60 секунд
Ортаңғы топ лақтыру - 1,5 -2 м арақашықтықта допты қақпадан асыра
1жас-1.6ай қашықтыққа еңбектеу.. - 2м дейін
1жас-1.6ай мәдени-гигиеналық дағдылар 2.-түрі - Бетінің, қолының ластығын байқауға мұрнын сүртуге,дымқыл киімін
шешуге үйрету
1жас-1.6ай. Д/Ш күтілетін нәтижелер:- Негізгі қимыл түрлерінің алғашқы дағдыларына ие
1жас-1.6ай. Шынықтыру....Жылы құмның үстінде ата-ана тілектерін ескере отырып, жалаң аяқ жүру - 2-3мин
1жас-1.6 ай..мәдени гигиеналық қарапайым дағдылар.. - Киіну, шешіну түбекке сұрану
1жас-1.6ай. Ауа ванналары күніне бірнеше рет... ұзартылады - 2-3 мин.тан 6-10мин.қа дейін
Д/ш 1ж -1.6 ай..еңбектеу орындықтың , үстелдің, арқанның биіктігі ....см - Б.50 см
Дене шынықтыру 1ж-1,6 ай.Жүру. тура жолдың бойымен.. - Ені 25-30 см, ұз.2-3м және 30см ұз.3-5м
1жас-1.6ай Допты лақтыру домалату.. - Бір қолмен және қос қолмен ұстау
Д/ш. 1жас- 1.6 ай шағын саты бойымен жоғары тӛмен ӛрмелеу.. - 1м
Ересек кӛмегімен және кӛмегінсіз гимн.қ тақтай бойымен... - Ені 25-30 см
Ересек топта денсаулық күні ]- 2 айда 1 рет 30 минут
Кіші топта сумен шынықтыру - Ұсақ тастары бар ванна темп + 30 градус әр 3 күн сайын 2 гр тӛмен
Инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана отырып,интелектуалды білім қалыптастыру - Ортаңғы топ Таным саласы
мақсаты
Ересек топ шынықтыру шараларын ұйымдастыру - Жалпы және жергілікті су дымқыл шүберекпен сүртіну,жалаң аяқ жүру
Тілдік қарым-қатынас дағдыларын,сӛздік қорын,әдеби шығармалар мен халық ауыз әдебиетіне қалыптастыру - Кіші топ
Коммуникация мақсаты
Эстетикалық қабылдауды қалыптастыру,дербес тәжірибелік шығармашылық дамыту ]- Кіші топ Шығармашылық мақсаты
Инновациялық,технологиялық дағдыларын,эстетикалық талғамын дамыту - Ересек топ Шығармашылық саласы мақсаты
Математикалық,конструтивтік ойлау дағдыларын,танымдық қызығушылығын,экологиялық негізгі қалы/у - Ересек топ Таным сала
мақсаты
МЕКТЕПАЛДЫ даярлық топ шынықтыру шаралары - Таңғы жаттығу таза ауада 10-12 м Дербес дағдыларын бекіту
Табиғат құбылыстары:адамның ӛмірі туралы танымдық қарым-қатынасқа жағымды қасиеттерді қалыптастыруға - Ерте жас Таным
саласы мақсаты
Денсаулық технологиясын қолданып, қауіпсіз мінез-құлық негізінде - Мектепалды даярлық топ Денсаулық саласы мақсаты
Балалардың танымдық,Шығармашылық,музыкалық қабілеттерін қалыптастыру - Ерте жас Шығармашылық саласы мақсаты
Инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана отырып,әлеуметтік қарым-қатынас жасау үшін тілді қолдану - Ортаңғы топ
Коммуникация мақсаты
Қиялды байқағыштыққа ӛз ойларын,сезімін кӛркем түрде қалыптастыру - Мектепалды топ Шығармашылық мақсаты
Тілдік қарым-қатынасқа қажетті қалыптастыратын жағдайлармен қамтамасыз ету - Ерте жас Коммуникация саласы
Ересектер мен құрдастарымен қарым-қатынас жасауда қоршаған ортамен таныстыру әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру Мектепалды топ Әлеуметтік сала мақсаты
Ересектер мен балалардың еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру. Шығармашылық таныту Мектепалды топ
Коммуникация мақсаты
Жалпы адамзаттық құндылықтар ережесі негізінде жеке тұлғаның әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру - Ересек топ Әлеуметтік
сала
Коммуникакативтік-танымдық қабілеттерді,Математикалық және логикалық ойлар қалыптастыру - МЕКТЕПАЛДЫ ТОП Таным
саласы мақсаты
Ортаңғы топ Шынықтыру іс-шараларын - күн сайын таза ауада болу. жаттығу,массаж
Денсаулық технологиясын пайдалана отырып,қозғалыс біліктер мен жағыдылары қалыптастыру - Ересек топта денсаулық сала
мақсаты
Балаларда қоршаған ортаға жағымды мінез бен қарым-қатынасын,эмоциясын әлеуметтік мәдениет негізін қалыптастыру - Ортаңғы
топ Әлеуметтік сала мақсаты
Мінез-құлық мәдениетне тәрбиелеу бірінші кезеңі - туғаннан
Мектеп жасына дейінгі бала сезімінің ерекшелігі - Қызу шаттық жылаумен аламасады
Мектепке дейінгі мекемеде сюжетті ойындардың принциптерін қарастырған ]- Н.Я.Михайленко.Н.А.Кортокова
Заттар арқылы үлкен адамдардың шынайы істерін қайталап кӛрсету балалардың ойының...болып табылады- Негізгі мазмұны
Қиялдың ең жоғарғы түрі - Түйсік
Бала дамуының жас кезеңдерін алғаш рет негіздеген - Ж.Ж.Руссо
Жастык дамуға және орта ықпалымен байланысты ойлау процесінде ӛзгерістің болуы және сапалық жиынтығы - ақыл-ой дамуы

Баланың денесіне түгел су құю кезде судың бастапқы t 34-35 ақырында - t 26-28
Балалардың мінез құлқында жиі байқалатын мотив - Ойын мотиві
Балалар үшін еңбек тапсырмасын орындауға қолайлы жас- 5-6 ж
Ми қабығының күрделі анализдік және синтездік нәтижесі - қабылдау
Мектеп жасына дейінгі балалардың денесін шынықтыруды зерттеген - Т.И.Осокина
Мектеп жасына дейінгі балада мінез құлқына ең кӛп ықпал ететін мотив - Балалардың үлкендердің дүниесіне қызығу,үлкендерге
іс-әрекет жасауға тырысу
Ортаңғы тобында математика негіздері апталық оқу жүктемесінің кӛлемі - 1
Ересек топ математика негіздері апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 1
Мектепалды даярлықтобында математика негіздері апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 1
Ортаңғы тобында Сӛйлеуді дамыту апталық оқу жүктемесінің кӛлемі - 1
Кіші тобында Сӛйлеуді дамыту апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 0,5
Кіші тобында Сенсорика апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 0,5
Кіші тобында Құрастыру апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 0,5
Мектепалды даярлықтобында Құрастыру апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 0,5
Ересек тобында Құрастыру апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 0,5
Ересек тобында Жаратылыстану апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 1
Мектепалды даярлықтобында Жаратылыстану апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 1
Ортаңғы тобында Жаратылыстану апталық оқу жүктемесінің кӛлемі - 1
кіші тобында жаратылыстану апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 1
кіші тобында Мүсіндеу апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 0,25
Ортаңғы тобында Мүсіндеу апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 0,25
Мектепалды даярлық тобында Мүсіндеу апталық оқу жүктемесінің кӛлемі - 1
Ересек тобында Мүсіндеу апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 0,5
Мектепалды даярлық тобында Ӛзін-ӛзі тану апталық оқужүктемесінің кӛлемі - 1
Адам басынан кешкендерін еске түсіргенде шығарады не бозарады - Эмоциялық ес
Іс-әрекетті жоспарлы түрде ұйымдастыру - Ырықты зейін
Ырықсыз зейін қайнар кӛзі - қызығу
Естің физиологиялық сипатын зерттеген ғалым - Павлов
Сыртқы дүниенің кез келген обьектісіне қызығу - Ырықсыз зейін
Доминанта теориясы авторы - А.Ухтоминский
Кітапқа қызығу қай ес түріне жатады - ырықсыз
Естің сипатын 3 топка бӛліп қарастырды - Аристотель
Сыртқы дүниенің кез келген обьектісіне қызығу - Ырықсыз зейін
Адам бұрын кӛрген нәрселер мен бейнені ұзақ сақтап қайта жаңғырту - Ес
Заттар мен құбылыстардың қасиеттерін ойда қалдырып,қайта жаңғырту - Бейнелік-кӛрнекілік ес
Бала оқуға тӛселсе оның зейіні - Үйреншікті
Адам табиғатынан тӛрелік сіңіп кеткен арнайы күш жұмсалмай ақ орындалатын әрекеті - Үйреншікті зейін
Естің түрлері қандай аспаппен ӛлшенеді - Мнемометр
Ойын,оқу,спорт,еңбек естің қай түріне жатады - Қимыл-қозғалыс
Зейінді кейде қалай айтады - аттенцияналды әрекеттер
Әлеумет кіші топ апталық оқу жүктемесі кӛлемі - 0 болмайды
Денешынықтыру ерте жас оқу жүктемесі кӛлемі - 3
Денешынықтыру мектепалды даярлық тобы оқу жүктемесі кӛлемі - 2,5
Вариативтік компонент мектепалды даярлық топ жүктемесі - 3
Денешынықтыру ересек топ оқу жүктемесі кӛлемі - 3
Вариативтік компонент ересек топ оқу жүктемесі - 2
қоршаған орта ортаңғы топ үшін апталық оқу жүктемесі кӛлемі - 0,5
Вариативтік компонент кіші топ - 0 болмайды
Әлеумет ересек топ оқу жүктемесі - 0,5
Әлеумет ерте жас апталық оқу жүктемесі кӛлемі - 0 болмайды
Әлеумет ортаңғы топ апталық оқу жүктемесі кӛлемі - 0,5
Әлеумет мектеп алды даярлық топтары үшін оқу жүктемесі кӛлемі - 1,5
Вариативтік компонент ерте жас апталық оқу жүктемесі кӛлемі- 0 болмайды
Вариативтік компонент ортаңғы топ жүктемесі - 1
Ӛзін-ӛзі тану мектеп алды даярлық топтары үшін оқу жүктемесі - 1
Денешынықтыру кіші топ үшін оқу жүктемесі кӛлемі - 3
Британ Колумбиясы балабакшасындағы 3 жасар балаларды зерттеген - Перри
"Тәрбиелеу болжамдары"авторы - Джудит Хайрис
Естің ассоциациятивтік теориясын ұсынған - Аристотель
Ынтаның иеарерхалық модулі авторы - Маслоу
Эпистемиялық субьектіні зерттеген - Пиаже

Зерттеушілік әңгіме-мұғалімнің оқушыларды әңгімеге тарту кезігінде дамыту қажет деген - Барнс пен Марсер
Жоғары психологиялық қызметтің қалыптасуын ғылыми негіздеген ғалым ]- Выготский
Зияткерліктің ӛзара байланысын кӛрсету мүмкін емес деген - Г.Гарднер
Баланы оқыту ,сыртқы реттеу ,ӛзіндік реттеу ілгерілеу авторы - М.Монтессори
Диолог негізінде оқыту....еңбегі - Мерсер 1995 Литлон 2007 Александр 2008
Ішкі когинитивтик құрылымдағы ӛзгерістерді зерттеген - Джин Пиагет
Ұжымдық шығармашылық іс-әрекетті ұғымынын негіздеген - И.Иванов
Дидактикаға қазақша анықтама берген- Ж.Аймауытов
Қазақстандық тұңғыш психолог - Жарықбаев
1971 жылы сыныпта тіл қаншалықты қолданылса,оқушылардың білім алуына әсер ететін айтқан ғалым - Барнс
Когнитивті психология әлемінде кӛп үлес қосқан - Пиаже 1960
1994 ж балалардың ӛз оқуын бақылау мен мониторинг үрдісі дербестігін қалыптастыруға баса назар аударды - Шанк пен Циммерон
1877 ж жарык кӛрген Педагогикалық психология еңбегінің авторы - П.Каптерев
Біз қалай оқимыз кітабының авторы - Дьюи
Дамыта оқыту идеясын қалыптастырды - А.Диетерверг
Білім беру ұғымын педагогикаға алғаш рет енгізген - И.Пистолоций
Бастама -жауап кейінгі әрекет моделі бойынша жасайтын және оны бақылап отыратын-мұғалім деген - Мерсер 1995
Жада кімнің зерттеуі - Выготскийдің
Үштік модуль теориясы авторы - Роберт Стенберг
800 мета-анализді жасаған ғалым - Джон Хетти
1985 жылы оқудың 3 страдегиясы бар деп айткан - Малли
М.ж.д балалардың кеңістікті қабылдауы - Заттар мен құбылыстардың түрін,бағытын,алыс-жақындығы ,бағдарын қабылдау
Бейімделудің ауыр түрі - 2 айдан 6 айға дейін
Дидактикалық әдіс - Тәрбиелеу
Сезім,түйсік дамуы қай тәрбиеге жатады - Сенсорлық
Шындықты заттар мен құбылыстарды жалпылау арқылы оның елеулі қасиеттерін ойша бӛліп алу - Абстракция
Қиялдың тез дамитын уақыты - Мектеп жасына дейін
Фрейд бойынша тұлғаны дамыту - Биологиялық,әлеуметтік,биоәлеуметтік
Қиялдың түрлері - актив, пассив
Тәрбиешінің шеберлік таланты ол- дәрігер мен музыкантты үйретуді қажет етеді деген - А.С.Макаренко
Тәрбиенің формасы - Тәрбиенің сыртқы кӛрінісі
Сенсорлық эталон ұғымын енгізді - Запарожец
Ӛткен тәжірибені есте сақтау процесі - қайта жаңғырту
Балада алғашқы дамитын зейін түрі - еріксіз зейін
Жылу,күлу,айқаулау эмоциясы қай кезеңге тән - нәрестелік
Тәрбиенің мақсаты - Жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру
Бала психологиясы негізін қалады - Пребель
Сыртқы дүниедегі заттар мен құбылыстардың жеке қасиетерінің бейнесі болып табылатын түйсіктер - кӛру;есту;иіс.;дәм сезу ,тері
Дидактика терминін қолданысқа енгізген ғалым - Ратке
Темперамент дегеніміз не - адамның психикалық әрекетінің нақты динамикасын айқындайтын психиканың дара
қасиеттерінің жиынтығы
Балалар дамуының жас кезеңдерге бӛліп қарастырған - Коменский, Ж.Руссо
Баланы жақсы тану және түсіну үшін оның ойын кезінде бақылау керек деген - Ж.Руссо
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!