Материалдар / Мектепке дейінгі ұйым дене тәрбиесі бойынша оқу-қызметінің перспективалық жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектепке дейінгі ұйым дене тәрбиесі бойынша оқу-қызметінің перспективалық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйым дене шынықтыру нұсқаушысына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2021
687
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


"КЕЛІСІЛДІ" "БЕКІТІЛДІ"


Әдіскер __________ А.Жанбырбаева Меңгерушісі_______________ Л.Осокина "____" ______________ "_______"









ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАРЫ

«ДЕНСАУЛЫҚ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ

ЕСТИЯРЛАР ТОБЫ


2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫ





Дене шынықтыру мұғалімі: М.Садыкова
















ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР

Тобы: Естиярлар ТОБЫ Мерзімі:

Білім беру саласы: Денсаулық

Айы: Қыркүйек

Өтпелі тақырып: Балабақша

Мақсаты: Балалардың бойында балабақшаға, балаларға, ересектерге сүйіспеншілік сезімді қалыптастыру; бірлескен әрекетке қызығушылықты дамыту.


I апта


II апта


III апта


IV апта


«Менің балабақшам»

  1. Жүру. Жүгіру

Сапта бір-бірлеп жүруге үйрету.Сапта бір-бірлеп жүгіруге үйрету

  1. Секіру Тепе-теңдікті сақтау.

Бір орында тұрып секіруді үйрету. Сызық бойымен тепе-теңдікті сақтап жүруге үйрету

  1. Домалату

Заттар арасымен доптарды домалатуға (таза ауада)
















«ойыншықтар»

1.Еңбектеу

8 м дейінгі қашықтықта заттар арасымен тура бағыт бойынша төрттағандап еңбектеуге үйрету

2.Жүгіру. Тепе-теңдікті сақтау.

Бірқалыпты, аяқтың ұшымен жүгіруге үйрету. Сызықтар арасымен (15 см арақашықтық) тепе-теңдікті сақтап жүруге үйрету

3.Секіру. Велосипед тебу (далада) .Екі аяқпен (2–3 рет жүрумен кезектестіре отырып, 10 рет секіру) секіруге үйрету. Үш дөңгелекті велосипед тебу.

«жиһаздар мен ыдыстар»

1.Еңбектеу

Кегль ойындары Тақтайда, орындықта көлденеңінен еңбектеуге үйрету. Кегль ойынын ойнату арқылы бастапқы қалыпта дұрыс тұрып, допты лақтыруға үйрету.

2.Жүру, жүгіру. Еңбектеу. Жүруді жүгірумен кезектестіре жүруге үйрету

Тақтайда, орындықта көлденеңінен еңбектеуге бекіту

3.Секіру. Велосипед, тебу. (таза ауада) 2–3 метрлік қашықтықта алға ұмтыла қос аяқпен секіруге үйрету. Екі дөңгелекті велосипед тебу.


«мамандықтын бәрі жақсы»

1.Лақтыру, қағып алу

Арқанмен тепе-теңдікті сақтай отырып жүруге бекіту

Допты бір-біріне төменнен лақтыру жəне қағып алуға үйрету (1,5 м қашықтықта)

2.Еңбектеу.

Кегль ойындары Табан мен алақанға сүйеніп төрт тағандап еңбектеуге үйрету. 1,5-2 метр арақашықтықтан кегльдерді қағып түсіруге үйрету

3.Тепе-теңдікті сақтау. Велосипед, тебу. (далада)

Арқанмен тепе-теңдікті сақтай отырып жүруге үйрету. Велосипед, тебу. Оңға, солға бұрылыстарды орындау




ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР

Тобы: Естиярлар ТОБЫ Мерзімі:

Білім беру саласы: Денсаулық

Айы: Қазан

Өтпелі тақырып: Қош келдің, Алтын күз!

Мақсаты: Күзгі табиғат құбылыстарының өзгерістерімен, Қазақстан өңірлеріндегі түрлі климаттық жағдайларымен (оңтүстік пен солтүстіктегі күзгі ауа-райы), күздің түрлі мезгілімен таныстыру: ерте күз, алтын күз, кеш келген күз – астық өнімін жинау мезгілі.

I апта


II апта


III апта


IV апта


«Жомарт күз»

1.Сапқа тұру. Секіру. Сапқа тұруға, сапқа құрылымын өзгертіп қайта тұруға үйрету. Бір орында оңға, солға

бұрылып секіруге бекіту

2. Жүгіру. Сапқа тұру.

Тізені жоғары көтеріп жүгіруге үйрету. Сапқа тұруға, сапқа құрылымын өзгертіп қайта тұруға бекіту

3.Секіру. Жүзуге дайындық(далада)

Бір орында оңға, солға бұрылып секіруге үйрету. Суда жүзуді үйрету (суға түсу, суда ойнау; суда отырып, аяқтарын жоғары жəне төмен көтеріп, қимылдар орындау.











«күзгі орман»

1. Өрмелеу. Жүру, секіру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Жүруді секірумен кезектестіре жүруге бекіту

2.Тепе-теңдікті сақтау. Өрмелеу. Тепе-теңдікті сақтай отырып гимнастикалық орындық үстінен жүруге үйрету. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу.

3. Жүру, секіру. Жүзуге дайындық (далада)

Жүруді секірумен кезектестіре жүруге үйрету. Еркін əдіспен жүзуге талпындыру

«ас атасы нан»

1.Секіру. Тепе-теңдікті сақтау (далада)

Тепе-теңдікті сақтай отырып бөрене үстінен жүруге үйрету. Баланың қолын көтергендегі биіктіктен жоғары ілінген нəрсеге орнынан секіру арқылы затты жанап өтуге үйрету.

2.Жүгіру. Тепе-теңдікті сақтау. Кіші жəне үлкен қадаммен жүгіруге үйрету Тақтаймен тепе-теңдікті сақтай отырып жүруге үйрету

3.Секіру. Тепе-теңдікті сақтау. Баланың қолын көтергендегі биіктіктен жоғары ілінген нəрсеге орнынан секіру арқылы затты жанап өту. Тепе-теңдікті сақтай отырып гимнастикалық орындық үстінен жүруге бекіту

«күз кереметі»

1.Сапқа тұру. Домалату. Қатарға бір-бірден сапқа тұруға бекіту Құрсауларды домалатуға үйрету.

2.Тепе-теңдікті сақтау. Домалату Қолын жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұруға үйрету. Құрсауларды домалатуға бекіту

3.Сапқа тұру. Футбол. (далада) Қатарға бір-бірден сапқа тұруға үйрету. Берілген бағытта допты домалату.




ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР

Тобы: Естиярлар ТОБЫ Мерзімі:

Білім беру саласы: Денсаулық

Айы: Қараша

Өтпелі тақырып: Бізді қоршаған әлем

Мақсаты: Қоршаған ортамен өзара әрекет етуге қажетті танымдық әрекеттің қарапайым дағдыларына ие баланың тұлғасын дамытуды, адамгершілік нормаларын, төзімділікті және адамдарға құрмет танытуды

сезінуін қамтамасыз етеді.

I апта


II апта


III апта


IV апта


«жыл құстары мен қыстап қалатын құстар»

1.Жүгіру. Лақтыру.

Шапшаң жəне баяу қарқынмен жүгіруді үйрету. Допты екі қолымен бастан асыра

кедергі арқылы лақтыруды бекіту (2 м қашықтықтан).

2. Секіру. Жүгіру. 4–5 сызық арқылы орнынан ұзындыққа секіруге үйрету (сызықтардың арақашықтығы 40–50 см). Шапшаң жəне баяу қарқынмен жүгіруді бекіту

3. Лақтыру (далада) Тепе-теңдікті сақтау.

Допты екі қолымен бастан асыра кедергі арқылы лақтыруға үйрету (2 м қашықтықтан). Қолын жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұруға бекіту



«ЖабаЙы табиғат әлемі»

1. Еңбектеу. Жүру. 50 см жоғары көтерілген арқанның астынан оң жəне сол бүйірмен алға еңбектеп кіруге үйрету. Жүруді басқа қимылдармен кезектестіре жүруді бекіту

2.Тепе-теңдікті сақтау Еңбектеу. Қолын беліне қойып, бір аяқпен тұруға үйрету. 50 см жоғары көтерілген арқанның астынан оң жəне сол бүйірмен алға еңбектеп кіруді бекіту

3. Жүру. Футбол (далада) Жүруді басқа қимылдармен кезектестіре жүруге үйрету. Допты аяқтарымен бір-біріне домалатуды үйрету

«ҮЙ ЖАНУАРЛАРЫ МЕН ҚҰСТАР»

1.Жүгіру. Секіру. Түрлі бағытта жүгіруге үйрету. 20–25 см биіктікке секіруді бекіту

2.Тепе-теңдікті сақтау. Жүгіру. Еденнен 20–25 см көтерілген баспалдақ тақтайдан өтуге үйрету. Түрлі бағытта жүгіруді бекіту

3.Секіру.Тепе-теңдікті сақтау (таза ауада). 20–25 см биіктікке секіруге үйрету. Қолын беліне қойып, бір аяқпен тұруды бекіту

«табиғат әлемі»

1.Сапқа тұру. Секіру. Қатарға екеуден тұрып, сапты қайтадан құруға үйрету. Бір аяқпен (шамамен 4–5 рет оң жəне сол аяқпен) секіруді бекіту

2.Жүгіру.Сапқа тұру. Жетекшімен ауыса отырып жүгіруге үйрету. Қатарға екеуден тұрып, сапты қайтадан құруды бекіту.

3.Секіру. Тепе-теңдікті сақтау. таза ауада)

Бір аяқпен (шамамен 4–5 рет оң жəне сол аяқпен) секіруге үйрету. Жерден 20–25 см көтерілген баспалдақ тақтайдан өтуді бекіту








ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР

Тобы: Естиярлар ТОБЫ Мерзімі:

Білім беру саласы: Денсаулық

Айы: Желтоқсан

Өтпелі тақырып: Қызықты қыс мезгілі

Мақсаты: Қыстағы табиғат құбылыстарымен, оның өзгерістерімен, қыстың қызықты мерекелерімен және ермектерімен таныстыру.


I апта


II апта


III апта


IV апта


V апта


«Менің Қазақстаным» 1.Жүгіру. Лақтыру

1–1,5 минут ішінде баяу қарқынмен үздіксіз жүгіруге үйрету. Допты жоғары лақтыру жəне екі қолымен қағып алуды бекіту.

2.Еңбектеу. Жүгіру Құрсаудан еңбектеп өтуге үйрету.

1–1,5 минут ішінде баяу қарқынмен үздіксіз жүгіруді бекіту

3.Лақтыру Тепе теңдікті сақтау (таза ауада).

Допты жоғары лақтыру жəне екі қолымен қағып алуға үйрету (қатарынан 3–4 рет). Көлбеу тақтаймен (ені 2 см, биіктігі 30-35 см) жоғары жəне төмен жүру мен жүгіруге үйрету (тепе-теңдікті сақтау)


«біздің мереке»

1.Сапқа тұру. Лақтыру. Қатарға үшеуден тұрып, сапты қайтадан құруды бекіту. Алысқа дəлдеп лақтыруға үйрету (3,5–6,5 м кем емес)

2.Тепе-теңдікті сақтау. Лақтыру.

Басқа қапты қойып, заттарды аттап өту, бұрылуға үйрету.

Алысқа дəлдеп лақтыруды бекіту

3.Сапқа тұру. Сырғанау (далада)

Қатарға үшеуден тұрып, сапты қайтадан құруға үйрету. Бір-бірін шанамен сырғанатуға үйрету. Мұзды жолдармен өздігінен сырғанау.

«жаңа жылдық сыйлықтар»

1.Лақтыру. Шаңғымен жүру (далада).

Оң жəне сол қолымен көлденең нысанаға (2–2,5 м қашықтықтан) лақтыруға үйрету. Шаңғымен бірінің артынан бірі сырғымалы қадаммен жүруге үйрету. Ересектердің көмегімен шаңғыны киіп, шешуді үйрету

2. Секіру. Хоккей. Қысқа секіртпемен секіруге үйрету (демалу үзілістері бар 2–3 реттен 10 секіру). Шайбаны таяқпен оны қақпаға енгізуге үйрету

«келді міне жаңа жыл»

1.Өрмелеу. Лақтыру Аралықтан аралыққа, оңға, солға ауысуға үйрету. 1,5 м қашықтықтан тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5 м) нысанаға дəлдеп лақтыруды бекіту

2. Жүру. Жүгіру. Бой түзулігін дұрыс сақтап жүруге үйрету. 40–50 метрге жүгіруді үйрету.

3.Лақтыру Шаңғымен жүру (далада). 1,5 м қашықтықтан тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5 м) нысанаға дəлдеп лақтыруға үйрету. Төбешікке қосалқы қадаммен, қырымен көтерілу

«жануарлар қалай қыстайды»

1. Тепе-теңдікті сақтау.

Хоккей Қолдың түрлі қалпымен үрленген доптан (бір-бірінен қашық қойылған 5–6 доп арқылы кезекпен) аттап өтуге үйрету. Берілген бағытта шайбаны таяқпен домалатуға үйрету

2. Тепе-теңдікті сақтау 1–1,5 минут ішінде баяу қарқынмен үздіксіз жүгіруге үйрету. Қолын беліне қойып, екі жаққа айналу (тепе-теңдікті сақтау).

3. Жүру. Сырғанау (далада) Жүру кезінде қол мен аяқ қимылын үйлестіруе отырып жүруді үйрету. Төбешіктен шанамен сырғанауға, шаналармен төбешікке көтерілуге, төбешіктен түскенде тежеуге үйрету





ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР

Тобы: Естиярлар ТОБЫ Мерзімі: 03-25.01.2019

Білім беру саласы: Денсаулық

Айы: Қаңтар

Өтпелі тақырып: Біз еңбекқор боламыз

Мақсаты: Қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Қыс мезгілі өзінің аппақ қарымен, сықырлаған аязымен, көк айдын мұзымен ерекше. Қыс мезгілінің тағы бір ерекше көрінісі - қысқы ойындар: шанамен, шаңғымен сырғанау. Қысқы жабайы аңдардың тіршілігі. Адам еңбегі жайлы әңгіме құрастыра алуға баулу. Түстер патшалығымен таныстыру.

I апта

03.010- 04.01

II апта

08.01 – 11.01


III апта

15.01 – 18.01


IV апта

22.01 – 25.01


«қыс қызығы»

1. Тепе-теңдікті сақтау. Еңбектеу Сызықтар арасымен (10 см арақашықтық), сызықпен тепе-теңдікті сақтап жүруді бекіту. Көлденең жəне көлбеу орындықта төрттағандап еңбектеу

2. Жүру.

Сапқа тұру (таза ауада). Сапта бір-бірден жүруді үйрету. Қатарға екеуден тұруды бекіту

















«қар не үшін керек»

1. Жүру. Жүгіру

Сапта екеуден жүруді бекіту. Сапта бір-бірден жүгіруге үйрету.

2. Домалату. Жүгіру

Сапта бір-бірден жүгіруді бекіту. Доптарды домалатуды бекіту.

3. Жүру. Хоккей

(далада).

Сапта екеуден жүруді үйрету. Берілген бағытта шайбаны таяқпен домалату, оны қақпаға домалатып кіргізуді бекіту

«қыс мезгіліндегі тіршілік иелері»

1.Сапқа тұру Жүгіру (далада). Сапта бір-бірден жүгіруді бекіту.

Оңға, солға айналу, бұрылыстар жасаудыүйрету

2.Сапқа тұру. Еңбектеу

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!