\Т\ 2-тапсырма.Тыңдау және
талдау
Топпен жұмыс.Оқушылар топқа
бөлінеді.Әр топқа суреттер беріледі,сол арқылы постер құру.мысалы
суреттер
тақырыбы;сабақта,үзілісте,кітапханада,спортзалда.
Оқушылар мұғалім ұсынған
музыкалық үзінділерді тыңдайды.мысалы :
1. «Балбырауын»
Құрманғазы
2. «Ронда»
Винизияно
-Әр шығармалардың екпіні
қандай?
-шығарманың мазмұнына,көңіл
күйіне екпін қалай әсер етеді?
-шығармаларды қайта тыңдай
отырып,оқушылар суреттермен сәйкестендіруі қажет.сонан соң әр
музыкалық үзінді көркемдік,әсіресе екпін жағынан талданады..әр топ
талдау нәтежесін ортаға салып,ұсыныстарын беру
қажет.
\МК,У\3-тапсырма.Орындау
-«Кел,балалар,ойнайық»\өлеңін жазған;Қ.Ыдырысов,әні
жазған;Ә.Еспаев\әнін
үйренеді,орындайды;
Сұрақтар:
-Әнде не туралы
айтылады?Түсінігін айтып беру.
-Ән қандай екпінде
орындалады?
-Ұрмалы және шулы аспаптарды
қолдану,әнге сүйемелдеу жасау
Түсінік.Екпін-музыкада
шығарманы орындау кезінде жылдамдықтың
белгісі.
Се р г і т у с ә т і:
Ұрмалы аспаптар арқылы әнді қайталату,
\Т\4-тапсырма.Музыка шығару
және таныстырылым.
«Мектептегі бір
күнім»-шығармашылық ойын-композиция.
Шарты;Әр топ атына сәйкес
музыкалық компаозиция шығарады.до,ми,соль ноталарын,ұрмалы және
шулы аспаптарды,өз дауысын қолдану қажет.сабақта тыңдалған
үзінділерді топпен қайталап тыңдап,мұғалім берген суреттермен
сәйкестендіреді.әр композиция құрылымын талқылайды,ұсынысын
айтады.
Оқушылар мына сұрақтарға жауап
беру керек:
Композицияда қандай екпін
қолданылады?
Композицияда қандай динамика
\дауыс күші\кездеседі?
Қандай бөлім сәтті
орындалады?
Сәтсіз бөлімдері
қайсы?
Композиция қандай көңіл күймен
орындалады?
Түсінік.Композиция- бір ой
негізінде біріктірілген шығармашылық
жұмыс
|