№ | Іс-шаралар | Мақсаты | Уақыты | Қатысушылар | Жауапты | Нәтижесі |
1 | Кәсіби қоғамдастық құру (зерттеушілік топ, бірлестік жетекшілері,) | Қоғамдастықтың мүшелерін анықтау | 06.09.16 | Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісі | Көшбасшы | Қоғамдастықтың мүшелері анықталады |
2 | Қоғамдастықтағы мүшелердің сабақтарына қатысу, сауалнамала, сұхбат жүргізу | Білім беру үдерісінің сапалығын анықтау | 07-09. 09. | Мұғалімдер, оқушылар, мұғалім | Көшбасшы | Мектептің проблемасы анықталады |
3 | Кәсіби қоғамдастық отырысын ұйымдастыру . «Жеті модуль идеясының мақсат, міндеттері, іс-шаралар » | Жеті модуль идеясының мақсаты мен міндетін таныстыру, анықталған проблемалар бойынша жоспар құру және мақсаты мен міндетін айқындау | 10.09.16 | Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісі | Көшбасшы | Жоспары бекітіледі, мақсаты мен міндеті нақтыланады |
3. | Мектептің даму жоспарының мақсатын айқындау | Анықталған проблемаларды ескере отырып жоспар жасау | 10.09.16 | Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісі | Көшбасшы | Мектептің даму жоспарына өзгерістер енеді |
4 | «Қалыптастырушы бағалаудың - оқу мен оқытудағы тиімділігі» тақырыбындағы коучинг сессиясын өткізу | Мұғалімдер қалыптастырушы бағалауды өз тәжірибелерінде пайдаланып оқушылардың сыни көзқарасын қалыптастыру, бағдарламаның түйінді идеяларын түсінуде әдістемелік көмек көрсету. | 13.09.16 | Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісі | Көшбасшы | Жаңа әдіс-тәсілдер негізін түсінеді, қалыптастырушы бағалауды пайдалануды үйренеді |
5 | Қоғамдастық мүшелерінің сабақтарына қатысу | Коучинг сессиясына қатысқан мұғалімдердің сабақтарынан кері байланыс алу. Жеті модуль идеяларын оқыту мен оқуға ықпалдастыру арқылы өз тәжірибесіне өзгеріс енгізу | 20-23.09 | Көшбасшы, мұғалім, тәлімгер | Көшбасшы,зерттеу тобы | Сабаққа қатысу арқылы кері байланыс алынады, оқу үдерісіне жеті модуль идеясын енгізу ықпалы анықталады |
6 | Тәлімгерлік үдеріс(Мұғалімдерге тәлімгерлік жүргізу. Пікірлесу. Сабағына қатысу. Ұсыныстар дайындау, жеті модуль туралы мәлімет беру. Бірге сабақ жоспарын жасау. Бірге жоспарланған сабаққа қатысу. Сабақтан соң тәлім алушымен және оқушылармен кездесу) | Тәлім алушыныға жеті модуль идеясын түсіндіре отырып сабақта оқушылардың өзін-өзі және өзара бағалаудың тиімді тәсілдерін үйрету.Бағдарлама идеяларын өз тәжірибесінде жүзеге асыруына көмек көрсету | 06-15.09. | Көшбасшы, тәлім алушы | Көшбасшы | Тәлім алушы арқылы оқыту үдерісіне жеті модуль идеясы енгізіледі және таратылады |
7 | LESSON STUDY | Оқушылардың білім деңгейін көтеру, мұғалімдердің тәжірибесін жақсарту мен жетілдіру | 05.09-14.10 | Оқушылар, мұғалімдер | Көшбасшы | Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың білім деңгейі артады. |
8 | Бастапқы жағдаймен өзгерістерді салыстыру, мониторинг,талдау. | Жетістіктер мен туындаған кемшіліктерді салыстыру, мониторинг жасап талдау. | 27.09.16 | Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісі | Көшбасшы | Салыстырмалы мониторинг шығарылады, кемшіліктер анықталады |
9 | Рефлексивті есеп дайындау | Іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарының қорытындысы арқылы рефлексивті есеп дайындау | 30.09.16. | Көшбасшы | Көшбасшы | Рефлексивті есеп арқылы зерттеу нәтижесі анықталады |