Материалдар / Мектептегі педагогикалық қоғамдастықтың жұмысы

Мектептегі педагогикалық қоғамдастықтың жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепте педагогикалық қоғамдастықта жұмыс жасау үшін мұғалімдерге арналған жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
933
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектептің педагогикалық қоғамдастықтағы жұмысының жоспары.Жоспар басымдықтары:
  • Қоғамдастық құрау арқылы мұғалімдердің кәсіптік құзыреттілігін арттыруда ой бөлісі, тәжірибе алмасу, білім мен білікті дамыту.
  • Мұғалімдердің кәсіби қызметіне көмек көрсету, басқа әріптестерімен желілік қоғамдастық арқылы байланыс жетілдіру.
  • Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу.
  • Оқыту сапасын арттыруда оқушылардың өзін-өзі және өзара бағалауды үйрету арқылы сыни көзқарастарын қалыптастыру.


Проблемалық тақырып SMART мақсатМіндеттері
Оқушыларды өзін-өзі жән өзара бағалау арқылы өздігінен реттелуге бағытттау және сыни ойлау дағдысын қалыптастыру. Қалыптастырушы бағалу арқылы оқушылардың сыни көзқарасын қалыптастыру
  • Оқушылапдың білім критерийлерін анықтау арқылы оқытуда өзгеріс енгізу;
  • Проблемалық сыныптарды анықтау және іс-әрекеттегі зерттеуге қатыстыру;
  • Мұғалімдерді 7 модуль идеясын пайдалану арқылы жаңаша сабақ беруге үйрету


  • Күтілетін нәтижеТабыс критерийлері
    Мұғалімдердің :Мұғалімдер қолодана алады:
    Топтық жұмыстың жұмыс жүйесін біледі;Мұғалімдер оқу мен оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін сабақта қолдана алады;Кәсіби әңгіме жүргізе алады;Сабақта топтық жұмысты тиімді қолдана алады;Оқу мен оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін сабақта пайдалана алады;Жоғары деңгейде сұрақтар қоя алады;
    Оқушы Оқушылар қолдана алады:
    Реплексия беру арқылы өзін-өзі бағалай алады;Сыныптастарының жауабын тыңдап, бағалай алады;Сабақтың мақсаты мен міндетін ажырата алады;Топпен және жұппен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;Өзін-өзі бағалауда реплексия беруді білеӨзара бағалауда кері байланыс бере біледі;Топпен және жұмыс істеу дағдылары қалыптасады;

    Іс-шаралар жоспары
    Іс-шараларМақсаты Уақыты Қатысушылар Жауапты Нәтижесі
    1Кәсіби қоғамдастық құру (зерттеушілік топ, бірлестік жетекшілері,)Қоғамдастықтың мүшелерін анықтау06.09.16Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісі Көшбасшы Қоғамдастықтың мүшелері анықталады
    2Қоғамдастықтағы мүшелердің сабақтарына қатысу, сауалнамала, сұхбат жүргізуБілім беру үдерісінің сапалығын анықтау07-09. 09.Мұғалімдер, оқушылар, мұғалімКөшбасшы Мектептің проблемасы анықталады
    3Кәсіби қоғамдастық отырысын ұйымдастыру . «Жеті модуль идеясының мақсат, міндеттері, іс-шаралар »Жеті модуль идеясының мақсаты мен міндетін таныстыру, анықталған проблемалар бойынша жоспар құру және мақсаты мен міндетін айқындау10.09.16Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісіКөшбасшы Жоспары бекітіледі, мақсаты мен міндеті нақтыланады
    3.Мектептің даму жоспарының мақсатын айқындауАнықталған проблемаларды ескере отырып жоспар жасау10.09.16Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісіКөшбасшы Мектептің даму жоспарына өзгерістер енеді
    4«Қалыптастырушы бағалаудың - оқу мен оқытудағы тиімділігі» тақырыбындағы коучинг сессиясын өткізуМұғалімдер қалыптастырушы бағалауды өз тәжірибелерінде пайдаланып оқушылардың сыни көзқарасын қалыптастыру, бағдарламаның түйінді идеяларын түсінуде әдістемелік көмек көрсету.13.09.16Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісіКөшбасшы Жаңа әдіс-тәсілдер негізін түсінеді, қалыптастырушы бағалауды пайдалануды үйренеді
    5Қоғамдастық мүшелерінің сабақтарына қатысу Коучинг сессиясына қатысқан мұғалімдердің сабақтарынан кері байланыс алу. Жеті модуль идеяларын оқыту мен оқуға ықпалдастыру арқылы өз тәжірибесіне өзгеріс енгізу20-23.09Көшбасшы, мұғалім, тәлімгер Көшбасшы,зерттеу тобыСабаққа қатысу арқылы кері байланыс алынады, оқу үдерісіне жеті модуль идеясын енгізу ықпалы анықталады
    6Тәлімгерлік үдеріс(Мұғалімдерге тәлімгерлік жүргізу. Пікірлесу. Сабағына қатысу. Ұсыныстар дайындау, жеті модуль туралы мәлімет беру. Бірге сабақ жоспарын жасау. Бірге жоспарланған сабаққа қатысу. Сабақтан соң тәлім алушымен және оқушылармен кездесу)Тәлім алушыныға жеті модуль идеясын түсіндіре отырып сабақта оқушылардың өзін-өзі және өзара бағалаудың тиімді тәсілдерін үйрету.Бағдарлама идеяларын өз тәжірибесінде жүзеге асыруына көмек көрсету06-15.09.Көшбасшы, тәлім алушыКөшбасшы Тәлім алушы арқылы оқыту үдерісіне жеті модуль идеясы енгізіледі және таратылады
    7LESSON STUDYОқушылардың білім деңгейін көтеру, мұғалімдердің тәжірибесін жақсарту мен жетілдіру05.09-14.10Оқушылар, мұғалімдерКөшбасшы Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың білім деңгейі артады.
    8Бастапқы жағдаймен өзгерістерді салыстыру, мониторинг,талдау.Жетістіктер мен туындаған кемшіліктерді салыстыру, мониторинг жасап талдау.27.09.16Көшбасшы, зерттеуші топ, бірлестік жетекшісіКөшбасшыСалыстырмалы мониторинг шығарылады, кемшіліктер анықталады
    9Рефлексивті есеп дайындауІс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарының қорытындысы арқылы рефлексивті есеп дайындау30.09.16.Көшбасшы Көшбасшы Рефлексивті есеп арқылы зерттеу нәтижесі анықталады




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ