Материалдар / Мектептің даму бағдарламасы (273 бұйрық бойынша)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектептің даму бағдарламасы (273 бұйрық бойынша)

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1 т. "???????????? жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің даму бағдарламасы қазіргі заманға сай мемлекеттік білім беру саясатын және білім беру мекемесінің өзін-өзі дамыту әлеуетін ескере отырып, 2023 жылдың қыркүйегінен 2028 жылдың мамырына дейінгі кезеңге арналған мектепті дамытудың жолдары мен негізгі бағыттарын айқындайтын стратегиялық құжат болып табылады. ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ПАСПОРТЫ: Бағдарламаның толық атауы "?????????????? жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің даму бағдарламасы Даму үшін негіздеме Бағдарламалар 1."Білім Туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 2."Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 3. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын бекіту туралы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 28 наурыздағы № 249 қаулысы. 4. "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, баст
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2024
209
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Келісілді:

Мектеп директоры: ????????????????? Қамқоршылық кеңес төрайымы:

????????????











????????? ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫС ӘКІМДІГІ, ?????????? АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БӨЛІМІ, «????????????????????? ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ







БАҒДАРЛАМА МАЗМҰНЫ

 

  1. Кіріспе

    1. Даму бағдарламасының паспорты 2-6 бет

    2. Мектептің даму перспективаларын сипаттау

  2. Бағдарламаның аналитикалық және болжамдық негіздемесі блогы 7-20 бет

    1. Мектептің ағымдағы қызметінің жай-күйін талдау

    2. Білім беру ұйымының инновациялық әлеуетін бағалау

    3. Педагогтер мен олардың кәсіби бірлестіктерінің білім беру ұйымын дамытудың перспективалары

мен бағыттары туралы пікірлерін зерделеу

    1. Білім беру ұйымдарында ұсынылған өзгерістердің күтілетін салдарын болжау, өзгерістер жүргізудің тәсілдері мен нысандарын ұсыну

    2. Білім беру процесінің мазмұнына қанағаттану дәрежесін зерделеу үшін ата-аналар мен білім алушыларға сауалнама жүргізу және Сұхбат жүргізу

    3. Еңбек нарығының кадрларға қажеттілікке өзгеру үрдістерінің болжамы (техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін);

  1. Бағдарламаның пайымы. Бағдарлама көрінісі 21-22 бет

    1. 1 - мақсат

    2. 2 - мақсат

    3. 3- мақсат

  2. Бағдарламаның миссиясы 22-23 бет

  3. Бағдарламаның стратегиялық блогы 23-25 бет

  4. Бағдарламаның мақсатына жету жолдары. Бағдарламаны іске асыру жоспары 26-35 бет

  5. Бағдарламаны іске асыру барысында күтілетін нәтижелердің сипаттамасы 36-41 бет

  6. Мектепті дамыту бағдарламасының нысаналы индикаторлары 42-45 бет






1.1 т.

"???????????? жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің даму бағдарламасы қазіргі заманға сай мемлекеттік білім беру саясатын және білім беру мекемесінің өзін-өзі дамыту әлеуетін ескере отырып, 2023 жылдың қыркүйегінен 2028 жылдың мамырына дейінгі кезеңге арналған мектепті дамытудың жолдары мен негізгі бағыттарын айқындайтын стратегиялық құжат болып табылады.

ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ПАСПОРТЫ:

Бағдарламаның толық атауы

"?????????????? жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің даму бағдарламасы


Даму үшін негіздеме

Бағдарламалар



1."Білім Туралы" Қазақстан Республикасының Заңы

2."Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасының Заңы

3. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын бекіту туралы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 28 наурыздағы № 249 қаулысы.

4. "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" (ҚР Білім Министрінің 2022.08.03 № 348 бұйрығы, 2022.09.23 № 406 өзгертулерімен) https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2 200029836#z8

5. "Сапалы білім беру" ұлттық жобасын бекіту туралы. Білімді ұлт". Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021.10.12 № 726 Қаулысы https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2 100000726

6. "Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін бекіту туралы" (ҚР БҒМ 17.06.2015 ж. № 391 бұйрығы) https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1 500011716

7. "Білім беру деңгейлері бойынша сапаны қамтамасыз ету жөніндегі басшылықты бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2022.06.23 № 292 бұйрығы) https://online.zakon.kz/Docume nt/?doc_id=37431780

8. "???????? Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы ???????? ауданының білім бөлімінің ???????????????? жалпы орта білім беретін мектебі" КММ-нің жарғысы.

Бағдарламаны әзірлеушілер

"??????? Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы ???????? ауданының білім бөлімінің ???????? жалпы орта білім беретін мектебі" КММ-нің педагогикалық ұжымының шығармашылық тобы.

Директор, директордың орынбасарлары, шығармашылық топ жетекшісі.

Бағдарламаның негізгі мақсаты

Басқарушылық және әдістемелік қызметтің инновациялық моделін әзірлеу, директор орынбасарларының, педагогтардың қызметін әдістемелік сүйемелдеу, олардың кәсіби шеберлігін арттыру, шығармашылық қабілеттерін ашу, үнемі өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру;

Жаңа формацияның педагогикалық контингентін, оқуға және өзін-өзі жетілдіруге ынталандырылған оқушы ортасын қалыптастыруға, оқушылар, мұғалімдер, ата-аналар мен жұртшылық арасында берік байланыс орнатуға ықпал ететін білім беру ортасын дамытудың орта білім беру факторлары мен жолдарын анықтау.

Бағдарламаның міндеттері

Білім беру мазмұны саласында:

  • вариативті білім беру бағдарламаларын дамыту арқылы білім беру процесін әртараптандыру;

  • оқушыларға қолжетімді сапалы білім беру қызметтерін ұсынатын білім беру ұйымы ретінде мектеп қызметінің моделінің жұмыс істеуін және дамуын қамтамасыз ететін нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық-педагогикалық, ғылыми-әдістемелік, психологиялық-педагогикалық жағдайлар жүйесін құру;

  • мұғалімдердің педагогикалық шеберлігінің кәсіби деңгейі мен сапасын арттыру; педагогикалық шығармашылықты ынталандыру; инновациялық педагогикалық технологияларды игеру; педагогикалық процестің тиімділігін арттыру және білім беру сапасын қамтамасыз ету;

  • білім беру мазмұнын іріктеу және жұмыс оқу жоспары мен вариативтік компоненті үшін бағдарламалар әзірлеу;

  • Әлеуметтік және педагогикалық жағдайларға барынша жауап беретін инновациялық технологияларды игеру;

  • оқу жоспарының вариативтік бөлігі есебінен білім беру қызметтерінің тізбесін кеңейту (элективті курстар, қолданбалы курстар, таңдау бойынша курстар, дамушы сипаттағы жеке және топтық сабақтар);

  • оқыту мен тәрбиелеуде сабақтастықты қамтамасыз ету;

  • білім алушылардың білім беру және шығармашылық сұранысын барынша қанағаттандыру үшін жағдай жасау;

  • тәрбие жұмысы жүйесін жетілдіру;

    • оқушының танымдық белсенділігін, зияткерлік қабілеттерін, өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамыту, оқушының өзін-өзі толық жүзеге асыруына жағдай жасау;

  • табысқа жету мотивациясын арттыру, әлеуметтік бейімделу деңгейін және өзара әрекеттесу мәдениетін арттыру;

  • оқушының әлеуметтік мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру, оқушының оң "Өзіндік тұжырымдамасын" қалыптастыру және бекіту.

Денсаулықты сақтау саласында:

  • оқу-тәрбие процесіне Денсаулық сақтау технологияларын енгізу;

  • білім алушыларда салауатты өмір салты дағдыларының қажеттілігін қалыптастыру.

Кадр саясаты саласында:

  • инновациялық қызметті жалғастыруға педагогикалық ұжымның уәждемесін қалыптастыру;

  • педагогтердің кәсіби шеберлігін арттырудың жаңа формалары мен жолдарын іздеу;

  • Ақпараттық технологиялар саласындағы мектеп қызметкерлерінің барлық санаттарының біліктілігін арттыру

Білім беру жүйесін басқару саласында:

  • білім беру ұйымының жұмыс істеуі мен дамуының әдістемелік базасын құру бойынша жұмысты ұйымдастыру (мектепті дамыту бағдарламаларын, кешенді нысаналы бағдарламаларды, мектеп ережелерін әзірлеу), Оқу-тәрбие процесін, оң педагогикалық тәжірибені, инновацияларды бағдарламалық, әдістемелік және ғылыми қамтамасыз етуді енгізу және тарату үшін жағдайлар жасау; жаңа білім беру контентін және оқытуды енгізуді дидактикалық және педагогикалық қамтамасыз ету; әдістемелік қолдау;

  • білім беру ортасын құру процесін корпоративтік басқару тетігін әзірлеу;

  • жеке білім беру және мәдени қажеттіліктерді қалыптастыру және дамыту процесінде білім алушыларды сауатты және қамқорлықпен сүйемелдеу ретінде тьюторлық технологиясын енгізу;

  • мектепті дамыту идеяларын іске асыруды қамтамасыз етуге қабілетті басқару жүйесінің жаңа құрылымын әзірлеу және енгізу;

  • жаңа ұйымдық нысандарды құру, мемлекеттік қоғамдық басқарудың жаңа субъектілерінің жұмысын жалғастыру (Қамқоршылық кеңес), олардың өкілеттіктерін айқындау;

  • білім беру мекемесінің ұйымдық құрылымында сүйемелдеу қызметтерін (психологиялық, диагностикалық, ақпараттық-талдамалық) одан әрі дамыту және жетілдіру;

  • пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестіктері жұмысының тиімділігін арттыру, ғылыми-зерттеу қызметінің құрамдас бөлігін міндетті түрде қосу және ЖОО қызметкерлерін тарту;

  • психологиялық-педагогикалық мониторинг жүйесін құру;

  • жеке тұлғаны тәрбиелеудегі білім берудің рөлін арттыру;

  • білім беру процесіне қатысушылардың әлеуметтік қорғалуын қамтамасыз ету.

Қаржылық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету саласында:

  • қосымша қаржыландыру көздерін тарту (бюджеттен тыс қаражат, демеушілік);

  • * білім беру мекемесінің қажеттіліктерін іске асыру мақсатында материалдық-техникалық базаны нығайту (білім беру процесін компьютерлендіру, аудио-визуалды құралдарды, ұйымдастыру техникасын, оқу-көрнекі құралдармен толықтыру ) , оқу процесінің мақсаттары мен САНПин нормаларына, жаңа буын жабдықтарына сәйкес оқу кабинеттері мен үй-жайларының интерьерін жаңарту.

Бағдарламаны іске асыру мерзімдері мен кезеңдері

2023-2028 жылдарына арналған бағдарламаны іске асыру мерзімдері

1 кезең 2023-2024 жж.

  • Іс-шаралар жоспарына сәйкес мектепті дамытудың негізгі бағыттарына жағдай жасау және іске асыруды бастау;

  • Мектепті дамыту Бағдарламасын іске асыруды ресурстық қамтамасыз ету;

  • Мектепті дамытудың негізгі бағыттарын іске асырудың аралық нәтижелеріне сараптама ұйымдастыру;

  • "Дарынды балалар", "тәрбие", "ақпараттандыру", "Педагогикалық шығармашылық" кешенді-мақсатты бағдарламаларын әзірлеу;

  • Жұмыс оқу жоспарын әзірлеу, бейін алдындағы және бейіндік оқытудың құрылымы мен мазмұнын пысықтау: оңтайлы нұсқаны анықтау;

  • Бейіндік сыныптарда жұмыс істейтін оқытушылардың біліктілік деңгейін арттыру;

  • Денсаулық сақтау іс-шараларын іске асыру және орындау, оқушылар мен ата-аналар арасында салауатты өмір салты құндылықтарын насихаттау (бірлескен спорттық іс-шаралар, түрлі бағыттағы мамандармен кездесулер және т. б. өткізу арқылы);

  • Педагогтердің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;

  • Пәндерді зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, бағалау критерийлерін және пәндер бойынша оларға қол жеткізу деңгейлерін сипаттауды қамтитын критериалды бағалау моделін зерттеу;

  • Критериалды бағалау жүйесі бойынша мұғалімдерге арналған оқыту семинарларын өткізу.

2 кезең 2024-2027 жж.

  • Мектепті дамыту бағдарламасының негізгі бағыттары бойынша ұйымдастырушылық іс-шаралар жоспарын іске асыруды аяқтау;

  • Мектеп педагогтарының білім беру процесінде оқыту мен тәрбиелеудің ақпараттық-коммуникациялық технологияларын іске асыруы;

  • Мектеп педагогтарының педагогикалық бастамалары мен инновациялық қызметін қолдау және ынталандыру;

  • Дарынды балалар мен дарынды жастарды қолдауды дамыту;

  • Даму бағдарламасын іске асыру бойынша мектеп қызметінің нәтижелерін сыртқы сараптамаға ұсыну, даму бағдарламасын іске асыру нәтижелері бойынша мектеп ұжымының шығармашылық жария есептері;

  • Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен бейіндік оқытудың тиімділігін бағалау: мектеп педагогтарының, оқушылардың, ата-аналардың қатысуымен конференция;

  • Интерактивті оқыту формалары мектебі педагогтарының практикалық қызметіне кіріспе.

3 кезең 2027 -2028 жж.

  • Білім беру мекемесін дамыту Бағдарламасын іске асыру бойынша мектептің педагогикалық ұжымы қызметінің нәтижелерін талдау;

  • Даму бағдарламасын іске асыру нәтижелерінің сипаттамасы;

  • Білім беру ортасы шеңберінде даму бағдарламасын іске асыру туралы есептер;

  • Инновациялық білім беру технологиялары бойынша мектептің әдістемелік материалдарының банкін құру;

  • * Тәжірибені жалпылау, нәтижелерді рәсімдеу және жариялау.

Қаржыландыру көлемі мен көздері

Мектепті дамытуға жыл сайынғы қаржы бөлінуі жергілікті бюджет және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де қаржыландыру көздері


1.2 т. Мектептің даму перспективаларын сипаттау

Бағдарламаны әзірлеудің әдіснамалық негізі дамудың негізгі бағыттарын әлеуметтік-педагогикалық жобалау теориясы болып табылады. Бұл мектепті дамып келе жатқан және үнемі өзгеріп отыратын ортада субъект және тұтас организм ретінде қарастыруға мүмкіндік береді. Бағдарламаның негізгі идеясы-даму идеясы.

Бағдарлама құзыреттілік тәсіл мен қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдың талаптарын ескере отырып, мазмұнды және мақсатты блоктарды түзете отырып, мектеп дамуының құндылық-семантикалық өзегін сақтау қажеттілігінен туындайды. Даму бағдарламасында мемлекеттік білім беру саясатының басымдықтары көрсетілген, ол бағдарлама мазмұнын жобалау кезінде мыналар арқылы ескерілген: - білім беруді ізгілендіру қағидаттарын сақтау; - мемлекеттік және қоғамдық ұйымдардың, ғылыми, мәдени, білім беру мекемелерінің адами ресурстарды дамытудағы қажеттіліктерін есепке алу; - білім беру мекемесін қазақстандық және халықаралық білім беру жүйелеріне кіріктіру үшін жағдайларды қамтамасыз ету; - білім беру оқушылардың жеке жетістіктерінің өсуін ынталандырады. Мектептің даму бағдарламасын әзірлеу дамудың ықтималды екенін түсіну негізінде жүзеге асырылады, өйткені бұл процесс белгілі бір уақыт аралығында оған әсер ететін ішкі және сыртқы факторлардың алуан түрлілігіне байланысты.Факторлар шығу тегі, бағыты және әсер ету жиілігі, дәрежесі мен сипаты бойынша ерекшеленеді. Осы факторлардың әсерін ескере отырып, мектеп алға қойған мақсаттар мен міндеттерге тезірек/баяу қол жеткізуге/шешуге немесе қол жеткізілмеуге/мүлдем шешілмеуге болады; олар ішінара жүзеге асырылуы мүмкін. Даму бағдарламасын іске асыру барысында мектепте жаңа, оң болжанбайтын элементтер пайда болуы мүмкін деп болжануда, олардың пайда болуы даму бағдарламасын жүзеге асыру кезеңінде бақылануы және басқарушылық талдау кезінде жазылуы керек. Жоғарыда айтылғандардың барлығын ескере отырып, бағдарлама құндылық-нысаналы блокты пысықтауды және мектептің білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттарын айқындауды көздейді, олар болашақта мектептің білім беру процесінің субъектілері әзірлейтін бастамашыл жобаларда және мектептің жылдық даму жоспарларында нақтыланатын болады.


Бөлім. 2. Бағдарламаның аналитикалық және болжамдық негіздемесі блогы

2.1 т. Мектептің ағымдағы қызметінің жай-күйін талдау

Білім алушылардың контингенті


Білім алушылардың саны

Бастауыш

Негізгі орта

Жалпы білім беретін мектеп

2020-2021

2021-2022

2022-2023

2020-2021

2021-2022

2022-2023

2020

2021

2021

2022

2022-2023

сыныптар саны

4

4

4

6

6

5

2

2

2

Білім алушылардың жалпы саны

54

48

51

56

58

54

14

11

13


Мектептің негізгі міндеті: мектеп жасындағы барлық балалардың негізгі тегін білім алу және аз қамтылған отбасыларға көмек көрсету конституциялық құқығын іске а

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!