Материалдар / Мемлекеттік органдардың қызметі қандай? Ашық сабақ 9 сынып

Мемлекеттік органдардың қызметі қандай? Ашық сабақ 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыру • 9.2.2.2 Мемлекеттік органдардың құрылуында сайлаудың маңызы мен ролін анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2021
2008
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.2А Мемлекеттік органдардың конституциялық құрылысы



Мектеп: 




Мұғалімнің аты-жөні:  Мәмбетова Гүлмира


Сынып: 9 сыныптар


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:




Сабақ тақырыбы


Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?


Кәсіби даму мақсаты


Сыни тұрғыдан оқыту арқылы оқушылардың жазбаша дағдысын дамыту


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


  • 9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыру


  • 9.2.2.2 Мемлекеттік органдардың құрылуында сайлаудың 
    маңызы мен ролін анықтау


Сабақ мақсаттары


  • Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыру


Бағалау критерийлері


  • Мемлекеттік органдардың қызметін түсінеді;


  • Мемлекеттік органдардың қызметінің кемінде үш айырмашылығын табады;


  • Мемлекеттік органдардың қызметі мен рөлінің маңыздылығына баға береді


Тілдік мақсаттар


Мемлекеттік биліктің мына тармақтарға бөлінетіндігін біледі:


  • Мемлекеттік билік


  • Президент


  • Парламент


  • Үкімет


  • Коституциялық Кеңес


  • Сот


Құндылықтарды дарыту


Өмір бойы оқу; материалды білуге құмарлық, шығармашылық және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру;

Құрметтеу: оқушылардың жұптық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарау;

Өз көзқарастарын ашық білдіру;

Бірін-бірі тыңдап және сұрақтарға жауап беру


Пәнаралық байланыстар


Қазақстан тарихы


АКТ қолдану дағдылары


АКТ дағдыларын дамыту (ноутбук, интербелсенді тақта).


Бастапқы білім


Сайлау туралы түсінігі болады


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

"Болжау" әдісі 5 минут


Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Талқылау ұйымдастыру. Сыныпты 5 жұпқа бөліп, жағымды ахуал орнату

І. Б Әртүрлі мемлекеттік органдар бейнеленген суреттер көрсетіп,

- Мемлекеттік билік тармақтарына қандай органдар жатады? - деген сұрақтар сұрақтар қою арқылы сабақ тақырыбына шығу.



Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып өтемін.

ҚР Конституциясы


Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

http://adilet.zan.kz


Сабақтың ортасы

Жұптық жұмыс

15 минут

Семантикалық картамен жұмыс

7 минут

"Сөйлемді аяқта" әдісі

10 минут


ІІ. Ж Сыныптағы әр жұп мемлекеттік органдардың қызметін анықтап, бір – біріне таныстырады.

Іжұп ҚР Президенті (қолдауды қажет ететін оқушылар)

ІІ жұп Парламент

ІІІ жұп ҚР Үкіметі

ІV жұп Конституциялық Кеңес

V жұп Сот билігі



Саралап оқыту дефференциациясы жүзеге асады.

ІІІ. Ж/Ж Зерттеу жұмыстарынан кейін «Кім не үшін жауапты?»» семантикалық картасын толтыру.

Тапсырма: ҚР саяси жүйесіндегі атқарушызаң шығарушы, сот билігі арасындағы өкілеттілігінің бөлінуін анықтау үшін, «семантикалық картаны толтыру.



Міндеттер


Президент


Атқарушы билік


Заң шығарушы билік


Сот билігі


1


Судьялыққа тағайындайды










2


Жоғарғы сот судьяларын сайлайды










3


Заңның бұзылған/бұзылмағанын анықтайды










4


Жаңа заң жобасын ұсынады










5


Қабылданған заңдарға қол қояды










6


Салықты 
енгізеді










7


Бюджетті ұсынады










8


Президентті қызметтен босатады










9


Тұрмыстық мәселелер бойынша түскен арыздарды қарастырады










10


Бюджетті қабылдайды










11


Басқа елге соғыс жариялайды










12


Президенттік сайлау күнін белгілейді










Критерийлері:


  • ҚР саяси жүйесіндегі атқарушы, заң шығарушы, сот билігі арасындағы өкілеттілігінің бөлінуін анықтайды;


  • Атқаратын қызметтерін саралайды


Мұғалімнің кері байланысы беріледі.

Визуалды және кенестетикалық дағдысы жоғары оқушыларға арналған

IV. Б Берілген сөздерді аяқтайды.

Мемлекеттік билік мына тармақтарға бөлінеді:(...)

Мемлекеттік билік үш тармаққа бөлінеді, себебі (...)

Заң шығарушы билікке мына органдар жатады:(...)

Мына органдар сот жүйесіне жатады:(...)

Атқарушы билікке мына органдар жатады:(...)



Мұғалімнің кері байланысы беріледі.


Сабақтың соңы

рефлексия: 3 минут


V. Рефлексия. "1 минуттық эссе"

VI. Б Үйге тапсырма«ҚР Президентінің бір күні» тақырыбына эссе жазу (100 сөз).


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Оқылатын тақырыптарға алдын ала материалдар дайындап, қолдау көрсету мақсатында дифференциация жүзеге асады.Барлық оқушылар толық қамтылады


Оқушыларға ауызша кері байланыс беріп қолдау көрсетіп отырамын.


Сынып бөлмесінің жарық болуын қадағалаймын. Техникалық қауіпсіздік ережесін сақтаймын. Орындықта дұрыс отыруын қадағалаймын.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ