Материалдар / Мен жақсы көретін жан-жануарлар.Буын.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мен жақсы көретін жан-жануарлар.Буын.

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып мұғалімдеріне керек деп ойлаймын.Сабақты жоспарлауда көмегі болады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2018
1465
103 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Сауат ашу Күні: Сынып: 1 «Ә»Мектеп:№28 Ақбай жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Омарова Гулжамал Оразовна. Қатысқандар саны: 17 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыМен жақсы көретін жан- жануарлар. Буын.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау. 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Сөз буынға бөлінетінін айтады.Көбі:Сөзді буынға бөліп, буын санын анықтайды.Кейбірі: Буындардан сөз құрайды.
Бағалау критерийлеріСөзді буынға бөледі. Сөздегі буын санын анықтайды.Түрлі буындардан сөз құрастырып, мысалдар келтіреді.
Тілдік мақсаттарЖан-жануарлар-животное-animals
Құндылықтарды дарыту Достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.
Пәнаралық байланысОрыс тілі,ағылшын тілі, дүниетану, математика.
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , интербелсенді тақта,проектор.
Бастапқы білімСөздің буыннан тұратынын біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы



Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Шаттық шеңберінде:Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз.- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!«Таңда» әдісі арқылы кіші топтарға бірігеді. 1-топ «Құлын» 2-топ «Бұзау» 3- топ «Балапан» Оқушылар «Құлын», «Бұзау», «Балапан» болып топтарға бірігеді









Жан- жануарлардың төлдерінің суреттері

Сабақтың ортасы





















































«Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймыз. Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Сұрақтар:

1.Дыбыс дегеніміз не? 2.Дауысты дыбыстарды ата. 3.Дауыссыз дыбыстарды ата. 4.Буын деген не? 5.Дауысты дыбыс бір өзі буын бола алады ма?«Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.Ой қозғау: Слайд көрсету арқылы мағынаны тануАдамға дос бола алатын, кисек киім, ішсек тамақ, мінсек көлік болатын ол не балалар? --жануарлар, животные, animals «Антивирус» әдісі арқылы суреттерді көрсетемін, оқушылар сөз бен суретті сәйкестендіреді.Кісінейді маңырайды боздайды Мөңірейді ....мөңірейді боздайды .маңырайды ..мөңірейді шықылықтайды шықылықтайды мөңірейді мияулайды Топтық жұмыс (1-тапсырма)-Суреттегі жануарлар атауын берілген сызба бойынша топтастыру.1-топ.-Бір буынды сөздер.2-топ. -Екі буынды сөздер.3-топ. -Үшбуындысөздер. Буындардан сөз құрау.«Пирамида» әдісі бойынша берілген сызбалардан сөз құрау. Критерий -Буын санын анықтайды; - Сызба бойынша буындардан сөз құрайды. Дескриптор -Буындар санын анықтайды. - Сызбаға сәйкес түрлі сөздер құрайды.




слайд



Сергіту сәті -«Ұшты- ұшты» ойыны. Мұғалімнің айтқан сөзіне байланысты оқушылар қимыл жасайды.Сергіту сәтіне арналған жинақ
  • «Сөз ойла, тез ойла» әдісі.Топтарға буын жазылған парақшалар таратылады.Әр топ берілген буындардан сөз құрайды.
  • 2-тапсырма.Ребусты шешу.Суретте көрсетілген заттардың атын ататып,екі сөзден жаңа сөз шығару.
  • Дәптермен жұмыс Бала қолының ұсақ бұлшық еттерін дамыту үшін жұмыс дәптерінде берілген жазуға даярлау жұмыстарын жүргіземін. Дәптердің 15-бетіндегі тапсырма бойынша тышқан сөзіне берілген сызбаны тиісті бояумен бояу.
  • .

    Оқулық







    Жұмыс дәптері №1









    Шығармашылық тапсырма-Постерге үй құстарының суреттерін жабыстырады және ауызша буынға бөліп, буын санын айтады.



    .

    Сабақтың соңы

    Кері байланыс.« БББ » әдісі бойынша кері байланыс береді.

    Бағалау . смайликтер

    Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма-лар қоюды жоспар-лап отырсыз?Қолдауды қажет ететін оқушылар суреттегі жануарлар атауын атап,бір буынды сөздерді анықтайды.



    Қабіліті жоғары оқушыларға «Пирамида» әдісі бойынша тапсырма беремін.Тапсырманы жеңіл түрден күрделіге қарай ұйымдастырамын.




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!