Пәні: Сауат ашу Күні: Сынып: 1 «Ә» | Мектеп:№28 Ақбай жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Омарова Гулжамал Оразовна. Қатысқандар саны: 17 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Мен жақсы көретін жан- жануарлар. Буын. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау. 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
|
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Сөз буынға бөлінетінін айтады.Көбі:Сөзді буынға бөліп, буын санын анықтайды.Кейбірі: Буындардан сөз құрайды. |
Бағалау критерийлері | Сөзді буынға бөледі. Сөздегі буын санын анықтайды.Түрлі буындардан сөз құрастырып, мысалдар келтіреді. |
Тілдік мақсаттар | Жан-жануарлар-животное-animals |
Құндылықтарды дарыту | Достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету. |
Пәнаралық байланыс | Орыс тілі,ағылшын тілі, дүниетану, математика. |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , интербелсенді тақта,проектор. |
Бастапқы білім | Сөздің буыннан тұратынын біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Шаттық шеңберінде:Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз.- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!«Таңда» әдісі арқылы кіші топтарға бірігеді. 1-топ «Құлын» 2-топ «Бұзау» 3- топ «Балапан» Оқушылар «Құлын», «Бұзау», «Балапан» болып топтарға бірігеді |
Жан- жануарлардың төлдерінің суреттері
|
Сабақтың ортасы
| «Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймыз. Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Сұрақтар:
1.Дыбыс дегеніміз не? 2.Дауысты дыбыстарды ата. 3.Дауыссыз дыбыстарды ата. 4.Буын деген не? 5.Дауысты дыбыс бір өзі буын бола алады ма?«Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.Ой қозғау: Слайд көрсету арқылы мағынаны тануАдамға дос бола алатын, кисек киім, ішсек тамақ, мінсек көлік болатын ол не балалар? --жануарлар, животные, animals «Антивирус» әдісі арқылы суреттерді көрсетемін, оқушылар сөз бен суретті сәйкестендіреді.Кісінейді маңырайды боздайды Мөңірейді ....мөңірейді боздайды .маңырайды ..мөңірейді шықылықтайды шықылықтайды мөңірейді мияулайды Топтық жұмыс (1-тапсырма)-Суреттегі жануарлар атауын берілген сызба бойынша топтастыру.1-топ.-Бір буынды сөздер.2-топ. -Екі буынды сөздер.3-топ. -Үшбуындысөздер. Буындардан сөз құрау.«Пирамида» әдісі бойынша берілген сызбалардан сөз құрау. Критерий -Буын санын анықтайды; - Сызба бойынша буындардан сөз құрайды. Дескриптор -Буындар санын анықтайды. - Сызбаға сәйкес түрлі сөздер құрайды. |
слайд
|
| Сергіту сәті -«Ұшты- ұшты» ойыны. Мұғалімнің айтқан сөзіне байланысты оқушылар қимыл жасайды. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
| «Сөз ойла, тез ойла» әдісі.Топтарға буын жазылған парақшалар таратылады.Әр топ берілген буындардан сөз құрайды. 2-тапсырма.Ребусты шешу.Суретте көрсетілген заттардың атын ататып,екі сөзден жаңа сөз шығару. Дәптермен жұмыс Бала қолының ұсақ бұлшық еттерін дамыту үшін жұмыс дәптерінде берілген жазуға даярлау жұмыстарын жүргіземін. Дәптердің 15-бетіндегі тапсырма бойынша тышқан сөзіне берілген сызбаны тиісті бояумен бояу. | .
Оқулық
Жұмыс дәптері №1
|
| Шығармашылық тапсырма-Постерге үй құстарының суреттерін жабыстырады және ауызша буынға бөліп, буын санын айтады. |
.
|
Сабақтың соңы
| Кері байланыс.« БББ » әдісі бойынша кері байланыс береді. |
|
Бағалау | . | смайликтер
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма-лар қоюды жоспар-лап отырсыз? | Қолдауды қажет ететін оқушылар суреттегі жануарлар атауын атап,бір буынды сөздерді анықтайды.
Қабіліті жоғары оқушыларға «Пирамида» әдісі бойынша тапсырма беремін.Тапсырманы жеңіл түрден күрделіге қарай ұйымдастырамын. |
|