Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Мен жол саламын. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Мен жол саламын. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын.
Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық сыныбының жоспар бойынша әзірленген сабақ жоспары. ашық сабақ ретінде жүйеленген.
–Айналамыздағы қандай заттар дөңгелек (сопақ,
үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) пішінді?
–...
бейнелеу үшін қандай түстерді аласыңдар?
–Пішіні, түсі бойынша бірдей (əртүрлі) фигураларды
атай аласыңдар ма?
Сәлемдесу
екі
топқа
бөлу
Жазу:
-жиектеу, бояу.
Алдыңғы білім
Шеңбер, үшбұрыш, шаршы.
Түс: қызыл, сары, көк, жасыл, қара,
ақ.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған
іс-əрекет
Ресурстар
Басталуы 0–5 минут
Ынталандыру.
Педагог біздің айналамыздағы көп затқа
геометриялық пішін тəн екені туралы əңгімеге
тартады.
«Сиқырлы дорба» ойыны ұсыналады. Педагог мөлдір
емес дорбаға ағаш немесе картоннан жасалған
фигураларды
(сопақша, текше, цилиндр) салады. Балаларды
шақырады, олар алдымен дорбадағы фигураны қолмен ұстап немесе
көздерін жұмған күйде көреді. Оның атауын айтады. Топтағы балалар
көмектеседі. Одан кейін педагог фигураны шығарып, үстелге
қояды.
Өзектендіру.
– Фигуралар қалай аталады? Кеспе материал немесе
жиынтық полотно пайдаланылады (балалар оларға белгілі фигураларды
атайды, педагог нақтылайды жəне ықтимал қателерді
түзетеді).
Жиынтық полотнодағы фигураларды
көрсетеді.
«Не қандай нəрсеге ұқсайды?»
ойыны.
Жиынтық
полотно
Ортасы 6–15
Мақсат қою (проблемалық
жағдай).
Бүгін біз фигуралар мен заттардың пішіндерін
ажыратып, олардың кейбіреуін құрастырып жаттығамыз.
Жаңалық ашу.
(Ұ)
Сендер əртүрлі геометриялық фигураларды тауып, оларды атауды
үйрендіңдер.
– Ал
сендер мынандай фигураларды құрай аласыңдар ма? Суреттерге
қараңдар, ұл балалар жолдарды салып жатыр. – –Олардың пішіні
қандай?
(Т)
Əрі қарай педагог1- тапсырманы орындауды ұсынады, онда қолда бар
материалдардан көрсетілген фигураларды құрау
керек.
Топта тəжірибелік жұмыс ұйымдастырады, балалар
санау таяқшаларын, арқандарды, кесектерді, жолақтарды жəне
басқаларын пайдаланады.
Санау таяқшалары, арқандар, кесектер,
жолақтар.
Əліппе-дəптер.
Фигуралар
16
–25
Жаңаны қолдану.
(Ө)
2-тапсырманы орындау ұсынылады.
3-тапсырма геометриялық фигуралардан мəшиненің
суретін салады.
Педагог фигураларды сабаққа дейін дайындауы тиіс.
Фигураларды (сопақша, үшбұрыш, шаршы, тікбұрыш) фигуралар
реттілігін құрған кезде пайдалануға болады. Екі өлшем бойынша түрлі
түсті фигураларды əзірлеп, педагог балалардан фигуралар тізбектерін
құрып, осы фигуралардың қасиеттерін атауды
сұрайды.
Педагог қорытынды жасап,
балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы
бағалауды ұсынады.
Педагог түсіндіреді: егер
қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін
салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу
смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын
жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға
болады.
Əліппе-дəптер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз