Материалдар / Мен кіммін жəне қандаймын?Кел, танысайық!Сөйлеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен кіммін жəне қандаймын?Кел, танысайық!Сөйлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық тобына арналған сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сауат ашу

Оқу ісінің меңгерушісі:­___________________________________

Мектеп:№26

Сабақтың тақырыбы:

Мен кіммін жəне қандаймын?Кел, танысайық!Сөйлеу

Күні :3.09.2018


Мұғалімнің аты - жөні: Ахметова А

Сынып/топ:

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

ҰОҚ-ніңмақсаттары

0.1.2.1 Сөйлемнің мағынасын түсіну.

0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарғажауап қайтару.

0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес

қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді

(кешіріңіз, тыңдаңызшыжəне т.б.) қолдану.

Күтілетіннәтижелер

Барлық тәрбиеленушілер:

Тыңдалған материал негізінде сұрақтарға жауап береді. Суреттің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Сөйлеудіңне үшін қажет екенін ұғынады.Ауызша, жазбаша сөйлеу түрлерін ажыратады.Адамдардың сөйлеу тəсілінің əртүрлі болатынын біледі (ауызша,жазбаша, қимылмен).

Көпшілік тәрбиеленушілер: Сөйлеудің не үшін қажет екенін айтады.

Сөйлемнің мағынасын түсінеді.

Өзі туралы толық айтып берді.

Досымен қалай танысқанын əңгімелейді.

Жазбаша сөйлеу түрін қолмен жазу, компьютермен жазу арқылы

жүзеге асыруға болатынын біледі.

Кейбір тәрбиеленушілер:Мазмұндау барысында өзіне таныс жағдайды əңгімелейді.

Бір-бірімен ым-ишарамен сөйлеседі.

Тілдікмақсаттар

Тəрбиеленушілер:

Сурет бойынша сұрақтарға толық, анық жауап береді.Өзі туралы айтып береді.Өзара диалог құрады.Ым-ишара арқылы бір-бірімен сөйлеседі.

Негізгі терминдермен сөз тіркестері:

Құлаққап (наушник), пернетақта (клавиш).ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

Пікір алмасу сұрақтары:

Қандай жақсы сөздерді естідің?

Сенде өзіңді таныстыр. Неше жастасың?

Əнуар сөзді қалай тыңдады?

Айгүл мен Əлия бір-бірімен қалай сөйлесті?

Балалар өз ойын достарына қалай жеткізді?

Балалардың қимылына қарап не айтып тұрғанын түсіндің бе?

ӨткенҰОҚ-де алған білім

Мектеп ауласы, күз мезгілі туралы пікірлесіп, балалармен қалайтанысқаны туралы айтады.Сөйлеу туралы мағлұмат алып, ауызша, жазбаша сөйлеутүрлерімен танысады. Балалар сөйлеудің əр түрін қолданып,сөйлесіп оқу қызметін қорытындылайды.

Сабақтың барысы

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І. Дұрыс,

әсерлі көңіл

күй орнату.

0–1 мин




Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызып, бір-біріне жылы сөздер айтқызу.Балалар өздеріне ұнайтын жақсы тілектерін

айтады.

Шаттық шеңбері

Кəне, барлығымыз бір-бірімізге көтеріңкі көңілкүй сыйлайық. Бүгінгі күнді жақсы өлеңжолдарымен бастайық.



II. Өмірлік

тəжірибені

маңыздандыру.Мақсаттыболжам.3-5 минут

Күлімде күн, күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де,

Қанат қақсын көгершін.

(Ұ) Ойын: «Жануарларды қимылына қарапанықта!»

Шарты: Ортаға бір бала шығады. Педагогортадағы баланың құлағына кез келгенжануардың (қоян, ит, мысық, аю, қасқыр) атынатайды. Бала естіген жануарын балаларғатүсінікті болатындай қимылмен көрсетеді.Қалған балалар ортадағы баланың қимылынақарап, қандай жануар екенін табады. Бірінші

тапқан бала ойынды ары қарай жалғастырады.Балалардың ым-ишара арқылы сөйлеуге, бір- бірін түсінуге болатыны туралы түсініктерікеңейеді.

Көңілді ырғақты әуенСылдырмақ


ҰОҚ-ның ортасы

III. Тақырып

бойынша жұмыс

6 – 27мин.

(Ұ, Ж)Əліппе-дəптермен жұмыс.

1-тапсырма– Балалар мектеп ауласынан кімдерді көріп

тұрсыңдар?

Балалар қандай киім киген?

Олар бір бірімен қалай амандасты?

Балалар бір-бірімен қалай танысты?

Олардың жастары нешеде?

Қыздар жапырақтан не жасады?

Сұраққа жауап толық жауап береді.Танысу туралы өз ойларын айтады.

2-тапсырма.Балалар суретке қарап Əнуардың не айтып

отырғанын жəне Айгүл мен Əлияның қалайсөйлесіп тұрғанын айтады.

Əнуар сөзді қалай тыңдап отыр?

Айгүл мен Əлия қалай сөйлесіп отыр?

Сұраққа жауап бере отырып, балалар сөйлесудіңтүрлерімен; ауызша жəне жазбаша болатынынтүсінеді. Сөйлеудің адам өміріндегі маңызынбалалар сұрақтарға жауап бере отырып

анықтайды. Сөйлеу арқылы адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас жасайтынынір-біріментүсінісетінін біледі. Сөйлеу дегеніміз оқу, жазу,сұраққа жауап беру екенін біледі. Сонымен қатарқимыл арқылы өз ойыңды білдіруге болатынынтүсінеді. Өз ойымызды ақырын сыбырлап жəнеайғайлап жеткізетінімізді біледі.

Бой сергіту жаттығуы: «Би билейміз» əнін

қимыл-қозғалыспен орындайды.

Иілеміз оңға бір, иілеміз солға бір.

Бір анда, бір мұнда, өзіңді-өзің айнала.

Бас аяқты – топ, топ, топ,

Шапалақта – хоп, хоп, хоп.

Бір анда, бір мұнда, өзіңді-өзің айнала.

Басымызды иеміз, би билейміз, күлеміз,

Бір анда, бір мұнда, өзіңді-өзің айнала.

(Ұ) Əліппе-дəптермен жұмыс

3-тапсырмаБірінші суреттегі баланың іс-əрекетін айтады.

Бала қағазға не жазып отыр? Ол нені қолданды?

Екінші суреттегі қыздың іс-əрекетін айтады.

Қыз компьютерге не жазып отыр? Жазу үшін не қолданды?

Екі суретті салыстырып, өз ойымызды жазбашабілдіруге болатыны туралы қағазға жазу арқылыжəне компьютерге жазып пошта арқылы хатжіберіп сөйлесуге болатынын біледі.

4-тапсырма

Балалардың қимылына қарап не айтып тұрғанынтабады.

Балалар бір-бірімен суреттегідей ымдапсөйлеседі.

5-тапсырмаМектепте қандай оқу құралдарды қолданамыз?

Олар бізге не үшін қажет?

Балалар тек жазу құралдарын белгілейді.Педагог балаларға қарындашты дұрыс ұстаутəсілін көрсетіп , орындықта кеудесін көтеріпдұрыс отыру керек екенін түсіндіреді.Орындықта дұрыс отырмаудың салдарынаномыртқа жотасының қисаятынын айтып, көрнекісуреттерді көрсетуге болады.

Əліппе-дəптер.

Əліппе-дəптер.

Музыкалық

сүйемелдеу


IV. ҰОҚ-нің

қорытындысы.

Реф-

лексия.

26–30 мин

. Педагог қорытынды жасайды, балаларды

марапаттайды.

Кімге оқу қызметі ұнады?

Балаларға сөйлесудің қандай түрі ұнады?

Сенің ойыңша, достарыңмен қалай танысу керек?

(Ө)Рефлексивті бағалау: Балалар өз

жұмыстарын смайликтерар қылы бағалайды.

.

Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар















Сауат ашу

Оқу ісінің меңгерушісі:­___________________________________

Мектеп:№26

Сабақтың тақырыбы:

Біздіңойындарымыз. Сөйлем

Күні :


Мұғалімнің аты - жөні:

Сынып/топ:

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

ҰОҚ-ніңмақсаттары

0.1.2.1. Сөйлемді ажыратып, оның мағынасын түсіну, оларды

үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу.

0.3.1.1. Сөйлем сызбасын құру.

Күтілетіннәтижелер

Барлық тәрбиеленушілер: Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауапқайтарады.Сөйлемнің неше сөзден тұратынын айтады.

Сөйлем сызбасын салады.Сіріңкемен шаршы салып, сөйлем құрайды

Көпшілік тәрбиеленушілер:Сөйлемнің мағынасын түсінеді. Əңгіменің неше сөйлемнентұратынын анықтайды. Шаршы арқылы сөйлемнің құрамын анықтайды. Үзік сызықтармен сөйлем құрайды

Кейбір тәрбиеленушілер: Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөйлем сызбасын оқиды. Сөйлем сызбасын құрастырады.

Тілдікмақсаттар

Тәрбиеленушілер: Сурет бойынша сұрақтарға толық, анық жауап береді.

Достарымен ойнайтын ойын түрлерін атайды.Өзара диалог құрайды.

Сызба арқылы сөйлемнің неше сөзден тұратынын анықтайды.

Негізгі терминдермен сөз тіркестері:

Шахмат, скейт, батпырауық.

ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатынтіл:

Пікір алмасу сұрақтары.

-Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?

-Қораптың ішінде қандай ойыншық болғанын қалайсың?

- «Классик» (мак) ойыны қалай ойналады?

-Скейт жасау білесің бе?

- Сіреңкенің қауіпті зат екенін білесің бе?

- Сөйлем неше сызбамен берілген?

ӨткенҰОҚ-де алған білім

Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап

қайтарады.Сөйлем ішіндегі сөз санын ажырата біледі.Сіріңкенің қауіпті екенін түсінеді.

Сабақтың барысы

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І. Дұрыс,

әсерлі көңіл

күй орнату.

0–1 мин


ҰОҚ-да жұмыс жасау үшін педагог жағымдыатмосфера туғызады. Əрбір тəрбиеленушіөздеріне ұнайтын өз бойларындағы жақсықасиеттерін айтады.



II. Өмірлік

тəжірибені

маңыздандыру.Мақсаттыболжам.3-5 минут

Айтамыз алғыс қайталап,

Тыңдайды бізді шартарап.

Өмір сүру – бір бақыт.

Дос бола білу – шын бақыт!

(Ұ)Педагог əртүрлі пішіндерді беріп, əрпішіннің неге ұқсайтынын сұрай отырып, балалардан қолдарын жоғары көтеріп пішіндержасауды өтінеді. Балалар қолдарын жоғары көтеріп,

алақандарын біріктіріп үшбұрыш, қолдарынжоғары көтерген қалпы шеңбер жəне қайтаданбастапқы қалыппен қолдарын жоғары көтеріпшаршы жасауды үйретеді, балалар қимылдарды

2-3 рет қайталайды.



IІІІ.Тақырыпбойыншажұмыс 6-27 минут

(Ұ) Əліппе-дəптермен жұмыс.

1-тапсырма. Сурет арқылы сұраққа жауап береді.

Суретте не болып жатыр деп ойлайсыңдар?

Суреттен не көріп тұрсыңдар?

Балалар қандай ойын ойнап жүр?

Мысық пен тышқан ойынын ойнау білесіңдерме?

Саған тышқан болу ұнай ма?

Өзің қандай ойынды ұнатасың?

Ол ойын үшін қандай құралдар керек?Балалар шағын əңгіме құрайды.

Досына доп бермеген Досан қандай бала?

2-тапсырма. Қораптың ішіндегі заттарды табады.Балалар қораптың ішіндегі затты табу үшін өзойларын айтады.

Əліппе-дəптерде берілген 3 сөзді сөйлем сызбасыбойынша оқушылар өз ойларын 3 сөзден тұратынсөйлеммен айтады. Мысалы: Қорапта қуыршақбар. Қорапта текше бар. Қорапта мəшине бар.Сөйлем құрастырғандарын, сөйлемнің сызбағасəйкес 3 сөзден тұратынын айтады. Сөйлемтуралы түсініктері қалыптасады.

3-тапсырма. «Қызық ойын» өлеңін педагогмəнерлеп оқып береді. Балалардың тыңдағаныбойынша не түсінгені анықталады. Педагогтіңайтқанын қайталай отырып, балалар жаттапалады. Бұл өлеңді сергіту жаттығу ретіндепайдалануға болады.Біздің ойын қызықты! (Құшақтарын жазып екіжаққа ырғалады).

Мак!Мак!Мак!

Басып кеттім сызықты. (Аяқтарын кезек көтеріп,

біраяқпен секіреді).

Қап!Қап!Қап! (Ұ. Есдəулет)

Өлеңді балалар қимылмен 2-3 рет қайталап естесақтайды.

Сендер скейтпен сырғанап көрдіңдер ме?

Скейттің пішіні қандай?

Оны қырынан қарағанда неге ұқсайды?

4-тапсырма. Ермексаздан скейт бейнесін жасау.Скейттің ойын құралы екенін айтып, оныңбейнесін сипаттайды.

5- тапсырма. Сурет бойынша əңгіме жүргізу.

Сіріңкемен ойнауға болмайды деген қорытындыпікірге əкелуге жетелеу.

Немен ойнауға болмайды?

Балалар қораптың ішінде не бар?

Сіріңке неге қауіпті?

Үш-төртсіріңке қорабын қатар қойып, тақырыпқабайланысты үш-төрт сөзден тұратын сөйлемқұрастырады.

6-тапсырма. Сөйлем сызбасы үстінен қарындашпен бастырады. Қолдарын үзбей сызуғажаттығады.

Әліппе-дәптер








Скейттің суреті.

Əліппе-дəптер


IV. ҰОҚ-нің

қорытындысы.

Реф-

лексия.

26–30 мин

Педагог қорытынды жасайды. Балалардымарапаттайды.

(Ө) Рефлексивті бағала

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!