менің болашақ өмірім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

менің болашақ өмірім

Материал туралы қысқаша түсінік
балаларды өмірге деген қөзқарасын қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану Мектеп:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1 сынып Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Өсімдіктер — тірі ағзалар.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың тіршілік формаларын анықтау;

1.1.2.1 Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқушылар табиғаттағы жанды және жансыз заттарды ажырата алады. Өсімдіктердің тірі ағзаға жататынын біледі. Олардың тіршілік формаларын біледі.

Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің тірі ағза ретіндегі негізгі ерекшеліктерін табады.

Кейбір оқушылар: Зерттеу жұмысы барысында бақылау және сараптау арқылы қорытынды жасайды

Бағалау критерийлері

  • Оқушылар табиғаттағы жанды және жансыз заттарды ажырата алады. Өсімдіктердің тірі ағзаға жататынын біледі.

  • Өсімдіктердің тірі ағза ретіндегі негізгі ерекшеліктерін атайды

  • Олардың өсетінін, қоректенетінін, тыныс алатынын және көбейетінін біледі.

  • Зерттеу жұмысы барысында бақылайды, сараптайды, қорытынды жасай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылардың сөздік қорына жаңа тірек сөздерді енгізу. Жанды табиғат, жансыз табиғат, өсімдік, нысан

Құндылықтарды дарыту

Сыйластық, ынтымақтастық, құрмет көрсетуге баулу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Қазақстанда өсетін кейбір өсімдіктерді таниды және атай алады.


Сабақ барысы


Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі

1.Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Сағат тілімен амандасу.

2. Топқа бөлу.

І топ Күнбағыс

ІІ топ Ағаш

ІІІ топ Тас

IV топ Тау









Сабақтың ортасы

3минут




















3 минут




























4 минут






















2 минут



4 минут









4 минут



4 минут

1.«Шешуін тап» ойыны

Ұзын мұртты сарылар

Қойнында наны бар (Бидай)

Жаздай інге тығылып,

Жатқан қызыл түлкіні

Құйрығынан суырып

Әкелді әжем бір күні (Сәбіз)

Далада, үйде өсетін

Қызығады әр адам

Қып –қызыл болып ашатын

Иісі мүңкіп тұратын

Ол не деп ойлайсың? (гүл)

-Жарайсыңдар!

-Осыларды бір сөзбен не деп атауға болады?

-Бәрекелді

-Демек бүгін біз өсімдіктердің ғажайып әлемін зерттейтін боламыз

2. Біздің бүгінгі сабағымыздың мақсаты: жанды және жансыз табиғатты ажырату, өсімдіктердің тірі ағзаға жататынын білетін боламыз.

Табиғатта заттардың түрі көп. Оларды жанды және жансыз табиғат деп бөледі.

1-Тапсырма. (Ж.Ж)

Оқулықта берілген суретке қараңдар?














1.Суреттерден нелерді көріп тұрсың?

2. Олардың қайсысы жанды табиғатқа жатады?

3.Қайсысы жансыз табиғатқа жатады?

4.Ал қайсысы бұрын тірі ағзаның бөлігі болған?

Оқушы жауабы:

1.Ағаш, ит, тас, су, қоңыз, асықтар

2.Жанды табиғатқа : ағаш, ит, қоңыз.

3. Жансыз табиғат: тас, су, асықтар

4. Асық бұрын тірі ағзаның бөлігі болған.(себебі: асық қойдың асықты жілігінде болады)

Бәрекелді өзімізге құрмет «от шашу»

2-Тапсырма

(Т.Ж) Оқулықта берілген суретке қараңдар?

Тас пен өсімдік

Тас пен өсімдікті салыстыр. Нені байқадың? Өсімдіктердің тірі ағза екенін қалай білуге болады?

Оқушы жауабы: Тас пен өсімдікті салыстыру арқылы өсімдіктердің өсетінін, қоректенетінін біле отырып өсімдікті тірі ағза екенін білдім.

Сергіту сәті. АКТ арқылы әуенге қойылған іс-әрекет.

Зерттейік

Айналаңа қара. Қандай жанды табиғат нысандарын көріп тұрсың?

1топ, 2 топ Жанды заттарды

3 топ, 4 топ Жансыз заттарды тауып қағазға салу?

Топ бір бірін бағалайды және топ ішіндегі ең әдемі салған суретті бағалайды.

«Бас бармақ арқылы» бағалау

Дәптермен жұмыс. Суретке қара. Жанды заттарды боя. Жансыз заттарды сыз.

Жұптық бағалау

3- Тапсырма Үйден өсімдіктің өсуін бақылауға берілген жұмыстың нәтижесін анықтау, дәлелдеу



Суреттер (бидай, сәбіз, гүл)
























Жанды және жансыз заттар­ дың суреттері..





















Бөлме өсімдіктері;





















АКТ


Сабақтың соңы

6 минут




















3 минут

4-Тапсырма

Жанды, жансыз заттарды ажырату?

«Тәж» ойыны

Шарты: әр топтан бір оқушы ретімен шығады. Оқушы сынып алдына қойылған орындыққа отырып тәжді басына киеді. 1 топ 2 –ші топ оқушысына сұрақ қояды. Ал 3-ші, 4 –ші топ жауаптарының дұрыстығын бақылайды.

Бағалау критерийі

1. Оқушылар табиғаттағы жанды және жансыз заттарды ажырата алады.

Дескриптор

  1. Жанды ,жансыз заттарды ажыратады.

  2. Өсімдіктердің тірі ағзаға жататынын дәлелдейді.

Есте сақта!

Өсімдіктер — тірі ағзалар. Олар өседі, қоректенеді,­ тыныс алады, көбейеді. Жансыз табиғат нысандары өспейді,­ қоректенбейді, тыныс алмайды және көбеймейді.

Кері байланыс

«Бағдаршам» арқылы

Қолдан жасалған патша тәжі.

Саралау – оқушыларға қалай

көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды

жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру деңгейін

қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

Өсімдіктің өсуін бақылау, дәлелдеу

1.Отшашу арқылы бағалау

2.Бас бармақ арқылы бағалау

3. Жұптық бағалау

4. Бағалау критерийі

1. Оқушылар табиғаттағы жанды және жансыз заттарды ажырата алады.

Дескриптор

  1. Жанды ,жансыз заттарды ажыратады.

Өсімдіктердің тірі ағзаға жататынын дәлелдейді.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу

мақсаттары дұрыс

қойылған ба? Оқушылардың

барлығы ОМ қол жеткізді

ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық

кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай

ауытқулар болды,

неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз

туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
819
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі