1.«Шешуін тап»
ойыны
Ұзын мұртты
сарылар
Қойнында наны бар
(Бидай)
Жаздай інге
тығылып,
Жатқан қызыл
түлкіні
Құйрығынан
суырып
Әкелді әжем бір күні
(Сәбіз)
Далада, үйде
өсетін
Қызығады әр
адам
Қып –қызыл болып
ашатын
Иісі мүңкіп
тұратын
Ол не деп ойлайсың?
(гүл)
-Жарайсыңдар!
-Осыларды бір сөзбен
не деп атауға болады?
-Бәрекелді
-Демек бүгін біз
өсімдіктердің ғажайып әлемін зерттейтін
боламыз
2. Біздің бүгінгі
сабағымыздың мақсаты: жанды және жансыз табиғатты ажырату,
өсімдіктердің тірі ағзаға жататынын білетін
боламыз.
Табиғатта
заттардың
түрі
көп. Оларды жанды
және жансыз
табиғат деп
бөледі.
1-Тапсырма.
(Ж.Ж)
Оқулықта берілген
суретке қараңдар?
1.Суреттерден
нелерді көріп тұрсың?
2. Олардың қайсысы
жанды табиғатқа жатады?
3.Қайсысы жансыз
табиғатқа жатады?
4.Ал қайсысы бұрын
тірі ағзаның бөлігі болған?
Оқушы
жауабы:
1.Ағаш, ит, тас, су,
қоңыз, асықтар
2.Жанды табиғатқа :
ағаш, ит, қоңыз.
3. Жансыз табиғат:
тас, су, асықтар
4. Асық бұрын тірі
ағзаның бөлігі болған.(себебі: асық қойдың асықты жілігінде
болады)
Бәрекелді өзімізге
құрмет «от шашу»
2-Тапсырма
(Т.Ж) Оқулықта
берілген суретке қараңдар?
Тас пен
өсімдік
Тас пен өсімдікті
салыстыр. Нені байқадың? Өсімдіктердің тірі ағза екенін қалай
білуге болады?
Оқушы жауабы: Тас
пен өсімдікті салыстыру арқылы өсімдіктердің өсетінін,
қоректенетінін біле отырып өсімдікті тірі ағза екенін
білдім.
Сергіту сәті. АКТ
арқылы әуенге қойылған
іс-әрекет.
Зерттейік
Айналаңа қара.
Қандай жанды табиғат нысандарын көріп
тұрсың?
1топ, 2 топ Жанды
заттарды
3 топ, 4 топ Жансыз
заттарды тауып қағазға салу?
Топ бір бірін
бағалайды және топ ішіндегі ең әдемі салған суретті
бағалайды.
«Бас бармақ
арқылы»
бағалау
Дәптермен
жұмыс. Суретке қара. Жанды заттарды
боя. Жансыз заттарды сыз.
Жұптық
бағалау
3-
Тапсырма Үйден өсімдіктің өсуін
бақылауға берілген жұмыстың нәтижесін анықтау,
дәлелдеу
|