2-сынып.
ІV
тоқсан.
«Қоршаған орта
» тақырыбы бойынша жиынтық
бағалау.
Сөйлеу әрекетінің
түрлері: оқылым,
жазылым.
Оқу
мақсаттары: 2.1.2.1 - күнделікті өмірде
қолданылатын
таныс сөздерден құралған
қарапайым
сөйлемдердің мағынасын
түсіну.
2.4.1.1 - заттың сынын
білдіретін сөздерді
қолдана отырып, берілген
иллюстрация
бойынша өзара байланысқан
сөйлем жазу.
Бағалау
критерийі: Білім
алушы:
Қарапайым сөйлемдердің
мағынасын ажыратады
Сурет бойынша шағын мәтін
құрастырады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Білу және түсіну,
қолдану
Орындау
уақыты: 20
минут
Оқылым.
1- тапсырма. Сөйлемдерді
оқы. Берілген суретке қатысты сөйлемдерді белгіле
(+).
(Прочитай предложения.
Обозначь (+) те предложения, которые соответствуют
картине.)
-
Бүгін- Әнелдің туған
күні.
-
Саша Әнелге шар
сыйлады.
-
Қанат «Лего»
сыйлады.
-
Марат гүл
сыйлады.
-
Наташа доп
сыйлады.
Жазылым.
А) Суретке сүйеніп, мәтінді
аяқтап жаз.
(Допиши текст,используя
картину, 4 предложения)
Бұл-
сынып.
Б)
Сынып- фонетикалық
талдау _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Қарапайым сөйлемдердің
мағынасын ажыратады
|
1
|
Суретке қатысты бірінші
сөйлемді анықтайды (№ 1)
|
1
|
Суретке қатысты бірінші
сөйлемді анықтайды (№ 2)
|
1
|
Суретке қатысты бірінші
сөйлемді анықтайды (№ 4)
|
1
|
Сурет
бойынша
Дыбыстық
талдау
жасайды
|
А)
Б)
|
Әңгімені жалғастырып
жазады;
|
1
|
Сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтап жазады;
|
1
|
Сөйлемдерді сауатты
жазады;
|
1
|
Бас әріп пен тыныс
белгілерін орынды қолданады.
Дыбыстық
талдау жасай
алады
|
1
2
|
Барлығы
|
9
|