Материалдар / Менің достарым Д дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің достарым Д дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру кезеңі Сан әріпті үйретер, Сауатты да жаздырар Сауат ашу сабағы Сағатымен басталар, деп сауат ашу сабағына назар аударту. Мына суреттерді топтастыру арқылы сөйлем жасап көрелік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 12.11

Пәні: сауат ашу

Сынып: 1 «Ә»

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Менің отбасым және достарым

Мектеп: 7

Мұғалім: К.О.Дюсебекова

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

1.3. 8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу

Сабақтың мақсаты

Дыбыс түріне ажыратуды, оқуды әріп элементін талапқа сай жазуды білу, алған білімдерін өмірде қолдануды үйрену

Тілдік мақсат

Д дыбысы мен әрпі

Отбасы- семья----- family

дос- друг--------- friend

Бағалау критерийлері:


Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз) ажырата алады және дұрыс дыбыстауды біледі

Жазу жолын, жоларалық кеңістікті сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазуды қолданады.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтары негіз бола отырып оқушылардың бойында азаматтық жауапкершілік, ынтымақтастық, еңбекпен шығармашылықты дарыту.

Пән аралық байланыс

музыка, дүниетану

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетілетініз)

Аудиожазба , таныстырылым.

Бастапқы білім

Оқушылыр алдыңғы оқу мақсатында алған білім мен дағдыға сүйенеді.

Жоспар:


Жоспарланған

уақыт есебі:

Жоспарланған іс әрекеттер


Ресурстар


Сабақтың басы





Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі

Сан әріпті үйретер,

Сауатты да жаздырар

Сауат ашу сабағы

Сағатымен басталар, -деп сауат ашу сабағына назар аударту.

Мына суреттерді топтастыру арқылы сөйлем жасап көрелік

Отбасы және достар деп топтастырдық. Біздің ендігі ортақ тақырыбымыз : Менің отбасым мен достарым

Отбасы- семья----- family

дос- друг--------- friend

Ендігі тапсырма «Кім тапқыр?»: ойын әдісі арқылы суреттегі заттардың бірінші айтылып тұрған дыбысын түртіп алу : Д

жаттамақ





слайд



Сабақтың ортасы

Мағынаны тану

Д – дыбысына байланысты артикулциялық жаттығу жасау

Д- ұяң дауыссыз дыбыс . Д дыбысы сөздің басында , ортасында кездеседі. Дом-бы-ра, доп, дә-рі-гер (оқушылардан сұрау)

1 Тыңдалым.Суреттерді көрсету . Жұмабай Қайранбай

Қайранбай Жұмабай Қожақынұлы (1948 ж. т.) — педагог, баспагер, жазушы. 

Тыңдалым: Аудиожазба

Достары көп Мараттың,

Ойнайды олар аулада.

Ағасымен Болаттың

Барады олар тауға да.

-Бұл өлең бе, әлде әңгіме ме? Сұрақ-жауап алу арқылы өлеңнің мазмұнын талдап өту. Достық туралы адамгершілік қасиеттерді сақтау керектігін әңгімелеп өту.

2 Оқылым.

Дала аула Дана Дулат

Далада аулада Данада Дулатта

«Болжау» әдісі. Жеке жұмыс

Сызбаға сәйкестіндіріп сөз тап.

  • Д ана Шара дос. Олар аулада . Дулат, Досан да .

Сергіту сәті:

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрайық

Жүгiрейiк бiр уақыт

Шынығып та алайық

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Тiк көтерiп, денені

Секіріп бір алайық

Тым сылбыр да болмайық

Шапшаң жүріс жасайық.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Жазылым:

Д әрпінің жазылуы Д әрпіне байланысты сөздер

Дала, аулада, Дана

Белсенді оқу әдісі.

Бағалау: Білім алушы:

  • Буындарды дұрыс оқу, сөз құрасыруда қолдану

Әр тамшыда сөздер жасырылған: да, ша, ла, са, на, шор, на, тан

Дескриптор: Буындарды дұрыс оқи біледі;

  • Буындардан сөз құрастыра алады;

  • Дыбыс түріне ажыратуда талдауда қолданады.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Бөлімше1.1 «Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну»

Оқу мақсаты

1.1.1.1 Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну

Бағалау критерийі


Білім алушы

Тыңдалған мәтінге қатысты тілдік бірліктерді (сөз, сөйлем) анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Тапсырма Мәтінді мұқият тыңда.

Менің Қаламқас дейтін қарындасым бар. Ол төрт жаста. Мен оны өте жақсы көремін. Қаламқасты ойнатамын. Түрлі ойыншықтар жасап беремін. Оған сурет салуды үйретіп жүрмін. Қаламқас тақпақ айтуды ұнатады. Ол мені жақсы көреді.

МRectangle 1 әтінде қанша сөйлем бар?

Мәтінге сүйеніп, берілген сызба бойынша сөйлем құрастырып айт.

Дескриптор

Білім алушы

- мәтіндегі сөйлемдердің санын анықтайды;

- мәтіннің негізінде сызба бойынша сөйлем құрастырады;







слайд




Суреттер







Оқулықпен жұмыс






Сергіту сәтіне арналған жинақ












Дәптермен жұмыс

АКТ,суреттер

Сабақтың соңы


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.

Бас бармақтар

Кері байланыс

Қосымша мәліметтер

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқушылар өздері жасаған бет бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл күйлерін айтады

Кері байланыс жасайды

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма)?

Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1..

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!