Материалдар / «Менің достарым-жануарлар»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Менің достарым-жануарлар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пән мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2020
762
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

ШҚО Білім басқармасы

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК


«Бекітемін» ______________

Әдіскер: Аманбаева Х. А

«Келісемін» ______________

Сынып жетекші: Мырзабекова Ж. С.



САБАҚ ЖОСПАРЫ





Тақырыбы: «Менің достарым - жануарлар»

Өтетін орны: «С.Бегалин атындағы ЖОББМ» КММ

Сыныбы: 1 «а»

Мерзімі: 24.11.20.

Тобы: 48

Машықкер: Имамова Сағыныш


Баға: «___» _________

Баға: «___» _________



Сабақтың тақырыбы:

Менің достарым - жануарлар

Сынып: 1"а"


Қатысқан оқушылар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

1.1.2.1- жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f,p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Өз репертуарын кеңейтуді жалғастырады. Дыбыс пен символдар арасында байланысты үйрене бастайды. Музыкалық сауатын дамытады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Музыка тыңдай отырып бақылау жүргізеді. Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландырады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Дыбыстар мен символдарды байланыстырады. Тиісті жағдайларды басқаларды қадағалайды.

Бағалау критерийі

Жаңа тақырып бойынша ақпарат алады. Сұрақтарға жауап береді.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, үнтаспа, видеоролик.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, көркем еңбек.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Ресурстар

Басталуы

3 минут

Сәлемдесу: «Сәлем» әні

Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.


https://youtu.be/O6vVv-Gg_GY


Жаңа білім

10 минут



































Дауыс жаттықтыру

2минут


Білу және түсіну.

Жануарлар – біздің досымыз.

Жануарлар әртүрлі болады. Қозғалыстары да әртүрлі (тез, баяу, жылдам, асықпай).

Тышқан қалай жүреді?

Аю қалай жүреді?

Тасбақа қалай қозғалады?

Қоян қалай секіреді? Қане, аталған жануарлардың қимыл-қозғалысын көрсетейік.

Балалар сендердің сүйікті жануарларың қандай?



Балалардың жауабы...



«Үй жануарлары» ойыны. (видеоролик)









Видео ролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау








































https://youtu.be/t6T25TiOmJg









https://youtu.be/hatPvMMS4gk


Ән үйрену

7минут


«Төлдер».



Қошақаны қойдың,

Қайда қалып қойдың?

Бұртиып тұр бүйірің,

Қай өрістен ойдың?



Әннің мазмұны не туралы?

Қошақан үй жануарына жата ма?


Үнтаспа

Түсіндіру

5 минут







Сергіту сәті

3 минут




Музыкалық дыбыстардың ұзақтығы әртүрлі болады.

Төрттік нота – «1-ге» саналады.

Сегіздік нота – «1» немесе «ге» саналады.

(балалар шапалақпен төрттік, сегіздік ұзақтықтарын соғады)



Сергіту сәті. «Бала, бала, балапан»















https://youtu.be/744V_ESD7-Y




Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут









Кері байланыс 5минут

  • Балалар, сонымен үй жануарларына қандай жануарлар жатады екен?

  • Ән не туралы екен?

  • Сендерге ән ұнады ма?







«Бағдаршам».







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!