Материалдар / "Менің Елбасын!" өлеңі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Менің Елбасын!" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға ой дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2020
237
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



















«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде)

пәнінен тоқсандық

жиынтық бағалаудың спецификациясы


2-сынып


2020-2021 оқу жылы








































































1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім алушылардың күтілетін нәтижелер мен тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.


2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар


Бастауыш білім беру деңгейінің 2-4-сыныптарына арналған «Қазақ тілі» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)


3. Күтілетін нәтижелер

Тыңдалым және айтылым:

білім алушы әңгімелесудің, оқылған немесе тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және жеткізе алады; сөйлеушінің көзқарасын жеткізу жолдарын айқындайды, қорытындылар жасайды; пікірталастың тақырыбын түсінеді және сөйлеу нормасын сақтай отырып, оны талқылауға қатысады; сөйлеу барысында синонимдерді, антонимдерді, омонимдерді, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді саналы түрде қолданады; мәнерліліктің эмоциялық-реңкті құралдарын қолдана отырып, әңгімелеу және сипаттау мәтіндерінің мазмұнын баяндаудың түрлі тәсілдерін пайдаланады; көркем шығармалардың мазмұнын баяндаудың түрлі тәсілдерін қолданады; тыңдағандарына және оқығандарына қатысты пайымдайды, өз ойымен және эмоциясымен бөліседі; логикалық дәйектілікті сақтай отырып, өз көзқарасын дәлелдейді; берілген тақырып пен коммуникативтік нұсқауға сәйкес өзара байланысқан, логикалық тұрғыдан дәйектелген дербес пікір білдіреді; тілдік қатынастың әртүрлі тәсілдерін қолдана отырып, диалогқа қатысады; оқылған, тыңдалған ақпараттың негізінде рухани-адамгершілік құндылықтар туралы түсінікті талдайды;


Оқылым:

білім алушы халық ауыз әдебиеті мен балалар әдебиеті туындыларын оқиды, кейіпкерлердің мінез-құлықтарын талдайды және іс-әрекеттеріне баға береді; көркем мәтіндерді көркем емес мәтіндерден ажыратады; көркем шығармалардың негізгі идеялары мен композициясын айқындайды; көркем туындының жанрын айқындайды, өзінің жауабына/таңдауына негіздеме береді; автордың бейнені сомдау үшін қолданған әдеби көркемдеуіш құралдарын айқындайды; жазушының өз кейіпкерлеріне қатынасы туралы қорытынды жасайды; мәтіндерді белгілі бір оқу түрлері мен стратегияларын қолдана отырып оқиды; шығармалардағы оқиғалар барысын болжайды; мәтін түрлерін (сипаттау, әңгімелеу, пайымдау) айқындайды; әңгімелерді/өлеңдерді мәнерлеп оқиды; өлеңді мәнерлеп жатқа оқиды; көркем әдебиет туындыларындағы адамзаттың ортақ құндылықтарын айқындайды;

Жазылым:

білім алушы тиісті сөздерді негізді түрде іріктей отырып, әртүрлі типте, жанр мен стильде өз мәтіндерін құрастырып жазады; меңгерген грамматикалық, пунктуациялық және орфографиялық нормаларға сай жазады; жеткізудің түрлі тәсілдерін (суреттер, сызбалар, кескіндер, кестелер) қолдана отырып, мәтіндер жазады; жазудың гигиеналық және каллиграфиялық дағдыларын сақтайды; Қазақстан халқының мәдениетіне, салт-дәстүріне байланысты тақырыптарға өзінің жеке көзқарасын білдіре отырып, шағын мәтіндер құрастырады


4. Ойлау дағдыларының деңгейі


Дағдылар тобы

Ойлау дағдыларының деңгейі

Сипаттама

Тапсырма түрлері

Тыңдалым мен айтылым


Білу және түсіну



Қолдану



Жоғары деңгей дағдылары


Мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді, мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде, үзіндісіне сүйеніп мәтіннің мазмұнын немесе оқиғаның соңын болжайды, күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты диалогке қатысады, тірек сөздер/берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды, аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын білдіреді, сөз ішінде дауысты дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады.

Ауызша және жазбаша қысқа немесе толық жауапты қажет ететін тапсырмалар


Оқылым және әдеби тіл нормалары

Білу және түсіну






Қолдану



Жоғары деңгей дағдылары


Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды, синоним, антоним, омоним сөздердің мағынасын түсінеді және сөйлеу барысында қолданады, шығармадағы көркемдеуіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табады, мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған қарапайым, нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын мәтіннен таба біледі, жоспар/ иллюстрацияны негізге алып мәтінді мазмұндайды, мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздер бойынша негізгі ойды анықтайды, мәтін түрлерін және құрылымдық бөліктерін, жанрын, стилін ажыратады, кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.

Көп таңдауы бар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

Жазылым және әдеби тіл нормалар,ы

Білу және түсіну

Қолдану



Жоғары деңгей дағдылары


Тірек сөздер/жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын мәтін құрап жазады, үлгі бойынша хабарландыру, хат және нұсқаулық жазады, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрады және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазады, үлгі бойынша шағын әңгіме/ертегі/ жұмбақ/санамақтар құрастырады, тірек сөздерді, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер жасайды, сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажыратады және сәйкес тыныс белгілерін қолданады, дауыссыз дыбыс түрлерін ажыратады, я, ю, у, и, й, н, ң әріптерінің емлесін сақтап жазады, сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік), жалпы және жалқы зат есімдерді, дара және күрделі сан есім,сын есім және етістіктерді ажыратады, сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтайды.

Жазбаша қысқа немесе толық жауапты қажет ететін тапсырмалар


5. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.


6. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.




















1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ


Жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут

Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі

Балл саны 14


Тапсырмалар түрлері:

КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар

ҚЖ - қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

ТЖ - толық жауапты қажет ететін тапсырмалар


Жиынтық бағалаудың құрылымы


Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.

Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларының арасынан дұрыс жауабын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сөздер немесе сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: біріншісі -тыңдалым және айтылым, екіншісі - оқылым, үшіншісі – жазылым және тілдік нормаларды қолдану дағдыларын тексеруге бағытталған.





























1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Ортақ тақырып

Сөйлеу әрекетінің түрлері

Тексерілетін оқу мақсаты

Тапсырма

түрі*

Тапсырмалардың сипаттамасы*

Орындау уақыты, минут*

Жалпы балл

Өзім туралы


Менің отбасым және достарым

Тыңдалым және

айтылым

2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша мәтін құрап айту

2.1.6.1 Интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту

Толық жауапты қажет ететін тапсырма

Білім алушылар берілген тақырып пен тірек сөздер арқылы мәтін құрап айтады. Бағалауда мәтіннің жүйелілігі, сөйлеу барысында грамматикалық және орфоэпиялық нормаларды сақтауы назарға алынады.

Тыңдалым мен айтылым сабақтан тыс уақытта өткізіледі (әр білім алушыға

2-3 минут беріледі)





5

Оқылым

2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жа

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!