Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Менің кітабымдағы ұлы тұлғалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Кітапхана апталығы Ашық тәрбие сағаты |
Уақыты:28.04.2017ж |
Кабинет:7 |
Мұғалім:Канибекова Г |
Сабақтың атауы |
Менің кітабымдағы ұлы тұлғалар |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1. Оқушыларды білім құралының маңызымен таныстыру. Оқыған кітаптарындағы ұлы тұлғаларға тоқталып өту. Білімділік
танымдарын өмірмен
байланыстыра отырып арттыру. |
||
Психологиялық ахуал Топқа бөліну |
«Өзіңізге тілегенді – басқаларға тілеңіз!» жаттығуы Әр оқушыға 10 -15 секунд уақыт аралығында ішінен өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп, бір- бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек. Ақын-жазушылар суреттері арқылы топқа бөліну І топ ІІ топ
ІІІ топ ІV топ
|
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану |
Кітап – қарым қатынастың, еңбектің, күрестің құдіретті құралы. «Кітап - білім бұлағы», - деп бекер айтылмаған екен. Кітап - өмір ұстазы. Кітап оқымай өмірді білу, білім алу мүмкін емес.
Кітап туралы
ережелер:
Сыныптағы ең ұқыпты оқушылар:
1-оқушы Адамның досы – кітап, өмір кілті, Ұлдана Тең келмес оған жиған дүние мүлкі. Ақылшы, жанға серік жол бастаушы, Асыл ой, қазынасы, өмір көркі. 2-оқушы Тұрады басын құрап әріп неде Нұрислам Басталған білім басы әліппеден. Қарасаң шалқар теңіз, түпсіз мұхит, Оқысаң кітап сырын алып неден. 3-оқушы Кітапты оқымайды сыйламаған, Ұлдана Білімге жанын жанып қинамаған. Өсірген кімнің болсын ой-өрісін, Сол кітап бек ақылшы күнде маған. 4 -оқушы Түлекті тәрбиелер кітап – мектеп, Мухаммед Өседі сол кітаптан бұлақ көктеп. Молайтып ақылыңды сан еселеп, Береді білім нәрін кітап көктеп. 5-оқушы: Кітаптар-бейне жапырақ, Алихан Жырлайтын сырын өмірдің. Оқисың кейде жаттап ап, Көтеріп күйін көңілдің. 6-оқушы: Айдың шалқар кейде бір, Данияр Кітапты тұнған көл дерсің. Ауадай қажет бейне бір, Татпасаң нәрін шөлдерсің. 7-оқушы Кетпейді ешбір жадымнан, Мағжан Мектепке бардық күз айы. Тастамай сені жадымнан, Қолтықтап жүрдім ұдайы. 8-оқушы Достарға толы маңайым, Жазира Татулық тәтті бәрінен. Ерекше сені санаймын, Құшақтап жүрдім әлі мен. 9-оқушы: Елімізде атақты, Мейіржан Ғалым ата не тапты? Бәрін, бәрін білесің? Оқи берсең кітапты. 10-оқушы Бөбектерім оқы, ойна, Нұртөре Оқу-білім саған пайда. Кітабыңның шетін жыртып, Сияменен бояп қойма. І кезең Ыбырай
тобы Абай
тобы Мұхтар тобы 1. М. Әуезов кім? Ахмет тобы 1. А. Байтұрсынов кім? ІІ кезең Мәнерлеп оқу сайысы Ақындардың қалаған бір өлеңін мәнерлеп оқып беру ІІІ кезең Ыбырай туралы өз ойларыңнан 1-2 шумақ өлең жаз Бала Абайға сипаттау мәтінін жаз Мұхтар жайлы әңгімелеу мәтінін жаз Ахмет сөзіне сөзжұмбақ немесе ребус құрастыр |
||
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Үш тілде сөйлеп үйренеміз IV кезең Қазақ тілі орыс тілі ағылшын тілі
Көрініс: «Кітаптар мұңы»
Мектептің отын
қоймасына біреу бір құшақ кітап әкеліп тастады. Есік қайта жабылуы
мұң екен, шеткерірек түскен бірі басын көтеріп алды. «Қайда
келдім?» дегендей жан-жағына қарап сәл отырды да, жанында жатқан
көршісін түртті. V
кезең Нақыл
сөздер.
Тақпақтар: |
||
|
|
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |