Материалдар / Менің мектебім

Менің мектебім

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмегі тиеді деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
502
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Менің мектебімМЕКТЕП:Т.Айбергенов атындағы №16 орта мектеп
Күні:Мұғалімнің аты:Жаменкенова А.З
СЫНЫП:5



Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:






Сабақтың мақсаты:Қазақ тіліндегі нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы сөз байлығын ұлғайтуды алғышарттарын жасау.Жаңа тақырып аясында қазақ тілінен түрлі тілдік тапсырмаларды орындату арқылы ақпараттық ұғымын кеңейту. Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы оқушылардың бойында әдептілік нормаларын қалыптастыру.
Ойлау дағдыларыБілу және түсіну
Жетістік критерийіОқушының төменгі жетістігі: тақырыпқа қатысты шағын мәтінді мәнерлеп оқиды,мәтіннен тақырыпқа қатысты негізгі ақпаратты таба алады.Оқушының орташа жетістігі:сабақ барысында мәтінді талдау,сипаттау арқылы мктеп өмірі туралы ақпарат береді.Оқушының жоғарғы жетістігі: тақырып көлемінде сөйлемдерді құрау арқылы сөйлесімге түсіп,мектеп өмірі жайлы жан-жақты ақпарат береді.
Жоспар
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.









Өткен сабақты еске түсіру

















Қызығушылықты оятады
«Комплименттер бұрқасыны»

Оқушылармен амандасып,түгендейді.





Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді.Кемшіліктерді анықтайды,түзетеді,бағалайды.











Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Артығын тап»әдісін қолданады.

Сабақтың мақсатымен таныстыру:Бүгін сабақта жаңа сөздермен, сөз тіркестерімен танысамыз, сөздердің мағынасын түсінеміз, сөздердің орын тәртібін сақтап сөйлемдер құрастырамыз,мәтінмен жұмыс жасаймыз.

Оқушылар қол ұстасып,бәр-біріне жағымды сөздер айтады.





Тапсырманы айтады.Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.(Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді? Сын есімнің сұрағы? Сын есім нен білдіреді?...)





Берілген суреттер ішінен артығын табады.Тақырып не жайында болмағын анықтайды.
Мағынаны тану







































































































Сергіту сәті















Ой толғаныс
Сөздікпен жұмыс. Интербелсенді тақтада тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады.Оларды оқиды.қызғылт-күлгін-жабдықталған-жиһаз-

Мәтін алды жұмыс.1) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындайды.2) Жазылым. Өзіңе ұнаған сурет бойынша 2-3 сөйлем жазады.



Бағалау критерийіСуреттердің мазмұнын түсінеді.Дескрипторын есімдерді қатыстырып,сурет бойынша сөйлемдер құрастыра алады.

«Қол белгісі»тапсырманы түсінгендіктерін анықтайды.Оқушылардан берілген тапсырманы түсінгенін немесе түсінбегенін қол белгілері арқылы көрсетуді сұрайды.

Оқушыларды бағалайды.
  • Бәрі тамаша!
  • Сен дұрыс жолдасың!
  • Ойланып көр!


  • Мәтінмен жұмысТыңдалым.Оқылым.Мәтінді мәнерлеп,дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.Айтылым. 4-тапсырма. Сұрақтарға толық әрі қысқа жауап бріңдер.

    Бағалау критерийі:Мәтіннің мазмұнын түсінеді.Дескриптор:-мәтінді түсініп оқиды;- сұрақтарға толық,әрі қысқа жауап бере алады.















    Оқушыларды бағалайды.
  • Бәрі тамаша!
  • Сен дұрыс жолдасың!
  • Ойланып көр!




  • Топпен жұмыс«Кезбе тілші» әдісін жүзеге асырады.Тақырып: « Біздің мектеп»

    Мысалы: Мектебіміздің жарғысын атап беріңіз.



    «Қол белгісі»тапсырманы түсінгендіктерін анықтайды.Оқушылардан берілген тапсырманы түсінгенін немесе түсінбегенін қол белгілері арқылы көрсетуді сұрайды.

    Қорытынды жасап отырады.Бағалау.
  • Бәрі тамаша!
  • Сен дұрыс жолдасың!
  • Ойланып көр!




  • Тыңдалым.Оқылым.Айтылым.Дұрыс айтылуымен жаттығу жүргізеді.















    Сурет бойынша әңгімелейді.



    Сын есімдерді қолданып,сөйлемдер жазады.

















  • «Мен түсіндім» дегендер бас бармағын жоғары бағыттайды.
  • «Маған көмек керек» дегендер қолдарын бұлғайды.














  • Мәтінді тыңдайды ,оқиды,сұрақтарға жауап береді.





























    Бойларын сергітеді.



    Топтар берілген тақырыпта сұрақтар құрастырып,жалаушаға жазады. Бір тілші тағайындап,сол сұрақтарға жауап алу үшін топтарға барады. (1-2,2-3,3-1)

  • «Мен түсіндім» дегендер бас бармағын жоғары бағыттайды.
  • «Маған көмек керек» дегендер қолдарын бұлғайды.




  • БекітуМектепке жаға оқушы келді.Оны мектебіміздің ішкі тәртібімен таныстыр. «Сана саяжол» әдісін жүзеге асыру.









    Мектептің ішкі тәртібімен таныстырады.
    Үй тапсырмасы:

    «Менің болашақ мектебім» Күнделікке жазадыКүнделікке жазады.сурет салу.


    Бағалау.













    Формативті бағалау. Мұғалім қорытынды баға қояды.
  • Бәрі тамаша!
  • Сен дұрыс жолдасың!
  • Ойланып көр!










  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ