Жетістік
критерийі
|
Оқушының төменгі жетістігі:
тақырыпқа қатысты шағын
мәтінді мәнерлеп оқиды,мәтіннен тақырыпқа қатысты негізгі ақпаратты
таба алады.
Оқушының орташа жетістігі:сабақ барысында мәтінді
талдау,сипаттау арқылы мктеп өмірі туралы ақпарат
береді.
Оқушының жоғарғы жетістігі:
тақырып көлемінде
сөйлемдерді құрау арқылы сөйлесімге түсіп,мектеп өмірі жайлы
жан-жақты ақпарат береді.
|
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу.
Өткен сабақты
еске түсіру
Қызығушылықты
оятады
|
«Комплименттер
бұрқасыны»
Оқушылармен
амандасып,түгендейді.
Өткен сабақтың
тапсырмасын тексереді.Кемшіліктерді
анықтайды,түзетеді,бағалайды.
Оқушылардың сабаққа
деген қызығушылығын ояту мақсатында
«Артығын
тап»әдісін
қолданады.
Сабақтың
мақсатымен таныстыру:
Бүгін сабақта жаңа
сөздермен, сөз тіркестерімен танысамыз, сөздердің мағынасын
түсінеміз, сөздердің орын тәртібін сақтап сөйлемдер
құрастырамыз,мәтінмен жұмыс
жасаймыз.
|
Оқушылар қол
ұстасып,бәр-біріне жағымды сөздер
айтады.
Тапсырманы
айтады.Тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
(Зат есім қандай
сұрақтарға жауап береді? Сын есімнің сұрағы? Сын есім нен
білдіреді?...)
Берілген суреттер ішінен
артығын табады.Тақырып не жайында болмағын
анықтайды.
|
Мағынаны
тану
Сергіту
сәті
Ой
толғаныс
|
Сөздікпен
жұмыс. Интербелсенді тақтада
тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады.Оларды
оқиды.
қызғылт-
күлгін-
жабдықталған-
жиһаз-
Мәтін алды
жұмыс.
1)
Айтылым.
Оқулықтағы
1-тапсырманы орындайды.
2) Жазылым. Өзіңе
ұнаған сурет бойынша 2-3 сөйлем
жазады.
Бағалау
критерийі
Суреттердің
мазмұнын түсінеді.
Дескриптор
-сын есімдерді
қатыстырып,сурет бойынша сөйлемдер құрастыра
алады.
«Қол
белгісі»тапсырманы түсінгендіктерін
анықтайды.Оқушылардан берілген тапсырманы түсінгенін немесе
түсінбегенін қол белгілері арқылы көрсетуді
сұрайды.
Оқушыларды
бағалайды.
-
Бәрі
тамаша!
-
Сен дұрыс
жолдасың!
-
Ойланып
көр!
Мәтінмен
жұмыс
Тыңдалым.Оқылым.Мәтінді мәнерлеп,дұрыс оқуға машықтандыру
үшін 3-тапсырманы
орындатады.
Айтылым. 4-тапсырма. Сұрақтарға толық
әрі қысқа жауап бріңдер.
Бағалау
критерийі:
Мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
Дескриптор:
-мәтінді түсініп
оқиды;
- сұрақтарға толық,әрі
қысқа жауап бере
алады.
Оқушыларды
бағалайды.
-
Бәрі
тамаша!
-
Сен дұрыс
жолдасың!
-
Ойланып
көр!
Топпен
жұмыс
«Кезбе
тілші» әдісін жүзеге
асырады.
Тақырып: « Біздің
мектеп»
Мысалы: Мектебіміздің жарғысын атап
беріңіз.
«Қол
белгісі»тапсырманы түсінгендіктерін
анықтайды.Оқушылардан берілген тапсырманы түсінгенін немесе
түсінбегенін қол белгілері арқылы көрсетуді
сұрайды.
Қорытынды жасап
отырады.
Бағалау.
-
Бәрі
тамаша!
-
Сен дұрыс
жолдасың!
-
Ойланып
көр!
|
Тыңдалым.Оқылым.Айтылым.Дұрыс айтылуымен жаттығу
жүргізеді.
Сурет бойынша
әңгімелейді.
Сын есімдерді
қолданып,сөйлемдер жазады.
-
«Мен түсіндім»
дегендер бас бармағын жоғары
бағыттайды.
-
«Маған көмек керек»
дегендер қолдарын бұлғайды.
Мәтінді тыңдайды
,оқиды,сұрақтарға жауап
береді.
Бойларын
сергітеді.
Топтар берілген
тақырыпта сұрақтар құрастырып,жалаушаға жазады. Бір тілші
тағайындап,сол сұрақтарға жауап алу үшін топтарға
барады. (1-2,2-3,3-1)
-
«Мен түсіндім»
дегендер бас бармағын жоғары
бағыттайды.
-
«Маған көмек керек»
дегендер қолдарын бұлғайды.
|