Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Менің оқу құралдарым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
|
|||||
Педагогтің аты-жөні |
||||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
№33 Менің оқу құралдарым |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
мәтінді түсініп оқиды, кейіпкерді сипаттайды. кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне баға береді. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Басталуы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру Күндей жадырап, Айдай арайлап. Күндей таза көңілмен Бүгінгі күнімізді бастаймыз. «Алақандар » арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған алақандарды алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады (Ұ) Алдыңғы білімді еске түсіру «Қолшатыр»» әдісі Мәтіннің мазмұнын айт
Дескриптор:
«Ой қозғау» «Артық сөзді тап» ойыны. Оқулық, қарындаш, қалам, дәптер, доп, өшіргіш, сызғыш. – Қалған сөздерді бір сөзбен не деп атайды? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Жетістік критерийін оқушылармен бірлесіп анықтау - Олай болса сабақтың тақырыбын болжап көрейікші. - Дұрыс айтасыңдар. «Менің оқу құралдарым» деп аталады Бүгінгі сабақта -өлеңді мәнерлеп оқисыңдар -кейіпкерді сипаттайсыңдар -іс-әрекетіне пікір білдіресіңдер ҚБ: Мұғалімнің қолпаштауы Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушылар артық сөздің доп екенін табады. Қалған сөздердің оқу құралдары екенін атайды |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату «Жарайсың!», «Өте жақсы!», «Керемет!» ҚБ: 1-10 балдық жүйе |
|
Ортасы |
Белсенді оқу тапсырмасы: «Суретті сөйлет» әдісі 1-тапсырма. Суретке зер сал. 1) Суреттен не байқадың? 2) Мектебіңде осындай орын бар ма? 3) Сен ол жерге не үшін барасың? 4) Қандай кітап оқығанды жақсы көресің? 5) Суретті қалай атар едің? Белсенді оқу тапсырмасы: ұжымдық, жеке жұмыс Коммуникативтік дағды: айтылым-тыңдалым, оқылым 2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс Мәтінді түсініп оқы. Өтебай Тұрманжанов. «Жыртық кітап жылады І топ: Басынан .... назаланып ІІ топ: Ей ......... жатырмын ІІІ топ: Мұқабаның ... соңы «Зерделеу және зерттеу» «Күн шұғыласы» әдісі Автор туралы мәлімет беру.
Ө.Тұрманжанов Жақаевв
Оқушылар оқулықтан автор туралы мәліметпен танысады. - Ө.Тұрманжанов кім? - Ө.Тұрманжанов қай жерде туған? -Қандай шығармалары бар? Дескриптор: Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды Сұрақтарға жауап бере алады ҚБ: шапалақ (Ұ) Белсенді оқыту әдісінің «Түсіндіру және сипаттау тәсілі» сірескен – толып тұрған Жадап-жүдеп –азыл-тозу Назаланып-мұңын шақты Белшеден-әбден 3-тапсырма. Ойланып, талқылайық «мысал» анықтамасының мағынасын ашу Берілген мысалдың түрі – өлең. Берілген мысалдың басты кейіпкерлері – жыртық кітап пен оның иесі. Осы мысалдан қандай түйінді ой шығаруға болады? Ойыңды бір сөйлеммен тұжырымдап айт. Оқулықты ұқыпты ұстау керек Сергіту сәті Топтық жұмыс. І топ: 4-тапсырма. Оқы Мәтіннен кітаптың сөзін тауып, мәнерлеп оқы. ІІ топ: 5-тапсырма. «Сипатта» әдісі Мысалға сүйеніп, суреттегі кейіпкерді сипаттаңдар ІІІ топ: Талдау. Айтылым.
Жыртық кітап неге жылады? Баланың іс-әрекетіне пікір білдір. Дескриптор: - кейіпкерді анықтап, сипаттайды -кейіпкердің іс-әрекетін бағалап, өзіндік пікірін білдіреді. Жазылым Бір кейіпкерге мінездеме жаз Белсенді оқу тапсырмасы: ұжымдық, жеке жұмыс Саралау тапсырмалары А деңгейі: Кітаптың суретін салу В деңгейі: Тақтада көрсетілген мақал- мәтелдерді аяқтау С деңгейі: Тақтада Кітап сөзінің бірінші әріптерінен басталатын сөздер жазулы тұрады. Оқушылар бірінші әріптерін жазады. Дескриптор: 1. Кітаптың суретін салады 2. мақал- мәтелдерді аяқтайды 3. Шығармашылықпен жұмыс
жасайды Белсенді оқу тапсырмасы «Қорытындыла» айдары Өз оқу құралдарыңды қалай күтіп ұстайсың? Әңгімеле Топтық жұмыс. «Бес қадам» әдісі Оқушылар кітапты күтіп ұстау туралы ереже құрастырады. Мысалы: Кітапты күтіп ұстауға байланысты ережелер 1. Кітаптың ең алдымен тысын қапта. Кітапты таза қолмен ұста. Кітап беттерін бүктеме. т.с.с |
Оқушылар сұраққа жауап береді Тізбектей дауыстап оқиды. 3-тапсырма бойынша мысалды талайды. Берілген мысалдың түрі – өлең. Берілген мысалдың басты кейіпкерлері – жыртық кітап пен оның иесі. Оқулықты ұқыпты ұстау керек Сұраққа жауап береді Саралау тапсырмаларын орындайды Кітап білім бұлағы Білім өмір---------- К-көп мәлімет береді. І-із қалдырады Т-тапқырлыққа үйретеді А-адамгершілікке үйретеді П-пайдалы |
ҚБ: 1-10 балдық жүйе Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату ҚБ: 1-10 балдық жүйе ҚБ: 1-10 балдық жүйе Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату ҚБ: 1-10 балдық жүйе ҚБ: 1-10 балдық жүйе ҚБ: 1-10 балдық жүйе |
Оқулық Әдебиеттік оқу оқулығы. Алматы «Атамұра» 2022 жыл Оқылым, жазылым тапсырмалары ө Материалды жүктеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |