Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

    Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Менің Отаным – Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні

    Асилдин Ә.Е

    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Менің сапарым

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру.

    4.5.1.2. көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастырады және оған жауап бере алады. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтай алады. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады.

    Бағалау критерийі

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

    • сөйлемді толықтыра алады;

    • түйінді тұстарын анықтай алады.

    • көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады.

    Алдыңғы оқу

    Өз туым (жоба)

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы































    Ортасы



















































    Соңы


    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Мұғалім оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызып, өлең жолдарын оқиды:

    Бәрі жақсы баланың,

    Тілін алған ананың.

    Бәрі жақсы баланың,

    «Беске» оқыған сабағын.

    Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын қайталатады.

    Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.


    Миға шабуыл. Сұрақтарға жауап бер.

    Мұғалім сабаққа кіріспе ретінде бірнеше суреттер көрсетеді. Оқушылар сабақтың тақырыбының негізін анықтайды. Берілген суреттерге байланысты оқушылар өз ойларымен бөліседі. Тақтада берілген суреттердің мәнін аша отырып, қосымша сұрақтарға жауап береді. Мұғалім мадақтау сөздері арқылы оқушыларды бағалайды.

    Дескриптор:

    • сұрақтарға өз бетінше жауап бере алады.


    Сөздікпен жұмыс.

    Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.

    бұрылыс – поворот

    киіз үй – юрта

    малшы – пастух

    қиылыс – пересечение

    Дескриптор:

    • жаңа сөздермен танысады.



    Мәтіналды жұмыс.

    Айтылым. Суретке қарап, сұрақтарға жауап беріңдер.

    Дескриптор:

    • суретке қарап, өз ойымен бөлісе алады.


    ЕСТЕ САҚТА!

    Балаларға ереже мысалдарымен түсіндіріледі.






    Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқып, бос орындарға тиісті сөздерді қой.

    Дескриптор:

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

    • сөйлемді толықтырып, түйінді тұстарын анықтай алады.


    Сергіту сәті.


    Мәтінсоңы жұмыс. Жазылым.

    Жақшаны ашып, үлгідегідей жаз.

    Дескриптор:

    • көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолдана алады.


    Бағалау

    Үй тапсырмасы: 1 тапсырма, 18-бет


    Рефлексия. «Әмиян әдісі»


    Мұғаліммен бірге қайталайды. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбын болжайды.





    Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып, мұғаліммен бірге қайталап айтады.











    Балалар суретке қарап, сұрақтарға жауап береді.













    Балалар ережені түсініп, кестені дәптерлеріне жабыстырып алады.

    Балалар мәтінді оқып, бос орындарға тиісті сөздерді қояды.













    Оқушылар жақшаны ашып, үлгідегідей жазады.








    Мұғалімнің ауызша кері байланысы









    Мұғалімнің ауызша кері байланысы













    Мұғалімнің ауызша кері байланысы





















    Мұғалімнің ауызша кері байланысы



















    Мұғалімнің ауызша кері байланысы









    Смайлик арқылы бағалау.















    Смайлик арқылы бағалау.
































































    Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

    Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтау сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Сабақ барысында оқушы үшін, жұмысын жандандыру мақсатында кері байланыс жүргізудің маңызы зор.

    Бағалау критерийлері

    • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп, нақты ақпаратты анықтайды;

    • тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды.

    Пәнаралық байланыстар

    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма?


    Бүгін оқушылар нені үйренді?


    Оқыту ортасы қандай болды?


    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі дүние не?

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?

    Осы сабақтың барысында менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін мәліметте

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асилдин Әлия Ерланқызы
    22 Қазан 2023
    312
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Менің сапарым, 4-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Менің сапарым, 4-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4-ші орыс сыныбына арналған қосымша сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

    Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Менің Отаным – Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні

    Асилдин Ә.Е

    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Менің сапарым

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру.

    4.5.1.2. көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастырады және оған жауап бере алады. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтай алады. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады.

    Бағалау критерийі

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

    • сөйлемді толықтыра алады;

    • түйінді тұстарын анықтай алады.

    • көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады.

    Алдыңғы оқу

    Өз туым (жоба)

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы































    Ортасы



















































    Соңы


    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Мұғалім оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызып, өлең жолдарын оқиды:

    Бәрі жақсы баланың,

    Тілін алған ананың.

    Бәрі жақсы баланың,

    «Беске» оқыған сабағын.

    Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын қайталатады.

    Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.


    Миға шабуыл. Сұрақтарға жауап бер.

    Мұғалім сабаққа кіріспе ретінде бірнеше суреттер көрсетеді. Оқушылар сабақтың тақырыбының негізін анықтайды. Берілген суреттерге байланысты оқушылар өз ойларымен бөліседі. Тақтада берілген суреттердің мәнін аша отырып, қосымша сұрақтарға жауап береді. Мұғалім мадақтау сөздері арқылы оқушыларды бағалайды.

    Дескриптор:

    • сұрақтарға өз бетінше жауап бере алады.


    Сөздікпен жұмыс.

    Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.

    бұрылыс – поворот

    киіз үй – юрта

    малшы – пастух

    қиылыс – пересечение

    Дескриптор:

    • жаңа сөздермен танысады.



    Мәтіналды жұмыс.

    Айтылым. Суретке қарап, сұрақтарға жауап беріңдер.

    Дескриптор:

    • суретке қарап, өз ойымен бөлісе алады.


    ЕСТЕ САҚТА!

    Балаларға ереже мысалдарымен түсіндіріледі.






    Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқып, бос орындарға тиісті сөздерді қой.

    Дескриптор:

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

    • сөйлемді толықтырып, түйінді тұстарын анықтай алады.


    Сергіту сәті.


    Мәтінсоңы жұмыс. Жазылым.

    Жақшаны ашып, үлгідегідей жаз.

    Дескриптор:

    • көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолдана алады.


    Бағалау

    Үй тапсырмасы: 1 тапсырма, 18-бет


    Рефлексия. «Әмиян әдісі»


    Мұғаліммен бірге қайталайды. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбын болжайды.





    Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып, мұғаліммен бірге қайталап айтады.











    Балалар суретке қарап, сұрақтарға жауап береді.













    Балалар ережені түсініп, кестені дәптерлеріне жабыстырып алады.

    Балалар мәтінді оқып, бос орындарға тиісті сөздерді қояды.













    Оқушылар жақшаны ашып, үлгідегідей жазады.








    Мұғалімнің ауызша кері байланысы









    Мұғалімнің ауызша кері байланысы













    Мұғалімнің ауызша кері байланысы





















    Мұғалімнің ауызша кері байланысы



















    Мұғалімнің ауызша кері байланысы









    Смайлик арқылы бағалау.















    Смайлик арқылы бағалау.
































































    Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

    Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтау сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Сабақ барысында оқушы үшін, жұмысын жандандыру мақсатында кері байланыс жүргізудің маңызы зор.

    Бағалау критерийлері

    • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп, нақты ақпаратты анықтайды;

    • тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды.

    Пәнаралық байланыстар

    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма?


    Бүгін оқушылар нені үйренді?


    Оқыту ортасы қандай болды?


    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі дүние не?

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?

    Осы сабақтың барысында менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін мәліметте

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 4 сынып
    22.10.2023
    312
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асилдин Әлия Ерланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации