Бағалау
критерийі:
|
-
Мұғалімнің көмегімен
көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын
анықтайды;
-
Әдеби көркем сөздер
(аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін,
көзқарасын өмірде болған, оқиғалармен салыстыра отырып пікір
білдіреді.
-
Жазбаша шығармашылық
жұмыстар жүргізіледі, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар
құрастырады,
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
1
минут
|
|
Ұйымдастыру
Онлайн сабағымызға қош келдіңдер!
Әдебиеттік оқу сабағын бастаймыз. Бүгінгі біздің бастағалы
отырған бөліміміз Шөл далаға
саяхат деп аталады.Тақырыбы
Шөл
-Бүгінгі сабағымыздың мақсаты
Сен
-
шығармадан әдеби көркемдегіш
құралдарды теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу табу және
оларды қолдану.
|
Балалардың көңілін
сабаққа аудару
|
|
Презентация №
1, 2 бет
|
7-8 минут
8 минут
|
Жаңа сабақ
Тәжірибе
|
Шөл дала бейнеленген ролик
көру
https://www.youtube.com/watch?v=1kzeVZXu4Bw
«Түртіп алу» әдісі арқылы
«Шөл» әңгімесін
оқыңдар.
Сөздік жұмысын
жүргізу.
Әредік-кейде
Ойлан
«Шөл» сөзін естігенде ойымызға
не келеді?
Оқулықтың 65-бетіндегі
2-тапсырманы оқып
танысыңдар.
|
Шөл дала жануарларын
көрсету
Түсінбеген сөздерді
түртіп, мұғалімнен сұрау
|
Дескрипторы:
Өз ойын, сезімін,
көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен
салыстыра отырып пікір
білдіреді.
|
Презентация № 2 бет
Презентация № 3,4 бет
|
3 минут
|
Бекіту
|
Сурет бойынша
әңгімелеу
1.Табиғаттың адам
көңіл-күйіне қандай әсері
бар?
2.Суретке қарап, табиғат
туралы не айтуға болады?
Табиғатпен
тілдесейік.
Суреттерден шөл даланы
табу.
Жасыл аймақ қалай
өзгергенін әңгімелету.
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Ойлан
Шөл өсімдіктерінің
қандай ерекшелігі бар?
Бетпақдаланың
сипатын тауып, оқы.
Шөл даланы игеру
дегенді қалай түсіндің?
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Кері
байланыс.
Оқушылар «Еркін
микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері
байланысты ауызша айтады.
|
Сурет бойынша әңгімелету, тілін
дамыту
Сұрақ-жауап арқылы сабақты бекіту
|
Дескрипторы:
Өз ойын, сезімін,
көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен
салыстыра отырып пікір
білдіреді.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
Сұрақтарға жауап
беріп, өз пікірін дәлелдейді.
Тапсырма
ны орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы
тапсырмалары арқылы білдіре алады.
|
Презентация № 5 бет
Презентация № 6 бет
Презентация № 7 бет
Презентация №
7 бет
|