Материалдар / Менің студенттік кезім
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Менің студенттік кезім

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің студенттік кезім Каспий өңірі болашақ колледжде өтті Мінекей, студенттік өмірдің үш айы үш күндей болып өте шықты. Осының өзі өміріміздің осы өткен үш ай сияқты көзді ашып-жұмғанша өте шығарын меңземей ме? Осы студенттік өмірімнің үш айын не нәрсемен өткердім, даму бар ма өмірімде, жоқ әлде кері кету басым ба менде? Адам даму үшін өзіне есеп беріп қойғаны дұрыс қой.  Студенттік өмірдің алғашқы жылы қызық, думанды болады, - дейді, бізден бір көйлек бұрын тоздырғандар. Иә, қызығын көріп жатырмыз. Топтағылармен қаланың қарыштап дамыған жерлерін көріп, театрға барып, рухани азық алып, мұражайлардың мұраларына қанығып, қойшы әйтеуір, мәз-мейрам болып қаласың. Былай қарағанда бұл жерлерге студент болмай тұрып та барып жүрдік қой. Таңғалатын ештеңесі жоқ тәрізді болғанымен, жанындағы серіктеріңмен келгендей болмайды екен. Бәрінің де сәнін келтіретін сол достар, сол топтастар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2022
340
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мұғалімнің аты-жөні:

Ыбраева Динара Ыбыраевна

Пән/Сынып:

Әдебиеттік оқу 4-сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

1-апта 7-сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

Шөл далаға саяхат

Сабақтың тақырыбы:

Шөл.

Оқу мақсаты:

4.2.7.1– шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу табу және оларды қолдану.

Бағалау критерийі:

  1. Мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын анықтайды;

  2. Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

  3. Жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізіледі, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады,

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

1 минут


Ұйымдастыру

  • Сәлеметсіздерме балалар!

Онлайн сабағымызға қош келдіңдер!

Әдебиеттік оқу сабағын бастаймыз. Бүгінгі біздің бастағалы отырған бөліміміз Шөл далаға саяхат деп аталады.Тақырыбы Шөл

-Бүгінгі сабағымыздың мақсаты

Сен

- шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу табу және оларды қолдану.

Балалардың көңілін сабаққа аудару


Презентация № 1, 2 бет

7-8 минут


















8 минут



Жаңа сабақ


















Тәжірибе

Шөл дала бейнеленген ролик көру

https://www.youtube.com/watch?v=1kzeVZXu4Bw


«Түртіп алу» әдісі арқылы «Шөл» әңгімесін оқыңдар.

Сөздік жұмысын жүргізу.

Әредік-кейде

Ойлан

«Шөл» сөзін естігенде ойымызға не келеді?


Оқулықтың 65-бетіндегі 2-тапсырманы оқып танысыңдар.



Шөл дала жануарларын көрсету


Түсінбеген сөздерді түртіп, мұғалімнен сұрау

Дескрипторы:

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.


Презентация № 2 бет






Презентация № 3,4 бет



3 минут



Бекіту

Сурет бойынша әңгімелеу

1.Табиғаттың адам көңіл-күйіне қандай әсері бар?

2.Суретке қарап, табиғат туралы не айтуға болады?

Табиғатпен тілдесейік.

Суреттерден шөл даланы табу.

Жасыл аймақ қалай өзгергенін әңгімелету.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ой толғаныс кезеңі.

Ойлан

Шөл өсімдіктерінің қандай ерекшелігі бар?


Бетпақдаланың сипатын тауып, оқы.


Шөл даланы игеру дегенді қалай түсіндің?


Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс.

Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтады.







Сурет бойынша әңгімелету, тілін дамыту





















Сұрақ-жауап арқылы сабақты бекіту















Дескрипторы:

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді.



Тапсырма

ны орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.


Презентация № 5 бет







Презентация № 6 бет






Презентация № 7 бет

















Презентация № 7 бет















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!