Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
МЕНІҢ СЫНЫБЫМНЫҢ ҒАЛАМШАРЫ (бесінші сынып оқушыларына арналған бейімделу ойыны)
Материал туралы қысқаша түсінік
5- сынып оқушыларына бейімдеуге арналған ойындар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қараша 2018
889
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
МЕНІҢ СЫНЫБЫМНЫҢ ҒАЛАМШАРЫ(бесінші сынып оқушыларына арналған бейімделу ойыны)
І . « Мен нені сезінемін»Бағдарламаның бұл кезеңі балалар сыныпта басынан өткеретін сезімдерге арналған, сынып оқушыларының сезінулерін және шеберліктерін білуге арналады.(Балалар бұрын құрылған топтағы жұмыстарын жалғастыра алады).Дәстүрлі түрде амандасудан кейін жүргізуші балаларды «сынып ғаламшары» деген түсінікті одан кеңейтілген және толық етіп суреттеуге болатындығын түсіндіре өткізеді.Жүргізуші: Құрлықтар мұхиттармен және теңіздермен шайылады. Біздің өмірімізде осындай мұхиттар және теңіздер болып, біздің сезімдеріміз және көңіл-күйлеріміз есептелінеді. Бұл әрқайсымызды және барлығымыздың көңіл-күйімізді құрайды. Естеріңе түсіріңдер сендердің көңіл-күйлерін болмағанда, сендер нені сезінесіңдер ? Ал жақсы болғанда ?Сендер басқа адамның сезімін тауып және бере аласыңдар ма ?
Жаттығу «Сезіміңді көрсет».Жүргізуші: Ым және ишараның көмегімен карточкада жазылған сезімді көрсетіңдер.Топ сезімді көрсетеді, қалғандары табуға тырысады.Балаларды тапсырмаларды орындағандары үшін мақтау қажет.Ал енді сыныпқа келгенде, достарыңмен араласқанда сендерде қандай сезім жиі болағандығын естеріңе түсіріңдерші.Олардың қайсысын біздің ғаламшарымыздың мұхиттары мен теңіздері деп атайсыңдар.Топтар кеңеседі, сезімдердің аттарын есте сақтап сызып белгілейді.Содан кейін әрбір топтан бір адамнан шығып, ғаламшарға жазады.Біз егер оған өзіміздің құндылықтарымызды, шеберліктерімізді, қабілеттерімізді жазсақ, бұл сурет толық қанды болады.Бұлар аралдар деп есептейік.Аралдардың макеттерінде әрбір оқушы өзінің ең жақсы шеберліктерін, қабілеттерін, сыныпқа сыйлай алатын сыйлықтарын жазулары керек.Команданың қатысушылары әр қайсысына көмектесулері, оның жақсы жақтарын естеріне түсірулері керек.Содан кейін құрлыққа жүргізушінің түсініктемелерімен және мақтауларымен желімделінеді.
«Мейірімді сөздер» ойыны.Жүргізуші: Сендер бүгін қызықты көп нәрсені білдіңдер деп ойлаймын. Балалар да үлкендерде өздерің мақтағанды ұнатады.Осыған байланысты мен сендерге бір ойынды ұсынамын, бұл ойын барысында сендер бір-біріңе көптеген жақсы сөздер және мақтаулар айтасыңдар. Барлықтарың бір үлкен шеңбер құрып тұрыңдар.Жүргізуші ойыншылардың біреуін, ортаға шығарып қара шынылы көзілдірікті «ол сиқырлы» деп түсіндіріп киюді сұрайды.Өзінің оң жақтағы көршіңе қара, ол сенің көзілдірігіңе қарап тұрып «Түсімде емес, өңімде, менің бойымда қандай жақсылық бар?» деген сөздерді айтсын.«Көзілдірік» (демек көзілдірік киіп тұрған адам) оның атынан қандай да бір жақсы сөзді оған айтсын. Көзілдірік оған қараған балаға беріледі, ал оның көршісі жаңағы сиқырлы сөзді айтады.Керемет! Бір-бірлеріңде жиі мақтауға тырысыңдар. Осылайша өздеріңнің достарыңның көңіл-күйлерін көтересіңдер. Ал егер досыңның көңіл-күйі жақсы болса, онда сіздің де көңіл- күйіңіз жақсы болады.ІІ. «Мен, және біз, және қасымыздағы барлығы»Алдыңғы сабақтың рефлексиясы.Топпен жұмыс жалғасады.«Ғаламшарымызды жандандырамыз»Жүргізуші: Балалар сіздердің сыныптарыңыздың бейнесі жеткілікті түрде жақсы шықты ма ? Жасалынған жобадан сыныптың өмірі жанданып тұрғандығын ол жетістікке толы екендігін көрсетіп тұр.Жақсылап жайғасып отырыңдар және көздеріңді жұмыңдар (музыка ойналып тұр). 2 - 3 рет терең демалыңдар және демдеріңді шығарыңдар. Өздеріңді өсімдік деп елестетіңдер. Жақсылап қарап алыңдар: сендер өсімдіксіңдер ме әлде ағашсыңдар ма? Соны естеріңде сақтаңдар.Ал сіздердің айналаңызда қандай өсімдіктер бар ? Олардың қайсысы сендерді қараңғылайды, ал қайсысы жылу және сәуле береді. Өздеріңнің жапырақтарыңды және бұталарыңды күн сәулесіне қарай бұрыңдар, жылы жаңбырдың астына қойыңдар. Жайлап керіліңдер және көздеріңде ашыңдар.Ал енді өзіміздің «Ғаламшарымызды» жандандырайық. Дайын пішіндерден өздерің көз алдарыңа елестеткен өсімдікке жақын өсімдіктерді таңдап алыңдар (немесе таза қағазда өздеріңнің бейнелеріңді салыңдар). Оған өз есімдеріңді, тектеріңді жазыңдар.Жұмысты аяқтағаннан соң, өз өсімдігіңді (желімнің көмегімен) «Ғаламшарға» қолайлы жерге орналастыр.Сонымен, сендердің ғаламшарларың өмірге толы. Бұл керемет!
«Өрмек» ойыны.Сабақ жалғасады. Жүргізуші жобаға қатысушылардан қайтадан шеңбер құрып жиналуларын сұрайды.Жүргізуші: Келесі ойында біз, өзара бізді байланыстырып тұратын үлкен бір өрмекті құрамыз. Осыдан басқа сендердің әрқайсыларың өздеріңнің сыныптастарыңа деген жақсы ой және сезімдеріңді білдіре аласыңдар.Жүргізуші түрлі түсті жіптің ұшын өзінің алақанына орайды.Сендер менің не істегінімді көрдіңдер ме? мен өрмекте келесі кім болатындығын таңдаймын, оған мынадай сөздерді айтып : «Сен маған ұнайсың, себебі ...» (мүмкін таңертең сыпайы есік ашқан шығар немесе кеше математика бойынша қиын есепті шығаруға көмектестін) жіптің шумағын беремін. Өзіңе айтылған сөзді тыңдап, ойыншы алақанына орап, осындай сөздерді айтып ойынға қатысушы басқа бір балаға айтады «Сен маған ұнайсың, себебі...». Жіптің шумағын бергенде сізге қандай сөз айтылды соны есте сақтауға тырысыңдар.Жіптің шумағын соңында кім алса, сол оны кері бағытта қайта шеше бастайды. Мұның өзінде сіздердің әрқайсыларың өздеріңе айтылған сөзді, сол сөзді айтқан кісіге қайталап айтуларың қажет.«Біздің ғаламшарымыз және оның серіктері»Жүргізуші: Менің ойымша, сіздерге ұнайтындығын айтуға болатын адамдар әлі де табылады. Сендерге көмектесетін, сендер үшін уайымдайтын, қуанатын адамдар, олар сендердің «серіктерің». Олардың есімдерін жазыңдар және оларды сендердің сыныптарыңның ғаламшарының айналасына орналастырыңдар.Содан кейін балалар сұрақтарға жауап береді: серіктерде кімнің есімдерін орналастырдыңдар, неліктен нақ осы адамдарды естеріңе алдыңдар, шын мәнісінде олар үшін кім ақылшы және көмекші?Қымбатты балалар, қараңдар ! Сендердің ғаламшарларың тіршілік етеді ! Ол тыныс алады, ол әрекет етеді, ренжиді, және жаңа жетістіктерге ұмтылады. Бірақ сендердің өмірдегі жақсы қасиеттеріңсіз ол жетістікте болмаушы еді. Жұлдызшаларға сабақтың бірінші кезеңінде айтылған өздеріңнің жақсы қасиеттеріңді жазыңдар, және оны өздеріңнің ғаламшарларыңның айналасындағы жаһанға орналастырыңдар.Музыка ойналады.«Мүсін» жаттығу.Жүргізуші: Біздің уақытымыз аяқталып келеді. Мен сендерге ойын ұсынамын, оның ережесін түсіндіру оңай емес. Бірақ мен сендерге оны қалай ойнау керектігін түсіндіремін. Әрқайсыларың қолдарыңа қалам немесе қарындаш алыңдар...Сендердің бірің ойынды бастайсыңдар: ол қаламды сыныптың ортасына еденге қояды. Екіншісі өзінің қаламын, алдыңғы қаламға түйісіп тұратындай етіп қояды. Үшінші қалам немесе қарындаш алдында қойылған біреуімен түйістіріледі. Ойын осылайша барлық қаламдар немесе қарындаштар қойылып болғанға дейін жалғасады.Үлкен рахмет, маған жақсы көмектестіңдер. Енді маған ойынның мәнісін түсіндіру оңай болады. Ал енді қазір біз қалам және қарындаштарды алып тастаймыз, олардың орнына өздерің тұрасындар, сендер нәтижесінде мүсін пайда болатындай етіп тұруларың қажет. Оның өзіңде сендер топтың тым болмаса біреуіне жанасатындай тұруларың қажет (алақандарыңмен, иықтарыңмен, тізелеріңмен ...).Бұл көріністі естеріңе сақтаңдар ! Ал енді сынып бойынша жүріңдер.Музыка ойналады.Жаңа ғана болған көріністі құрып, орындарыңа қайта тұрыңдар.Сабақ аяқталады. Жүргізуші балалардың осы кездесу бойында бір-бірлеріңе, ересек біздерге ашылғандарын айтады.Біздің кездесуіміз кезінде сізді не толғандырды ?Не ұнады, не ұнамады ?Не қуантты, не ренжітті ?Не сүйкімді болды, не сүйкімсіз болды ?Қоштасу рәсімі.Барлығы шеңбер құрып тұрады «Қайта кездескенше ! Жақсы күн үшін рахмет! Жақсы сағаттар үшін рахмет !» деген сөздерді айтып, бір-бірлерінің қолдарын үш рет қысады.
Мектеп психологы Н.Қ.Серғазина
І . « Мен нені сезінемін»Бағдарламаның бұл кезеңі балалар сыныпта басынан өткеретін сезімдерге арналған, сынып оқушыларының сезінулерін және шеберліктерін білуге арналады.(Балалар бұрын құрылған топтағы жұмыстарын жалғастыра алады).Дәстүрлі түрде амандасудан кейін жүргізуші балаларды «сынып ғаламшары» деген түсінікті одан кеңейтілген және толық етіп суреттеуге болатындығын түсіндіре өткізеді.Жүргізуші: Құрлықтар мұхиттармен және теңіздермен шайылады. Біздің өмірімізде осындай мұхиттар және теңіздер болып, біздің сезімдеріміз және көңіл-күйлеріміз есептелінеді. Бұл әрқайсымызды және барлығымыздың көңіл-күйімізді құрайды. Естеріңе түсіріңдер сендердің көңіл-күйлерін болмағанда, сендер нені сезінесіңдер ? Ал жақсы болғанда ?Сендер басқа адамның сезімін тауып және бере аласыңдар ма ?
Жаттығу «Сезіміңді көрсет».Жүргізуші: Ым және ишараның көмегімен карточкада жазылған сезімді көрсетіңдер.Топ сезімді көрсетеді, қалғандары табуға тырысады.Балаларды тапсырмаларды орындағандары үшін мақтау қажет.Ал енді сыныпқа келгенде, достарыңмен араласқанда сендерде қандай сезім жиі болағандығын естеріңе түсіріңдерші.Олардың қайсысын біздің ғаламшарымыздың мұхиттары мен теңіздері деп атайсыңдар.Топтар кеңеседі, сезімдердің аттарын есте сақтап сызып белгілейді.Содан кейін әрбір топтан бір адамнан шығып, ғаламшарға жазады.Біз егер оған өзіміздің құндылықтарымызды, шеберліктерімізді, қабілеттерімізді жазсақ, бұл сурет толық қанды болады.Бұлар аралдар деп есептейік.Аралдардың макеттерінде әрбір оқушы өзінің ең жақсы шеберліктерін, қабілеттерін, сыныпқа сыйлай алатын сыйлықтарын жазулары керек.Команданың қатысушылары әр қайсысына көмектесулері, оның жақсы жақтарын естеріне түсірулері керек.Содан кейін құрлыққа жүргізушінің түсініктемелерімен және мақтауларымен желімделінеді.
«Мейірімді сөздер» ойыны.Жүргізуші: Сендер бүгін қызықты көп нәрсені білдіңдер деп ойлаймын. Балалар да үлкендерде өздерің мақтағанды ұнатады.Осыған байланысты мен сендерге бір ойынды ұсынамын, бұл ойын барысында сендер бір-біріңе көптеген жақсы сөздер және мақтаулар айтасыңдар. Барлықтарың бір үлкен шеңбер құрып тұрыңдар.Жүргізуші ойыншылардың біреуін, ортаға шығарып қара шынылы көзілдірікті «ол сиқырлы» деп түсіндіріп киюді сұрайды.Өзінің оң жақтағы көршіңе қара, ол сенің көзілдірігіңе қарап тұрып «Түсімде емес, өңімде, менің бойымда қандай жақсылық бар?» деген сөздерді айтсын.«Көзілдірік» (демек көзілдірік киіп тұрған адам) оның атынан қандай да бір жақсы сөзді оған айтсын. Көзілдірік оған қараған балаға беріледі, ал оның көршісі жаңағы сиқырлы сөзді айтады.Керемет! Бір-бірлеріңде жиі мақтауға тырысыңдар. Осылайша өздеріңнің достарыңның көңіл-күйлерін көтересіңдер. Ал егер досыңның көңіл-күйі жақсы болса, онда сіздің де көңіл- күйіңіз жақсы болады.ІІ. «Мен, және біз, және қасымыздағы барлығы»Алдыңғы сабақтың рефлексиясы.Топпен жұмыс жалғасады.«Ғаламшарымызды жандандырамыз»Жүргізуші: Балалар сіздердің сыныптарыңыздың бейнесі жеткілікті түрде жақсы шықты ма ? Жасалынған жобадан сыныптың өмірі жанданып тұрғандығын ол жетістікке толы екендігін көрсетіп тұр.Жақсылап жайғасып отырыңдар және көздеріңді жұмыңдар (музыка ойналып тұр). 2 - 3 рет терең демалыңдар және демдеріңді шығарыңдар. Өздеріңді өсімдік деп елестетіңдер. Жақсылап қарап алыңдар: сендер өсімдіксіңдер ме әлде ағашсыңдар ма? Соны естеріңде сақтаңдар.Ал сіздердің айналаңызда қандай өсімдіктер бар ? Олардың қайсысы сендерді қараңғылайды, ал қайсысы жылу және сәуле береді. Өздеріңнің жапырақтарыңды және бұталарыңды күн сәулесіне қарай бұрыңдар, жылы жаңбырдың астына қойыңдар. Жайлап керіліңдер және көздеріңде ашыңдар.Ал енді өзіміздің «Ғаламшарымызды» жандандырайық. Дайын пішіндерден өздерің көз алдарыңа елестеткен өсімдікке жақын өсімдіктерді таңдап алыңдар (немесе таза қағазда өздеріңнің бейнелеріңді салыңдар). Оған өз есімдеріңді, тектеріңді жазыңдар.Жұмысты аяқтағаннан соң, өз өсімдігіңді (желімнің көмегімен) «Ғаламшарға» қолайлы жерге орналастыр.Сонымен, сендердің ғаламшарларың өмірге толы. Бұл керемет!
«Өрмек» ойыны.Сабақ жалғасады. Жүргізуші жобаға қатысушылардан қайтадан шеңбер құрып жиналуларын сұрайды.Жүргізуші: Келесі ойында біз, өзара бізді байланыстырып тұратын үлкен бір өрмекті құрамыз. Осыдан басқа сендердің әрқайсыларың өздеріңнің сыныптастарыңа деген жақсы ой және сезімдеріңді білдіре аласыңдар.Жүргізуші түрлі түсті жіптің ұшын өзінің алақанына орайды.Сендер менің не істегінімді көрдіңдер ме? мен өрмекте келесі кім болатындығын таңдаймын, оған мынадай сөздерді айтып : «Сен маған ұнайсың, себебі ...» (мүмкін таңертең сыпайы есік ашқан шығар немесе кеше математика бойынша қиын есепті шығаруға көмектестін) жіптің шумағын беремін. Өзіңе айтылған сөзді тыңдап, ойыншы алақанына орап, осындай сөздерді айтып ойынға қатысушы басқа бір балаға айтады «Сен маған ұнайсың, себебі...». Жіптің шумағын бергенде сізге қандай сөз айтылды соны есте сақтауға тырысыңдар.Жіптің шумағын соңында кім алса, сол оны кері бағытта қайта шеше бастайды. Мұның өзінде сіздердің әрқайсыларың өздеріңе айтылған сөзді, сол сөзді айтқан кісіге қайталап айтуларың қажет.«Біздің ғаламшарымыз және оның серіктері»Жүргізуші: Менің ойымша, сіздерге ұнайтындығын айтуға болатын адамдар әлі де табылады. Сендерге көмектесетін, сендер үшін уайымдайтын, қуанатын адамдар, олар сендердің «серіктерің». Олардың есімдерін жазыңдар және оларды сендердің сыныптарыңның ғаламшарының айналасына орналастырыңдар.Содан кейін балалар сұрақтарға жауап береді: серіктерде кімнің есімдерін орналастырдыңдар, неліктен нақ осы адамдарды естеріңе алдыңдар, шын мәнісінде олар үшін кім ақылшы және көмекші?Қымбатты балалар, қараңдар ! Сендердің ғаламшарларың тіршілік етеді ! Ол тыныс алады, ол әрекет етеді, ренжиді, және жаңа жетістіктерге ұмтылады. Бірақ сендердің өмірдегі жақсы қасиеттеріңсіз ол жетістікте болмаушы еді. Жұлдызшаларға сабақтың бірінші кезеңінде айтылған өздеріңнің жақсы қасиеттеріңді жазыңдар, және оны өздеріңнің ғаламшарларыңның айналасындағы жаһанға орналастырыңдар.Музыка ойналады.«Мүсін» жаттығу.Жүргізуші: Біздің уақытымыз аяқталып келеді. Мен сендерге ойын ұсынамын, оның ережесін түсіндіру оңай емес. Бірақ мен сендерге оны қалай ойнау керектігін түсіндіремін. Әрқайсыларың қолдарыңа қалам немесе қарындаш алыңдар...Сендердің бірің ойынды бастайсыңдар: ол қаламды сыныптың ортасына еденге қояды. Екіншісі өзінің қаламын, алдыңғы қаламға түйісіп тұратындай етіп қояды. Үшінші қалам немесе қарындаш алдында қойылған біреуімен түйістіріледі. Ойын осылайша барлық қаламдар немесе қарындаштар қойылып болғанға дейін жалғасады.Үлкен рахмет, маған жақсы көмектестіңдер. Енді маған ойынның мәнісін түсіндіру оңай болады. Ал енді қазір біз қалам және қарындаштарды алып тастаймыз, олардың орнына өздерің тұрасындар, сендер нәтижесінде мүсін пайда болатындай етіп тұруларың қажет. Оның өзіңде сендер топтың тым болмаса біреуіне жанасатындай тұруларың қажет (алақандарыңмен, иықтарыңмен, тізелеріңмен ...).Бұл көріністі естеріңе сақтаңдар ! Ал енді сынып бойынша жүріңдер.Музыка ойналады.Жаңа ғана болған көріністі құрып, орындарыңа қайта тұрыңдар.Сабақ аяқталады. Жүргізуші балалардың осы кездесу бойында бір-бірлеріңе, ересек біздерге ашылғандарын айтады.Біздің кездесуіміз кезінде сізді не толғандырды ?Не ұнады, не ұнамады ?Не қуантты, не ренжітті ?Не сүйкімді болды, не сүйкімсіз болды ?Қоштасу рәсімі.Барлығы шеңбер құрып тұрады «Қайта кездескенше ! Жақсы күн үшін рахмет! Жақсы сағаттар үшін рахмет !» деген сөздерді айтып, бір-бірлерінің қолдарын үш рет қысады.
Мектеп психологы Н.Қ.Серғазина
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)