Күні: 20.04.2016ж.
|
|
Қазақ тілі 4 «В» сынып |
|
Сабақ тақырыбы: |
Мерекелер. «Наурыз» мерекесі |
|
Жалпы мақсаты: |
Мерекелер, соның
ішінде түркі халықтарына ортақ, ұлттық мерекеміз – Наурыз мерекесі
тақырыбы бойынша мәлімет беру. Тақырып бойынша сөз тіркестері мен
сөйлемдер құрату. Мәтінмен жұмыс жасауға, сұрақ қоя
білуге, жауап бере алуға
үйрету. Пәндік: тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру, диалог оқыту, «Наурыз» мерекесінің ерекшеліктерімен танысу, тақырып бойынша лексиканы меңгерту, суретпен жұмысты орындау, тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру. Тұлғалық: «Наурыз» мерекесіне деген қызығушылықтарын арттыру, қазақ халқының салт-дәстүрін құрметтеуге тәрбиелеу. Жүйелік-әрекеттік: Сабақ барысында меңгерген сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. |
|
Сілтеме: |
Портал материалдары. Оқулық. |
|
Оқу нәтижесі: |
Сабақ барысында меңгерген қысқа фразалар мен сөздерді күнделікті өмірде қолдану. Сөз тіркесі, сөйлемді дұрыс құрауға баулу. Тақырыптың мағынасын ашып, өздері талдау жасау дұрыс, бұрыстығына көздері жетеді, сыни тұрғыдан ойланады. |
|
Негізгі идеялар: |
Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. Сөйлем құрату, ажырату, талдау жасату. |
|
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: |
Слайдтар, суреттер, плокат, кеспе қағаздар. |
|
Оқытудың әдістері: |
Оқытудың жаңа әдістері: сұрақ-жауап, диалог, АКТ. |
|
Оқытудың түрлері: |
Сұрақ-жауап, өзіндік, диалог, жазба жұмыстары арқылы өткізу. |
|
Дерек көздері: |
Дидактикалық материалдар. |
|
Тапсырмалар: |
Диалог әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қойылады. Жазба жұмыстарын жасау. Жағдаятты талдау. Шығармашылық тапсырма беру, грамматикалық тапсырма орындау. |
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
I.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысын түгендеу. «Шаттық шеңберін» құру. Әр оқушы бір- біріне ізгі тілектерін айтады. |
Амандасады. Бір-біріне ізгі тілектерін айтады. |
|
Топқа бөлу |
Түстер бойынша топқа бөлу. |
Берілген түстер бойынша топқа бөлініп отырады. |
|
II. Өткен тапсырманы еске түсіру және үй тапсырмасы |
|
|
|
Жаңа сабақтың тақырыбын тапқызу III. Жаңа сабақ |
Балалар, бейнебаянға назар аударайық! Балалар, бейнебаян не туралы? Бейнебаяннан не түсіндіңдер? Жаңа сабақты түсіндіру. ???????? Сөздікпен жұмыс: |
Балалар бейнебаянды тамашалау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады. Балалар бейнебаянды тамашалайды. Бейнебаян туралы өз ойларын айтады. Жаңа сөздерді сөздік дәптеріне жазады. Дәптермен жұмыс. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрайды. |
|
IV. Жаңа сабақты оқып- білу |
Мәтінмен жұмыс Үнтаспадан мәтін қойылады. Топпен жұмыс: Берілген мәтіннен жаңа сөздерді тауып, оқып шығады. |
Оқушылар үнтаспадан мәтінді тыңдайды. Әрқайсысы мәтінді оқып, аударады. Оқушылар бірлесе отырып, тапсырманы орындайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мерекелер. «Наурыз» мерекесі
Мерекелер. «Наурыз» мерекесі
Күні: 20.04.2016ж.
|
|
Қазақ тілі 4 «В» сынып |
|
Сабақ тақырыбы: |
Мерекелер. «Наурыз» мерекесі |
|
Жалпы мақсаты: |
Мерекелер, соның
ішінде түркі халықтарына ортақ, ұлттық мерекеміз – Наурыз мерекесі
тақырыбы бойынша мәлімет беру. Тақырып бойынша сөз тіркестері мен
сөйлемдер құрату. Мәтінмен жұмыс жасауға, сұрақ қоя
білуге, жауап бере алуға
үйрету. Пәндік: тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру, диалог оқыту, «Наурыз» мерекесінің ерекшеліктерімен танысу, тақырып бойынша лексиканы меңгерту, суретпен жұмысты орындау, тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру. Тұлғалық: «Наурыз» мерекесіне деген қызығушылықтарын арттыру, қазақ халқының салт-дәстүрін құрметтеуге тәрбиелеу. Жүйелік-әрекеттік: Сабақ барысында меңгерген сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. |
|
Сілтеме: |
Портал материалдары. Оқулық. |
|
Оқу нәтижесі: |
Сабақ барысында меңгерген қысқа фразалар мен сөздерді күнделікті өмірде қолдану. Сөз тіркесі, сөйлемді дұрыс құрауға баулу. Тақырыптың мағынасын ашып, өздері талдау жасау дұрыс, бұрыстығына көздері жетеді, сыни тұрғыдан ойланады. |
|
Негізгі идеялар: |
Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. Сөйлем құрату, ажырату, талдау жасату. |
|
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: |
Слайдтар, суреттер, плокат, кеспе қағаздар. |
|
Оқытудың әдістері: |
Оқытудың жаңа әдістері: сұрақ-жауап, диалог, АКТ. |
|
Оқытудың түрлері: |
Сұрақ-жауап, өзіндік, диалог, жазба жұмыстары арқылы өткізу. |
|
Дерек көздері: |
Дидактикалық материалдар. |
|
Тапсырмалар: |
Диалог әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қойылады. Жазба жұмыстарын жасау. Жағдаятты талдау. Шығармашылық тапсырма беру, грамматикалық тапсырма орындау. |
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
I.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысын түгендеу. «Шаттық шеңберін» құру. Әр оқушы бір- біріне ізгі тілектерін айтады. |
Амандасады. Бір-біріне ізгі тілектерін айтады. |
|
Топқа бөлу |
Түстер бойынша топқа бөлу. |
Берілген түстер бойынша топқа бөлініп отырады. |
|
II. Өткен тапсырманы еске түсіру және үй тапсырмасы |
|
|
|
Жаңа сабақтың тақырыбын тапқызу III. Жаңа сабақ |
Балалар, бейнебаянға назар аударайық! Балалар, бейнебаян не туралы? Бейнебаяннан не түсіндіңдер? Жаңа сабақты түсіндіру. ???????? Сөздікпен жұмыс: |
Балалар бейнебаянды тамашалау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады. Балалар бейнебаянды тамашалайды. Бейнебаян туралы өз ойларын айтады. Жаңа сөздерді сөздік дәптеріне жазады. Дәптермен жұмыс. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрайды. |
|
IV. Жаңа сабақты оқып- білу |
Мәтінмен жұмыс Үнтаспадан мәтін қойылады. Топпен жұмыс: Берілген мәтіннен жаңа сөздерді тауып, оқып шығады. |
Оқушылар үнтаспадан мәтінді тыңдайды. Әрқайсысы мәтінді оқып, аударады. Оқушылар бірлесе отырып, тапсырманы орындайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













