Материалдар / Мерекелер. «Наурыз» мерекесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мерекелер. «Наурыз» мерекесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, тақырыбы; Мерекелер. «Наурыз» мерекесі. 4 сыныппен өткізген ашық сабағымның жоспары. Жас мұғалімдерге, соның ішінде орыс мектептерінде қазақ тілінен сабақ беретін мұғалімдерге көмегі болады деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2018
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 20.04.2016ж.



Қазақ тілі 4 «В» сынып

Сабақ тақырыбы:

Мерекелер. «Наурыз» мерекесі

Жалпы мақсаты:

Мерекелер, соның ішінде түркі халықтарына ортақ, ұлттық мерекеміз – Наурыз мерекесі тақырыбы бойынша мәлімет беру. Тақырып бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдер құрату. Мәтінмен жұмыс жасауға, сұрақ қоя білуге, жауап бере алуға үйрету.
Күтілетін нәтиже:

Пәндік: тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру, диалог оқыту, «Наурыз» мерекесінің ерекшеліктерімен танысу, тақырып бойынша лексиканы меңгерту, суретпен жұмысты орындау, тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру.

Тұлғалық: «Наурыз» мерекесіне деген қызығушылықтарын арттыру, қазақ халқының салт-дәстүрін құрметтеуге тәрбиелеу.

Жүйелік-әрекеттік: Сабақ барысында меңгерген сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу.

Сілтеме:

Портал материалдары. Оқулық.

Оқу нәтижесі:







Сабақ барысында меңгерген қысқа фразалар мен сөздерді күнделікті өмірде қолдану. Сөз тіркесі, сөйлемді дұрыс құрауға баулу. Тақырыптың мағынасын ашып, өздері талдау жасау дұрыс, бұрыстығына көздері жетеді, сыни тұрғыдан ойланады.

Негізгі идеялар:





Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. Сөйлем құрату, ажырату, талдау жасату.

Сабақта қолданылатын көрнекіліктер:

Слайдтар, суреттер, плокат, кеспе қағаздар.

Оқытудың әдістері:

Оқытудың жаңа әдістері: сұрақ-жауап, диалог, АКТ.

Оқытудың түрлері:

Сұрақ-жауап, өзіндік, диалог, жазба жұмыстары арқылы өткізу.

Дерек көздері:

Дидактикалық материалдар.

Тапсырмалар:

Диалог әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қойылады. Жазба жұмыстарын жасау. Жағдаятты талдау. Шығармашылық тапсырма беру, грамматикалық тапсырма орындау.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Іс-әрекет кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

I.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысын түгендеу. «Шаттық шеңберін» құру. Әр оқушы бір- біріне ізгі тілектерін айтады.

Амандасады. Бір-біріне ізгі тілектерін айтады.

Топқа бөлу

Түстер бойынша топқа бөлу.

Берілген түстер бойынша топқа бөлініп отырады.

II. Өткен тапсырманы еске түсіру және үй тапсырмасы



Жаңа сабақтың тақырыбын тапқызу



III. Жаңа сабақ






Балалар, бейнебаянға назар аударайық!

Балалар, бейнебаян не туралы?

Бейнебаяннан не түсіндіңдер?


Жаңа сабақты түсіндіру.

????????








Сөздікпен жұмыс:









Балалар бейнебаянды тамашалау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады.


Балалар бейнебаянды тамашалайды. Бейнебаян туралы өз ойларын айтады.






Жаңа сөздерді сөздік дәптеріне жазады.

Дәптермен жұмыс.

Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрайды.

IV. Жаңа сабақты оқып- білу


Мәтінмен жұмыс

Үнтаспадан мәтін қойылады.




Топпен жұмыс:

Берілген мәтіннен жаңа сөздерді тауып, оқып шығады.

Оқушылар үнтаспадан мәтінді тыңдайды. Әрқайсысы мәтінді оқып, аударады.


Оқушылар бірлесе отырып, тапсырманы орындайды.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!