Қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
«Миға шабуыл», «Ыстық лебіз», «Сұрағым
бар», «Ширату»
|
Керекті
жабдықтар:
|
Cу, темір шеге, aс тұзы
ерітіндісі, натрий гидроксиді ерітіндісі,мырыш, мыс сыммен оралған
темір шеге,сынауықтар, интербелсенді тақта, электронды оқулық,
постер, мaркер, фломастер, стикерлер, бағалау
парағы.
|
Кіріспе.
|
1.Оқушылармен
амандасады.
2. Психологиялық
әдіс: «Ыстық
лебіз» оқушылар бір –біріне тілек
тілейді.
3.Сыныпты
3 топқа бөлемін: І.топ:
Теоретиктер.
ІІ. топ: Практиктер. ІІІ.
Сарапшылар.
4.Топ басшыларына бағалау
парақтары береді.
5.
Өткен тақырып бойынша
оқушылардың білімін тексеру.
І кезең «Сұрағым
бар» әдісі арқылы
жалпылама
9 сұрақ қоямын. Сұрақтарға
жауап берген топ бір кірпіштен алады, ал жауап бере алмаса кірпіш
алмайды. Осылай үй тұрғызылады.
Сұрақтар:
1.Ерекше қасиеті бар металл ? (Магнит)
2.Темір қандай температурада балқиды ?(1539 ºC)
3. Металл түрлерін ата
(Қара,түрлі–түсті,бейметалл)
4. Ең алғаш пайдаланылған металл түрі
(Мыс)
5.Ауыр металдарға не жатады
(Мыс,қорғасын,мырыш)
6.Алюминийдің балқу температурасы (660 ºC)
7.Металдардың физикалық қасиеттеріне не жатады?
(Түсі,тығыздығы ,балқу температурасы,жылу өткіздігіштігі электр
кедергісі.)
8.Металдардың химиялық қасиетіне не жатады
? (Коррозияға қарсы тұра бүлуі)
9.Металдардың механикалық қасиеттеріне не жатады? (Беріктігі,
серпімділігі, иілгіштігі, қаттылығы, төзімділігі)
10.Шойын түрлері қандай ? (Ақ шойын,сұр шойын)
11.Металл қорытуға арналған пеш ? (Домна)
12. Болат қорытушы кім ?
(Металлург) ІІ
кезең «Миға
шабуыл» « Мың бір мақал, жүз бір
жұмбақ » Бұл кезеңде оқушылар металдар
туралы мақал мен жұмбақ айтудан жарысады. Әр топ мүшелері кемінде 3
мақал мен жұмбақ айтады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Топтарға
бөлінеді.
Топ басшылары бағалау
парақтарын толтырады.
Оқушылар бір-бірін тексереді,
балл қояды.
|
Тұсаукесер
Негізгі
бөлім.
|
Металдардың жемірілуі және
онымен күресу жолдары. Металдар мен құймалар қоршаған
ортада ненің әсерінен бүлінеді? Бүгінгі сабақтың мақсатын
оқушылармен бірге анықтау.
Мақсат:1. Металдардың жемірілу
салдарын білу.
2. Жемірілу жолдарымен күрес
жолдарын анықтау
3. Темірдің қосылыстарын
реакция кезінде білу.
Сабақтың
тақырыбы: “Металдар және оның
құймаларының жемірілуі ”
Топтарға жаңа тақырыпты ашу
үшін тапсырма беріледі.
1-топ. Металдардың жемірілуі
деген не? Оның қандай түрлері бар? Тұрмыстағы металдың жемірілуіне
мысалдар келтіріңдер.
2-топ . Химиялық жемірілу
ненің әсерінен болады? Мысал келтіріңдер.Металдар мен олардың
құймаларын жемірілуден сақтаудың жолдарын
көрсетіңдер
3 –топ. Сонымен,металдар
коррозиясы деген не? Ол ненің әсерінен болады? Металдар коррозиясы
қандай заттардың әсерінен күшейеді? Оны болдырмау үшін қандай
шаралар жүзеге асырылады? Күнделікті өмірден мысал
келтіріңдер.
|
Сабақтың тақырыбын
дәптерлеріне жазады.
Оқушылар оқулықпен жұмыс
жасайды, постер дайындап, қорғайды, қойылған сұрақтарға жауап
береді.
|
Қорытынды.
|
ІІІ – кезең. Топтарға
деңгейлік тапсырма береді.
-
Айналымды жүзеге
асырыңдар:
Fe2O3
→ Fe →
FeCl2
→
Fe(OH)2
↓ ↓
FeO
FeO
2) Құрамында 8 % қоспасы бар
300кг әктасты өртегенде алынатын сөндірілмеген әктің массасын
есептеңдер.
3) Мүмкін болатын реакция
теңдеулерін аяқта:
Fe + HCl
→
Cu +
HCl→
Zn +
Pb(NO3)2
→
Al +
CuSO4
→
Fe +
HNO3
конц.
Hg +
CuCl2
→
Әр топ мүшелерінен 2 оқушы
тапырмаларды тақтаға орындайды:
ІІІ кезең « Ширату »
Бұл кезеңде топ мүшелері
жемірілу туралы жиақтап алып келген мәліметтерін береді.Мәліметтері
тындап болған соң кері байланыс сұрақтарын
ұйымдастырады.
ІV кезең . Тәжірибе
жасау «Жанартау»
Рефлекция
Оқушыларға кері байланыс
есебінде парақша таратылады, парақшадағы кестені бүгінгі сабақтан
алған әсерлерін айтады.
Мен үшін жаңа болған
ақпараттар..., маған ұнаған идеялар...
|
Менің
көңілімнен
шықпаған
тұстары...
|
Келесі сабақты жақсарту үшін
ұсыныстарым
|
|
|
|
Оқушылар білімін
бағалау. Сарапшы тобына берілген
бағалау парағының нәтижесін білемін.
Үйге тапсырма
беру. §31оқу. Қосымша металдардың
жемірілуі туралы ақпараттар жинақтау.
|
Топ басшылары топ мүшелерін
бағалайды.Әр оқушы стикерлерге рефлексия жазып, өздерін
бағалайды.
Қабырғадағы кестеге
стикерлерін өздерінің жаңа тақырыпты түсіну деңгейлеріне қарай
жапсырады.
|