Металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділігі, асқын өткізгіштік. (8-сынып, ашық сабақ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділігі, асқын өткізгіштік. (8-сынып, ашық сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділігі, асқын өткізгіштік.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымы

«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп – бақшасы» КММ

Бөлімі

Тұрақты электр тогы

Педагогтің аты-жөні:

Оразбекова Зауре Бактыбековна

Күні:

14.02.2024ж

Сынып: 8

Қатысушылардың саны: 16

Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы:

Металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділігі, асқын өткізгіштік.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.4.2.16 металл өткізгіштердегі электр тогын және оның кедергісінің температураға тәуелділігін сипаттау;

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: металдарда токты еркін электрондар тасымалдайтынын түсінеді, асқын өткізгішті біледі.

Көптеген оқушылар: металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділік формуласын сипаттап, графиктерін сызады.

Кейбір оқушылар: металдағы электр кедергінің температураның өзгерісіне тәуелді екенін тәжірибе арқылы көрсетеді.

Бағалау критерийлері


  • Металдарда токты еркін электрондар тасымалдайтынын түсінеді, асқын өткізгішті біледі;

  • Металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділік формуласын сипаттап, графиктерін сызады.

  • Металдағы электр кедергінің температураның өзгерісіне тәуелді екенін тәжірибе арқылы көрсетеді.

Құндылықтарға баулу


Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарына баулу асқын өткізгіштік құбылысын өмірде қолдану жолдарын іздеу арқылы іске асырылады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

С абақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

  • Сәлемдесу

  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


«Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнеролик көрсетіп, жаңа тақырыпты анықтау





Тапсырма №1

Металдардағы электр тогы қалай тасымалданады?

Металдар не себепті жақсы өткізгіштер деп саналады?

Асқын өткізгіштік дегенді қалай түсінесің?







Басбармақ арқылы бағалау

Бағалаудың бұл түрінде оқушының сабаққа белсенділігін арттырамын және оқушы қажеттілігіне қарай ауызша кері байланыс беремін.


Оқушылар сабаққа дайындалады





Бейнеролик-тегі білімге сүйеніп мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді

Дескриптор:

  • металдардағы электр тогының табиғатын түсінеді;

  • металл жақсы өткізгіш екенін қасиеттеріне қарай ажыратады;

  • асқын өткізгіштік ұғымын біледі.


Жалпы балл - 3


Топқа бөлуге арналған суреттер





Бейнеролик






АКТ сұрақтар мен суреттер көрсетіледі




























Басбармақ

С абақтың ортасы

«Мәселе неде?» әдісі арқылы оқушыға жаңа сабақтан толық мәтін жазылған кесте қағазын таратамын. Оқушылар мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді, мәселенің неде екенін ашады.

1-мәтін: «Электр кедергісі»

Тапсырма: Металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділік формуласы мен графигін салып көрсету.


2-мәтін: «Меншікті кедергі»

Тапсырма: Металл қызғанда меншікті кедергінің температураға тәуелділік графигі мен формуласын көрсету.


3-мәтін: «Асқын өткізгіштік»

Тапсырма: Асқын өткізгіштік құбылысының пайдасы мен артықшылығын түсіндіру.


Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды.


Жеке жұмыс. Оқушылар қолдану дағдысын дамыту үшін кедергінің температурадан тәуелді теңдеуін есептер шығаруда қолданады.

1) 50оС-ғы болаттың меншікті кедергісін табыңдар. 20оС-ғы меншікті кедергі 12 10-8 Ом м, ал температуралық коэффициенті 0,006 К-1. Жауабы: 1,4 -7 Ом м

2) Қандай температурада күміс өткізгіштің кедергісі 0оС- ге қарағанда 2 есе артық болады? Күміс α -1 .

Жауабы: 250оС

3) Мыс кедергінің температура коэффициентін анықтау үшін мыс сым катушкасына белгілі бір кернеу берді. Осы катушканы еріген мұзға батырған кезде ток күші 14 мА, ал қайнап жатқан суға батырғанда ток күші 10мА болды. Мыс кедергінің температуралық коэффициентін анықтаңдар.

Жауабы: α -1


Оқушылар бұл әдісте мәтін жазылған қағазбен жұмыс жасап, мәтіннің физикалық мағынасын сипаттайды





























Оқушылар жоғарыда алған теориялық білімдерін практикада есептер шығаруда қолданады

Дескриптор:

  • металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділігін түсінеді;

  • металдағы кедергінің графигін сызып, формуласын жаза алады;

  • асқын өткізгіштік құбылысының артықшылы-ғын біледі.


Жалпы балл - 3
























Дескриптор:

  • Металдардағы электр кедергісінің температураға тәуелділік формуласын сипаттап, графиктерін сызады.


Жалпы балл - 4


Қосымша-1


Үлестірмелі кеспе қағаздары, маркерлер














1тілек













Қосымша-2

оқулықпен жұмыс














С абақтың соңы

Рефлексия: Мұғалім тапсырманың орындалу деңгейін талқылай отырып, сабақ мақсатына оралады. Келесі сабақты жоспарлау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады:

  • Не білдім, нені үйрендім

  • Не түсініксіз қалды

  • Немен жұмыс жасау қажет


Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критерийлері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау


Үй тапсырмасы: §28, 137-бет. Өзін-өзі тексеруге арналған сұрақтарға жауап беру.


Оқушылар өз ойларын ашық және еркін жеткізеді











Жалпы бағалау критерийлер бойынша

10 балл





Стикерлер,

смайликтер, үлестірме қағаздар


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2024
425
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі