Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Металдарды алу
Материал туралы қысқаша түсінік
7-класс химия мұғалімдеріне сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қараша 2018
2474
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4.В. Геологиялық химиялық қосылыстарМектеп: Теректі негізгі мектебіКүні: Мұғалім: Мұхит Ақерке Құралбайқызы Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Металдарды алу |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме) | 7.4.2.3 кеннен металдарды алу процесін модельдеу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
Бағалау критерийлері | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар істей алады: Химиялық қосылыстарды атау кезінде лексиканы дұрыс қолданады, айтады, жазады.Пәндік лексика мен терминология:Кен, құймалар, минералдар, металдар атауы, металлургия, пирометаллургия, гидрометаллургияСұхбатқа/хатқа арналған пайдалы сөздер: |
Құндылықтарға баулу | «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» бағытында оқушылардың бойына металл өндірісін дамыту болашақ кепілі екенін сіңіру, патриоттық сезімін ояту. Жеке, жұппен, топпен жұмыс жасай білу қабілеттерін дамыту. |
Пәнаралық байланыстар | География «Географиялық нысандар, картамен жұмыс» Тарих «Ежелгі дәуірлер»Әдебиет «Сөздік қорын дамыту» |
Алдыңғы білім | 5.2.С. Заттардың түзілуі және алынуы |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин 5 мин 2 мин | Ұйымдастыру бөлімі Үй тапсырмасын сұрау«Автор орындығы» әдісіМақсаты: Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімдерін жинақтау, қорытындылау, қайталау, қызығушылығын арттыру. Тілдік дағдыларын қалыптастыруНұсқау: Орындыққа отырып, оқушылар, мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жауап бередіҚалыптастырушы бағалау: сұрақтарға жауап берген оқушы смайликтермен бағаланады. Оқушыларды топтарға бөлу.Нұсқау: Үйге берілген тапсырма бойынша «жанғыш», «кенсіз», «пайдалы қазбалардың» аттарын жазып, өз таңдаулары бойынша топтасады. | Түрлі-түсті қағаздарwww.google.kz Автор орындығы, смайликтер стикерлер |
Сабақтың ортасы2 мин 15 мин 3 мин 9 мин | «Миға шабуыл» әдісіМақсаты: Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбын ашуға, табуға мүмкіндік беруНұсқау: берілген суреттер бойынша өз ойларын ортаға салу Жигсо әдісі бойынша тақырыпты бөліп оқиды. Мақсаты: Оқушыларды топта, жұпта жұмыс жасауға баулу1-топ: Тарихшылар зерттеуі. Металдардың кездесуі2-топ: Металдарды алудың технологиялық процестері.3-топ: Металдардың қолданылуы. Қазақстандағы металл кен орындары.Постер қорғайды.Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек!» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің постерлерін бағалайды. Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісіМақсаты: Оқушылардың қарым-қатынас жасай білу қабілеттерін қалыптастыру, достық және айналасына қамқорлық көрсету дағдыларын қалыптастыру.Тапсырма «Сызбаны толтырыңыздар»3 топқа бірдей тапсырма беріледіҚалыптастырушы бағалау: Уәждеу.Әр оқушыға жеке тұлға ретінде баға беру (жарайсың,қолыңнан келеді, көп еңбектендің) «Айналма бекет» әдісі. Саралау әдісінің тапсырмалары.Мақсаты. Сыныптағы барлық оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру. | Суреттерwww.google.kz Плакаттар, ақ парақ, маркер, қайшы, желім Кесте Кеспе қағаздар, А4 беті «Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. «Назарбаев зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымыПедагогикалық өлшеулер орталығы құрастырған. 2017 жыл.70-бет Кеспе қағаздар«Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. «Назарбаев зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымыПедагогикалық өлшеулер орталығы құрастырған. 2017 жыл. 70-бет Кеспе қағаздар Химия.7-сынып.Мектеп баспасы.М.Қ.Оспанова, Т.Г.Белоусова,Қ.С.Аухадиева119-бет Қызыл, көк, сары түсті гүлдер |
Сабақтың соңы4 мин 3 мин | Тапсырма: «Өзіңді тексер»Мақсаты: Оқушылардың жаңа сабақты қандай деңгейде меңгергендігін анықтау.Нұсқау: тест сұрақтары таратылып беріледі, барлық оқушы орындап болған соң жауаптары тақтаға шығарылады.Тест тапсырмалары: Қалыптастырушы бағалау – оқушылар өздері тексеру арқылы білім деңгейлерін көреді. Рефлексия. «Мен қай басқыштамын?»Бүгінгі сабақты мен түсіндім – 4-5 басқышБүгінгі сабақты қиындықпен түсіндім – 3-2 басқышБүгінгі сабақты мен түсінбедім – 1 басқышМен мына басқыштамын, өйткені ______________________________________________________________ Үй тапсырмасы:«Болашақта қандай металдар қажет болады, неліктен?» деген тақырыпта өз ойларын жазып келу | Тест сұрақтары Кеспе қағаздар |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Психологиялық тренинг:«Сіздің көңіл-күйіңіз қандай?» |
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | |
Қорытынды бағамдау | |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)