Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы:Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.
№3зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»
Бөлім: |
8.1С Металдар белсенділігін салыстыру |
Педагогтің аты-жөні: |
Шуриева Айгерим |
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.4.4 -қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттеу 8.2.4.5 -металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастыру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Қышқылдардың құрамындағы химиялық және физикалық қасиеттерін сипатайды Көпшілік оқушылар үшін: Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын анықтайды. Кейбір оқушылар үшін: Металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін жазады. |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 4 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу Химия кабинетінде қауіпсіз жұмыс жасау ережелері мен қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру мақсатында химия кабинетінде қауіпсіз жұмыс жасау ережелері бейнеленген суреттер мен онлайн ресурстар таратылады.
|
Оқушыларға күзгі көңіл күй сыйлау. Мұқият тыңдайды, есте сақтайды.
Оқушылар металдарды таңдау арқылы топқа бөлінеді І-топ: өте белсенді металдар ІІ-топ: белсенділігі орташа металдар III топ: белсенділігі төмен металдар |
Мақсаты: химия кабинетінде қышқылдармен жұмыс жасаудың қауіпсіздік техникасы ережесін білу |
Суреттер |
||
Жаңа сабаққа кіріспе 5-15 минут
|
Тапсырма №1. «Лездік сұрақтар», «Сәйкесін тап» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтап ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі Дескриптор: Металдардың оттегімен және сумен әрекеттесуін біледі Берілген оксидтердің атауына сәйкес формуласын табады Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады . Топтық жұмыс: І топ Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата. Металдар: Натрий, мырыш, күміс ІІ топ Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата. Металдар: Калий, темір, сынап ІІІ топ Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата. Металдар: Литий, қорғасын, мыс Дескриптор:
|
Оқушылар сұраққа жауап береді, 2-тапсырма бойынша оксидтерді формуласымен атауын сәйкестендіреді. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Сәйкес реакция теңдеулерін жазады, теңестіреді, реакция типін ажыратады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Презентация |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 16-30 мин.
|
«Ой қозғау» Кез келген метал қышқылдармен әрекеттесе ме? Жаңа сабақты түсіну үшін бейнекөрініс қарап шығу №3 тапсырма: Болжам жасау -Барлық металдар реакцияға бірдей жылдамдықта түсе ме? -Қандай газ бөлінеді? -Қай металл реакцияға белсенді түседі? -Қай металл реакцияға нашар түседі? -Қандай жаңа өнімдер алынады? |
Өз ойларымен бөлісді. Бейнекөріністі тамашалап, сұрақтарға жауап береді. Әр топтан бір оқушы жауап береді |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. https://www.youtube.com/watch?v=ztTxHlyqz9E
|
||
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындату бақылау І топ: Өте белсенді металдар ІІ топ: Орташа белсенді металдар ІІІ топ: Белсенділігі төмен металдар |
1 Тапсырма «Ой жинау» Кестеден металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді К |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Кестені талдау. 2.Сұрақтарға жауап береді
|
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
Есеп шығару
Бекіту тапсырмасы |
2 тапсырма: Есеп шығару. Берілген реакция теңдеулерін теңестіріңіз және реакция типін анықтаңыз Fe + S = FeS Al + Fe2O3 = Al2O3 + Fe Na+H2SO4= Na2SO4 + H2↑ 3 тапсырма: Өнімнің құрамындағы элементті массалық үлесін табыңыз
|
Дескриптор: 1. Есепті талдау |
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері.
https://www.learnis.ru/441845/
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«СМС қалдыр» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын стикерге жаздыру
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үйге тапсырма: 12 параграф С-1,2 |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
https://jamboard.google.com/d/18LzqL4gZhLYyJlaeBqnfs37dlmftRDsSEETLoZIV2NU/viewer?f=0
|
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |