Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.

    №3зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»


    Бөлім:

    8.1С Металдар белсенділігін салыстыру

    Педагогтің аты-жөні:

    Шуриева Айгерим

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.

    №3зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.4.4 -қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттеу

    8.2.4.5 -металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастыру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Қышқылдардың құрамындағы химиялық және физикалық қасиеттерін сипатайды

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын анықтайды.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін жазады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    4 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу

    Химия кабинетінде қауіпсіз жұмыс жасау ережелері мен қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру мақсатында химия кабинетінде қауіпсіз жұмыс жасау ережелері бейнеленген суреттер мен онлайн ресурстар таратылады.




    Оқушыларға күзгі көңіл күй сыйлау.

    Мұқият тыңдайды, есте сақтайды.









    Оқушылар металдарды таңдау арқылы топқа бөлінеді

    І-топ: өте белсенді металдар

    ІІ-топ: белсенділігі орташа металдар

    III топ: белсенділігі төмен металдар

    Мақсаты: химия кабинетінде қышқылдармен жұмыс жасаудың қауіпсіздік техникасы ережесін білу


    Суреттер

    Жаңа сабаққа кіріспе


    5-15 минут


    Тапсырма №1.

    «Лездік сұрақтар», «Сәйкесін тап» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтап ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі


    Дескриптор: Металдардың оттегімен және сумен әрекеттесуін біледі

    Берілген оксидтердің атауына сәйкес формуласын табады


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    .

    Топтық жұмыс:

    І топ

    Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата.

     Металдар: Натрий, мырыш, күміс

    ІІ топ

    Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата.

     Металдар: Калий, темір, сынап

    ІІІ топ

    Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата.

    Металдар: Литий, қорғасын, мыс

    Дескриптор:

    1. Металдардың сумен реакциясын жазады

    2. Реакция теңдеуін теңестіреді

    3. Өнімді атайды


    Оқушылар сұраққа жауап береді, 2-тапсырма бойынша оксидтерді формуласымен атауын сәйкестендіреді.

    Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.




















    Сәйкес реакция теңдеулерін жазады, теңестіреді, реакция типін ажыратады


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    https://wordwall.net/ru/resource/23194445/%d0%bb%d0%b5%d0%b7%d0%b4%d1%96%d0%ba-%d1%81%d2%b1%d1%80%d0%b0%d2%9b%d1%82%d0%b0%d1%80


    https://wordwall.net/ru/resource/15144382/%d0%be%d0%ba%d1%81%d0%b8%d0%b4%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b4%d1%96%d2%a3-%d0%b0%d1%82%d0%b0%d1%83%d1%8b%d0%bd-%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d1%83%d0%bb%d0%b0%d1%81%d1%8b%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d1%81%d3%99%d0%b9%d0%ba%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%bd%d0%b4%d1%96%d1%80


    Презентация


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    16-30 мин.



    «Ой қозғау»

    Кез келген метал қышқылдармен әрекеттесе ме?

    Жаңа сабақты түсіну үшін бейнекөрініс қарап шығу

    №3 тапсырма:

    Болжам жасау

    -Барлық металдар реакцияға бірдей жылдамдықта түсе ме?

    -Қандай газ бөлінеді?

    -Қай металл реакцияға белсенді түседі?

    -Қай металл реакцияға нашар түседі?

    -Қандай жаңа өнімдер алынады?

    Өз ойларымен бөлісді. Бейнекөріністі тамашалап, сұрақтарға жауап береді. Әр топтан бір оқушы жауап береді

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл


    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.

    https://www.youtube.com/watch?v=ztTxHlyqz9E







    Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындату бақылау

    І топ: Өте белсенді металдар

    ІІ топ: Орташа белсенді металдар

    ІІІ топ: Белсенділігі төмен металдар


    1 Тапсырма «Ой жинау»

    Кестеден металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді

    К


    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1.Кестені талдау.

    2.Сұрақтарға жауап береді




    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Есеп шығару

















    Бекіту тапсырмасы


    2 тапсырма: Есеп шығару.

    Берілген реакция теңдеулерін теңестіріңіз және реакция типін анықтаңыз

    Fe + S = FeS

    Al + Fe2O3 = Al2O3 + Fe

    Na+H2SO4= Na2SO4 + H2↑

    3 тапсырма: Өнімнің құрамындағы элементті массалық үлесін табыңыз




    Дескриптор:

    1. Есепті талдау




    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.











    https://www.learnis.ru/441845/




    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    5 мин.

    «СМС қалдыр» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын стикерге жаздыру



    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Үйге тапсырма: 12 параграф С-1,2


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



    https://jamboard.google.com/d/18LzqL4gZhLYyJlaeBqnfs37dlmftRDsSEETLoZIV2NU/viewer?f=0



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шуриева Айгерім Ерболқызы
    26 Қаңтар 2024
    542
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі" тақырыбындағы 8 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.

    №3зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»


    Бөлім:

    8.1С Металдар белсенділігін салыстыру

    Педагогтің аты-жөні:

    Шуриева Айгерим

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.

    №3зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.4.4 -қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттеу

    8.2.4.5 -металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастыру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Қышқылдардың құрамындағы химиялық және физикалық қасиеттерін сипатайды

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын анықтайды.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін жазады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    4 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу

    Химия кабинетінде қауіпсіз жұмыс жасау ережелері мен қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру мақсатында химия кабинетінде қауіпсіз жұмыс жасау ережелері бейнеленген суреттер мен онлайн ресурстар таратылады.




    Оқушыларға күзгі көңіл күй сыйлау.

    Мұқият тыңдайды, есте сақтайды.









    Оқушылар металдарды таңдау арқылы топқа бөлінеді

    І-топ: өте белсенді металдар

    ІІ-топ: белсенділігі орташа металдар

    III топ: белсенділігі төмен металдар

    Мақсаты: химия кабинетінде қышқылдармен жұмыс жасаудың қауіпсіздік техникасы ережесін білу


    Суреттер

    Жаңа сабаққа кіріспе


    5-15 минут


    Тапсырма №1.

    «Лездік сұрақтар», «Сәйкесін тап» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтап ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі


    Дескриптор: Металдардың оттегімен және сумен әрекеттесуін біледі

    Берілген оксидтердің атауына сәйкес формуласын табады


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    .

    Топтық жұмыс:

    І топ

    Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата.

     Металдар: Натрий, мырыш, күміс

    ІІ топ

    Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата.

     Металдар: Калий, темір, сынап

    ІІІ топ

    Берілген металдардың салқын сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестір. Реакция өнімдерін ата.

    Металдар: Литий, қорғасын, мыс

    Дескриптор:

    1. Металдардың сумен реакциясын жазады

    2. Реакция теңдеуін теңестіреді

    3. Өнімді атайды


    Оқушылар сұраққа жауап береді, 2-тапсырма бойынша оксидтерді формуласымен атауын сәйкестендіреді.

    Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.




















    Сәйкес реакция теңдеулерін жазады, теңестіреді, реакция типін ажыратады


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    https://wordwall.net/ru/resource/23194445/%d0%bb%d0%b5%d0%b7%d0%b4%d1%96%d0%ba-%d1%81%d2%b1%d1%80%d0%b0%d2%9b%d1%82%d0%b0%d1%80


    https://wordwall.net/ru/resource/15144382/%d0%be%d0%ba%d1%81%d0%b8%d0%b4%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b4%d1%96%d2%a3-%d0%b0%d1%82%d0%b0%d1%83%d1%8b%d0%bd-%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d1%83%d0%bb%d0%b0%d1%81%d1%8b%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d1%81%d3%99%d0%b9%d0%ba%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%bd%d0%b4%d1%96%d1%80


    Презентация


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    16-30 мин.



    «Ой қозғау»

    Кез келген метал қышқылдармен әрекеттесе ме?

    Жаңа сабақты түсіну үшін бейнекөрініс қарап шығу

    №3 тапсырма:

    Болжам жасау

    -Барлық металдар реакцияға бірдей жылдамдықта түсе ме?

    -Қандай газ бөлінеді?

    -Қай металл реакцияға белсенді түседі?

    -Қай металл реакцияға нашар түседі?

    -Қандай жаңа өнімдер алынады?

    Өз ойларымен бөлісді. Бейнекөріністі тамашалап, сұрақтарға жауап береді. Әр топтан бір оқушы жауап береді

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл


    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.

    https://www.youtube.com/watch?v=ztTxHlyqz9E







    Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындату бақылау

    І топ: Өте белсенді металдар

    ІІ топ: Орташа белсенді металдар

    ІІІ топ: Белсенділігі төмен металдар


    1 Тапсырма «Ой жинау»

    Кестеден металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді

    К


    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1.Кестені талдау.

    2.Сұрақтарға жауап береді




    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Есеп шығару

















    Бекіту тапсырмасы


    2 тапсырма: Есеп шығару.

    Берілген реакция теңдеулерін теңестіріңіз және реакция типін анықтаңыз

    Fe + S = FeS

    Al + Fe2O3 = Al2O3 + Fe

    Na+H2SO4= Na2SO4 + H2↑

    3 тапсырма: Өнімнің құрамындағы элементті массалық үлесін табыңыз




    Дескриптор:

    1. Есепті талдау




    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.











    https://www.learnis.ru/441845/




    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    5 мин.

    «СМС қалдыр» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын стикерге жаздыру



    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Үйге тапсырма: 12 параграф С-1,2


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



    https://jamboard.google.com/d/18LzqL4gZhLYyJlaeBqnfs37dlmftRDsSEETLoZIV2NU/viewer?f=0



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 8 сынып
    26.01.2024
    542
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шуриева Айгерім Ерболқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации