Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлімі

    5.2 A Заттар және материалдар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Металл мен бейметалдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.5 - заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу

    Сабақтың мақсаты

    Заттарды ерігіштігі бойынша жіктеу;

    Заттарды металдар мен бейметалдарға жіктеу;

    Құндылыққа баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті



    Оқушының әрекеті



    Бағалау



    Ресурстар




    Сабақтың басы

    0-2мин








    Алдыңғы білімді еске түсіру

    2-7мин мин


    Ұйымдастырушылық кезең.

    Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа зейінін аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Алақан жылуы» тренинг

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүреді

    I – өткізгіштік

    II – иілгіштік

    ІII – қаттылық



    «Сандағы сұрақтар» әдісі арқылы тапсырмаларды платформада ұсыну




    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды

    Шеңбер боп тұрып бір-біріне алақандарын қойып жақсы тілектер білдірді.







    Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін берілген сұрақтарға сандарды таңдай отырып жауап береді.


    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!






    Дескриптор :

    -сұрақтарға жауап ереді

    Әрбір жауап-1балл мұғалімнің қошеметі

    Презентация

    Топтастыру

    http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ онлайн генератор арқылы жүзеге асады





    https://wordwall.net/ru/resource/65034699

    Сабақтың ортасы

    7-15 мин


















    Жаңа сабақты бастау. Ой қозғау сұрақтарын ұсынады

    «Суретте нені көрдің» әдісі




    Қалай ойлайсыздар күнделікті тұрмыста қолданатын заттар металлдардан, бейметалдардан тұра ма?

    Тағы қандай заттарды білесің? Металдар мен бейметаллдар қатты, иілгіш, сұйық, ұнтақ күйде кездесе ме? Табиғатта қай түрі көптеп кезедседі?

    «Медиа» әдісі. Оқушылардың назарын

    «Металлдар және бейметалдар» бейнекөрініске аударып, бұл арқылы не байқағандарын сұрай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді

    Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады



    Оқушылар суретті мұқият қарастырады, сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады

    мағынаны білу үшін бейнекөрсетілімге мұқият көреді. Әрбір маңызды ақпараттарды бейнематериалдардан алады, кілтті сөзлдерді жазады


















    Оқушылар теориядан ұққандарын берілген тапсыраманы орындау арқылы дәлелдейді





    Бағалау критерийі:

    -Суреттен өз білгендерін айтады

    -сұрақтарға жауап береді-Бейнені көре отырып жауаптарын негіздейді

    -термин сөздерді жазып алады









    -металдар мен бейметалдарды ажыратып орналастырады-1балл
























    https://learningapps.org/view23662516

    15-25мин

    «Топтас, талқыла, сипатта»

    1-топ оқушылар Ерекше металлдарды сипаттайды

    2-топ Бейметалдардың тұрмыстағы түрлерін айтады

    3-топ Венн диаграмасына металдар мен бейметалдардың ұқсастығы мен айырмашылығын көрсетеді

    Мұғалім жеребе тастайды

    Оқушылар берілген тапсырманы топта талқылайды

    Бәрі

    Өкіл

    Таңдау

    Әдісімен түсіндіружұмыстарын жүргізеді

    Бағалау:

    Топтар бірін –бірі бағалайды

    «+»-өте жақсы

    «!» түсініксіз

    «?» сұрағыммыз бар

    Мұғалім бонустары

    Оқулықтағы мәтінді қолданады, суреттер

    Сабақтың ортасы

    25-35мин

    Жұптық жұмыс

    Тәжірибелер алаңы

    1-жұп тәжірибесі.

    1. Балғамен алюминий сымды бірнеше рет ұр. Сымға не болды?

    2. Графитті де осылай ұр. Не болды?

    3. Ойланып көр, металға қандай қасиет тән, ал бейметалл үшін қандай қасиет тән емес? Бұл қасиет шаруашылықта қайда қолданылады?

    2-жұп тәжірибесі. Алюминий сымы мен графитті алып, олардың екеуін де саусақтарыңмен қатты қыс.

    Сен не байқадың? Қай нысан өзгеріссіз қалды? Графитке не болды? Графитті қатты металл деп айтуға бола ма?

    3-жұп оқушылар платформада тапсырмалар орындайды

    Оқушылар топта жұптасады берілген тәжірибені орындап, метал мен бейметалдардың ұқсастығы мен айыр машылығын анықтайды «Салыстыру сызығы» кестесін толтырады






    Оқушылар платформадағы тапсырманы орындайды

    Дескриптор:

    -тәжірибеден шыққан нәтижелерін кестеге толтырады-2балл









    -суреттегі металл түрлерін тауып сәйкестендіреді-2балл


    Қажетті құралдар:

    алюминий сымы немесе тілімі, графит (жай қарындаштың өзегі).










    https://learningapps.org/view30374998

    35-40мин


    «Соңғы сөзді мен айтам » әдісі

    1. Металдың құрметіне аталған қандай дәуірлерді білесің?

    2. Металда қандай байланыс түрі бар?

    3. Қандай физикалық қасиеттер металдық байланыстар тудырады?

    4. Ең иілгіш металл қайсысы?

    5. Қай металл түрі электр қуатын жақсы өткізеді?

    6.бейметаллдар табиғатта қандай күйде кездеседі?

    Оқушылар таұырыпты бекіту үшін берілген сұрақтарға түсінгендері бойынша жауап береді

    Дескриптор:

    -дәуірлерді атайды-1балл

    -сұрақтарға жауап береді

    Әрбір жауап-1балл


    40-45мин

    Қорытынды тапсырмасын ұсынады





    Кері байланыс

    Сезімдер аралы әдісі

    Оқушылар берілген тапсырмадан металлдар мен бейметалдарды табады, қасиеттерін біледі



    Сабақтың ұнағанын, түсініксіз болған сәттерін өз сезімдерімен білдіреді

    Дескриптор:

    -металдар мен бейметаллдар атауын анықтайды-1балл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Г.
    08 Желтоқсан 2023
    893
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Металл мен бейметалдар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Металл мен бейметалдар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Металл мен бейметалдар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлімі

    5.2 A Заттар және материалдар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Металл мен бейметалдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.5 - заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу

    Сабақтың мақсаты

    Заттарды ерігіштігі бойынша жіктеу;

    Заттарды металдар мен бейметалдарға жіктеу;

    Құндылыққа баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті



    Оқушының әрекеті



    Бағалау



    Ресурстар




    Сабақтың басы

    0-2мин








    Алдыңғы білімді еске түсіру

    2-7мин мин


    Ұйымдастырушылық кезең.

    Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа зейінін аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Алақан жылуы» тренинг

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүреді

    I – өткізгіштік

    II – иілгіштік

    ІII – қаттылық



    «Сандағы сұрақтар» әдісі арқылы тапсырмаларды платформада ұсыну




    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды

    Шеңбер боп тұрып бір-біріне алақандарын қойып жақсы тілектер білдірді.







    Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін берілген сұрақтарға сандарды таңдай отырып жауап береді.


    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!






    Дескриптор :

    -сұрақтарға жауап ереді

    Әрбір жауап-1балл мұғалімнің қошеметі

    Презентация

    Топтастыру

    http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ онлайн генератор арқылы жүзеге асады





    https://wordwall.net/ru/resource/65034699

    Сабақтың ортасы

    7-15 мин


















    Жаңа сабақты бастау. Ой қозғау сұрақтарын ұсынады

    «Суретте нені көрдің» әдісі




    Қалай ойлайсыздар күнделікті тұрмыста қолданатын заттар металлдардан, бейметалдардан тұра ма?

    Тағы қандай заттарды білесің? Металдар мен бейметаллдар қатты, иілгіш, сұйық, ұнтақ күйде кездесе ме? Табиғатта қай түрі көптеп кезедседі?

    «Медиа» әдісі. Оқушылардың назарын

    «Металлдар және бейметалдар» бейнекөрініске аударып, бұл арқылы не байқағандарын сұрай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді

    Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады



    Оқушылар суретті мұқият қарастырады, сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады

    мағынаны білу үшін бейнекөрсетілімге мұқият көреді. Әрбір маңызды ақпараттарды бейнематериалдардан алады, кілтті сөзлдерді жазады


















    Оқушылар теориядан ұққандарын берілген тапсыраманы орындау арқылы дәлелдейді





    Бағалау критерийі:

    -Суреттен өз білгендерін айтады

    -сұрақтарға жауап береді-Бейнені көре отырып жауаптарын негіздейді

    -термин сөздерді жазып алады









    -металдар мен бейметалдарды ажыратып орналастырады-1балл
























    https://learningapps.org/view23662516

    15-25мин

    «Топтас, талқыла, сипатта»

    1-топ оқушылар Ерекше металлдарды сипаттайды

    2-топ Бейметалдардың тұрмыстағы түрлерін айтады

    3-топ Венн диаграмасына металдар мен бейметалдардың ұқсастығы мен айырмашылығын көрсетеді

    Мұғалім жеребе тастайды

    Оқушылар берілген тапсырманы топта талқылайды

    Бәрі

    Өкіл

    Таңдау

    Әдісімен түсіндіружұмыстарын жүргізеді

    Бағалау:

    Топтар бірін –бірі бағалайды

    «+»-өте жақсы

    «!» түсініксіз

    «?» сұрағыммыз бар

    Мұғалім бонустары

    Оқулықтағы мәтінді қолданады, суреттер

    Сабақтың ортасы

    25-35мин

    Жұптық жұмыс

    Тәжірибелер алаңы

    1-жұп тәжірибесі.

    1. Балғамен алюминий сымды бірнеше рет ұр. Сымға не болды?

    2. Графитті де осылай ұр. Не болды?

    3. Ойланып көр, металға қандай қасиет тән, ал бейметалл үшін қандай қасиет тән емес? Бұл қасиет шаруашылықта қайда қолданылады?

    2-жұп тәжірибесі. Алюминий сымы мен графитті алып, олардың екеуін де саусақтарыңмен қатты қыс.

    Сен не байқадың? Қай нысан өзгеріссіз қалды? Графитке не болды? Графитті қатты металл деп айтуға бола ма?

    3-жұп оқушылар платформада тапсырмалар орындайды

    Оқушылар топта жұптасады берілген тәжірибені орындап, метал мен бейметалдардың ұқсастығы мен айыр машылығын анықтайды «Салыстыру сызығы» кестесін толтырады






    Оқушылар платформадағы тапсырманы орындайды

    Дескриптор:

    -тәжірибеден шыққан нәтижелерін кестеге толтырады-2балл









    -суреттегі металл түрлерін тауып сәйкестендіреді-2балл


    Қажетті құралдар:

    алюминий сымы немесе тілімі, графит (жай қарындаштың өзегі).










    https://learningapps.org/view30374998

    35-40мин


    «Соңғы сөзді мен айтам » әдісі

    1. Металдың құрметіне аталған қандай дәуірлерді білесің?

    2. Металда қандай байланыс түрі бар?

    3. Қандай физикалық қасиеттер металдық байланыстар тудырады?

    4. Ең иілгіш металл қайсысы?

    5. Қай металл түрі электр қуатын жақсы өткізеді?

    6.бейметаллдар табиғатта қандай күйде кездеседі?

    Оқушылар таұырыпты бекіту үшін берілген сұрақтарға түсінгендері бойынша жауап береді

    Дескриптор:

    -дәуірлерді атайды-1балл

    -сұрақтарға жауап береді

    Әрбір жауап-1балл


    40-45мин

    Қорытынды тапсырмасын ұсынады





    Кері байланыс

    Сезімдер аралы әдісі

    Оқушылар берілген тапсырмадан металлдар мен бейметалдарды табады, қасиеттерін біледі



    Сабақтың ұнағанын, түсініксіз болған сәттерін өз сезімдерімен білдіреді

    Дескриптор:

    -металдар мен бейметаллдар атауын анықтайды-1балл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 5 сынып
    08.12.2023
    893
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Г.
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации