Материалдар / Металл мен бейметалдар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Металл мен бейметалдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Металл мен бейметалдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2023
303
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Бөлімі

5.2 A Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Металл мен бейметалдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.2.5 - заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу

Сабақтың мақсаты

Заттарды ерігіштігі бойынша жіктеу;

Заттарды металдар мен бейметалдарға жіктеу;

Құндылыққа баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті



Оқушының әрекеті



Бағалау



Ресурстар




Сабақтың басы

0-2мин








Алдыңғы білімді еске түсіру

2-7мин мин


Ұйымдастырушылық кезең.

Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа зейінін аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Алақан жылуы» тренинг

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүреді

I – өткізгіштік

II – иілгіштік

ІII – қаттылық



«Сандағы сұрақтар» әдісі арқылы тапсырмаларды платформада ұсыну




Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды

Шеңбер боп тұрып бір-біріне алақандарын қойып жақсы тілектер білдірді.







Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін берілген сұрақтарға сандарды таңдай отырып жауап береді.


Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!






Дескриптор :

-сұрақтарға жауап ереді

Әрбір жауап-1балл мұғалімнің қошеметі

Презентация

Топтастыру

http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ онлайн генератор арқылы жүзеге асады





https://wordwall.net/ru/resource/65034699

Сабақтың ортасы

7-15 мин


















Жаңа сабақты бастау. Ой қозғау сұрақтарын ұсынады

«Суретте нені көрдің» әдісі




Қалай ойлайсыздар күнделікті тұрмыста қолданатын заттар металлдардан, бейметалдардан тұра ма?

Тағы қандай заттарды білесің? Металдар мен бейметаллдар қатты, иілгіш, сұйық, ұнтақ күйде кездесе ме? Табиғатта қай түрі көптеп кезедседі?

«Медиа» әдісі. Оқушылардың назарын

«Металлдар және бейметалдар» бейнекөрініске аударып, бұл арқылы не байқағандарын сұрай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Мұғалім түсіндірме жүргізеді

Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады



Оқушылар суретті мұқият қарастырады, сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады

мағынаны білу үшін бейнекөрсетілімге мұқият көреді. Әрбір маңызды ақпараттарды бейнематериалдардан алады, кілтті сөзлдерді жазады


















Оқушылар теориядан ұққандарын берілген тапсыраманы орындау арқылы дәлелдейді





Бағалау критерийі:

-Суреттен өз білгендерін айтады

-сұрақтарға жауап береді-Бейнені көре отырып жауаптарын негіздейді

-термин сөздерді жазып алады









-металдар мен бейметалдарды ажыратып орналастырады-1балл
























https://learningapps.org/view23662516

15-25мин

«Топтас, талқыла, сипатта»

1-топ оқушылар Ерекше металлдарды сипаттайды

2-топ Бейметалдардың тұрмыстағы түрлерін айтады

3-топ Венн диаграмасына металдар мен бейметалдардың ұқсастығы мен айырмашылығын көрсетеді

Мұғалім жеребе тастайды

Оқушылар берілген тапсырманы топта талқылайды

Бәрі

Өкіл

Таңдау

Әдісімен түсіндіружұмыстарын жүргізеді

Бағалау:

Топтар бірін –бірі бағалайды

«+»-өте жақсы

«!» түсініксіз

«?» сұрағыммыз бар

Мұғалім бонустары

Оқулықтағы мәтінді қолданады, суреттер

Сабақтың ортасы

25-35мин

Жұптық жұмыс

Тәжірибелер алаңы

1-жұп тәжірибесі.

1. Балғамен алюминий сымды бірнеше рет ұр. Сымға не болды?

2. Графитті де осылай ұр. Не болды?

3. Ойланып көр, металға қандай қасиет тән, ал бейметалл үшін қандай қасиет тән емес? Бұл қасиет шаруашылықта қайда қолданылады?

2-жұп тәжірибесі. Алюминий сымы мен графитті алып, олардың екеуін де саусақтарыңмен қатты қыс.

Сен не байқадың? Қай нысан өзгеріссіз қалды? Графитке не болды? Графитті қатты металл деп айтуға бола ма?

3-жұп оқушылар платформада тапсырмалар орындайды

Оқушылар топта жұптасады берілген тәжірибені орындап, метал мен бейметалдардың ұқсастығы мен айыр машылығын анықтайды «Салыстыру сызығы» кестесін толтырады






Оқушылар платформадағы тапсырманы орындайды

Дескриптор:

-тәжірибеден шыққан нәтижелерін кестеге толтырады-2балл









-суреттегі металл түрлерін тауып сәйкестендіреді-2балл


Қажетті құралдар:

алюминий сымы немесе тілімі, графит (жай қарындаштың өзегі).










https://learningapps.org/view30374998

35-40мин


«Соңғы сөзді мен айтам » әдісі

1. Металдың құрметіне аталған қандай дәуірлерді білесің?

2. Металда қандай байланыс түрі бар?

3. Қандай физикалық қасиеттер металдық байланыстар тудырады?

4. Ең иілгіш металл қайсысы?

5. Қай металл түрі электр қуатын жақсы өткізеді?

6.бейметаллдар табиғатта қандай күйде кездеседі?

Оқушылар таұырыпты бекіту үшін берілген сұрақтарға түсінгендері бойынша жауап береді

Дескриптор:

-дәуірлерді атайды-1балл

-сұрақтарға жауап береді

Әрбір жауап-1балл


40-45мин

Қорытынды тапсырмасын ұсынады





Кері байланыс

Сезімдер аралы әдісі

Оқушылар берілген тапсырмадан металлдар мен бейметалдарды табады, қасиеттерін біледі



Сабақтың ұнағанын, түсініксіз болған сәттерін өз сезімдерімен білдіреді

Дескриптор:

-металдар мен бейметаллдар атауын анықтайды-1балл

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!