Күні: |
Пәні: Информатика |
Сыныбы: 8 «Ә» |
Пән мұғалімі: Әбдиева Сандуғаш Қолдасқызы |
Сабақтың тақырыбы: | §23. Microsoft Exсel туралы жалпы мәлімет |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушыларды Microsoft Exсel -дегі негізгі ұғымдармен, жұмыстық кесте элементтерімен таныстыру. Жұмыстық беттермен әрекет жүргізуге, жұмыстық кесте беттері арасында орын ауыстыруға, жұмыстық беттер қосуға, кесте таңбаларының аттарын өзгертуге, бағанның ені мен жолдың биіктігін өзгертуді және түс беруді үйрету. |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар: Microsoft Exсel -дегі негізгі ұғымдарын біледі;Жұмыстық беттермен әрекет жүргізе алады;Кесте құра алады;Ұяшықтармен жұмыс істей біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі: Microsoft Exсel -дегі негізгі элементтерін біледі. Exсel – мен еркін жұмыс істей алады. |
| Кейбір оқушылар: Microsoft Exсel –де кестені өз бетінше құра алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Сабақ кезінде жеке және топта жұмыс жасай алады.Топпен жұмыс жасау барысында өз ойларын еркін айтады және толық жеткізе алады;Жаңа тақырыпқа байланысты мәселелерді топта талқылап, дұрыс шешімін табу жолдарын қарастырады;Топта жұмыс істеу барысында бір – біріне үйретуді, бір – бірін оқытуды жүзеге асырады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Кесте, жолдар, бағандар, ұяшық, түс белгісі. |
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған тармақтар: |
| Exсel – дің тиімділігі неде?Парақшалардың пайдасы?Exсel мен Word айырмашылығы қандай? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Кестелер бойынша жұмыс, постермен жұмыс, практикада қолданып көру, кері байланыс, т.б. |
Алдыңғы оқу | Модельдеу кезеңдері |
Жоспар
|
Жоспар-ланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | Бағалау |
Басталуы 4 мин
| Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгелдеу, оқу құралдарына және көңіл-күйлеріне назар аудару.
Сергіту сәті «Сіздің жақсы қасиеттеріңіз» Мақсаты: оқушылардың бір-біріне жақсы қасиеттерін айтқыза отырып, достық қарым-қатынастарын нығайту, топтық жұмыста жағымды қарым –қатынасты орнату |
| Смайликтер арқылы бағалау |
3 мин
| 2. «Сиқырлы таяқша» әдісі, үй тапсырмасына оқушылар таяқшаны бір-біріне беру арқылы жауап бередіМақсаты: өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін байқау | Сиқырлы таяқша
| Смайликтер арқылы бағалау |
1 мин
3 мин
| 3.«Фигураларды таңда» әдісі, «Квадрат», «Үшбұрыш», «Шеңбер» болып 3 топқа бірігеді. (Оқушыларды таңдаған фигуралары бойынша топтастырып, өздерінің алған фигуралары бойынша мінездеме беру).Әр топ уақыт сақшысын, көшбасшысын, хатшысын сайлайды.Мақсаты: топқа біріктіру4.«Сөз жұмбақ» арқылы жаңа сабақты ашуҚарапайым есептеулер жүргізетін программа?(калькулятор)Ақпаратты енгізу құрылғысы? (пернетақта)«Компьютердің миы» деп нені айтады? (процессор)Компьютердің жанындағы өсімдік? (кактус)Ақпаратты шығару құрылғысы? (принтер)Санау жүйесі? (екілік)Paint қандай редактор? (графиктік)Графикалық ақпаратты оқуға арналған құрылғы? (сканер)§23. Microsoft Exсel туралы жалпы мәлімет. Мақсаты: Жаңа сабақты ашу |
АвтофигураларА4 парақшалар
Интерактивті тақта |
Өзін-өзі бағалау
Смайликтер арқылы бағалау |
Ортасы10 мин
2 мин
15 мин | 5. «Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі, әр топ бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін топта оқып, талқылайды.Квадрат. Microsoft Excel - ге кіріспе. Тарихи шолу.Үшбұрыш. Microsoft Excel - мен таныстыру.Шеңбер. Microsoft Excel - мен MS Word - тың ұқсастықтарымен айырмашылықтары. (Венн диаграммасымен)Мақсаты: тақырыпты меңгерту
6. «Кім тапқыр»- ойыны.1. Электрондық кесте дегеніміз не? (Кестенің компьютерлік бейнесі (ЭК)).2. Microsoft Excel - дің пайда болу кезеңі? (1985 жылдан бері қолдануда).3. Бірнеше жолдардан тұратын кестені... (Тіктөртбұрышты кесте).4. Көршілес ұяшықтардың тік бірлестігі... (Баған).5. Ұяшық дегеніміз не? (Дерек сақталатын орын).6. Көршілес ұяшықтардың көлденең бірлестігі.... (жол).7. Кесте тек бір ғана жолдан болуы мүмкін бұл.... (сызықтық).Microsoft EXCEL қандай программа .... (кестелік).Мақсаты: тақырыпты меңгергендерін тексеру7. Тақырып бойынша алған білімін практикада жүзеге асыру1 топ. Сабақ кестесін толтыру2 топ. Үлгі бойынша кесте толтыру3 топ. 10*10 көбейту кестесін толтыру
Мақсаты: Алған білімдерін, практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру | Оқулық Информатика 8-сынып, авт. Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
Оқулық Информатика 8-сынып, авт. Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
Оқулық Информатика 8-сынып, авт. Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов | Смайликтер арқылы бағалау
Смайликтер арқылы бағалау
Смайликтер арқылы бағалау
|
Аяқталуы 4 мин
1 мин
3 мин | 8. «Тест тапсырмалары арқылы сабақты пысықтауМақсаты: уақытты тиімді пайдалану
9. Үй тапсырмасын беру. §23. Microsoft Exсel туралы жалпы мәлімет
10. «Кері байланыс» парақтары арқылы бағалау.
Мақсаты: уақытты үнемді пайдалану.
| 4 форматты парақшалар
4 форматты парақшалар
| Смайликтер арқылы бағалау
Формативті және суммативті бағалау
|