Материалдар / "Микробиологиядан 10- сынып оқушыларына арналған элективті курс бағдарламасы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Микробиологиядан 10- сынып оқушыларына арналған элективті курс бағдарламасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Микробиологиядан 10- сынып оқушыларына арналған элективті курс бағдарламасы"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1836
31 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсініктеме хатЖалпы білім беретін мектептердің 10 сыныптарына арналған биология қолданбалы курсы бағдарламасының көлемі жылына 34 сағат, аптасына 1 сағат.Курстың мақсаты:Оқушылардың микробиологиялық білімдерін тереңдете отырып, оларды шығармашылықпен ойлауға, өз бетінше шешім қабылдауға үйрету. Бұл қолданбалы курс оқушылардың ойлау, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды, жалпы адамзаттық құндылықты дамытуды, табиғатқа ғылыми көзқарасын, адамның дүниетанымдық көзқарасына алғышарт болып табылатын әлеуметтік маңызды бағдарларын, түрлі мәселелерді шешуде алған білімін шығармашылықпен қолдану дағдыларын қалыптастыруды көздейді.Курстың негізгі міндеттері:Оқушылардың ғылыми дүниетанымдық көзқарастарын қалыптастыруОқушыларға микробиология білім мен тәрбие беру проблемасын теориялық жағынан негіздеу.Оқушыларға микробиология білім мен тәрбие беру проблемасын теориялық жағынан негіздеу.Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту (жеке жағдайда, әрекеттік ойлау қабілетін дамыту);• Оқушы биологияның саласы микробиология пәнінен алған білімін өмірлерінде қажеттіліктеріне пайдалану дағдаландыру жолдарын қарастыру.Оқушыларды практикалық және бағдарды бағытта даярлауКүтілетін нәтиже:• Оқушылар қабілетіне қарай мемлекеттік стандартқа сай сапалы білім алады.• Проблеманы көре алатын және оны шеше алатын, барлық ақпарат түрлерімен жұмыс істеп, алған білімдерін өмірде кездескен нақты жағдайда пайдалана алатын тұлға қалыптасады.• Оқу үрдісінде репродуктивтік, эвристикалық және зерттеушілік тапсырмаларды қолдану оқушылардың белсенділігін арттыру.• Өз заманына сай білімді, іскер, шығармашыл, жан-жақты дамыған, терең білімді шығармашыл тұлға қалыптастыру.Пәнаралық байланыс: химия, экология, биохимия, молекуляры биология және медициналық генетика, физиология, гистология, информатика.Оқушыларға қойылатын талаптар:қазіргі кездегі түйінді проблемаларды зерделеу;– болашақ кәсіби қызметке бағдарлану;– танымдық, ұйымдастырушылық дағдыларды жетілдіру;– базалық білім мазмұнны толықтыру және жетілдіру;10 сыныпқа арналған қолданбалы курс«Микробиология»аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат.Тақырыбы

Сағат саны





Мерзімі



Жұмыс әдістері

Оқушы әрекеті1Жердің эволяциясы. Биосфера туралы түсінік1

КөрсетілімТалдау мәлімет2Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы жəне дамуы1

КөрсетілімЭссе жазу3Алғашқы протобионттар1

ТалдауМәлімет жинау4Бактерияның морфологиялық құрылысы және тіршілік ортасы1

КестеКестемен жұмыс5Микробиология пәні нені зерттейді1

дәрісМәлімет жинау6Микробиологияның даму кезеңдері1

ДәрісМәлімет жинау7-8Микробиология ғылымының қалыптасу кезеңдері мен құрылымы2

талдауМәлімет жинау9Микроорганизмдердің өсу факторлары1

ТалдауКесте толтыру10Микроорганизмдердің қоректенуі ,тыныс алуы , өсуі және көбеюі.1

тадауКесте толтыру11Микробиология жетістіктері1

ӘңгімеІзденіс12Қазақстан Республикасың микробиологтарының еңбектері1

ТалқылауІзденіс13Микробтардың биохимиялық қасиеті. Ферменттер1

ПікірлесуӨз көзқарасыЭссе жазу14Төменгі сатыдағы саңырауқұлақтар1

ӘңгімелесуІзденісКесте толтыру15Ұсақ балдырлар1

ДәрісКонспект16Қарапайым ағзалар1

Өзіндік жұмысІздену17Вирустар1

ӘңгімелесуТалдау,презентация жасау18Вирустық инфекциялардың ерекшеліктері1

ДәрісСызбанұсқа құру19Тыныс алу жүйесінің вирустық аурулары (күл, дифтерия, туберкулез)1

ДәрісЖеке тапсырма20-21Инфекциялық аурулар : хламидиоз, сіреспе, гангрена, ботулизм, гепатит, іш сүзегі, тырысқақ ,оба, туляремия, бруцеллез, сібір түйнемесі т.б.2

ДәрісЖеке тапсырма22АИВ - инфекциясы1

ДәрісЖеке тапсырма23Бактериялық аурулар1

Жеке тапсырмаІздену24Вирустық, бактериялық аурулардың алдын алу жолдары1

ДәрісЖеке тапсырма25Иммунология. Иммунитет түрлері1

Өзіндік жұмысІзденіс26Имунитеттің факторлары (табиғи және жасанды)1

Жұппен жұмысМәлімет27Вакциналар.1

Жұппен жұмысСызбанұсқа құру28Биотехнология. Биотехнологияның проблемалары жəне болашағы1

Жеке тапсырмаЖеке тапсырма29Тамақ өнімдерін,дəрумендерді, ферменттер мен дəрілерді микробиологиялық өндіру1

Өзіндік жұмысІзденіс30Өнеркәсіптегі микроорганизмдердің рөлі1

ДәрісКонспект Кесте толтыру

31Тағамдық инфекциялар, тағамдық уланулар1

ДәрісСызбанұсқа құру32Микроағзалардың экологиясы1

ДәрісСызбанұсқа33Сынақ1

Жеке жұмысЖеке жұмыс34Қорытынды сабақ1

Жарыс сабақІзденісПракт-икалық жұмысІКіріспе3





1Микробиология – ұсақ ағзалар жөніндегі ғылым.1

Мәтінмен танысу

2Микробиология ғылымының зерттелу тарихы.1

Ауызша түсіндіру электронды оқулықпен жұмыс.

3Микробиология ғылымының көп салалығы1

Мәтінмен танысу

ІІВирустар7





4Вирустардың зерттелу тарихы,құрылыс ерекшелігі1

Мәтінді оқушылар өз бетімен таныса отырып,талдау.Реферат қорғау5Бактериофагтар1

Мәтінмен танысуРеферат қорғау6Вирустық инфекциялардың формалары1

Ауызша, топтық жұмыс

7ЖҚТБ және оның қоздырғышының ашылу тарихы1

Шығармашылық зерттеу жұмысыСуреттер, деректер жинақтау8ЖҚТБ – ның жұғу жолдары және сақтану шаралары1

Ауызша,жазбаша жұмыс, проблемалық мәселелерді шешуСлайд материалдарын жасақтау9Құс тұмауы,жұғу жолдары,сақтану шаралары1

Ауызша түсіндіру топтық жұмысРеферат қорғау10Рак және вирустар1

Мәтінді оқу,талдауДеректер жинақтауІІІБактериялар11





11Бактериялар түрлері,құрамы1

Ауызша түсіндіру, электронды оқулықпен жұмысЗертханалық жұмыс12Бактерия жасушасының анатомиясы1

Ауызша,жазбаша жұмыс

13Биогенді элементтер1

Пәнаралық байланыс арқылы түсіндіруҚосымша материалдан деректер жинақтау14Цианобактериялар, түрлері1

Мәтінмен ауызша,жазбаша жұмыс

15Бактериялардың мутациясының түрлері1





16Бактериялар тудыратын аурулар1

Сабақ - конференцияРеферат қорғау17Туберкулез - қауіпті дерт1

Электронды оқулық,слайд көрсетіліміШығармашылық жұмыс18Саңырауқұлақтар морфологиясы1

Ауызша түсіндіруЗертханалық жұмыс19Зең саңырауқұлақтары1

Жазбаша жұмыс

20Ашытқы саңырауқұлағы1

Ұжымдық топтық жұмыс

21Өсіру әдістері және адам паталогиясындағы ролі1





ІYБиосфера және микроағзалар5





22Ауадағы микробтар1

Лекция,ауызша түсіндіруРеферат қорғау23Судағы микробтар1

Жазбаша жұмыстар

24Топырақ және микроағзалар1

Лекция

25Адам және микроағзалар1

Электронды оқулық арқылы түсіндіруСлайд материалдарын жасақтау26Космостық микробиология1

Ұжымдық жұмыс

YМикроағзалар және ауыл шаруашылығы2





27Азотфиксациялаушы бактериялар және мәдени өсімдіктер1



Шығармашылық зерттеу жұмысы28Биогенді элементтер қозғалысы1



Реферат қорғауМикроағзалар селекциясы6





29Ферменттер,олардың микроағзалар тіршілігінде атқаратын ролі1





30Коферменттер және дәрумендер1





31Биотехнология1





32Микроағзалардың халық шаруашылығында,медицинада қолданылуы1





33Қорытынды1





34Сынақ жұмысы1

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!