Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Мирас» клубына арналған кіріктірілген балаларға қосымша білім беру бағдарламасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің «Оқушылар сарайы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
Келісілді ҚО ББ Шахтинск қ. «Оқушылар сарайы» КМҚК директоры ________ Шмик И.Э. «___» ______ 2022 ж. |
|
Бекітемін ҚО ББ «Шахтинск қаласының білім бөлімі» ММ әдістемелік бөлімінің меңгерушісі ______Сатемирова Д.А. «___» _______ 2022 ж. |
«МИРАС» клубының
біріктірілген қосымша білім беретін оқу
БАҒДАРЛАМАСЫ
7-17 жастағы білім алушылар үшін
бағдарлама жүзеге асырылатын мерзімі 3 жыл
Құрастырушы-автор:
Есжанова Бактигүл Сейфуллиновна
Қосымша білім беру педагогі
«Оқушылар сарайы»» КМҚК
Шахтинск -2022
Түсінік хат
Тәуелсіз Қазақстанның өркендеуiнiң, елдің негiзгi тұтқасы болатын демократиялық қоғамды құратын парасатты, бiлiмдi тұлғаларды дайындауда қосымша білім беру арқылы ұлттық тәлiм-тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың маңызы зор екенi даусыз. Әр оқушыны тұлға ретінде қалыптастыруда, табиғи қабілеті мен талантын ашуда «Мирас» клубының біріктірілген балаларға қосымша білім беру бағдарламасы ұлттық педагогика негізіндегі тәрбие жұмыс жүйесі аса тиімді, нәтижелі, қажетті болмақ және ұлттық болмысымыз бен ерекшелігімізді ашуға негіз болады.
Бүгінгі күні атқарылып жатқан жұмыстардың бағытына қазақ халқының ұлттық мәдениетін, Қазақстан халықтарының тарихын, олардың салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын, қолөнерімен, тарихи шежіресімен таныстыру арқылы бүгінгі күнмен, өмірмен байланыстыру, шығармашылықпен ұштастыру аса қажет. Азаматтық-патриоттық тәрбие бүгінде тәрбие жұмысы жүйесінің маңызды буындарының бірі болып табылады. Патриотизм қоғам алдындағы жауапкершілік сезімін, отбасына, үйіне, Отанына, туған табиғатына терең рухани сүйіспеншілік сезімін, басқа адамдарға деген толеранттылықты қамтиды.
Жаңашылдығы: Бағдарламаның жаңалығы оның қолданбалы сипаты мен пәнаралық байланыстар негізінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталуында жатыр. Білім беру бағдарламасы білім алушылардың дәстүрлер мен жергілікті халық мәдениетінің шығу тегі, балалардың ой-өрісі туралы түсініктерін кеңейтеді, шығармашылық дамуға, ойлау дербестігіне ықпал етеді, оқыту да, дамыту да болып табылады.
Өзектілігі:
Бағдарламаға түрлі материалдарды өңдеудің жаңа заманауи технологиялары енгізілді – киіз басу, биолатрика, темари, канзаши, кілем тоқу, витраж, кесте тігу. Ұлттық қол еңбегі бүкіл әлемде бағаланады және көрмелер, жәрмеңкелер өткізу балаға қоғамның мәдени және әлеуметтік өміріне белсенді қатысуға мүмкіндік береді. Халық өнері ұрпақтан ұрпаққа белгілі бір тәсілдері арқылы берілетін көркем қолөнер - халықтың шығармашылық және дүниетанымы сұлулық жаны.
Педагогикалық мақсаттылық: Бағдарлама технология, тарих, әдебиет, зоология, биология, география, бейнелеу өнері пәндерімен пәнаралық байланысты қарастырады. Сабақтас пәндермен – композиция негіздерімен, түстану негіздерімен кіріктіру-оқушылардың ой-өрісін айтарлықтай кеңейтеді және білімдерін тереңдетуге ықпал етеді.
-
көрнекілік-демонстрациялық – педагогтің шығарма орындауы, бақылау, интерактивті және мультимедиалық таныстыруды көрсетуі;
-
практикалық –құралдармен жұмыс, дайындық жаттығулары, шығарманы өз бетінше талдау, шығарманың жеке бөліктерімен жұмысатуы;
-
талдау – салыстыру және жалпылау, қисынды ойлауды дамытуы;
-
эмоциялық – ассоциацияларды, бейнелерді, көркемдік әсерлерді таңдату, көркем бейнелі ойлауды дамыту.
Бағдарлама ісәрекеттің келесі принциптерге негізделген:
-
функционалды сауаттылық
-
азаматтық–елжандылық
-
мәдени-этнографиялық
-
көркем – эстетикалық
-
қолөнер, кәсіптік
-
кәсіби бағдар
-
-экологиялық мәдениет
-
-салауатты өмір салтын қалыптастыру
-
тәрбиелеу үрдісіне отбасы мүшелерін қатыстыру
-
тәрбиеленушілердің өзін-өзі басқару жүйесін дамыту
Бағдарлама 7-17 жастағы балаларға арналған
Мақсаты: Өскелең ұрпақтың санасын жаңғыртудың негізгі қағидаларын қалыптастырумен қатар, бүгінгі қазақ елінің индустриалдық-инновациялық жүйесінің дамуын қамтамасыз ететін парасатты ұлттық сипаттағы белсенді іс-әрекетке лайықты, ұлттық құндылықтар мен жалпыадамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын, құқықтық демократиялық қоғам құруға өз үлесін қосатын, қоғамның мәдениетін арттыратын қоғамдық-белсенді тұлға тәрбиелеу.
Міндеттері:
Білімділік:
Қазақстан Республикасындағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында тәрбиеленушіні функционалды сауаттылыққа баулу.
Тәрбиелік:
Тәрбиеленушілері ұлттық құндылықтар арқылы рухани-адамгершілікке, отансүйгіштікке тәрбиелеу және олардың азаматтық белсенділігін, әлеуметтік жауапкершілігін және әлеуетін ашу тетіктерін қалыптастыру жөніндегі шаралар кешенін іске асыру.
Білім және мәдени-рухани тұрғыда басқа өркениеттермен бәсекеге қабілетті болуын қамтамасыз ету, қоғам мен адам, адам мен табиғат қарым-қатынасының өркениеттілік сана-сезімін ұлттық рухта қалыптастыру, тәрбиеленушілердің шығармашылық ізденісіне, өзіндік білім жетілдіруіне мүмкіндік туғызу.
Дамытушылық:
Жеке және топтық шығармашылық жұмыс істеу барысында ауқымды ақпаратпен жұмыс істеу, сол ақпаратты күнделікті өмірде қолдану, іздеу, өңдеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, яғни күнделікті өмірде кездесетін заттардың әдемілігін көре білу білігі, еңбекке араласу үдерісінен қуаныш сезіміне бөлену, әлемнің құпиялары мен заңдылықтарын білу ықыластарын арттыру.
Бағдарламаны іске асыру мерзімі – 3 жыл.
Оқыту тілі мемлекеттік және орыс тілдерінде өтеді. Сабақтар топтық және кіші топтар бойынша өткізіледі.
Сабақ формалары, тәртібі:
-
Әңгіме сағаттары: танымдық-этикалық әңгімелер, пікірталастар;
-
Диалогтік тәсіл: кездесулер, викториналар, дебаттар, рөлдік ойындар;
-
Жұптық, топтық жұмыстар: әдебиеттермен және басқа да ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс;
-
Жанды сабақтар: ойын – саяхаттар,шеберлік сыныптары;
-
Түсіндіру: иллюстрация, презентация;
-
Салыстыру-талдау: практикалық және зерттеу т .д
-
Сурет салу, қолөнер туындыларын әзірлеу
Апталық жүктеме:
-
1 оқу жылы аптасына 1 рет 3 сағаттан жылына 108 сағат
-
2 оқу жылы – аптасына 1 рет 3 сағаттан жылына 108 сағат.
-
3 оқу жылы – аптасына 1 рет 3 сағаттан жылына 108 сағат.
Сабақтар топтық және кіші топтар бойынша өткізіледі. Жас мөлшеріне, қабілетіне байланысты кіші топтарға бөлінеді. Әр кіші топта 6 оқушыдан барлығы 18 оқушы. Бұл педагогке сабақтар әдістемесін дұрыс анықтауға, теоретикалық және практикалық жұмыстын уақытын реттеуге мүмкіндік береді
Соңғы оқу жылында бүкіл әлемде пандемияға байланысты оқшауланған жағдайда оқытудың жаңа түрлері қарастырылды. Қашықтан оқыту жүйесіне әртүрлі формалар енгізілді. Қашықтықтан оқытуда білім беру процесінде компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларға негізделген үздік дәстүрлі және инновациялық әдістер, құралдар мен оқыту нысандары пайдаланылды. Мұғаліммен телефон, электрондық пошта және қарапайым пошта арқылы, сондай-ақ бетпе-бет байланысу мүмкіндігі бар. Сабақтар топты кіші топтарға бөлу мүмкіндігімен штаттық және қашықтан режимінде де өткізілді.
-
Қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ZOOM, WhatsApp платформасында өтеді.
-
Күнтізбелік жоспарда өзгерістер болуы мүмкін.
-
Штаттық режимде: топтар кіші топтарға бөлінеді, сабақ 40 мин, үзіліс 10-20 мин. Кіші топтағы балалардың саны 6 адам.
Күтілетін нәтижелер және олардың нәтижелілігін анықтау тәсілдері:
-
Тәрбиеленушілер санасында ұлттық құндылық түсінігі берік қалыптасады, рухани-адамгершілігі биіктеу арқылы өз елінің патриоты, жанымен, тәнімен еліне қызмет етуге, білім алуға, өмірде өз орнын табуға, жақсы маман болуға жетелейді.
-
Тәрбие жұмысындағы ұлттық педагогика бағыты бойынша жұмыс жүйесі қалыптасумен қатар, оқушылардың тәртіптері оң нәтиже береді, өздерін ортада ұстауы қалыптасады, танымы арту арқылы білім алуға құштарлығы жетіле түседі, тілі бай, ойы жүйрік болады.
-
Әр оқушы өз ұлтының ерекшелігін жан-жақты таниды, мақтан етеді, насихаттайды, ұстанады.
Бағдарламаны іске арттыру шарттары
-
Іс-тәжірибе алмасу мақсатында әлеуметтік желіні пайдалану.
-
Бейнелеу өнері мен ұлттық қолөнерді кіріктіре ұйымдастыру.
-
Қосымша білім педагогінің рухани-адамгершілік, ұлттық таным, әр баланың психологиялық ерекшелігін тану бағытындағы жұмысының тиімділігін арттыру.
-
Әр бағыт бойынша әзірлемелер, әдістемелік жинақтар, арнайы журнал даярлау, бұқаралық ақпарат беттеріне ұсыну, тиімділігі мен нәтижелігін сараптайтын семинарлар, дөңгелек үстелдер, кездесулер, пікір сайыстар ұйымдастыру.
-
Тәрбие жұмыстарын жүйелеу арқылы жетілдіру, сапасы мен тиімділігін арттыру.
-
Ата-аналармен атқарылатын жұмыстарды нақтылау, ата-ана беделін көтеру, орталық ұжымымен ынтымақтаса отырып жұмыс атқаруға түрткі болу.Барлық санитарлық нормаларды сақтай отырып сабақ өткізіледі.
-
Бағдарлама білім алушының жас және жеке ерекшеліктерін ескереді, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға және оқу пәні шеңберінде меңгерілген арнайы білім, білік және дағдылардың негізгі және пәндік құзыреттіліктеріне қол жеткізуге бағытталған.
Бірінші оқу жылының оқу-тақырыптық жоспары
№ |
Тақырып |
теория |
практика |
барлығы |
|
Мен-Қазақстан азаматымын |
6 |
6 |
12 |
|
Кіріспе, Танысу. Қауіпсіздік ережелері |
3 |
|
3 |
|
Қазақстанның айбынды рәміздері |
1 |
2 |
3 |
|
Балаларды қорғау Конвенциясы |
1 |
2 |
3 |
|
«Тәуелсіз Қазақстан» |
1 |
2 |
3 |
|
Өнер бастауы |
11 |
22 |
33 |
|
Сары арқаның бейнелеу өнері |
1 |
2 |
3 |
|
Бейнелеу өнерінің түрлері |
|
3 |
3 |
|
Бейнелеу өнерінің жанрлары |
3 |
3 |
6 |
|
«Бабалар өсиеті» |
1 |
2 |
3 |
|
«Ырымдар мен тыйымдар» |
2 |
1 |
3 |
|
Ою-өрнек |
1 |
5 |
6 |
|
«Салт-дәстүрлер» |
1 |
2 |
3 |
|
Абай бейнелеу өнерінде |
1 |
2 |
3 |
|
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |