Кіріспе
кезең
|
Топқа
бөлу
|
Ақынның кітаптары арқылы
бөлінеді.
|
Кітап бейнесі
салынған карточканы сурып,топқа бөлінеді..
|
Кітаптың мұқабасының
суреті,үлестірмелі мұқабаның суреті.
|
Қызығушылығын
ояту:
Терең
ойлану
|
Оқушылар, қолдарыңыздағы кітаптың мұқабасында
авторына назар
аударайықшы.
Яғни, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы-ақиық
ақын Мұқағали Мақатаев болары
сөзсіз.
-
Биыл– ақиық ақын Мұқағали Мақатаевтың дүниеге
келгеніне 90 жыл мерейтойы екені белгілі. Тума талант бұл күнде
өмірден өтсе де, барша қазақтың жүрегінде берік орныққан. «Ақынмын
деп мен қалай айта аламын, Халқымның өз айтқанын қайталадым. Күпі
киген қазақтың қара өлеңін, Шекпен жауып өзіңе қайтарамын»- деп
жүрегінің түбінен қайнап шыққан асыл жырларымен қалың көпшіліктің
махаббатына бөленген Мұқағали Мақатаевтың «Әр өлеңі-бір ғұмыр» атты
сабағымызды
жалғастырайық!
-
Шындық және жалған
мәліметтер
|
|
|
Негізгі кезең
|
Талқылау
Болжам
жасау
|
Олай болса, бейнебаянға
назар аударайық.
Оқушылар, қандай
өлеңдерін білесіңдер?
Бұл өлеңдерінен нені
байқаймыз?
Ақын өмірі қанша қиын
болса да, Отанға деген,тілге деген махаббатын жоғалтпағанын
байқаймыз.
«Пай-пай өмір!» Ақынның
өз даусымен оқыған өлеңін тыңдайды.
Ақын тек қана өлең жазып
қоймаған,оның өлеңдеріне көптеген қазақ композиторлары ән
жазған.
Соның
бірі-«Бақыт»әні.қане,бәріміз сол әнге
қосылып,шырқайық!
Ақын И.Сапарбай
айтқандай, Мұқағалидың өлеңдеріне неге ән көп шығарылады
десеңіз,себебі,олар да өзі сияқты
аңқылдақ,ал,ондай дүние-кез-келген адамның
жүрегіне жол табады. Ал, менің де ойымша, ақынның
өлеңдері-кез-келген әдіске салып талдауға ыңғайлы екен. Қане, енді
өлеңдерін саралап көрсек.
|
Оқушылар бейнебаянды
тамашалап,өз қателерін түзеп,өмірбаянынан мәліметтер
алады.
Оқушылар жаттаған
тақпақтарын айтады.
Оқушылар өз ойларын
айтады.
Балалар әншіге қосылып
айтады.
|
https://www.youtube.com/watch?v=oIZTi5YBzyw
https://www.youtube.com/watch?v=vUo1mUj9dwU
|
Қорытындылау
кезеңі
|
Ой
Тұжырымдау
Қорытынды
жасау
|
1 -ші топқа «Отан» атты өлеңін Фрауер
әдісіне;
2-ші топқа «Қайран жеңгем» өлеңін РАФТ әдісі
бойынша;
3-ші топқа «Бақыт деген немене?» атты өлеңін
–Екіжақты күнделік әдісімен орындау
керек.
«Шындық және жалған мәліметтерге қайта
оралып,түсініктерін
тексеремін.
Жазылар естеліктер мен
туралы, Біреулер жан еді дер өр
тұлғалы. Біреулер тұлпар еді дер де
мүмкін, Бүтінделмей кеткен бір ер – тұрманы,деп, өзін
кейінгі ұрпақ ұмытпайтынын, есіне алып тұратынын ақын жүрегі сезсе
керек. Әрине, халқымыздың біртуар ақынының шаң басқан архивтерде
жатпай, том-том болып сөреде тұруына тілекшіміз. Ендеше, ақынды бір
сәтке еске алып, «Есіңе мені алғайсың!» әнін бірге
шырқайық.
|
Өз ойтолғауларын
оқиды.
|
|