Пәні: қазақ әдебиеті | Мектеп:Абай атындағы №26 орта мектебіПән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна |
Күні:18.04.18жСыныбы: 8 «А» | Қатысқандар саны: 25 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы | М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»поэмасы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Т/Ж.1. Көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады,сахналайды;Б/С. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді; |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы орындай алады:көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңді жатқа айтып, мазмұнын сахналап аша алады;Оқушылардың кейбірі орындай алады: кейіпкерлердің заманауи жаңашылдығын салыстырып баға бере алады; |
Бағалау критерииі | - көркем шығарманың мазмұнын түсінеді;- өлеңді жатқа айта алады;- өлең мазмұнын сахналап аша алады;- кейіпкерлерді салыстырып баға бере алады; |
|
|
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: тақырыбы мен идеясын анықтайды;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсініп жауап береді;Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету. |
Құндылықтарға баулу | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу,білім алу,еңбек ету. |
Пәнаралық байланыс | Әдебиет,музыка,өнер |
Алдыңғы оқу | М.Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы |
Сабақ барысы,әдістер: | «Мозайка»,«ПОПКОРН»,«Ойлан, жұптас, бөліс»,«Автор орындығы» «Раунд»әдістері |
Жоспарланған уақыт | Сабақ жоспары | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты ақын өлеңдері арқылы 3 топқа бөлемін.I- топ «Халық»II-топ «Тіл»III-топ «Отан»«Раунд»әдісі бойынша үй тапсырмасын (бір сөйлеммен) | «Мозайка»әдісі
«ПОПКОРН» әдісі
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ бес бөлімнен тұрады.
I.«Түп таным»
Топпен жұмыс
II. «Жыр таным»
III «Тіл таным IV. «Ой таным»
Диалогтік оқыту
V «Сыр таным»
| I.«Түп таным»II. «Жыр таным»III «Тіл таным»IV. «Ой таным»V «Сыр таным» «Аққу күйі» Аққудың шығу тегіне тоқталу;«Аққулар мекендейтін аймақты картадан табу;Дескриптор- аққудың шығу тегіне шолу жасайды; -картадан аққулар мекендейтін жерді табады;-сұрақтарға жауап береді.ҚБ. (басбармақ)Поэманы үш бөлімге бөлу,үш топ өз беттерінше поэманы оқып шығып,өзара топта талдайды,ат қояды.Ақын поэмасының кқркемдік ерекшелігіне тоқталу,троп түрлерін дәптерге жазу.I-кезең 1-тапсырма Топпен жұмысI- топ «Халық» Позмадан үзінді көрсету;II-топ «Тіл»Ойтолғау жазу;III-топ «Отан»Дискуссиялық картамен жұмыс (жазбаша) Дескриптор- позмадан үзінді көрсете алады; -Ойтолғау жаза алады;;- дискуссиялық сұрақтарға жауап береді.ҚБ. (басбармақ)II-кезең II-тапсырма Топпен жұмыс (Ашық сұрақ) Қалай ойлайсыздар,ана махабаты заманға байланысты өзгеруі мүмкін бе? Позмадағы ана образы мен қазіргі қоғамдағы аналар арасындағы айырмашылықтан нені байқауға болады?..Ана орнында сіз болсаңыз не істер едіңіз?..Дескриптор- өз ойын сыни тұрғыда жеткізе алады; - салыстырып баға бере алады;;- сұрақтарға жауап береді.ҚБ. (басбармақ)Онлайн-сұхбат Ақын ұрпақтарымен ғаламтор арқылы байланысқа шығу.(Жұлдық Мақатаев,келіні Бақыткүл)
|
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
«Автор орындығы» әдісі |
Сабақтың соңы |
|
|
Кері байланыс
|
|
|
|
|
|
Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы. |
Барынша қолдау көрсету: Әр түрлі күтілетін нәтижеге байланысты тапсырмалардыоқушылардың қабілетіне қарай,күрделендіремін .Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын сыни тұрғыда айтуға жағдай жасаймын.Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді. | Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі( басбармақтар арқылы,ынталандыру сөздері,қолдау қошеметтеулер). | Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады. |
РефлексияСабақ мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.2. Аудиожазба көрсету.Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді. |