Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Білім алушылардың шағын тобы
плакатқа өздері таңдаған мобильді қосымшаның жобасының сызбасын
салады. Плакаттар қабырғаға ілінеді және әр плакаттың жанында
сұрақтарға жауап беретін білім алушы тұрады, олар белгілі бір уақыт
аралығында алмасып тұрады. Басқа топтар «Галереяны шарлау»
тәсіліндегідей плакаттан плакатқа ауысып, оның бос орындарына
стикерлермен өздерінің ескертпелерін, сұрақтарын, пікірлерін, қарсы
дәлелдерін, қойған бағаларын жазады. Соңында топтар өз плакаттарына
қайта оралып, барлық пікірлермен танысып, оларды талқылайды,
сұрақтарға жауап іздейді, нәтижелерін сыныпқа ауызша
жариялайды.
Теориялық және практикалық
2.1. Алдын ала
білім
Жалпы
қайталау
(13
минут)
Жұптық
жұмыс
3-
тапсырма:
Берілген сілтеме бойынша,
қадамдардың реттілігін сақтай отырып орындау арқылы, мейрамханадағы
даяшы жұмысын жылдамдататын мобильді қосымшаны
құрастырыңыздар
Асан мейрамханада даяшы
болып жұмыс жасайды. Қонақтар сұратқан есепті беру үшін ол
калькулятор қосымшасын қолданды. Бірақ есептеу
барысында4500/2=9000деген қорытынды
алды.
Қосымшаны жүктеу арқылы мобильді қосымша
дұрыс жұмыс істеп тұрғанын тексеріңіз
Жеке жұмыс (бекіту
тапсырмасы)
5-тапсырма:
Жанар
“Тәтті” кондитерлік үйінің креативбөлімінде қызмет жасайды.Кондитерлік үй басшысы оған келесі талаптарға сай,
тұтынушылармен диалог құра алатын мобильді қосымша
жасаудыұсынды:
Қолдану икемділігі мен
тиімділігі.
Қосымша жаңа тұтынушылар
үшін де, тәжірибелі қолданушылар үшін де тиімді болуы керек.
Қолданушыларға өз әрекеттерін жүйелеуге мүмкіндік беруі
қажет.
Эстетикалық әрі
минималды дизайн.
Диалогтер түсініксіз болмауы
тиіс немесе сирек қолданылатын сөздер кездеспеуі қажет
Жүйемен және нақты әлеммен өзара
байланыс
Тұтынушы
тілінде, сөзбен, сөз тіркестерімен және тұжырымдармен құрастырылуы
тиіс
Жанарға
тұтынушылармен диалог құра алатын мобильді қосымшақұруға
көмектесіңіз.
Дайын мобильді қосымшаны жүктеңіз.
Қорытынды
Үй
тапсырмасы
(4
минут)
Өткен
тақырыптарды қайталау.
«Электрондық үкіметтің болашағы мен тәуекелдері» деген
тақырыпта эссе жаз.
Шахмат тақтасының суретін
пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын
стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген
сабақтан алған білімі қорытындыланады.
қосымшалар құрастырушысының құрамдас бөліктерін
пайдалана отырып, мобильді қосымша интерфейсін
құра алады
әлеуметтік-экономикалық бағытта қолданылатын қосымшаны
әзірлей алады
Баға
«Жақсы»
70-89
қосымшалар құрастырушысының құрамдас бөліктерін
пайдалана отырып, мобильді қосымша интерфейсін
құра алады
Баға
«Қанағаттанарлық»
50-69
әлеуметтік-экономикалық
бағытта қолданылатын қосымшаны әзірлей алады
Оқытушы___________________А.
Шыңғысова
Н.06.2-14 Басылым
3
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз