Материалдар / Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру».
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру».

Материал туралы қысқаша түсінік
Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру». 10 сынып жаратылыстану бағыты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
401
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

11.4 Биосфера, экожүйе,

популяция

Педагогтің аты–жөні:


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.1.2 - экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын құрастыру

Сабақтың мақсаты:

экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын құрастыруды үйрену


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс–әрекеті


Оқушының іс–әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин



(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.








Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.



Бағалау парақтары таратылады

«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады













Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.


Презентация, қол смайликтері







Бағалау парақтары


Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин












(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру

Үй тапсырмасын өткен сыныптар бойынша еске түсіру мақсатында кестені толтырып мысалдар келтіріңдер?


Оқушылар кестені толтырып мысалдар келтіреді













Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.


Суреттер

















Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

12 мин


Ұжымдық жұмыс


5 мин

Тапсырма 1. «Суреттер сөйлейді» әдісі

Берілген сурет бойынша зат және энергия тасымалдануының сұлбасын құрастырыңдар?









1 топ. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша тапсырмалар орындайды. Стрелка қою арқылы белгілеп шығады.

Зат және энергия тасымалдануының сұлбасын құрастыру.

Жұмыстың мақсаты: қоректену тізбектері мен торлары, экологиялық пирамида ережесі туралы білім қалыптастыру, зат және энергия тасымалдау сұлбасын құрастыруды үйренеді.

Құрал- жабдықтар: статистикалық мәліметтер, әртүрлі биоценоздар суреттері, кестелер, әртүрлі экожүйедегі қоректік тізбектер сұлбалары.


Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.


Жалпы– .... балл


Дескрипторы:

- трофикалық деңгейлердің сызбасын көрсетті;

- трофикалық деңгейлердің сызбасын сыза алды;

- ажырата отырып, мысал келтіре алды;


«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады




Постер

Жұптық жұмыс

4 мин


Тапсырма 2. Кестені толтырыңдар?




Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Қоректік тізбекті толықтырады, трофикалық деңгейлерді және қоректену тізбегіндегі организмдердің рөлін жазып, кестені дәптерге сызып бірігіп толтырады.






Дескриптор:


- қоректік тізбекті толтырды;

- трофикалық деңгейлерін анықтады;

- қоректену тізбегіндегі организмдердің рөлін білді.


Жалпы– 3 балл

«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


оқулық,

тарсия әдісі


Жеке жұмыс

2мин

Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс.

Кестеде берілген тірі организмдердің трофикалық деңгейін құрастырып, трофикалық деңгейлерді және организмдердің рөлін жазыңдар?

Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Берілген кестені дәптерге сызып орындайды.





«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

Жалпы– 2 балл


Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Сабақты бекіту

5мин

Викторина: “Ойлан, тап әдісі арқылы сабақты бекіту.

Берілген деректерді пайдаланып, энергия пирамидасын құрыңыз, бос орынға рет-ретімен орналасуын көрсетіңіз? Shape1

Жауабы:

Shape2


Оқушылар пирамида құрады. Әр құрылған дұрыс нұсқа 1 баллмен бағаланады.





Shape3

Бағалау: әр сұрақ баллмен есептеледі


Жалпы «Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

1 балл



Сабақтың соңы

Ой толғаныс

Рефлексия

3-4 мин.


Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді.


Рефлексия.

«Инстаграм» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу







Үй тапсырмасы: ξ60 оқу .

Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін білдіреді.





Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар пікірін анықтайды. Білімді меңгеру деңгейін біледі.

Саралау: Сабаққа қорытынды жасалады.









Кері байланыс парағы

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!