Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру».

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру».

Материал туралы қысқаша түсінік
Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру». 10 сынып жаратылыстану бағыты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

11.4 Биосфера, экожүйе,

популяция

Педагогтің аты–жөні:


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.1.2 - экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын құрастыру

Сабақтың мақсаты:

экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын құрастыруды үйрену


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс–әрекеті


Оқушының іс–әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин



(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.








Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.



Бағалау парақтары таратылады

«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады













Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.


Презентация, қол смайликтері







Бағалау парақтары


Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин












(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру

Үй тапсырмасын өткен сыныптар бойынша еске түсіру мақсатында кестені толтырып мысалдар келтіріңдер?


Оқушылар кестені толтырып мысалдар келтіреді













Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.


Суреттер

















Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

12 мин


Ұжымдық жұмыс


5 мин

Тапсырма 1. «Суреттер сөйлейді» әдісі

Берілген сурет бойынша зат және энергия тасымалдануының сұлбасын құрастырыңдар?









1 топ. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша тапсырмалар орындайды. Стрелка қою арқылы белгілеп шығады.

Зат және энергия тасымалдануының сұлбасын құрастыру.

Жұмыстың мақсаты: қоректену тізбектері мен торлары, экологиялық пирамида ережесі туралы білім қалыптастыру, зат және энергия тасымалдау сұлбасын құрастыруды үйренеді.

Құрал- жабдықтар: статистикалық мәліметтер, әртүрлі биоценоздар суреттері, кестелер, әртүрлі экожүйедегі қоректік тізбектер сұлбалары.


Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.


Жалпы– .... балл


Дескрипторы:

- трофикалық деңгейлердің сызбасын көрсетті;

- трофикалық деңгейлердің сызбасын сыза алды;

- ажырата отырып, мысал келтіре алды;


«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады




Постер

Жұптық жұмыс

4 мин


Тапсырма 2. Кестені толтырыңдар?




Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Қоректік тізбекті толықтырады, трофикалық деңгейлерді және қоректену тізбегіндегі организмдердің рөлін жазып, кестені дәптерге сызып бірігіп толтырады.






Дескриптор:


- қоректік тізбекті толтырды;

- трофикалық деңгейлерін анықтады;

- қоректену тізбегіндегі организмдердің рөлін білді.


Жалпы– 3 балл

«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


оқулық,

тарсия әдісі


Жеке жұмыс

2мин

Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс.

Кестеде берілген тірі организмдердің трофикалық деңгейін құрастырып, трофикалық деңгейлерді және организмдердің рөлін жазыңдар?

Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Берілген кестені дәптерге сызып орындайды.





«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

Жалпы– 2 балл


Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Сабақты бекіту

5мин

Викторина: “Ойлан, тап әдісі арқылы сабақты бекіту.

Берілген деректерді пайдаланып, энергия пирамидасын құрыңыз, бос орынға рет-ретімен орналасуын көрсетіңіз? Shape1

Жауабы:

Shape2


Оқушылар пирамида құрады. Әр құрылған дұрыс нұсқа 1 баллмен бағаланады.





Shape3

Бағалау: әр сұрақ баллмен есептеледі


Жалпы «Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

1 балл



Сабақтың соңы

Ой толғаныс

Рефлексия

3-4 мин.


Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді.


Рефлексия.

«Инстаграм» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу







Үй тапсырмасы: ξ60 оқу .

Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін білдіреді.





Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар пікірін анықтайды. Білімді меңгеру деңгейін біледі.

Саралау: Сабаққа қорытынды жасалады.









Кері байланыс парағы

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.04.2024
607
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі