|
Бөлім |
11.4 Биосфера, экожүйе, популяция |
||||
|
Педагогтің аты–жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру». |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.2 - экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын құрастыру |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын құрастыруды үйрену |
||||
|
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс–әрекеті
|
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. |
Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.
Бағалау парақтары таратылады «Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады |
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру. Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау. Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.
|
Презентация, қол смайликтері
Бағалау парақтары |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин
|
(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру Үй тапсырмасын өткен сыныптар бойынша еске түсіру мақсатында кестені толтырып мысалдар келтіріңдер?
|
Оқушылар кестені толтырып мысалдар келтіреді
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.
Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.
|
Суреттер
|
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 12 мин Ұжымдық жұмыс 5 мин |
Тапсырма 1. «Суреттер сөйлейді» әдісі
Берілген сурет бойынша зат және энергия тасымалдануының сұлбасын құрастырыңдар? |
1 топ. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша тапсырмалар орындайды. Стрелка қою арқылы белгілеп шығады. Зат және энергия тасымалдануының сұлбасын құрастыру. Жұмыстың мақсаты: қоректену тізбектері мен торлары, экологиялық пирамида ережесі туралы білім қалыптастыру, зат және энергия тасымалдау сұлбасын құрастыруды үйренеді. Құрал- жабдықтар: статистикалық мәліметтер, әртүрлі биоценоздар суреттері, кестелер, әртүрлі экожүйедегі қоректік тізбектер сұлбалары.
|
Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады. Жалпы– .... балл Дескрипторы: - трофикалық деңгейлердің сызбасын көрсетті; - трофикалық деңгейлердің сызбасын сыза алды; - ажырата отырып, мысал келтіре алды;
«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады |
Постер |
|
|
Жұптық жұмыс 4 мин
|
Тапсырма 2. Кестені толтырыңдар?
|
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Қоректік тізбекті толықтырады, трофикалық деңгейлерді және қоректену тізбегіндегі организмдердің рөлін жазып, кестені дәптерге сызып бірігіп толтырады. |
Дескриптор: - қоректік тізбекті толтырды; - трофикалық деңгейлерін анықтады; - қоректену тізбегіндегі организмдердің рөлін білді. Жалпы– 3 балл «Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
|
оқулық, тарсия әдісі |
|
|
Жеке жұмыс 2мин |
Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс. Кестеде берілген тірі организмдердің трофикалық деңгейін құрастырып, трофикалық деңгейлерді және организмдердің рөлін жазыңдар?
|
Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Берілген кестені дәптерге сызып орындайды. |
«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы– 2 балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақты бекіту 5мин |
Викторина: “Ойлан, тап” әдісі арқылы сабақты бекіту. Берілген деректерді
пайдаланып, энергия пирамидасын құрыңыз, бос орынға рет-ретімен
орналасуын көрсетіңіз? Жауабы:
|
Оқушылар пирамида құрады. Әр құрылған дұрыс нұсқа 1 баллмен бағаланады.
|
Бағалау: әр сұрақ баллмен есептеледі Жалпы «Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады – 1 балл |
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс Рефлексия 3-4 мин.
|
Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді. Рефлексия. «Инстаграм» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу Үй тапсырмасы: ξ60 оқу . |
Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін білдіреді.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар пікірін анықтайды. Білімді меңгеру деңгейін біледі. Саралау: Сабаққа қорытынды жасалады.
|
Кері байланыс парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру».
Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру».
|
Бөлім |
11.4 Биосфера, экожүйе, популяция |
||||
|
Педагогтің аты–жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Модельдеу «Қоректік тізбектерде энергияның тасымалдануының сызбасын құрастыру». |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.2 - экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын құрастыру |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын құрастыруды үйрену |
||||
|
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс–әрекеті
|
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. |
Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.
Бағалау парақтары таратылады «Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады |
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру. Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау. Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.
|
Презентация, қол смайликтері
Бағалау парақтары |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин
|
(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру Үй тапсырмасын өткен сыныптар бойынша еске түсіру мақсатында кестені толтырып мысалдар келтіріңдер?
|
Оқушылар кестені толтырып мысалдар келтіреді
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.
Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.
|
Суреттер
|
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 12 мин Ұжымдық жұмыс 5 мин |
Тапсырма 1. «Суреттер сөйлейді» әдісі
Берілген сурет бойынша зат және энергия тасымалдануының сұлбасын құрастырыңдар? |
1 топ. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша тапсырмалар орындайды. Стрелка қою арқылы белгілеп шығады. Зат және энергия тасымалдануының сұлбасын құрастыру. Жұмыстың мақсаты: қоректену тізбектері мен торлары, экологиялық пирамида ережесі туралы білім қалыптастыру, зат және энергия тасымалдау сұлбасын құрастыруды үйренеді. Құрал- жабдықтар: статистикалық мәліметтер, әртүрлі биоценоздар суреттері, кестелер, әртүрлі экожүйедегі қоректік тізбектер сұлбалары.
|
Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады. Жалпы– .... балл Дескрипторы: - трофикалық деңгейлердің сызбасын көрсетті; - трофикалық деңгейлердің сызбасын сыза алды; - ажырата отырып, мысал келтіре алды;
«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады |
Постер |
|
|
Жұптық жұмыс 4 мин
|
Тапсырма 2. Кестені толтырыңдар?
|
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Қоректік тізбекті толықтырады, трофикалық деңгейлерді және қоректену тізбегіндегі организмдердің рөлін жазып, кестені дәптерге сызып бірігіп толтырады. |
Дескриптор: - қоректік тізбекті толтырды; - трофикалық деңгейлерін анықтады; - қоректену тізбегіндегі организмдердің рөлін білді. Жалпы– 3 балл «Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
|
оқулық, тарсия әдісі |
|
|
Жеке жұмыс 2мин |
Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс. Кестеде берілген тірі организмдердің трофикалық деңгейін құрастырып, трофикалық деңгейлерді және организмдердің рөлін жазыңдар?
|
Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Берілген кестені дәптерге сызып орындайды. |
«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы– 2 балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақты бекіту 5мин |
Викторина: “Ойлан, тап” әдісі арқылы сабақты бекіту. Берілген деректерді
пайдаланып, энергия пирамидасын құрыңыз, бос орынға рет-ретімен
орналасуын көрсетіңіз? Жауабы:
|
Оқушылар пирамида құрады. Әр құрылған дұрыс нұсқа 1 баллмен бағаланады.
|
Бағалау: әр сұрақ баллмен есептеледі Жалпы «Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады – 1 балл |
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс Рефлексия 3-4 мин.
|
Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді. Рефлексия. «Инстаграм» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу Үй тапсырмасы: ξ60 оқу . |
Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін білдіреді.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар пікірін анықтайды. Білімді меңгеру деңгейін біледі. Саралау: Сабаққа қорытынды жасалады.
|
Кері байланыс парағы |
|
шағым қалдыра аласыз























