Материалдар / Моғолстан . Әбілхайыр хандығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Моғолстан . Әбілхайыр хандығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Моғолстан. Әбілхайыр хандығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
2587
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Сабақ: Қаз. тарихы Мектеп: №25 Г.Титов атындағы ЖОМ

Күні: 17.03.18ж Мұғалім аты-жөні: М.Аширова

Сынып: 7 «Ә»


Сабақ тақырыбы:

Моғолстан. Әбілқайыр хандығы


Оқу мақсаттары

6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру

6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында ХІІІ-ХV ғасырларда құрылған мемлекеттердің ішкі және сыртқы саясатын түсіндіру


Сабақ мақсаты

Барлығы: Қазақстан аумағында ХІІІ-ХV ғасырларда құрылған мемлекеттердің ішкі және сыртқы саясатын білу

Көпшілігі: Қазақстан аумағында құрылған Моғолстан, Әбілқайыр хандығының ішкі, сыртқы саяси жағдайын әңгімелеу

Кейбіреуі: Моғолстан мен Әбілқайыр хандығындағы саяси жағдайдың ерекшелігін әңгімелеу


Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану


Бағалау критерийлері

Қазақстан аумағында құрылған Моғолстан, Әбілқайыр хандығының ішкі және сыртқы саясатын біледі

Моғолстан мен Әбілқайыр хандығындағы оқиғалар қандай өзгерістер әкелгенін анықтайды



Тілдік мақсат




Білім алушы: Қазақстан аумағында құрылған Моғолстан, Әбілқайыр хандығының сыртқы саясатын біледі


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: дулат..., Поладшы..., Тоғылық Темір.., Өзбек хандығы..., 92-баулы өзбек...,


Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Моғолстан мен Әбілқайыр хандығындағы оқиғалар Қазақстан аумағына қандай өзгерістер әкелді?

2. Әбілқайыр кімнің ұрпағы?

3.Моғолстан мемлекеті қай ұлыстың орнына құрылған?


Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы»


Пәнаралық байланыстар

География


АКТ қолдану дағдылары, ресурстар

Карта,оқулық , жұмыс дәптер, кескін қағаздар оқушылардың ізденуін, мәселелерді шешуін қалыптастырады


Бұған дейін алынған білім

ХІІІ-ХV ғасырларда құрылған мемлекеттер


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Оқыту ресурстары



Сабақтың басы

12 мин


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Көк, сары, қызыл түстер арқылы 3топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрауда «Ия, жоқ» әдісі арқылы пысықтаймын

1.Моғолстан мемлекеті Шайбанның ұрпағы болып саналды. Жоқ

2. Өзбек хандығы деп Әбілқайыр хандығын айтты? Ия

3.Тоғылық Темір хан болып сайланғанда 16 жаста еді. Ия

4. Әбілқайыр хандығында дулат тайпасы басты роль атқарды. Жоқ

5. Әбілқайыр хандығы 20 жыл өмір сүрді? Жоқ

6.Шағатайдың ұрпағы Тоғылық Темір Ия

7. 1348 жыл Әбілқайыр хан болды Жоқ

Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру



С абақтың ортасы

22 мин

1-тапсырма: Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Моғолстан

мен Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар

қандай саяси өзгерістер алып келді?

Моғолстан мен Әбілқайыр

мемлекетін салыстырыңыз

Тапсырма

Моғолстан

Әбілқайыр хандығы


Хронологиясы


ХІVVІғ ортасы


1428-1468ж

Жер аумағы

Оңтүстік-Шығыс Қазақстан мен Қырғызстан аумағы

Орал тауының бөктері, қыста Арал теңізі, Шу, Сарысу өзен бойы, Сырдарияның төменгі ағысы

Этникалық құрамы

Дулат, қаңлы, үйсін, арғын, барлас


  • Әбілқайыр хандығы мен Моғолстан мемлекетін салыстырады

  • Хронологиясын көрсетеді

  • Жер аумағы мен этникалық құрамын анықтайды

2-тапсырма: Екі мемлекеттің сыртқы саясаттарын салыстыра отырып, Венн диаграммасын құрыңыз.

Shape2 Shape1

Әбілқайыр хандығы

Моғолстан







-Әбілқайыр хандығының сыртқы саясатын айтады,

- Моғолстан мемлекетінің сыртқы саясатын айтады

3-тапсырма: Шағын эссе жазыңыз

«Әбілқайыр хандығы мен Моғолстан мемлекетіндегі қалыптасқан жағдай Қазақ хандығының құрылуына қалай әсер етті?» - деген сұрақты сипаттаңыз

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дескриптор:

- Әбілқайыр мен Моғолстан мемлекетіндегі жағдайды біледі

- Аталған мемлекеттердің Қазақ хандығына байланысын анықтайды

Қ. Б: Дұрыс жауаппен салыстыру





А4,

Суретпен жұмыс.




Оқулық 



















Қарсы тобын бағалау


СShape3 абақтың соңы

6мин

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.

Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытындыланады. БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді




Үйге тапсырма: Тест құрастырып келу






Қосымша ақпарат


Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

Төмендегі сұрақтарға жылдарды сәйкестендіріңіз:

Барлығы:

Әбілқайыр ханның таққа отыруы

1365ж

Тоғылық Темірдің таққа отыруы

1428ж

Батпақ шайқасы

1457ж

Әбілқайырдың ойраттардан жеңілуі

1348ж

Кейбіреуі: Тест жұмысын орындаңыз:

Ақ Орданың орнына келген хандық –Әбілқайыр хандығы

Моғолстан мемлекетін құруда белді роль атқарған-дулат Поладшы

Моғолстанның астанасы –Алмалық

Мұхаммед Хайдардың айтуынша Моғолстанда ислам дінін бір күнде қабылдаған адам саны -160мың


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Өзара бағалау /түстер арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалім тарапынан бақылау, қадағалау, дер кезінде түзету


Пайымдаулар (Рефлексия)

Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?

Оқыту атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?

Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен?



Қорытынды бағалау

1.

2.

Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)

1.

2.

Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!