Материалдар / Моңғол империясының ыдырауы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Моңғол империясының ыдырауы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға сабаққа дайындалуға,мұғалімдерге жаңартылған білім мазмұнында жасалған сабақ.Сабақтың мақсаты дұрыс қойылды. Оқушылар барлық мақсатқа жетті. Картамен жұмыс жақсы өтті.Берілген кезеңге шолу жақсы жасалды. Оқушылар тақырыпты түсініп қортында жасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
3307
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.3A XIII – XV ғғ. Қазақстан

Мектеп: №11


Мұғалімнің аты-жөні: Бейсенбекова Ш.А

Сынып: 7 «А»

Қатысқандар саны: 25

Қатыспағандар саны: -


Сабақтың тақырыбы

Моңғол империясының ыдырауы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?





Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.6 XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру


Сабақ мақсаттары

7.1.1.2 XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау


7.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және қосалқы себептерін анықтау

Жетістік критерийлері

  1. Картамен жұмыс жасай алады

  2. Деректермен жұмыс жасай алады..

  3. Ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және қосалқы себептерін анықтайды

Тілдік мақсаттар


Моңғол империясы құрылуының алғышарттары…

Аталған мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы/көрші елдермен саясаты….

Менің ойымша Моңғол империясының ыдырауы…

Моңғолдардың түркіленуінің дәлелі ретінде....

Рубрук, Марко Поло, Плано Карпини, Петахья еңбегінде/айтуынша.....

Бұл қарама-қайшылықтардың себебі....

Негізгі себеп болған...

Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.

Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені

Біздің анықтағанымыз...

Қорытындысында...

Құндылықтарды дамыту




Отан тарихын ардақтау, патриотизм, рухани тәрбиелеу.


Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы, Қазақ тілі

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, бейнебаян, презентация

Бастапқы білім


Моңғолдардың мемлекетінің құрылуы, шапқыншылықтарын бастауы мен салдары

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин



5 мин



5 мин











5 мин

Сәлемдесу.

Топтарға бөліну А,В,С

Өткен сабақтың тақырыбын қайталау: Оқушылар 3 топқа бөлінеді. 1.Моңғол империясының құрылуы. 2.Қоғамдық құрылысы. 3. Ыдырау себептері

Жаңа тақырып. Сабақтың мақсатын анықтау. Жетістік критерийлерді анықтау.

«Орасан зор аумақты алып жатқан Моңғол империясы ыдырағаннан кейін картада қандай өзгерістер орын алуы мүмкін?» проблемалық сұрақ қойылады.

Моңғол империясы ыдырауы нәтижесінде орын алған өзгерістерді көрсету үшін оқушыларға карта арқылы түсіндіремін.

Алтын Орда, Ақ Орда, Ноғай Ордасы, Сібір, Қазан, Қырым, Астрахан хандықтары туралы қысқаша айтып кетіп, олардың жер-аумақтарын картадан көрсетемін.




2 слайд

https://www.youtube.com/watch?v=hIWFgO3aaUs

3-4 слайд



5 слайд

Lms.nci.history.kz.



6-9 слайд

Кескін карта

атлас





8 слайд

Сабақтың ортасы

15 мин





















5 мин











































































3 мин









1 мин


Топтық жұмыс «ДЖИГСО»

1. Алтын Орданың құрылуына әсер еткен факторлар (соғыстар, географиялық, экономикалық, сыртқы, әлеуметтік-саяси факторлар).

2. Алтын Орданың күшеюі (билік үшін күрес, мемлекеттіліктің қалыптасуы).

3. Мемлекет қуаттылығының күшеюі (басқа территорияларын басып алу, экономикалық күштілік, мәдениеттің дамуы, қандай хандар болды).

4. Мемлекеттің әлсіреуі (ішкі алауыздық, әлеуметтік теңсіздік).

5. Қоғамдық құрылысы (кімдер басқарды, қандай лауазымдар болды, мемлекеттік басқару жүйесі)


Топтар түсінгендерін топтарға жариялайды.

Бағдаршам әдісі


Жұптық жұмыс. Әр жұп өз тұжырымдамаларына сәйкес таратылған парақты толтырады.

І.Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген моңғолдар, өйткені...

1. ...........

2. ....................

3. .............................

4. ......................................

5. ...............................................

ІІ. Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген қыпшақтар, себебі...

1. ...........

2. ......................

3. .............................

4. ........................................

5. .................................................

Әр топтан 1 жұптың жауабы тыңдалады.

Т Талдау және талқылау «Ток-шоу» пікірталас

Жұптар көзқарастарына қарай 2 топқа бөлінеді.

Ұсынылған деректердің негізінде өздерінің зерттеу қорытындылары бойынша пікірталас ұйымдастырамын.

Топта талқылап ой қорытуға уақыт беріледі.

Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген моңғолдар, өйткені...

1. ...........

2. ...................

Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген қыпшақтар, себебі...

1. ...........

2. ......................

Критерий:

  1. Дәлелді нақты дәйектер келтіру арқылы дәлелдеу.

  2. Сөйлеу шеберлігі

3 . Тайм- менеджмент. 2 минут

Оқушылар тиісінше дәйектер келтірулері тиіс, мысалы:

Моңғолдардың келуімен:

1. құрылтай жүйесінің ауқымы мен ролі ұлғая түсті.

2. әскери мыңдық, жүздік, ондық жүйесін құрып, әскери жорықтық салтанат рәсімдері барынша жетілдірілді.

3. көшпенділер мемлекеттік жүйесінде таңба, мөр ұстау, ел билеушісін «хан, қаған» деп атау, елін жүзге бөліп басқару, шекара әскерінің таңдаулы тобын жасақтау, хан ордасының әкімшілік ісін жүргізудің біршама дамыған үлгісі моңғолдың ұлыстық билігі тұсында одан әрі жетілдірілді. Қыпшақтардың әсерімен:

1. Жошы ұлысы аумағында қыпшақ тілі мемлекеттік тіл деп есептелді.

2. 1265 жылы Берке хан, одан 45 жылдан кейін Өзбек хан Ислам дінін өз елінің мемлекеттік діні деп қабылдағаннан кейін Ислам діні Моңғол ұлыстары дәуірінде мемлекеттік дәрежеге ие болып, көшпенділер арасына да кеңінен тарала бастады.

3. «қыпшақтану» («түркілену») үдерісі орын алды.

«Екі жұлдыз, бір тілек» Топтар бір- бірін бағалайды.

Топта талқылап, әр топтан 1 оқушы жауап береді.

«Үш минуттық эссе»

Критерий:

  1. Ойын анық, дәлелді жеткізу.

  2. 40- 50 сөз.

  3. Топтан үздік эссені анықтау.

Тақырыбы: «Неге көбіміздің тұрпатымыз моңғолоидтық сипатта, ал белгілі бір оқушылардың тұрпаты еуропоидтық нәсілге жақынырақ?»

Оқушылар эсселерін топта талқылап, үздік деп бағаланған эссе оқылады.

Кері байланыс.






Таратпа материал

10 слайд








Сабақтың соңы

10 мин



7 мин



5 мин

Т «Тұлғаны таны» ролдік ойынын өткізу. Мемлекеттер туралы қысқаша деректерді топтарға таратам. Топтар жеребе арқылы мемлекет атауларын таңдайды. «Мемлекет ханы» өз мемлекетінің атын атамай, сынып алдында оған қысқаша сипаттама береді. Басқа топтар бұл мемлекетке қатысты сұрақ қою арқылы қай мемлекет екендігін табуы қажет. Қай топ қаншалықты дұрыс жауаптарын тапса, сол топ жеңімпаз болады.

  • Рефлексия Ж «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясымен қорытынды жасаймыз.

11 слайд













12 слайд

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Сабақ бойы интербелсенді тақта 10 минут көлемінде пайдаланылды. АКТ тек бейнебаян, презентация

Саралап оқытуды әр түрлі тапсырмалар арқылы еңгізу. Қабілеті жоғары оқушыларға бағалау критерийлерді құрастыру тапсырмасын беру.

Ауызша формативті бағалау.


Сабақ бойынша рефлексия




Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты дұрыс қойылды. Оқушылар барлық мақсатқа жетті. Картамен жұмыс жақсы өтті.Берілген кезеңге шолу жақсы жасалды. Оқушылар тақырыпты түсініп қортында жасады.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Танысу арқылы колоборативті орта жасалынды. Тіл деңгейін көрдім

2: Дидактикалық материалды байыту

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Үлкен мәтіндерді қысқартып оқышыларға беру.

2: Жаңа таңсық сөздерді талдау

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Әр оқушыда атлас пен кескін картаның болуы, сөздіктің болуын талап ету. CLIL әдістер арқылы сабақ жүргізу.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!