Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Моңғол империясының ыдырауы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға сабаққа дайындалуға,мұғалімдерге жаңартылған білім мазмұнында жасалған сабақ.Сабақтың мақсаты дұрыс қойылды. Оқушылар барлық мақсатқа жетті. Картамен жұмыс жақсы өтті.Берілген кезеңге шолу жақсы жасалды. Оқушылар тақырыпты түсініп қортында жасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Қараша 2018
3245
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3A XIII – XV ғғ. Қазақстан | Мектеп: №11 | ||
Мұғалімнің аты-жөні: Бейсенбекова Ш.А | |||
Сынып: 7 «А» | Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: - | ||
Сабақтың тақырыбы | Моңғол империясының ыдырауы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды? | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.1.6 XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру | ||
Сабақ мақсаттары | 7.1.1.2 XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 7.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және қосалқы себептерін анықтау | ||
Жетістік критерийлері | |||
Тілдік мақсаттар | Моңғол империясы құрылуының алғышарттары…Аталған мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы/көрші елдермен саясаты….Менің ойымша Моңғол империясының ыдырауы…Моңғолдардың түркіленуінің дәлелі ретінде....Рубрук, Марко Поло, Плано Карпини, Петахья еңбегінде/айтуынша.....Бұл қарама-қайшылықтардың себебі....Негізгі себеп болған...Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені…Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында... | ||
Құндылықтарды дамыту | Отан тарихын ардақтау, патриотизм, рухани тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыстар | Дүние жүзі тарихы, Қазақ тілі | ||
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта, бейнебаян, презентация | ||
Бастапқы білім | Моңғолдардың мемлекетінің құрылуы, шапқыншылықтарын бастауы мен салдары | ||
Сабақбарысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы5 мин 5 мин 5 мин 5 мин | Сәлемдесу.Топтарға бөліну А,В,С Өткен сабақтың тақырыбын қайталау: Оқушылар 3 топқа бөлінеді. 1.Моңғол империясының құрылуы. 2.Қоғамдық құрылысы. 3. Ыдырау себептеріЖаңа тақырып. Сабақтың мақсатын анықтау. Жетістік критерийлерді анықтау.«Орасан зор аумақты алып жатқан Моңғол империясы ыдырағаннан кейін картада қандай өзгерістер орын алуы мүмкін?» проблемалық сұрақ қойылады.Моңғол империясы ыдырауы нәтижесінде орын алған өзгерістерді көрсету үшін оқушыларға карта арқылы түсіндіремін. Алтын Орда, Ақ Орда, Ноғай Ордасы, Сібір, Қазан, Қырым, Астрахан хандықтары туралы қысқаша айтып кетіп, олардың жер-аумақтарын картадан көрсетемін. | 2 слайдhttps://www.youtube.com/watch?v=hIWFgO3aaUs3-4 слайд 5 слайдLms.nci.history.kz. 6-9 слайдКескін картаатлас 8 слайд | |
Сабақтың ортасы15 мин 5 мин 3 мин 1 мин | Топтық жұмыс «ДЖИГСО»1. Алтын Орданың құрылуына әсер еткен факторлар (соғыстар, географиялық, экономикалық, сыртқы, әлеуметтік-саяси факторлар).2. Алтын Орданың күшеюі (билік үшін күрес, мемлекеттіліктің қалыптасуы).3. Мемлекет қуаттылығының күшеюі (басқа территорияларын басып алу, экономикалық күштілік, мәдениеттің дамуы, қандай хандар болды).4. Мемлекеттің әлсіреуі (ішкі алауыздық, әлеуметтік теңсіздік). 5. Қоғамдық құрылысы (кімдер басқарды, қандай лауазымдар болды, мемлекеттік басқару жүйесі) Топтар түсінгендерін топтарға жариялайды.Бағдаршам әдісі Жұптық жұмыс. Әр жұп өз тұжырымдамаларына сәйкес таратылған парақты толтырады.І.Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген моңғолдар, өйткені... 1............ 2..................... 3.............................. 4....................................... 5................................................ ІІ. Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген қыпшақтар, себебі... 1............ 2....................... 3.............................. 4......................................... 5..................................................Әр топтан 1 жұптың жауабы тыңдалады.Т Талдау және талқылау «Ток-шоу» пікірталас Жұптар көзқарастарына қарай 2 топқа бөлінеді.Ұсынылған деректердің негізінде өздерінің зерттеу қорытындылары бойынша пікірталас ұйымдастырамын. Топта талқылап ой қорытуға уақыт беріледі.Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген моңғолдар, өйткені... 1............ 2.................... Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген қыпшақтар, себебі... 1............ 2....................... Критерий: | Таратпа материал10 слайд | |
Сабақтың соңы10 мин 7 мин 5 мин | Т «Тұлғаны таны» ролдік ойынын өткізу. Мемлекеттер туралы қысқаша деректерді топтарға таратам. Топтар жеребе арқылы мемлекет атауларын таңдайды. «Мемлекет ханы» өз мемлекетінің атын атамай, сынып алдында оған қысқаша сипаттама береді. Басқа топтар бұл мемлекетке қатысты сұрақ қою арқылы қай мемлекет екендігін табуы қажет. Қай топ қаншалықты дұрыс жауаптарын тапса, сол топ жеңімпаз болады. | 11 слайд 12 слайд | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | ДенсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуыСабақ бойы интербелсенді тақта 10 минут көлемінде пайдаланылды. АКТ тек бейнебаян, презентация | |
Саралап оқытуды әр түрлі тапсырмалар арқылы еңгізу. Қабілеті жоғары оқушыларға бағалау критерийлерді құрастыру тапсырмасын беру. | Ауызша формативті бағалау. | ||
Сабақ бойынша рефлексия | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Сабақтың мақсаты дұрыс қойылды. Оқушылар барлық мақсатқа жетті. Картамен жұмыс жақсы өтті.Берілген кезеңге шолу жақсы жасалды. Оқушылар тақырыпты түсініп қортында жасады. | |||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Танысу арқылы колоборативті орта жасалынды. Тіл деңгейін көрдім2: Дидактикалық материалды байытуСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Үлкен мәтіндерді қысқартып оқышыларға беру.2: Жаңа таңсық сөздерді талдауСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Әр оқушыда атлас пен кескін картаның болуы, сөздіктің болуын талап ету. CLIL әдістер арқылы сабақ жүргізу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)