Материалдар / Моңғол шапқыншылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Моңғол шапқыншылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Моңғол шапқыншылығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
398
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Сабақ: Қаз. тарихы Мектеп: №25 Г.Титов атындағы ЖОМ

Күні: 21.02.18ж Мұғалім аты-жөні: М.Аширова

Сынып: 7 «Б»

Сабақ тақырыбы:

Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы

Оқу мақсаттары

6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру

6.3.1.5 – Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау

Сабақ мақсаты

Барлығы: XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіне отырып, Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау

Көпшілігі: Моңғол мемлекетінің құрылуының алғышарттарын атайды

Кейбіреуі: Моңғол мемлекетінің қазақ жеріне басып кіруін анықтау

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері

XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіне отырып, Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттайды.

Моңғол мемлекетінің құрылуының алғышарттарын атап,

моңғол мемлекетінің қазақ жеріне басып кіруін анықтайды


Тілдік мақсат




Оқушылар орындай алады: Қазақстандағы моңғол шапқыншылық себептерін біледі

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Темүжін..., моңғол..., Яса..., Шыңғысхан..., Болдоң...

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Моңғол шапқыншылығына дейін өмір сүрген мемлекеттерді ата?

2.Олардың ыдырау себептері қандай?

3 Олар неге үлкен мемлекет ретінде көтеріле алмады?

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы»

Пәнаралық байланыстар

География

АКТ қолдану дағдылары, ресурстар

Оқулық, карта, жұмыс дәптер, үлестірме қағаздар оқушылардың ізденуін, мәселелерді шешуін қалыптастырады

Бұған дейін алынған білім

Моңғол шапқыншылығы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Оқыту ресурстары


Сабақтың басы

12 мин


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілектерін білдіру арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, қызыл, жасыл, сары түстер арқылы 3 топқа бөлу. Үйге берілген тапсырманы «Кім жылдам?» сұрақ-жауап қою тәсілі арқылы пысықтау

1.Моңғол мемлекетін құрған кім??

2. Оның шын есімін ата?

3. Әкесінің есімі кім??

4. Темүжін неше жасында әкесінен айрылды?

5 Әкесі кімдердің қолынан қаза тапты?

6. Қай жылы Темүжін хан сайланды?

7. Ол құрған империя қалай аталды?

Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру


Сабақтың ортасы

2 2 мин

1-тапсырма: Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасай отырып,

Картаны пайдаланып, ХІІІ ғасырда ыдыраған және құрылған мемлекеттерді анықтаңыз

Мемлекет атауы

Хронологиясы

Қыпшақ

ХІ-ХІІІғ

Қарахан

Х-ХІІ

Қарақытай

1125-1212

  • Картаны пайдаланып ХІІІғ мемлекеттерді

  • атайды

  • Мемлекеттердің хронологиясын нақты көрсетеді

2-тапсырма: Жұптық жұмыс. Суретті пайдалана отырып, Отырарды басып алуына 3 дәлел келтіріңіз

1__________________________________________________

2__________________________________________________

3__________________________________________________

  • Моңғол әскерлерінің шабуылдау себебін айтады

  • Отырардың қорғануын айтады

  • Отырардың басшысы туралы айтады

3-тапсырма: Жеке жұмыс: Тарихи диктант. Көп нүктенің орнына тиісті жауапты қойыңыз:

Керей хандығы мен моңғол тайпаларының арасындағы жақсы қарым-қатынас .... дерегінде айтылады. 1206 жылы моңғол тайпаларының бас қосқан құрылтайында ... хан болып сайланады. Мемлекеттің басты заңы ... деп аталды.

Қ. Б: дұрыс жауапты тақтадан көрсету


Интерактивті тақта,




Карта,

оқулық,

үлестірме қағаздар






Оқулық









Үлестірме

қағаздар

Сабақтың соңы

6мин

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау

арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.

Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді




Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты сөзжұмбақ құрастыру


Стикер



Қосымша ақпарат

Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

Барлығы: «Ия», «жоқ» әдісі

1.Шыңғыс хан Отырарды 3 айда басып алды. ЖОҚ

2.Шыңғыс ханның шын есімі Есугей ЖОҚ

3.Темүжін 9 жасқа келгенде әкесінен айрылды ИЯ

Кейбіреуі: Картадан моңғолдардың Қазақстан жерін басып алуын көрсетеді.

Қ.Б.«Жарайсың», «Өте жақсы» сөздерін қолданамын.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Мұғалім тарапынан бақылау, қадағалау, дер кезінде түзету



Өзара бағалау

Ө зін-өзі бағалау

Пайымдаулар (Рефлексия)

Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?

Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?

Оқыту атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?

Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен?


Қорытынды бағалау

1.

2.

Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)

1.

2.

Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!