Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Монғол империясының құрылуы. Шыңғыс хан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасары:
__________
Мектебі: мекемесі |
||||||||
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сыныбы:
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
§12. Шыңғыс хан |
|||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
7.3.2.5. ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау. |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Шыңғыс ханның өмірі мен Монғол мемлекетінің саяси құрылымы туралы білімді меңгереді, түсінік береді. |
|||||||
Көпшілігі: Шыңғыс ханның өмірі мен Монғол мемлекетінің саяси құрылымының ерекшеліктерін салыстырмалы түрде сараптай алады. |
||||||||
Кейбірі: XIII ғасырдағы Монғол мемлекетінің құрылуы, саяси құрылымы, басқыншылық саясаты және ұлы қолбасшы Шыңғысханның алар орнын анықтап, өзіндік пікір қалыптастыра алады. |
||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||
Бағалау критерийлері |
XIII ғасырдағы Монғол мемлекетінің құрылуы, саяси құрылымы, басқыншылық саясатының дамуында ұлы қолбасшы Шыңғысханның ролін анықтайды. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Шыңғыс ханның жеке қасиеттерін анықтап, оларға өзіндік ой-пікір айта алады, жеке өзіндік баға бере алады. тақырыпқа қатысты бірнеше тапсырмаларды слайдың көмегі арқылы орындап, түсіне алады. |
|||||||
Пәнге арналған сөздік және терминология: Шыңғыс хан, нояндар, баһадүрлер, мергендер. |
||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
Жазылымға арналған тапсырмалар: «Тарихи диктант», терминологиямен жқмыс, Семантикалық карта, |
||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті. |
|||||||
Құндылықтарға баулу |
Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, бірін-бірі сыйлау |
|||||||
Тарихи концепт |
себеп пен салдар |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Тарихи тұлғалар туралы білімі бар. Мысалы, А.Македонский, Томирис т.б |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Оқушы әрекеті. |
||||||
Басталуы 3 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі
Мәтін. Монғол жерінен шыққан атақты билеуші. Тек монғол жұртына ғана емес, бүкіл әлемге танымал болған билеуші. Есугей Баһадүрдің отбасында дүниеге келген. Анасы орта жүздің қоңырат руының қызы. Жошы, Шағатай, Үгедей, Төле сынды ұлдары болған. (М) Математикалық ойын 100*10+200-35=1165 100*10+500-273=1227
|
Оқушыларға интерактивті тақтадан Шыңғыс ханның тарихи суреті қойылып, қысқаша мәтін беріледі. Мәтінге, суретке қарап, оқушылар Бүгінгі тақырыптың атын өздері тауып қояды. Оқушылар математикалық есепті шешу арқылы Шыңғыс ханның өмір сүрген жылдарын анықтайды |
||||||
Ортасы 4 мин |
«Тарихи диктант». Көп нүктенің орнына оқулықтан тиісті сөзді қойып, сөйлемнің мағынасын ашыңыз!!!!!
|
Әр топқа беріледі. Қай топ жылдам орындаса, соған балл беріледі. |
3 минут
|
Терминологиямен жұмыс. Негізгі ұғымдар: Шыңғыс хан, нояндар, баһадүрлер, мергендер. Жауабы:
|
Оқушылар оқулықта берілген жаңа тарихи терминдерге жауап тауып, дәптерлеріне түсіріп алады.
|
||||||
8 минут |
Семантикалық карта. Жауабы:
|
Үлестірмелі материалдар ретінде оқушыларға таратылады. Шыңғыс ханның жаулап алушылық жорықтарын тарихи датамен сәйкестендіріп, сәйкес жауаптың тұсына “+” белгісін қояды.
|
||||||
12 минут |
“Тұлғаны таны” ойыны Шыңғыс хан
|
Әрбір топ Шыңғыс ханды жан-жақты талдай отырып, өзінің позициясын қорғап шығады. Әр топқа 2 минуттан беріледі. |
||||||
Аяқталуы 3 мин
2 мин 11 |
Бекіту сұрақтары:
(Ж) Кері байланыс - «БББ» әдісі
Үй тапсырмасы: Тарихи эссе. Тақырыбы: «Шыңғыс хан - ХІІІ ғасырдың ұлы тұлғасы» |
Оқушылар жылдамдықпен ауызша жауап береді. «БББ» кестесі оқушыларға таратылады. |
Қосымша ақпарат |
||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ- мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|
|
|
Рефлексия
|
|
|
Қорытынды бағамдау |
||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі |