Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізуҮй тапсырмасын кайталау | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады | Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ жауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді |
Түсіну | Сурет сөйлейдіӘр топқа сурет тартату тақырыпты ашып мағынасын түсіндіреді | Әр топ суретті талқылап, әңгіме құрастырады, мағынасын ашып ортаға салады | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, суреттердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу, әңгіме құрастыру |
Қолдану | Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіруарқылы сабақты қолдану
| Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді | Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
|
Сергіту сәті | «Жұмбақтар» шешу | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Жұмбақтарды ойлана отырып шешеді. |
Талдау | «Жигсо» әдісі бойынша Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыпты ашу мақсатында барлық топқа тапсырмаТақырыбы: Монғол империясы ның құрылуы | Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
| ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Жұппен жұмыс.Топпен талдау.
|
Жинақтау | Кейіпкерге хат арқылы сабақты жинақтайды | Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кейіпкерге өз ойларынан хат жазады топ басшысы оқиды | Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығады тақырыпты жинақтайды |
Бағалау | Топтық бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |