Технологиялық
карта № 1
Қүні:15.09.2017ж.
Білім беру
саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: Доптар
Мақсаты:Ермексазды шымшып алу әдісі
және домалақ, жұмыр мүсін туралы мағлұмат беру; ермексазды алақан
арасына салып домалақтау тәсілдерін меңгеру; тілдерін дамыту;
саусақтың ұсақ бұлшықеттерін қимылын жетілдіру; ойыншықтармен
ұқыпты ойнауға тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдық пен
көрнекіліктер: түрлі түсті доптардың
суреттері, демонстрациялық көрнекіліктер, қызыл, сары, жасыл және
қара түсті ермексаз, тақтайша, ермексаз кесуге арналған құрал,
тұғырық, үлестірмелі материалдыр, доп.
Алдан ала жүргізілетін
жұмыс: жұмыc заттар, түрлі түсті
доптар, жастықшалар бейнеленген кітапшаларды қарау, доп туралы
әңгіме өткізу.
Сөздік
жұмыс:
домалақ.
Билингвалды
компонент: доптар –
мячики.
Оқу кызметінің
кезендері
|
Тәрбиешінің
кызметі
|
Балалардың
кызметі
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбері
Жұмсақ матадан
жасалған домалақ пішінді, әдемі, түрлі түсті допты ұстап
тұрып:
Добым, добым,
домалақ,
Қайда кеттің
домалап,
Үстел үстін
бүлдірдің,
Тәрелкені сындырдың,
- деп, сұқ саусағымен допқа ренжіген сыңай
байқатады.
Сөздік
жұмыс: домалақ.
|
Бір-бірінің
қолдарынан ұстап шеңбер құрып тұрады. Тәрбиеші жасаған
қимыл-қозғалысты қайталап, көңілдері көтеріңкі қалпында оқу
іс-әрекетін жалғастырады.
Қайталайды:
домалақ
|
Ұйымдастырушылық
ізденістік
|
Бүгінгі
іс-әрекетімізде біз күнде ойнап жүрген сүйікті ойыншығымыз – допты
мүсіндейміз.
Билингвалды
компонент: доптар –
мячики.
Тәрбиеші балалардың
үлестірмелі материалдағы суретке назар аударуларын
сұрайды.
Суреттегі көк,
қызыл, жасыл түсті доптарға қарай отырып, ермексаздан көлемі үлкен
доптар сомдаймыз. Тәрбиеші жұмысқа кіріспей тұрап ұқыптылық
ережелерін қайталатады:
-мүсіндеу жұмысын
бастамас бұрын кедергі келтірмеуі үшін алдымен жеңді түру
керек,
-ермексазды арнайы
тақтайшаның үстіне қою
керек,
-жұмысты таза орындауды
қадағалау және т.б.
|
Балалар тәрбиешіні
мұқият тыңдайды.
Үлестірмелі материалдағы
доптың суретін қарастырады.
|
Сергіту
сәті
|
Қолды оңға
созамыз,
Қолды солға
созамыз,
Бір орында
секіріп,
Біз демалып
аламыз.
-Балалар оң
қолдарына ермексаздыүзіп алып, сол қолдарыңмен ермексазды жауып,
алақанмен алақанды біріктіріп, ырғақпен
домалатындар.
Балалармен жеке
жұмыс жүргізіледі.
|
Балалар қолдарын
оңға, солға жайып, бір жерде тұрып
секіреді.
Ермексаздың өздеріне
ұнаған түсімен шымшу әдісімен үзіп алып, алдымен жұмырлау, одан
кейін ырғақты домалату әдісімен допты әдемілеп, допқв ұқсатуға
тырысып сомдайды.
Балалар түстерін
атайды.
|
Рефлесиялық
түзетушілік
|
Тәрбиеші балалардың өздері
жасаған доптарын барлығына көосетіп, талдайды. Олардың жұмысын
мақтап, марапаттайды.
|
Мүсіндеген доптарын
тәрбиешінің үстеліне әкеліп, барлығы бірге қарайды, доптардың
ұқсастығына тоқталады. Өздері жасаған әдемі доптарына қарап,
балалардың көңіл күйлері
көтеріледі.
|
Күтілетін
нәтиже: -доп жасау үшін ермексазды
домалақтайды, яғни -доптың домалақ болатынын
түсі -ермексазды алақанның ортасына
салып, ырғақты домалақтау әдісін қолданады.
Білім беру
саласы: Шығармашылық.
Таным
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: Қонжыққа арналған
жидектер.
Мақсаты:балаларға – заттың бөлшегі
деген не, оның атқаратын қызметін зерттеуді үйрету; бүлдіршіндерге
кішкентай домалақ заттарды мүсіндеуді, оны негізіне ептілікпен
жабыстыруды үйрету; мүсіндеуге деген қызығушылықтарын және еңбек
етуге құштарлықтарын арттыру; тілдерін дамыту; саусақтың ұсақ
бұлшықеттерінің қимылын жетілдіру; балаларды жақын адамдарға
жақсылық жасауға тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдық пен
көрнекіліктер: демонстрациялық
көрнекіліктер, қызыл түсті ермексаз, тақтайша, ермексаз кесуге
арналған құрал, тұғырық, үлестірмелі материалдар, ойыншық – қоңыр
қонжық.
Алдан ала жүргізілетін
жұмыс: қонжық пен жидектердің суретін
қарастыру.
Сөздік
жұмыс:
жидек.
Билингвалды
компонент: жидек-ягода,
қонжық-медвежонок.
Іс-әрекеттің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
+
|
-
|
Мотивациялық
Қозғаушылық
|
|
|
|
|
Ұйымдастырушылық
ізденістік
|
|
|
|
|
Сергітусәті
|
|
|
|
|
Рефлесиялық
түзетушілік
|
|
|
|
|
Күтілетін
нәтиже: -доп жасау үшін ермексазды
домалақтайды, яғни доп жасайды;
-доптың домалақ
болатынын түсінеді;
-ермексазды алақанның ортасына
салып, ырғақты домалақтау әдісін қолданады.