Материалдар / Моноклоналды антиденелердің маңызы. Моноклоналды антиденелердің өндірісі. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Моноклоналды антиденелердің маңызы. Моноклоналды антиденелердің өндірісі. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Моноклоналды антиденелердің маңызы. Моноклоналды антиденелердің өндірісі. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2024
432
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Биомедицина және биоинформатика

ББҰ


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып:11

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Моноклоналды антиденелердің маңызы. Моноклоналды антиденелердің өндірісі. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.4.4.5 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру

Сабақтың мақсаты


1. Ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолданудың жолдарын талдау

2. Клондау кезеңдері мен гибридомалар принципін іріктеуді сипаттау.

3. Онкологияда иммундық клондау мен гибридомаларды қолдану мүмкіндіктерін дәлелдеу





Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу; түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Досқа тілек жүрекшесі» тренингі. Оқушылардың сабаққа белсенділігін арттырып, ойларын шоғырландыру үшін ортаға кеспе қағаздарға жазылған сөздерді алуларын сұрап, шаттық шеңберіне шақырамын, (дұрыс тамақтану, салауатты өмір салтын сақтау, пробиотиктер, көтеріңкі көңіл күй). Алған сөздері пайдалана отырып жүрекшелерді біріне – бірі ұсынады.


Айтылған сөздердің өтіліп жатқан тақырыбымызға қатысы бар ма?- деп сұрақ тастай отырып оқушылардың ойын жинақтаймын.





«Санамақ» әдісі бойынша алты – алтыдан 3 топқа бөлінеді


Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір – біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, тілек айтады





Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.


Жаңа тақырыппен танысу үшін оқулық пен видео ақпараттар қолданылады

«Мадақтау» әдісі

презентация














Бейнематериал:

https://www.youtube.com/watch?v=uuT08OT3wTc

Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин

Ұжымдық жұмыс-«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы оқушылар берілген мәтінмен жұмыс жасайды


Топта ақпаратпен танысады

«От шашу» әдісі


оқулық

Ортасы

25 мин

(Топтық жұмыс)

Тапсырма №1 .

І- топ. Моноклоналды антиденелерді қолдану арқылы ауруларды диагностикалауда

Оқушыларға берілген мәтіндегі тірек сөздер.

1.Радиоиммунды диагностика

2.Гистопатологиялық диагностика

ІІ- топ.

3.Иммундық (иммунофлуоресцентті талдау)диагностика

4.гендік инженерия арқылы алынған моноклонды антиденелер арқылы диагностикалау.

ІІІ- топ. Ауруларды анықтап, емдеудегі моноклонды антиденелерді қолдану жолдары

Shape1


Тапсырманы орындайды.



Топтық таныстырылым жасайды.




Дескриптор:

- моноклоналды антиденелерді қолдану арқылы ауруларды диагностикалау жолдарын талдайды

- моноклонды антиденелерді қолданылатын салаларын ажыратады

- моноклоналды антиденелердің мидицинада қолданудың маңызын тұжырымдайды



АКТ








(Жұптық жұмыс) Тапсырма 2 – «Сәйкестендіру кестесі».

1. моноклоналды антиденелер



(ә)

а) тышқанның B -лимфоциттерін біріктіріп, гибридома деп аталатын жасушаны жасау үшін ісік жасушасының түрімен белгілі бір антидене жасауға ынталандырылды

2.1975 жылы Келер мен Мильштейн

(а)

ә)организмдегі белгілі бір жасушаларға немесе химикаттарға бағытталған антиденелер

Гибридомалық клондар

(б)

б)ісік ауруларына диагноз қою үшін тек қатерлі ісік жасушаларымен әрекеттесетін жасуша

Клондау

(г)

в) қанға еніп, ерекше антиденелерді қалыптастыруға қабілеті бар полисахаридті немесе ақуызды заттар.

Антиген

(в)

г)организмдерді жыныссыз жолмен көбейту арқылы сол организмдерге ұқсас ұрпақтар алу.


Тапсырма орындау барысында белсенділік танытады.

Дескриптор:

- Клондау кезеңдері мен гибридомалар принципін іріктеуді сипаттайды.




Слайд, тарапта қағаз


(Жеке жұмыс) Тапсырма 3- «Онкологияда иммундық клондау мен гибридомаларды қолдану мүмкіндіктері» тақырыбында эссе жазыңыз.


Сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру үшін эссе жазу

Дескриптор:

- қазіргі кезде белең алып жатқан ісік ауруларын анықтауда гибридомалық клондардың маңызын сипаттайды;

- клондау арқылы алынған моноклонды антидененің ғылымда, медицинада маңызын жазады.

оқу құралдары

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

«Тренд»:

Сабақ ұнады. Сабақты түсіндім

Сабаққа қатысты сұрақтарым бар

Өзгеден көмек қажет



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!