4мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Банкомат» тәсілі арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін
еске түсіреді.
«Кинометафора»
әдісі
арқылы төңірегінде ой қозғайды,
сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
|
Оқушылар «Банкомат»
тәсілі
арқылы жауап береді., өткен тақырыптар бойынша
білімдерін еске түсіреді.
«Кинометафора»
әдісі
арқылы
сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа
тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын
анықтайды
https://youtu.be/9xYA9zrq4mc?si=iKdJ9yZ4IN3R6GAE
|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
10 мин
|
ІV
Жаңа сабақ
Мұғалім оқушыларға оқулықтан тапсырма
береді.
І- топ. Моноклоналды антиденелерді қолдану арқылы
ауруларды диагностикалауда
Оқушыларға берілген мәтіндегі тірек
сөздер.
1.Радиоиммунды диагностика
2.Гистопатологиялық диагностика
ІІ- топ.
3.Иммундық (иммунофлуоресцентті
талдау)диагностика
4.гендік инженерия арқылы алынған моноклонды
антиденелер арқылы диагностикалау.
ІІІ- топ. Ауруларды анықтап, емдеудегі моноклонды
антиденелерді қолдану жолдары
туралы ақпаратпен танысуды, топта талдап,
түсіндіруді ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс
жасайды.
І- топ. Моноклоналды антиденелерді қолдану арқылы
ауруларды диагностикалауда
Оқушыларға берілген мәтіндегі тірек
сөздер.
1.Радиоиммунды диагностика
2.Гистопатологиялық диагностика
ІІ- топ.
3.Иммундық (иммунофлуоресцентті
талдау)диагностика
4.гендік инженерия арқылы алынған моноклонды
антиденелер арқылы диагностикалау.
ІІІ- топ. Ауруларды анықтап, емдеудегі моноклонды
антиденелерді қолдану жолдары туралы ақпаратпен
танысуды, топта талдап, түсіндіруді ұсынады.
Жасалған жұмыстары
бойынша әр топ плакат дайындайды. . Әр топ тақтаға шығып өз
плакаттарын қорғайды.
|
Кері
байланыс:
«Инстаграм» тәсілі арқылы
бағалайды
|
А4 парағы
Маркер
Биология
11-сынып
оқулығы
|
15
|
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау
үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады
Жұмыстың орындалуына бақылау
жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.
WORTWALL плотформасында тасырмалар орындау
Функционалдық
сауаттылық тапсырмасы.
|
1-тапсырма
«Биологиялық диктант» әдісі
Бос орындарға қажетті сөздерді
енгізіңіз.
Моноклоналды антиденелерді іс
жүзінде кез келген табиғи.....................
(антигендерге) қарсы өндіруге болады. Ол
молекулалық биологияда, биохимияда
және
..................... (медицинада) кеңінен қолданылады. Ауыр
ауруларды (қатерлі ісік сияқты) емдеуге және терапияға бағытталған
дәрілердің біртұтас буыны
..................(моноклоналды) антиденелерге
негізделген.
Антиденелер
.....................(бактериялық) токсиндерді, жылан уын ,қанға
түскен......................(вирустарды) бейтараптандыру үшін және
жасушадағы немесе күрделі ұлпа сығындылардағы жеке
нәруыздарды
....................(идентификациялау) үшін кеңінен
қолданылады.
2-тапсырма
«Сәйкестендіру кестесі».
1. моноклоналды антиденелер
(ә)
|
а) тышқанның B -лимфоциттерін біріктіріп,
гибридома деп аталатын жасушаны жасау үшін ісік жасушасының түрімен
белгілі бір антидене жасауға
ынталандырылды
|
2.1975 жылы Келер мен Мильштейн
(а)
|
ә)организмдегі белгілі бір жасушаларға немесе
химикаттарға бағытталған антиденелер
|
Гибридомалық клондар
(б)
|
б)ісік ауруларына диагноз қою үшін тек қатерлі
ісік жасушаларымен әрекеттесетін жасуша
|
Клондау
(г)
|
в)
қанға еніп,
ерекше антиденелерді
қалыптастыруға
қабілеті бар полисахаридті немесе ақуызды
заттар.
|
Антиген
(в)
|
г)организмдерді жыныссыз жолмен көбейту
арқылы сол организмдерге ұқсас ұрпақтар
алу.
|
3-тапсырма
1 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/53461601
2 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/23109080
4-
тапсырма.
Мәтінмен жұмыс
Гибридоманы алғаннан кейінгі
келесі кезең -- клондау және қажетті клондарды іріктеу. ГАТ-да тірі
қалған жасушалар сыйымдылығы шамамен 0,2 см: болатын 96 шұңқыршадан
тұратын арнайы пластикалық планшеттерге себілді, Әрбір шұңқырға
орташа алғанда 10 гибридомалық жасушалар
орналастырылған,оларды
“қоректендіретін” жасушалармен
бірге өсіреді, бұл жасушалардың гибродомаларға қатысы жоқ, бірақ
олардың өсуіне әсер етеді. Бірнеше күннен кейін әрбір шұңқырдың
ішіндегіні қажетті ерекшелігі бар антиденелердің пайда болуын
анықтау үшін тексерді. Ол үшін антигенге сәйкес келегін
антиденелерді анықтаудың микроәдістері қолданылды. Қажетті
антиденелері бар шұңқырлардағы жасушаларды клондап (яғни, осындай
шұңқырларға қайта себілді, бірақ әр шұңқырға 1 жасуша есебінен),
қайтадан
өсіріп, қажетті антиденелердің
болуын тексерді. Процедура 1-2 рет қайталанды. Осылайша тек бір
ғана қажетті ерекшелігі бар антиденелерді, яғни моноклоналды
антиденелер өндіретін клондар іріктелді. Алынған клондарды -70С-та
қатырып, қажет
болған жағдайға дейін сақтауға
болады. Оларды себінді ортада өсіріп, антиденелер жинақтауға
болады, сондай-ақ оларды тышқандарға егуге болады, мұнда олар өсіп,
өте көп мөлшерде моноклоналды антидене-
лер жинайды. Бір тышқаннан
қояннан алынатын мөлшерден кем емес антиденелер алуға болады. Бұл
антиденелерде бөгде антиденелер жоқ және физикалық-химиялық
біркелкілігі сондай, оны таза химиялық реактив ретінде қарастыруға
болады.
і) Моноклоналды антиденелер
өндіретін клондарды не себепті қатырады?
..............................................................................................
іі) Клондаудағы тышқанның
рөлі қандай?
.............................................................................................
|
Дескриптор
Берілген тапсырманы оқып бос
орындарға керекті сөздерді жазады және
түсіндіреді.
.Жалпы балл -2
Дескриптор :
Клондау кезеңдері мен гибридомалар принципін іріктеуді
сипаттайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор:
WORTWALL плотформасында
тасырмалар орындайды
Жаалпы балл-2
Дескриптор:
-Клондарды қатыру себебін
сипаттайды;
-Клондаудағы тышқанның рөлін
сипаттайды
Жалпы балл-2
|
Оқулық
Биология
11-сынып
Тапсырма жазылган парактар
Презентация
Суреттер
11 сынып
Биология
оқулығы
|