Материалдар / Мщңғол империясының ыдырауы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мщңғол империясының ыдырауы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл ашық сабақ жаңартылған бағдарлама бойынша өткізілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
325
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3 А ХІІІ-ХҮ ғғ Қазақстан.

Мектеп: «Бейнеу»мектеп-интернаты» КММ

Мұғалім: Сейилханова Н.С

Күні


Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сыныбы: 7

Сабақтың тақырыбы:

Моңғол империясының ыдырауы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.6 XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру.


Сабақ мақсаттары

7.1.1.2 XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау.

7.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және қосалқы себептерін анықтау.

Жетістік критерийлері

  1. Картамен жұмыс жасай алады.

  2. Деректермен жұмыс жасай алады..

ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және қосалқы себептерін анықтайды

  1. Ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және қосалқы себептерін анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Моңғол империясы құрылуының алғышарттары…

Аталған мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы/көрші елдермен саясаты….

Менің ойымша Моңғол империясының ыдырауы…

Моңғолдардың түркіленуінің дәлелі ретінде....

Рубрук, Марко Поло, Плано Карпини, Петахья еңбегінде/айтуынша.....

Бұл қарама-қайшылықтардың себебі....

Негізгі себеп болған...

Біздің анықтағанымыз...

Қорытындысында...

Құндылықтарды дамыту

Отан тарихын ардақтау, патриотизм, рухани тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы, Қазақ тілі

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, бейнебаян, презентация



Бастапқы білім



Моңғолдардың мемлекетінің құрылуы, шапқыншылықтарын бастауы мен салдары

Сабақ жүрісі

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы




7 минут






























3 минут







5 минут

І. Ұйымдастыру.

Сыныппен амандасу,түгендеу.



ІІ Үй жұмысын тексеру

Сөйлемді толықтыру әдісі арқылы үй жұмысын тескеру.

  1. Шыңғыс ханнан кейін ..... елдерінде әскери мыңдық,жүздік,ондық жүйесі құрылды.(Орта Азияда)

  2. ...... бұл өңірде бұрын қалыптасып қалған шаруашылық-экономикалық,мәдени-этностық дамуды бұзды. (моңғол шапқыншылығы)

  3. Қазақ жерінде қыпшақтардың саны көп болғаны соншалық,......түркіленіп кетеді. (моңғолдар)

  4. Жаңа орта дәстүрін қабылдау,сіңу. Бір үлкен халық өзінен үлкен кінші халыққа сіңіп кетіп,ана тілін,мәдениетін жоғалту-бұл....... деп аталады (ассимиляция)

  5. Жошы ұлысы аумағында ...... мемлекеттік тіл деп есептелді. (қыпшақ)

  6. Шежіреде ..... мемлекетінде қарапайым адамдарды «....» деп атаған. (қыпшақ,ерлер)

  7. Баласағұн тұрғындары моңғолдарға қақпасын ашты. Осы үшін бұл қала....... деп аталды. (қайырымды қала)

Слайд№1,2,3

«Гүлмен тілек» әдісі арқылы сабақты бастау. Оқушылар бір-біріне тілек айтып,артында жазылған сөз бойынша топқа бөлінеді. Қыпшақ,моңғол сөздері арқылы.



Гүл суреттері


Бейнебаян арқылы жаңа тақырыпты бастау.

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы: 7 минут








5 минут

І. Топтық жұмыс. «Сөйлейтін карта» деп аталады. Екі топқа бөлінген оқушылар қай жерде қай мемлекет орналасқанын еске сақтап өз тобына барып айтады,топ мүшелрі мемлекеттердің шекарасын белгілеп карта жасайды.

Екі топ бірін бірі бағалайды.

Маркер,А4 ақ қағаз,түрлі түсті қағаздар. Слайд №5,6

ІІ. Постер қорғау:

І. Алтын Орданың мемлекеттік құрылымын сипаттап,ерекшеліктерін көрсетіңдер.

ІІ. Мемлекеттің әлсіреуіне қандай жағдайлар себеп болды?

А3 формат,стикер

Таратпа материалдар

Слайд№7

Сабақтың соңы:

7 минут












2 минут



4 минут

«Тұлғаны таны» ойынын өткізу. Тақтада ел билеген хандар суреті шығады. Оқушылар қай хан екенін тауып,олар туралы қысқаша мағлұмат берулері керек.

Слайд№8

Үй жұмысы: Алтын Орданы билеген хандар туралы кесте құру.

Слайд№9

Рефлексия:

Жалғастырыңыз:

Балалар сабақ соңында тақтада жазылып тұрған сөйлемді өз ойымен аяқтайды:

Бүгін мен білдім…

Мен үшін................ қызықты болды.

Мен мынаны түсіндім…

Мен үйрендім…

Мені таңғалдырды…

Сабақ менің өміріме мынаны берді….




Таратпа бетшелер

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы



Сабақ бойы интербелсенді тақта 10 минут көлемінде пайдаланылды. АКТ тек бейнебаян, презентация

Саралап оқытуды әр түрлі тапсырмалар арқылы еңгізу. Қабілеті жоғары оқушыларға бағалау критерийлерді құрастыру тапсырмасын беру.

Ауызша формативті бағалау.


Сабақ бойынша рефлексия


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты дұрыс қойылды. Оқушылар барлық мақсатқа жетті. Картамен жұмыс жақсы өтті.Берілген кезеңге шолу жақсы жасалды. Оқушылар тақырыпты түсініп қортында жасады.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Танысу арқылы колоборативті орта жасалынды. Тіл деңгейін көрдім

2: Дидактикалық материалды байыту

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1: Үлкен мәтіндерді қысқартып оқышыларға беру.

2: Жаңа тансық сөздерді талдау

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Әр оқушыда атлас пен кескін картаның болуы, сөздіктің болуын талап ету. CLIL әдістер арқылы сабақ жүргізу.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!