Материалдар / М.Шоқайдың туған елге махаббаты

М.Шоқайдың туған елге махаббаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: бұл жоспар 7 сыныптың "Қазақ тілі" оқулығына лайықталып жасалған. Жоспар оқулықтағы материалдарға сүйене отырып жасалған. Ол қысқа мерзімді жоспарға лайықталып қарапайым, ықшам түрде жазылған. Бұл жоспарды күнделікті қазақ тілі пәні сабағына жай жоспар ретінде пайдалануға болады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
9960
2 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі Оқулық баспасы: Атамұра- 2017
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4-бөлім Сүйіспеншілік пен достық. Күні: Сынып: 7 Қатысқандар: 17 Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

М.Шоқайдың –туған елге деген махаббаты.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.7.ӘТН 1 Орфографиялық норма. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу
Сабақ мақсаты



Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқиды, ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдана алады, ойларын жеткізе алады, оқиғаларды сипаттайды.


Оқушылардың көбісі: ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдана алады, ойларын жеткізе алады.


Кейбір оқушылар: ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдана алады., авторына сілтеме жасай алады, мәселені жан-жақты талдай алады ,ұтымды ойлар айтады.
Бағалау критерийі Қосымша ақпараттардағы деректерді іріктейді Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан қажетті деректерді орынды қолданады.
  • Авторына сілтеме жасайды.
  • Жалғаулардың түрлерін ажыратады.


  • Тілдік мақсатПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сүйіспеншілік, қайраткер, достықСабақта қойылатын сұрақтар: 1.Мәтіндегі ой кімдер туралы айтылады? 2.Мария Шоқайдың жарына деген сүйіспеншілігі неден көрінеді? 3. Мария Шоқайды неліктен қайраткер дейміз?
    Құндылықтарға баулуМәтінді оқыта отырып, оқушыларды «Мәңгілік Ел» идеясының үшінші құндылығына сәйкес ізеттілікке, адамгершілікке, қамқорлыққа, мейірімділікке баулу.
    Пәнаралық байланысҚазақ әдебиеті,тарих,өзін-өзі тану, 
    Тақырып бойынша алдыңғы білімШ.Қалдаяқовтың өз ұлтының сүйіспеншілігіне бөленуі. Шәмшінің әндері.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған әрекеттер Ресурстар
    Сабақтың басы

    10 минут







    Қызығушылықты ояту.

    Түсіну

























    Сабақтың ортасы



    Суретті қима қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушыларға құрастырғанда достық, сүйіспеншілік туралы жазылған сөйлемдер шығатын түрлі түсті қима қағаздар оқушылар санына қарай таратылады. Оқушылар мұғалім таратқан қима қағаздардан бір-бірден алып, біріктіріп, сөйлемдерді құрайды. Сол бойынша топтарға бөлінеді. І топ-Достық ІІ топ-СүйіспеншілікСабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырамын. «Ой қозғау» әдісі Оқушылар өз ойларын айтады. Жұпта талқылайды.Бір-біріне сұрақ қояды. Оқылымалды тапсырмасы. Жеке,топтық жұмыс. «Ашық микрофон» әдісі. Оқушыларға М.Шоқай туралы бейнебаян көрсетіледі.Сол бойынша тақырыптың не туралы екенін болжайды, жеке орындап, топта талқылайды. Бейнебаян кім туралы?Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз ?Дескрипторлар: - тақырыптың не туралы екенін болжайды- топта өз болжамдарын салыстырып талқылайдыОқылым тапсырмасы. Топтық тапсырма. «Хикая картасы» оқылым стратегиясы.



    Дескрипторлар:
  • мәтінді түсініп оқиды
  • тақырыбын анықтайды
  • қажетті деректерді іріктеп, толық сипаттайды.
  • өз ойымен байланыстырады


  • Оқылымнан кейінгі тапсырма. «Елші» стратегиясы негізінде топ спикері өзге топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады. Дескриптор
  • Жалғаулардың түрлерін тауып, ажыратады
  • Жалғаулардың сөйлемдегі қызметін түсіндіреді


  • Өзара бағалау: «Стикердегі жазу». Дескрипторлар негізінде топтар бір-бірінің жұмысын бағалап, стикерге жазады.

    Мұғалімнің бағалауы. Атқарылған жұмыстарға ауызша комментарий жасайды.



    түрлі түсті қима қағаздар



















    Бейнебаян



















    Мәтін




    Қолдан
    Ширату жаттығуы Достыққа,сүйіспеншілікке байланысты мақал- мәтелдер айту. Білгенің дұрыс. 1922 жылы онымен бірге Трокадеродағы этнография мұражайын (Францияда, Эйфель мұнарасының жанында) аралағанымыз әлі есімде. Мұстафа сол жерден бір домбыра көріп қалды да, тағатынан айырылды. Сол жердегі қызметкерден рұқсат сұрап, аспапты қолына алып, құлақ күйін келтірді де, қазақтың әсем әуенін орындап шықты. Сөйтті де, аспапты орнына қойды. Жабырқау болатын, жанары жасқа толы еді. Мен алғашқы және соңғы рет Мұстафаның көз жасын сол кезде көріп едім. (Мария Шоқай естелігінен) Қошемет көрсету арқылы бағалау.









    Ресурстар





    Сабақтың соңы Кері байланыс



    Кері байланыс









    стикер
    Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Бағалау .Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Өзіндік тұжырымын жасайды. Диалог құрады.ПікірлеседіФормативті бағалау. Қошемет көрсету арқылы бағалау.

    АКТ тиімді пайдалануШирату жаттығуыОқушыларды сабақта шаршамауына байланысты жүргізіледі.
    РефлексияСабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Қандай өзгерістер енгіздім жәнеТөменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



    Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2:


    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!